Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

    Kas negerai su Ryanair? Jeigu ne jie, Wizzair ir easyJet, nebūčiau galėjęs aplankyti beveik visų Europos šalių sąlyginai nebrangiai. Fundementalaus short haul skrydžiuose skirtumo tarp Ryanair ir kokios Lufthansa nėra taip, kaip tarp autobuso ir traukinio.
    Abiem atvejais skirtumas tas pats komfortas.

    Comment


      Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

      Traukinys tai fiziškai tiesiog negali stipriai siūbuoti, kitaip nuo bėgių nulėks. Autobusas nesiūbuoja tik jei vairuotojas tvarkingai vairuoja. Gana fundamentalus skirtumas.
      Fundamentalus skirtumas technine prasme, bet ne fundamentalus patogumui. Fundamentalus reikšmė esminis.

      Comment


        Parašė dtb Rodyti pranešimą
        Bet kokiu atveju, LTG paleidžiamas traukinys atneša naudos.

        4) Joniškis turi traukinį į Vilnių;
        Išsipildė buvusio Joniškio rajono mero tiesioginio traukinio į Vilnių svajonė – dėl kurios jie idiotiškai atmetė LTG Šiaulių-Joniškio traukinio pasiūlymą.

        Comment


          Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

          Kas negerai su Ryanair? Jeigu ne jie, Wizzair ir easyJet, nebūčiau galėjęs aplankyti beveik visų Europos šalių sąlyginai nebrangiai. Fundementalaus short haul skrydžiuose skirtumo tarp Ryanair ir kokios Lufthansa nėra taip, kaip tarp autobuso ir traukinio.
          Jei siūbavimas yra fundamentalus skirtumas patogumui tarp traukinio ir autobuso, tai tarp Ryanair ir Lufthansos daug fundamentalesnių skirtumų yra.

          Pvz:

          When it came to legroom, Aer Lingus, Lufthansa, and KLM came out on top, with a seat pitch of 31-32 inches, 29-33 inches, and 30-32 inches, respectively. Wizz Air and TUI offered the least legroom, with both having a seat pitch of 28 inches.

          Comment


            Parašė ifl Rodyti pranešimą

            Nėra jis fundamentaliai patogesnis ir krūva žmonių tau sako priešingai. Bet reikia būti kietakakčiu, kad negirdėti. Jis galėtų būti, bet nėra, nes dabartinė realizacija paslaugos yra prasta.
            Kad kažką sako "dauguma" (šiuo atveju kokie 5 žmonės) nereiškia jog tai yra tiesa ir objektyviai pamatuotas dalykas. Daliai autobusas gali būti patogesnis, nes gali vežti ne nuo autobusų stoties. Bet tai nereiškia, kad autobuso komfortas, lyginant su traukinio, bus geresnis.
            Labai akivaizdžiai subjektyvumą parodo vieno nario anksčiau publikuotas palyginimas:
            Parašė Atpildas Rodyti pranešimą
            Šiaip luxexpress autobusai labai patogus, patogesni už Lietuvos traukinių vagonus ir traukinius važiuojančius ant 80.
            Kur neaišku nei kokį geležinkelio vagoną lygina, nei netgi kurią klasę (1, 2 ar 3). Turbūt visi sutiksime, kad sėdynes patogumo prasme Luxexpress bus patogiau nei D1 vagonas su mediniais suolais. Bet erdvės prasme, tai autobusas su traukiniu niekaip nepakonkuruos.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą

              Yra visuomenės segmentas, kur kaina yra vienintelis kriterijus.
              Kaina daugumai yra svarbiausias kriterijus net vakaruose, todėl ir klesti Ryanair, McD ir tie patys autobusai. Klestės ir čia, jei traukiniai bus tiek kartų brangiau.
              Flickr

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                Kaina daugumai yra svarbiausias kriterijus net vakaruose, todėl ir klesti Ryanair, McD ir tie patys autobusai. Klestės ir čia, jei traukiniai bus tiek kartų brangiau.
                Tai traukiniai visur Europoje yra belenkiek kartų brangiau, bet jie visvien pilni.

                Comment


                  Parašė ifl Rodyti pranešimą

                  Fundamentalus skirtumas technine prasme, bet ne fundamentalus patogumui. Fundamentalus reikšmė esminis.
                  Kai kuriems, įskaitant mane, tai skirtumas tarp skaudančios galvos ir pykinimo vs patogios ir komfortabilios kelionės.

                  Comment


                    Parašė sleader Rodyti pranešimą

                    Kad kažką sako "dauguma" (šiuo atveju kokie 5 žmonės) nereiškia jog tai yra tiesa ir objektyviai pamatuotas dalykas. Daliai autobusas gali būti patogesnis, nes gali vežti ne nuo autobusų stoties. Bet tai nereiškia, kad autobuso komfortas, lyginant su traukinio, bus geresnis.
                    O kaip toks dalykas kaip patogumas pamatuojamas objektyviai? Man LuxExpress yra patogesnis nei bet koks Lt traukinys. Ir dėl to tai nėra nei Afrika, nei valgymas iš šiukšlių dėžės.

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą

                      Tai traukiniai visur Europoje yra belenkiek kartų brangiau, bet jie visvien pilni.
                      Restoranai irgi pilni, bet ir McD netrūksta lankytojų, tai čia tas pats ir su traukiniais ir autobusais.
                      Beje, tokių kainų skirtumų vakaruose nėra, pvz. iš Stansted į Londoną tiek traukinys, tiek autobusas kainuoja tiek pat. Kitur traukiniai brangiau procentais, bet ne kartais.
                      Paskutinis taisė Lettered; 2023.12.18, 12:43.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Atpildas Rodyti pranešimą

                        Geras klausimas ko ten važiuot, į oro uosta, studentai? Visiškai neįdomus miestas, nevertas laiko ir pinigų. Pats į Ryga važiuoju tik jei reik važiuot į Skandinavija arba oro uosta. O jeigu tik šiaip kažkur nuvaryt prasiblaškyti tai į Lenkija.
                        Daug ko ten galima važiuoti. Pvz. vasara prie jūros. Nes iš Vilniaus ,Ryga ir Jūrmala patogiausias būdas nukakti į pajūri ir ten gauti kokybiškas paslaugas. Kitas dalykas, nelabai suprantama kur Lenkijoje verčiau vykti dėl laiko ir pinigų, jei įvertinant atstumą ir kelionės laiką. Vienintelė opcija yra Balstogė, bet nelabai įsivaizduoju kriterijaus, kuriuo apsilankymas ten būtų pranašiau už Rygą.

                        Comment


                          Parašė ifl Rodyti pranešimą

                          O kaip toks dalykas kaip patogumas pamatuojamas objektyviai? Man LuxExpress yra patogesnis nei bet koks Lt traukinys. Ir dėl to tai nėra nei Afrika, nei valgymas iš šiukšlių dėžės.
                          Objektyvumas būtų bent jau pasakant kas su kuo lygininama. Nes palyginimas "Lietuviški vagonai" (kur yra N vagonų tipų, klasių ir t.t.) vs "Lux express", kurie eksploatuoja vienodus autobusus su vienodo komforto sėdynėmis, yra visiškai apie nieką. Ką ir parašiau savo pranešime.

                          Kitas dalykas, kad vienintelis produktas, kuris mano nuomone konkuruoja su traukiniais yra Luxexpress lounge. Tik atitinkamai irgi gana ribota šios paslaugos pasiūla, bei didesnės kainos. Nes man elementariai įprastiniuose autobusuose, remiasi kojos į priekyje esančias sėdynes. O jei dar kažkas priekyje sugalvoja tą sėdynę atsilenkti, tai išvis važiavimas pasidaro kančia. Traukiniuose dar nebuvau susidūręs su situacija, kad netilptų kojos.

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                            Kaina daugumai yra svarbiausias kriterijus net vakaruose, todėl ir klesti Ryanair, McD ir tie patys autobusai. Klestės ir čia, jei traukiniai bus tiek kartų brangiau.
                            Pažiūrim gruodžio 27:
                            • airBaltic lėktuvas 84,99 €
                            • Minsktrans autobusas 36 €
                            • LTG Link traukinys 24 €
                            • Ecolines autobusas 19,5 €
                            • Flixbus autobusas 17,99 €
                            • Luxexpress autobusas 16 €
                            Traukinys nėra esmingai brangesnis už autobusus.

                            Comment


                              Parašė sleader Rodyti pranešimą

                              Daug ko ten galima važiuoti. Pvz. vasara prie jūros. Nes iš Vilniaus ,Ryga ir Jūrmala patogiausias būdas nukakti į pajūri ir ten gauti kokybiškas paslaugas. Kitas dalykas, nelabai suprantama kur Lenkijoje verčiau vykti dėl laiko ir pinigų, jei įvertinant atstumą ir kelionės laiką. Vienintelė opcija yra Balstogė, bet nelabai įsivaizduoju kriterijaus, kuriuo apsilankymas ten būtų pranašiau už Rygą.
                              Jeigu kalbam tik apie savaitgali, tai sėdi penktadieni vakare į naktini Vilnius,Kaunas - Varšuva. Po 6 valandų jau esu Varšuvoje, išsimiegojęs, nes tie autobusai patogesni už lietuviškus traukinius ir gali patogiai išsimiegot. Nelyginu su greitaisiais ir naktiniais traukiniais, jie laimi, bet mes tokiu neturim. Visa šeštadieni turi Varšuvoje arba sėdi į traukini ir būni Krokuvoje. Turi visa diena. Jei nenori imt viešbučio vėlgi sėdi į naktini autobusą ir važiuoji miegodamas į Kauna ar Vilniu ir sekmadienio ryta jau būni namie. Jeigu nori imi viešbuti, išsimiegi ir sekmadieni važiuoji namo, gali rinktis kada važiuosi, nes autobusas važiuoja ne viena kart dienoje. Jeigu apie ilgesne kelione kalbam, tai gali ir Zakapones kalnus aplankyti ir iš Varšuvos greitaisiais ar naktiniai traukiniais važiuoti gilyn į europa. O Vilnius - Varšuva pirmyn atgal tik 20e jeigu bilietus perki 3 savaites iki išvykimo
                              Paskutinis taisė Atpildas; 2023.12.18, 13:02.

                              Comment


                                Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

                                Pažiūrim gruodžio 27:
                                • airBaltic lėktuvas 84,99 €
                                • Minsktrans autobusas 36 €
                                • LTG Link traukinys 24 €
                                • Ecolines autobusas 19,5 €
                                • Flixbus autobusas 17,99 €
                                • Luxexpress autobusas 16 €
                                Traukinys nėra esmingai brangesnis už autobusus.
                                Flixbus kaina 14 Eur, tai traukinys 70% brangiau, jei važiuoja dar šeima, tai pirmyn - atgal kainos skirtumas gaunasi labai didelis, kitomis datomis dar didesnis.
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                  Beje, tokių kainų skirtumų vakaruose nėra, pvz. iš Stansted į Londoną tiek traukinys, tiek autobusas kainuoja tiek pat. Kitur traukiniai brangiau procentais, bet ne kartais.
                                  Koks tikslas meluoti? Taigi labai lengva patikrinti.

                                  Traukinys (Stansted Express): 21.90 GBP
                                  Autobusas (National Express): 14 GBP


                                  Gruodžio 22d. apie 13.00 val.

                                  Comment


                                    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

                                    Pažiūrim gruodžio 27:
                                    • airBaltic lėktuvas 84,99 €
                                    • Minsktrans autobusas 36 €
                                    • LTG Link traukinys 24 €
                                    • Ecolines autobusas 19,5 €
                                    • Flixbus autobusas 17,99 €
                                    • Luxexpress autobusas 16 €
                                    Traukinys nėra esmingai brangesnis už autobusus.
                                    Apart traukinofilus, kiek dar žmonių rinksis traukinį, o ne €8 kebabui Rygoj? Jei kasdien išmetinėsi po 5 ar 8 pinigus ant kiekvieno kampo, per mėnesį gausis rimtesnė suma. Čia kaip su internetinių paslaugų prenumeratom. Pora eurų čia, pora ten, bet per metus susidaro solidi suma.

                                    Kas turi sveikatos problemų dėl supimo - imtų traukinį net jei kainuotų dvigubai ar trigubai.

                                    Comment


                                      Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

                                      Pažiūrim gruodžio 27:
                                      • Luxexpress autobusas 16 €
                                      Traukinys nėra esmingai brangesnis už autobusus.
                                      Atkreipčiau dėmesį, kad Luxexpress čia pigiausia opciją iš visų išvykimo laikų. Jeigu imti panašų laiką - 6:45 iš Vilniaus ir 10:55 Rygoje, tai bilietas į tokį dabar kainuoja 28 Eur.
                                      O laikas yra gana svarbus, nes nuvažiuoti priešpiet ir turėti pusę dienos tenais, bei nuvažiuoti vakare ir keliauti tik į viešbutį - didelis skirtumas.

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                        Beje, tokių kainų skirtumų vakaruose nėra, pvz. iš Stansted į Londoną tiek traukinys, tiek autobusas kainuoja tiek pat. Kitur traukiniai brangiau procentais, bet ne kartais.
                                        Ne visai vakarai, bet Japonijoje greitieji traukiniai kainuoja brangiau nei skrydis lėktuvu. Autobusu pigiau. Arba dardėt n kartų ilgiau vietiniais traukiniais, bet ten jau tikrai nebekomfortas.

                                        Vokietijoje tarpmiestinių traukinių ir autobusų kainos irgi į vienus vartus skiriasi.

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                          Flixbus kaina 14 Eur, tai traukinys 70% brangiau, jei važiuoja dar šeima, tai pirmyn - atgal kainos skirtumas gaunasi labai didelis, kitomis datomis dar didesnis.
                                          Netiesa. Rytinis Flixbus kainuoja 18 eur. Jeigu lyginam, tai lyginkime vienodus produktus ir +/- panašius išvykimo laikus. Nes paimti pigiausią, kuris atveš į Rygą tik 21.20 ir lyginti, nelabai sąžininga, nes tada dar galima pridėti ir vienos nakvynės kainą Rygoje, kadangi tą pačią dieną nieko nebenuveiksi, kad nuvažiuotum keliais eurais pigiau.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X