Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė taccido Rodyti pranešimą

    Ką darbo dienomis 20 valandų per parą veikia, pavyzdžiui, traukinys Kaunas-Šiauliai?
    Na pvz. Vilnius - Kena traukinys tikrai nestovi tas 5 valandas dienos viduryje, o važiuoja tuo metu į Varėną, Jašiūnus. Traukinių maršrutų grafikai yra sujungti tarpusavyje, niekas kiekvienam reisui atskiro traukinio neduoda.

    Comment


      Parašė taccido Rodyti pranešimą

      Ką darbo dienomis 20 valandų per parą veikia, pavyzdžiui, traukinys Kaunas-Šiauliai?
      Kokie riemenų numeriai?

      Comment


        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

        Na pvz. Vilnius - Kena traukinys tikrai nestovi tas 5 valandas dienos viduryje, o važiuoja tuo metu į Varėną, Jašiūnus. Traukinių maršrutų grafikai yra sujungti tarpusavyje, niekas kiekvienam reisui atskiro traukinio neduoda.
        Klausimas, kiek tokių sujungimų yra. Detaliai dabartinės situacijos nežiūrėjau, bet prisimenant 2020 m. tvarkaraštį ir matant dabartinį, nujaučiu, kad situacija panaši.
        Pvz. Šilutės maršrute įtariu, kad prastas išnaudojimas. Su Mažeikiais klausimas. Kaunas-Šiauliai (traukinys stovi 20 val. per parą darbo dienomis?)
        Kiek naudojamas Jašiūnų traukinys?

        P. S. nesakau, kad turi būti absurdiškai dažnas kursavimas į Šilutę ar Jašiūnus, bet juk yra įvairių traukinių panaudojimo galimybių, pvz. sutrumpintas maršrutas priemiestyje ir kt.

        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

        Kokie riemenų numeriai?
        Neįsivaizduoju.
        Paskutinis taisė taccido; 2023.11.26, 21:02.
        100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

        Comment


          Bėda tame, kad pasirašyta PSO sutartis su ministerija yra dėl fiksuoto nuvažiuojamų kilometrų skaičiaus, todėl kad ir kaip efektyviai būtų panaudojami riedmenys, dažniau traukinių paleisti nelabai yra galimybės. Lygiai taip pat planuoti dažnus taktinius tvarkaraščius, naujus maršrutus ir panašiai, galimybės yra labai menkos. Tektų keisti sutartį, tačiau, kaip žinoma, valstybė papildomų pinigų skirti nėra labai linkusi, o įmonė pati savęs išsilaikyti nepajėgi, nes pajamos iš bilietų, kas visiems turbūt ir taip žinoma, yra ženkliai mažesnės nei patiriamos sąnaudos.

          Bet kalbant apie riedmenų išnaudojimus, nereikėtų žiūrėti tik į vieno maršruto tvarkaraščius. Prie nei vieno maršruto nėra priskirtas konkretus riedmuo ir jis rotuojamas, pavyzdžiui, Šiauliai-Kaunas atvykęs į Kauną 10:00 val., kelionę tęsia į Kybartus ar Marijampolę 10:40 val. Taip pat svarbu nepamiršti, kad dienos metu atliekama techninė priežiūra, smulkūs remontai, tad ir prastovos daliai riedmenų yra reikalingos.

          Taccido paminėjo Šilutės traukinį, tai nelabai žinau, kur dar galima paefektyvinti:

          05:15-06:00 Klaipėda-Šilutė
          06:21-07:23 Šilutė-Klaipėda
          08:18-09:19 Klaipėda-Šilutė
          09:35-10:37 Šilutė-Klaipėda
          12:30-13:31 Klaipėda-Šilutė
          13:50-14:52 Šilutė-Klaipėda
          15:10-16:11 Klaipėda-Šilutė
          16:30-17:32 Šilutė-Klaipėda
          17:47-18:48 Klaipėda-Šilutė
          19:05-20:04 Šilutė-Klaipėda

          Vieninteliai realiai parke stovintys yra DR1A traukiniai, kuriais aptarnaujamos Varėnos ir Turmanto kryptys, kurių paklausa išauga rytinio ir vakarinio piko metu, kai dieną važiavimo intervalai siekia ir 3-4 valandas, tikrai būtų galima paleisti, bet vėlgi, nėr pinigų ar kažkokios kitos problemos.

          Comment


            Parašė dtb Rodyti pranešimą
            Bėda tame, kad pasirašyta PSO sutartis su ministerija yra dėl fiksuoto nuvažiuojamų kilometrų skaičiaus, todėl kad ir kaip efektyviai būtų panaudojami riedmenys, dažniau traukinių paleisti nelabai yra galimybės. Lygiai taip pat planuoti dažnus taktinius tvarkaraščius, naujus maršrutus ir panašiai, galimybės yra labai menkos. Tektų keisti sutartį, tačiau, kaip žinoma, valstybė papildomų pinigų skirti nėra labai linkusi, o įmonė pati savęs išsilaikyti nepajėgi, nes pajamos iš bilietų, kas visiems turbūt ir taip žinoma, yra ženkliai mažesnės nei patiriamos sąnaudos.

            Bet kalbant apie riedmenų išnaudojimus, nereikėtų žiūrėti tik į vieno maršruto tvarkaraščius. Prie nei vieno maršruto nėra priskirtas konkretus riedmuo ir jis rotuojamas, pavyzdžiui, Šiauliai-Kaunas atvykęs į Kauną 10:00 val., kelionę tęsia į Kybartus ar Marijampolę 10:40 val. Taip pat svarbu nepamiršti, kad dienos metu atliekama techninė priežiūra, smulkūs remontai, tad ir prastovos daliai riedmenų yra reikalingos.

            Taccido paminėjo Šilutės traukinį, tai nelabai žinau, kur dar galima paefektyvinti:

            05:15-06:00 Klaipėda-Šilutė
            06:21-07:23 Šilutė-Klaipėda
            08:18-09:19 Klaipėda-Šilutė
            09:35-10:37 Šilutė-Klaipėda
            12:30-13:31 Klaipėda-Šilutė
            13:50-14:52 Šilutė-Klaipėda
            15:10-16:11 Klaipėda-Šilutė
            16:30-17:32 Šilutė-Klaipėda
            17:47-18:48 Klaipėda-Šilutė
            19:05-20:04 Šilutė-Klaipėda

            Vieninteliai realiai parke stovintys yra DR1A traukiniai, kuriais aptarnaujamos Varėnos ir Turmanto kryptys, kurių paklausa išauga rytinio ir vakarinio piko metu, kai dieną važiavimo intervalai siekia ir 3-4 valandas, tikrai būtų galima paleisti, bet vėlgi, nėr pinigų ar kažkokios kitos problemos.
            Ačiū už info. Panašu, kad dabar jau suefektyvinta daug kur.

            Pvz. 2019 m. Šilutės maršrute buvo 2 traukiniai, man atrodo, vienas važiuodavo tik ryte.
            Apie 2020 m. buvo siūlomas naujas maršrutas ryte ir vakare Klaipėda-Kretinga, gal čia buvo bandoma panaudoti tą perteklinį traukinį?

            Rokiškio maršruto traukinys, važiuodavęs darbo dienomis: ar jis nuo 8 iki 17 val. būdavo kažkur naudojamas? Dabar atsisakius Rokiškio, tas traukinys lyg turėjo atsilaisvinti. Taip pat sujungus abu maršrutus į vieną (Mažeikiai–Panevėžys), turbūt efektyvesnis panaudojimas.

            Vilniaus oro uosto maršrute bent galima pasidžiaugti, kad yra kažkas panašaus į valandinį taktinį tvarkaraštį.


            Dėl fiksuotos ridos: taip, čia sudėtinga, reikia politinės valios. Bet taktiniai tvarkaraščiai suteikia maždaug tokią galimybę: sakykim, padidinu ridą 10 %, bet keleivių padidės 20 %. Čia konkretūs procentai tik pavyzdys iliustruoti pačiam principui. Ar valstybė turėtų siekti pervežti daugiau keleivių esamais traukiniais, efektyvinti esamų traukinių ir esamo personalo naudojimą?
            Aišku, čia reikia žiūrėti konkrečiai išlaidas ir tvarkaraščius, keleivių pritraukimo galimybes. Jeigu per dieną kažkuriame maršrute buvo tik 1 reisas ir pridėsim dar 1, ridos padidėjimas bus 100 %, bet daug efekto nebus.
            100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

            Comment


              Gal kas žino, kodėl šiandieninis vakarinis traukinys Marcinkonys-Vilnius vėlavo daugiau, nei 2 valandas? Keleiviams buvo pasiūlytas vanduo, bet tai neatperka sugaišto laiko. Dabar 20:15 ir dar tik Rūdiškės...

              Comment


                Parašė dtb Rodyti pranešimą
                Bėda tame, kad pasirašyta PSO sutartis su ministerija yra dėl fiksuoto nuvažiuojamų kilometrų skaičiaus, todėl kad ir kaip efektyviai būtų panaudojami riedmenys, dažniau traukinių paleisti nelabai yra galimybės. Lygiai taip pat planuoti dažnus taktinius tvarkaraščius, naujus maršrutus ir panašiai, galimybės yra labai menkos. Tektų keisti sutartį, tačiau, kaip žinoma, valstybė papildomų pinigų skirti nėra labai linkusi, o įmonė pati savęs išsilaikyti nepajėgi, nes pajamos iš bilietų, kas visiems turbūt ir taip žinoma, yra ženkliai mažesnės nei patiriamos sąnaudos.
                Yra kur nors paviešintos PSO sutarties sąlygos? Prieš porą savaičių ieškojau, bet neradau.

                Comment


                  Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                  Yra kur nors paviešintos PSO sutarties sąlygos? Prieš porą savaičių ieškojau, bet neradau.
                  Nežinau, ar skelbiama viešai, remiuosi dirbančių LTG informacija.

                  Comment


                    Gal kas girdėjo, ar bus ir šiemet šventiniai traukiniai?

                    Comment


                      Jau važinėja nuo šiandien, galima matyti bilietų pardavimo sistemoje ženkliukus “Kalėdinis”. Šių metų naujiena ta, kad važiuos du papuošti 730ML traukiniai, vienas į Klaipėdą, kitas į Mockavą.

                      Beje, žadama, kad nuo naujo tvarkaraščio, 12-10 d. Vilnius-Mockava 630MiL riedmenį nuolatos pakeis 730ML.

                      Comment


                        Paskelbė ir puslapį su visais laikais (išskyrus Vilnius-Ryga, kuriam regis pereis Vilnius-Mockava traukinys) https://ltglink.lt/kalediniai-traukiniai

                        Comment


                          Pristatoma naujiena - dienos bilietas. Taip pat bus daugiau reisų tarp Vilniaus ir Kauno švenčių laikotarpiu.

                          Plačiau: https://www.15min.lt/m/id/verslas/tr...is-667-2161234.

                          P.S. Graži žiemiška nuotrauka.

                          Comment


                            Kur detalės apie dienos bilietą?
                            Čia turėtų būti asmeninis būtinai dokimento reikalaujant, kad nesidalintų?

                            Comment


                              Parašė Gator Rodyti pranešimą
                              Kur detalės apie dienos bilietą?
                              Čia turėtų būti asmeninis būtinai dokimento reikalaujant, kad nesidalintų?
                              Teoriškai visi terminuoti bilietai yra vardiniai ir esant poreikiui gali reikėti pateikti asmens dokumentą.

                              Comment


                                Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                                Pristatoma naujiena - dienos bilietas. Taip pat bus daugiau reisų tarp Vilniaus ir Kauno švenčių laikotarpiu.

                                Plačiau: https://www.15min.lt/m/id/verslas/tr...is-667-2161234.

                                P.S. Graži žiemiška nuotrauka.
                                Tame pačiame straipsnyje rašoma, kad dažnai išperkami visi bilietai. Ar priims stovinčius keleivius su dienos bilietais? Kas bus, kai į pilnai išpirktą Pesą įlips dar 30 žmonių su dieniniais bilietais? Ar su sėdimomis vietomis galios taisyklė „kas pirmesnis, tas gudresnis“, ar vis dėlto bus rezervacijos, kad pakeliui įlipusi bobutė su įprastiniu bilietu neturėtų stovėti, nes paskutines laisvas vietas užėmė ponai su dieniniais bilietais?
                                Paskutinis taisė taccido; 2023.12.15, 01:20.
                                100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                Comment


                                  Parašė taccido Rodyti pranešimą

                                  Tame pačiame straipsnyje rašoma, kad dažnai išperkami visi bilietai. Ar priims stovinčius keleivius su dienos bilietais? Kas bus, kai į pilnai išpirktą Pesą įlips dar 30 žmonių su dieniniais bilietais? Ar su sėdimomis vietomis galios taisyklė „kas pirmesnis, tas gudresnis“, ar vis dėlto bus rezervacijos, kad pakeliui įlipusi bobutė su įprastiniu bilietu neturėtų stovėti, nes paskutines laisvas vietas užėmė ponai su dieniniais bilietais?
                                  aš nedažnai naudojuos traukiniais Lietuvoje, bet ta prasme - ar priims stovinčius keleivius? tipo keliauja tik sėdintys?

                                  Comment


                                    Parašė taccido Rodyti pranešimą

                                    Tame pačiame straipsnyje rašoma, kad dažnai išperkami visi bilietai. Ar priims stovinčius keleivius su dienos bilietais? Kas bus, kai į pilnai išpirktą Pesą įlips dar 30 žmonių su dieniniais bilietais? Ar su sėdimomis vietomis galios taisyklė „kas pirmesnis, tas gudresnis“, ar vis dėlto bus rezervacijos, kad pakeliui įlipusi bobutė su įprastiniu bilietu neturėtų stovėti, nes paskutines laisvas vietas užėmė ponai su dieniniais bilietais?
                                    Dažnai išperkami visi bilietai Vilnius-Klaipėda ir Vilnius-Šiauliai maršrutuose, jie su vietų rezervacija ir dienos bilietas šiuose maršrutuose negalios. O kituose maršrutuose tokios problemos su 100% užimtumu nėra, pasitaiko nebent Vilnius-Kaunas ar Vilnius-Turmantas išskirtiniais atvejais, labai retai. Ir taip, tada keleiviai stovi.

                                    Comment


                                      Parašė dtb Rodyti pranešimą

                                      Dažnai išperkami visi bilietai Vilnius-Klaipėda ir Vilnius-Šiauliai maršrutuose, jie su vietų rezervacija ir dienos bilietas šiuose maršrutuose negalios. O kituose maršrutuose tokios problemos su 100% užimtumu nėra, pasitaiko nebent Vilnius-Kaunas ar Vilnius-Turmantas išskirtiniais atvejais, labai retai. Ir taip, tada keleiviai stovi.
                                      Kaunas-Šiauliai savaitgaliais kartais būna problemų su užimtumu, pvz. šiandienos 17:00 traukinys pilnai išparduotas.

                                      Comment


                                        Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                                        Kaunas-Šiauliai savaitgaliais kartais būna problemų su užimtumu, pvz. šiandienos 17:00 traukinys pilnai išparduotas.
                                        Jau seniai sakiau, kad šiuo maršrutu privaloma leisti dvigubą kiekį vagonų.
                                        Ta prasme net kei du traukinius tuo pačiu metu paleistų jie būtų užpildyti po 50%, kas yra labai geras užpildymas, didesnis nei daug kitų maršrutų.
                                        Bukaprotiška to nepadaryti.

                                        Comment


                                          Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                          Jau seniai sakiau, kad šiuo maršrutu privaloma leisti dvigubą kiekį vagonų.
                                          Ta prasme net kei du traukinius tuo pačiu metu paleistų jie būtų užpildyti po 50%, kas yra labai geras užpildymas, didesnis nei daug kitų maršrutų.
                                          Bukaprotiška to nepadaryti.
                                          Kaunas-Šiauliai, visų pirma, reikia daugiau reisų. Toks maršrutas apskritai turėtų turėti kas dvivalandinį ar panašų taktinį tvarkaraštį.
                                          Nors šiaip tas pats galioja ir daugumai kitų maršrutų, tik LTG to nedaro, nes velnias žino, kodėl. "Trūksta riedmenų" turbūt.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X