Parašė ifl
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Abiem atvejais skirtumas tas pats komfortas.Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
Kas negerai su Ryanair? Jeigu ne jie, Wizzair ir easyJet, nebūčiau galėjęs aplankyti beveik visų Europos šalių sąlyginai nebrangiai. Fundementalaus short haul skrydžiuose skirtumo tarp Ryanair ir kokios Lufthansa nėra taip, kaip tarp autobuso ir traukinio.
Comment
-
Fundamentalus skirtumas technine prasme, bet ne fundamentalus patogumui. Fundamentalus reikšmė esminis.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Traukinys tai fiziškai tiesiog negali stipriai siūbuoti, kitaip nuo bėgių nulėks. Autobusas nesiūbuoja tik jei vairuotojas tvarkingai vairuoja. Gana fundamentalus skirtumas.
Comment
-
Išsipildė buvusio Joniškio rajono mero tiesioginio traukinio į Vilnių svajonė – dėl kurios jie idiotiškai atmetė LTG Šiaulių-Joniškio traukinio pasiūlymą.Parašė dtb Rodyti pranešimąBet kokiu atveju, LTG paleidžiamas traukinys atneša naudos.
4) Joniškis turi traukinį į Vilnių;
- 1 patinka
Comment
-
Jei siūbavimas yra fundamentalus skirtumas patogumui tarp traukinio ir autobuso, tai tarp Ryanair ir Lufthansos daug fundamentalesnių skirtumų yra.Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
Kas negerai su Ryanair? Jeigu ne jie, Wizzair ir easyJet, nebūčiau galėjęs aplankyti beveik visų Europos šalių sąlyginai nebrangiai. Fundementalaus short haul skrydžiuose skirtumo tarp Ryanair ir kokios Lufthansa nėra taip, kaip tarp autobuso ir traukinio.
Pvz:
When it came to legroom, Aer Lingus, Lufthansa, and KLM came out on top, with a seat pitch of 31-32 inches, 29-33 inches, and 30-32 inches, respectively. Wizz Air and TUI offered the least legroom, with both having a seat pitch of 28 inches.
Comment
-
Kad kažką sako "dauguma" (šiuo atveju kokie 5 žmonės) nereiškia jog tai yra tiesa ir objektyviai pamatuotas dalykas. Daliai autobusas gali būti patogesnis, nes gali vežti ne nuo autobusų stoties. Bet tai nereiškia, kad autobuso komfortas, lyginant su traukinio, bus geresnis.Parašė ifl Rodyti pranešimą
Nėra jis fundamentaliai patogesnis ir krūva žmonių tau sako priešingai. Bet reikia būti kietakakčiu, kad negirdėti. Jis galėtų būti, bet nėra, nes dabartinė realizacija paslaugos yra prasta.
Labai akivaizdžiai subjektyvumą parodo vieno nario anksčiau publikuotas palyginimas:
Kur neaišku nei kokį geležinkelio vagoną lygina, nei netgi kurią klasę (1, 2 ar 3). Turbūt visi sutiksime, kad sėdynes patogumo prasme Luxexpress bus patogiau nei D1 vagonas su mediniais suolais. Bet erdvės prasme, tai autobusas su traukiniu niekaip nepakonkuruos.Parašė Atpildas Rodyti pranešimąŠiaip luxexpress autobusai labai patogus, patogesni už Lietuvos traukinių vagonus ir traukinius važiuojančius ant 80.
- 3 patinka
Comment
-
Kaina daugumai yra svarbiausias kriterijus net vakaruose, todėl ir klesti Ryanair, McD ir tie patys autobusai. Klestės ir čia, jei traukiniai bus tiek kartų brangiau.Parašė John Rodyti pranešimą
Yra visuomenės segmentas, kur kaina yra vienintelis kriterijus.
- 3 patinka
Comment
-
Tai traukiniai visur Europoje yra belenkiek kartų brangiau, bet jie visvien pilni.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kaina daugumai yra svarbiausias kriterijus net vakaruose, todėl ir klesti Ryanair, McD ir tie patys autobusai. Klestės ir čia, jei traukiniai bus tiek kartų brangiau.
- 1 patinka
Comment
-
Kai kuriems, įskaitant mane, tai skirtumas tarp skaudančios galvos ir pykinimo vs patogios ir komfortabilios kelionės.Parašė ifl Rodyti pranešimą
Fundamentalus skirtumas technine prasme, bet ne fundamentalus patogumui. Fundamentalus reikšmė esminis.
- 4 patinka
Comment
-
O kaip toks dalykas kaip patogumas pamatuojamas objektyviai? Man LuxExpress yra patogesnis nei bet koks Lt traukinys. Ir dėl to tai nėra nei Afrika, nei valgymas iš šiukšlių dėžės.Parašė sleader Rodyti pranešimą
Kad kažką sako "dauguma" (šiuo atveju kokie 5 žmonės) nereiškia jog tai yra tiesa ir objektyviai pamatuotas dalykas. Daliai autobusas gali būti patogesnis, nes gali vežti ne nuo autobusų stoties. Bet tai nereiškia, kad autobuso komfortas, lyginant su traukinio, bus geresnis.
Comment
-
Restoranai irgi pilni, bet ir McD netrūksta lankytojų, tai čia tas pats ir su traukiniais ir autobusais.Parašė John Rodyti pranešimą
Tai traukiniai visur Europoje yra belenkiek kartų brangiau, bet jie visvien pilni.
Beje, tokių kainų skirtumų vakaruose nėra, pvz. iš Stansted į Londoną tiek traukinys, tiek autobusas kainuoja tiek pat. Kitur traukiniai brangiau procentais, bet ne kartais.Paskutinis taisė Lettered; 2023.12.18, 12:43.
- 1 patinka
Comment
-
Daug ko ten galima važiuoti. Pvz. vasara prie jūros. Nes iš Vilniaus ,Ryga ir Jūrmala patogiausias būdas nukakti į pajūri ir ten gauti kokybiškas paslaugas. Kitas dalykas, nelabai suprantama kur Lenkijoje verčiau vykti dėl laiko ir pinigų, jei įvertinant atstumą ir kelionės laiką. Vienintelė opcija yra Balstogė, bet nelabai įsivaizduoju kriterijaus, kuriuo apsilankymas ten būtų pranašiau už Rygą.Parašė Atpildas Rodyti pranešimą
Geras klausimas ko ten važiuot, į oro uosta, studentai? Visiškai neįdomus miestas, nevertas laiko ir pinigų. Pats į Ryga važiuoju tik jei reik važiuot į Skandinavija arba oro uosta. O jeigu tik šiaip kažkur nuvaryt prasiblaškyti tai į Lenkija.
- 7 patinka
Comment
-
Objektyvumas būtų bent jau pasakant kas su kuo lygininama. Nes palyginimas "Lietuviški vagonai" (kur yra N vagonų tipų, klasių ir t.t.) vs "Lux express", kurie eksploatuoja vienodus autobusus su vienodo komforto sėdynėmis, yra visiškai apie nieką. Ką ir parašiau savo pranešime.Parašė ifl Rodyti pranešimą
O kaip toks dalykas kaip patogumas pamatuojamas objektyviai? Man LuxExpress yra patogesnis nei bet koks Lt traukinys. Ir dėl to tai nėra nei Afrika, nei valgymas iš šiukšlių dėžės.
Kitas dalykas, kad vienintelis produktas, kuris mano nuomone konkuruoja su traukiniais yra Luxexpress lounge. Tik atitinkamai irgi gana ribota šios paslaugos pasiūla, bei didesnės kainos. Nes man elementariai įprastiniuose autobusuose, remiasi kojos į priekyje esančias sėdynes. O jei dar kažkas priekyje sugalvoja tą sėdynę atsilenkti, tai išvis važiavimas pasidaro kančia. Traukiniuose dar nebuvau susidūręs su situacija, kad netilptų kojos.
- 5 patinka
Comment
-
Pažiūrim gruodžio 27:Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kaina daugumai yra svarbiausias kriterijus net vakaruose, todėl ir klesti Ryanair, McD ir tie patys autobusai. Klestės ir čia, jei traukiniai bus tiek kartų brangiau.- airBaltic lėktuvas 84,99 €
- Minsktrans autobusas 36 €
- LTG Link traukinys 24 €
- Ecolines autobusas 19,5 €
- Flixbus autobusas 17,99 €
- Luxexpress autobusas 16 €
- 1 patinka
Comment
-
Jeigu kalbam tik apie savaitgali, tai sėdi penktadieni vakare į naktini Vilnius,Kaunas - Varšuva. Po 6 valandų jau esu Varšuvoje, išsimiegojęs, nes tie autobusai patogesni už lietuviškus traukinius ir gali patogiai išsimiegot. Nelyginu su greitaisiais ir naktiniais traukiniais, jie laimi, bet mes tokiu neturim. Visa šeštadieni turi Varšuvoje arba sėdi į traukini ir būni Krokuvoje. Turi visa diena. Jei nenori imt viešbučio vėlgi sėdi į naktini autobusą ir važiuoji miegodamas į Kauna ar Vilniu ir sekmadienio ryta jau būni namie. Jeigu nori imi viešbuti, išsimiegi ir sekmadieni važiuoji namo, gali rinktis kada važiuosi, nes autobusas važiuoja ne viena kart dienoje.Parašė sleader Rodyti pranešimą
Daug ko ten galima važiuoti. Pvz. vasara prie jūros. Nes iš Vilniaus ,Ryga ir Jūrmala patogiausias būdas nukakti į pajūri ir ten gauti kokybiškas paslaugas. Kitas dalykas, nelabai suprantama kur Lenkijoje verčiau vykti dėl laiko ir pinigų, jei įvertinant atstumą ir kelionės laiką. Vienintelė opcija yra Balstogė, bet nelabai įsivaizduoju kriterijaus, kuriuo apsilankymas ten būtų pranašiau už Rygą.
Jeigu apie ilgesne kelione kalbam, tai gali ir Zakapones kalnus aplankyti ir iš Varšuvos greitaisiais ar naktiniai traukiniais važiuoti gilyn į europa. O Vilnius - Varšuva pirmyn atgal tik 20e jeigu bilietus perki 3 savaites iki išvykimo
Paskutinis taisė Atpildas; 2023.12.18, 13:02.
- 1 patinka
Comment
-
Flixbus kaina 14 Eur, tai traukinys 70% brangiau, jei važiuoja dar šeima, tai pirmyn - atgal kainos skirtumas gaunasi labai didelis, kitomis datomis dar didesnis.Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
Pažiūrim gruodžio 27:- airBaltic lėktuvas 84,99 €
- Minsktrans autobusas 36 €
- LTG Link traukinys 24 €
- Ecolines autobusas 19,5 €
- Flixbus autobusas 17,99 €
- Luxexpress autobusas 16 €
- 1 patinka
Comment
-
Koks tikslas meluoti? Taigi labai lengva patikrinti.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Beje, tokių kainų skirtumų vakaruose nėra, pvz. iš Stansted į Londoną tiek traukinys, tiek autobusas kainuoja tiek pat. Kitur traukiniai brangiau procentais, bet ne kartais.
Traukinys (Stansted Express): 21.90 GBP
Autobusas (National Express): 14 GBP
Gruodžio 22d. apie 13.00 val.
- 1 patinka
Comment
-
Apart traukinofilus, kiek dar žmonių rinksis traukinį, o ne €8 kebabui Rygoj? Jei kasdien išmetinėsi po 5 ar 8 pinigus ant kiekvieno kampo, per mėnesį gausis rimtesnė suma. Čia kaip su internetinių paslaugų prenumeratom. Pora eurų čia, pora ten, bet per metus susidaro solidi suma.Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
Pažiūrim gruodžio 27:- airBaltic lėktuvas 84,99 €
- Minsktrans autobusas 36 €
- LTG Link traukinys 24 €
- Ecolines autobusas 19,5 €
- Flixbus autobusas 17,99 €
- Luxexpress autobusas 16 €
Kas turi sveikatos problemų dėl supimo - imtų traukinį net jei kainuotų dvigubai ar trigubai.
- 1 patinka
Comment
-
Atkreipčiau dėmesį, kad Luxexpress čia pigiausia opciją iš visų išvykimo laikų. Jeigu imti panašų laiką - 6:45 iš Vilniaus ir 10:55 Rygoje, tai bilietas į tokį dabar kainuoja 28 Eur.Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
Pažiūrim gruodžio 27:- Luxexpress autobusas 16 €
O laikas yra gana svarbus, nes nuvažiuoti priešpiet ir turėti pusę dienos tenais, bei nuvažiuoti vakare ir keliauti tik į viešbutį - didelis skirtumas.
- 3 patinka
Comment
-
Ne visai vakarai, bet Japonijoje greitieji traukiniai kainuoja brangiau nei skrydis lėktuvu. Autobusu pigiau. Arba dardėt n kartų ilgiau vietiniais traukiniais, bet ten jau tikrai nebekomfortas.Parašė Lettered Rodyti pranešimąBeje, tokių kainų skirtumų vakaruose nėra, pvz. iš Stansted į Londoną tiek traukinys, tiek autobusas kainuoja tiek pat. Kitur traukiniai brangiau procentais, bet ne kartais.
Vokietijoje tarpmiestinių traukinių ir autobusų kainos irgi į vienus vartus skiriasi.
Comment
Comment