Parašė Atpildas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Autobusu aš esu irgi važiavęs tiek iki Rygos, tiek iki Talino. Ne kokiu prastu, o tokiu, kokį tu vadini "patogiu". Nėra jie patogesni nei už LTG, nei apskritai jokius traukinius, nes tiek to patogumo, kai prasideda fūrų lenkimai ir makalavimasis kelyje. Ypač žiemos metu. Šiaip tai gana šokiruoja skaityti tokias nuomones, kurios bando įrodyti, kad autobusas gali pro kažkur būti patogesnis už traukinį. Na kaip ir valgymas iš šiukšlių dėžės arba naudojimasis lauko tualetu iš principo negali būti patogesnis už savo civilizuotus analogus. Parodo, kokia mes vis dėl to tebesame skurdi Ystern Yurop, o ne Vakarų Europa.
- 5 patinka
-
Į Varšuva buvo populiarus, bet prieš mėnesi važiavau apytuščiam traukinyje(o dar kelius surenka iš Kauno, ko nebus su rygos traukiniu), pradėjo pildytis įvažiavus į Lenkija. Varšuva yra vartai į europa su traukiniai. Nuvažiavus iki Varšuvos ir gali važiuot toliau kur tik širdis geidžia, o ir oro uostas šalia ir gali skirsti daug kur. Ryga nėra vartai, pradžioje dėl pramogos bus pilnas, paskui po metų bus apytuštis. Nebent paleis Ryga - Talinas naktini, tai tuo metu dar irgi bus pramoga, bet o kas vėliau? Ryga tai ne Varšuva. Ryga yra toks kaimas, miestas į niekur, nebent iki oro uosto ir skrendi kuo toliau, nes skrydžiu daugiau nei iš Lieuvos.Parašė John Rodyti pranešimą
Pagrindinės problemos yra 2:
- Pernelyg ankstyvas išvažiavimas iš Vilniaus.
- Analogiško traukinio nebuvimas iš Rygos pusęs t.y. fiziškai maršrutą aptarnaus tik vienas traukinys, o ne jų pora, kaip turėtų būti.
Nu ir dar tokia mažiau svarbi problema, bet visgi problema: kelionės trukmė. Biškiuką per ilga.
Anyway, matant Vilnius-Varšuva populiarumą, kuris yra kur kas prastesnis tiek serviso, tiek kelionės trukmės požiūriu, manau šitas bus populiarus.
- 1 patinka
Comment
-
Tai kodėl pilni autobusai Portugalija -Ispanija, Paryžius - Belgija, Amsterdamas - Vokietija, Olandija - Belgija?Parašė John Rodyti pranešimą
Autobusas yra visiškai atsilikusių 3rd world Afrikos šalių transportas. Tai, kad tavo kortelė tarpmiestiniam, ir net tarptautiniam transportui, yra tokia žema, tai nekeičia realybės, kad autobusas yra "šiukšlių dėžė" mano analogijos.
Comment
-
Traukinių mylėtojų post'uose dažnai jokios logikos nebūna, nes į akivaizdžius dabartinės LG siūlomos paslaugos minusus bandoma atsimušinėti tokiais argumentais kaip autobusas siūbuoja, o traukinys - ne, todėl, suprask, traukinys tampa vertas tokios kainos.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Vokiečiams ir nesuvokiama tik dėl dirbtinio ribojimo n metų siekiant suteikt išskirtines teises geležinkeliui. Ar mums turi dašilt tas pats kas pas vokiečius susiformavo dėl alternatyvos nebuvimo? Kur logika?
- 1 patinka
Comment
-
O tai dabar žmonės iki Rygos autobusais kokiu tikslu. važiuoja? Dėl pramogos, kad autobusu pasivažinėti?Parašė Atpildas Rodyti pranešimą
Į Varšuva buvo populiarus, bet prieš mėnesi važiavau apytuščiam traukinyje(o dar kelius surenka iš Kauno, ko nebus su rygos traukiniu), pradėjo pildytis įvažiavus į Lenkija. Varšuva yra vartai į europa su traukiniai. Nuvažiavus iki Varšuvos ir gali važiuot toliau kur tik širdis geidžia, o ir oro uostas šalia ir gali skirsti daug kur. Ryga nėra vartai, pradžioje dėl pramogos bus pilnas, paskui po metų bus apytuštis. Nebent paleis Ryga - Talinas naktini, tai tuo metu dar irgi bus pramoga, bet o kas vėliau? Ryga tai ne Varšuva. Ryga yra toks kaimas, miestas į niekur, nebent iki oro uosto ir skrendi kuo toliau, nes skrydžiu daugiau nei iš Lieuvos.
- 6 patinka
Comment
-
Mane šokiruoja tokį susireikšminimą skaityti. Tai ką?Parašė John Rodyti pranešimą
Autobusu aš esu irgi važiavęs tiek iki Rygos, tiek iki Talino. Ne kokiu prastu, o tokiu, kokį tu vadini "patogiu". Nėra jie patogesni nei už LTG, nei apskritai jokius traukinius, nes tiek to patogumo, kai prasideda fūrų lenkimai ir makalavimasis kelyje. Ypač žiemos metu. Šiaip tai gana šokiruoja skaityti tokias nuomones, kurios bando įrodyti, kad autobusas gali pro kažkur būti patogesnis už traukinį. Na kaip ir valgymas iš šiukšlių dėžės arba naudojimasis lauko tualetu iš principo negali būti patogesnis už savo civilizuotus analogus. Parodo, kokia mes vis dėl to tebesame skurdi Ystern Yurop, o ne Vakarų Europa.
Comment
-
Geras klausimas ko ten važiuot, į oro uosta, studentai? Visiškai neįdomus miestas, nevertas laiko ir pinigų. Pats į Ryga važiuoju tik jei reik važiuot į Skandinavija arba oro uosta. O jeigu tik šiaip kažkur nuvaryt prasiblaškyti tai į Lenkija.Parašė Mantini Rodyti pranešimą
O tai dabar žmonės iki Rygos autobusais kokiu tikslu. važiuoja? Dėl pramogos, kad autobusu pasivažinėti?
Comment
-
Yra visuomenės segmentas, kur kaina yra vienintelis kriterijus.Parašė Atpildas Rodyti pranešimą
Tai kodėl pilni autobusai Portugalija -Ispanija, Paryžius - Belgija, Amsterdamas - Vokietija, Olandija - Belgija?
- 7 patinka
Comment
-
Negalėčiau iki galo sutikti.Parašė John Rodyti pranešimą
Autobusas yra visiškai atsilikusių 3rd world Afrikos šalių transportas. Tai, kad tavo kortelė tarpmiestiniam, ir net tarptautiniam transportui, yra tokia žema, tai nekeičia realybės, kad autobusas yra "šiukšlių dėžė" mano analogijos.- būna ir Europoje vietų be geležinkelių. Tulūza→Andora→Barselona važiavau autobusu. Geležinkelių ten nėra.
- kartais traukiniai yra neadekvačiai brangu, o autobusas gal 10x pigiau gali būt (ačiū Flixbus), taip teko daryt Italijoje, Prancūzijoje ir Šveicarijoje
- JAV būna outlyeriai, bet pas juos irgi geležinkelių tinklas retas, o traukinių bilietai nepigūs
Paskutinis taisė Kitas Džiugas; 2023.12.18, 12:12.
- 2 patinka
Comment
-
Suprantu, kad mano tonas gali skambėti nelabai mandagiai, bet tai nėra susireikšminimas, o, viso labo, akivaizdžių dalykų konstatavimas. Traukiniai yra fundamentaliai patogesnis ir civilizuotesnis transportas, nei autobusai. Kaip ir tualetai, prijungti prie kanalizacijos ir vandentiekio, yra geriau, nei lauko tualetai. Taip yra nepriklausomai, ar tos žinutės nešėjas tau atrodo susireikšminęs ar ne.Parašė ifl Rodyti pranešimą
Mane šokiruoja tokį susireikšminimą skaityti. Tai ką?
- 6 patinka
Comment
-
Tik tas visuomenės segmentas nepalyginamai didesnis nei traukiniofilų segmentas.Parašė John Rodyti pranešimą
Yra visuomenės segmentas, kur kaina yra vienintelis kriterijus.
Yra visuomenės segmentas, kuris skraido Ryanair, pasakė Jet-setteris. Skristi Ryanair, tai kaip valgyti iš šiukšlių dėžės, you know?
- 1 patinka
Comment
-
Nėra jis fundamentaliai patogesnis ir krūva žmonių tau sako priešingai. Bet reikia būti kietakakčiu, kad negirdėti. Jis galėtų būti, bet nėra, nes dabartinė realizacija paslaugos yra prasta.Parašė John Rodyti pranešimą
Suprantu, kad mano tonas gali skambėti nelabai mandagiai, bet tai nėra susireikšminimas, o, viso labo, akivaizdžių dalykų konstatavimas. Traukiniai yra fundamentaliai patogesnis ir civilizuotesnis transportas, nei autobusai. Kaip ir tualetai, prijungti prie kanalizacijos ir vandentiekio, yra geriau, nei lauko tualetai. Taip yra nepriklausomai, ar tos žinutės nešėjas tau atrodo susireikšminęs ar ne.
- 1 patinka
Comment
-
Jei tualetu, prijungtu prie kanalizacijos, galėtum naudotis vieną kartą dienoje tikrai nebėgtum į lauko tualetą? Po pietų užsinorėjęs į tualetą didvyriškai lauktum kito ryto?Parašė John Rodyti pranešimą
Suprantu, kad mano tonas gali skambėti nelabai mandagiai, bet tai nėra susireikšminimas, o, viso labo, akivaizdžių dalykų konstatavimas. Traukiniai yra fundamentaliai patogesnis ir civilizuotesnis transportas, nei autobusai. Kaip ir tualetai, prijungti prie kanalizacijos ir vandentiekio, yra geriau, nei lauko tualetai. Taip yra nepriklausomai, ar tos žinutės nešėjas tau atrodo susireikšminęs ar ne.
- 1 patinka
Comment
-
Čia labiau tiktų analogas apie visuomeninį super efektyvų automatinį tualetą, kuriame teoriškai robotas tau subinę nuvalo, bet realizacija tokia, kad kainuoja 5 eurus, durys užsitrenkia minimaliai 10 minučių ir ne tai, kad roboto, bet ir tualetinio popieriaus nerasta.Parašė acetonas Rodyti pranešimą
Jei tualetu, prijungtu prie kanalizacijos, galėtum naudotis vieną kartą dienoje tikrai nebėgtum į lauko tualetą? Po pietų užsinorėjęs į tualetą didvyriškai lauktum kito ryto?
Comment
-
13.30, šiandien.Parašė Mantini Rodyti pranešimąTrimituoja dabar per visur, kad bilietus jau galima įsiguti, bet kaip į pardavimą nesudėti bilietai taip nesudėti.
- 1 patinka
Comment
-
Bet kokiu atveju, LTG paleidžiamas traukinys atneša naudos.
1) Gaus daugiau komforto tie, kuriems to reikia (ne visiems patinka siūbavimas, lenkimai kelyje ar tūpėjimas susilenkus ankštame ir smirdinčiame autobuso wc
)
2) Panaikinama dešimtmečių gėda neturėti traukinio tarp kaimyninių sostinių;
3) Šiauliai gauna normalų susisiekimą su Ryga NE mikroautobusais;
4) Joniškis turi traukinį į Vilnių;
5) Autobusų kompanijos dempinguoja kainas iki 6-11 eurų, dėl ko išlošia tie keleiviai, kuriems kaina yra svarbiausia.
- 8 patinka
Comment
-
Kodėl jis nėra fundamentaliai patogesnis?Parašė ifl Rodyti pranešimą
Nėra jis fundamentaliai patogesnis ir krūva žmonių tau sako priešingai. Bet reikia būti kietakakčiu, kad negirdėti. Jis galėtų būti, bet nėra, nes dabartinė realizacija paslaugos yra prasta.
Comment
-
Mažiau siubavimo nėra fundamentalus skirtumas.Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
Kodėl jis nėra fundamentaliai patogesnis?
- 1 patinka
Comment
-
Traukinys tai fiziškai tiesiog negali stipriai siūbuoti, kitaip nuo bėgių nulėks. Autobusas nesiūbuoja tik jei vairuotojas tvarkingai vairuoja. Gana fundamentalus skirtumas.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Mažiau siubavimo nėra fundamentalus skirtumas.
- 7 patinka
Comment
Comment