Ką dar reiktų pridurti, važiuojant traukiniu iš Stoties Kauno link, kad geležinkelio apylinkės yra vienintelės erdvės, kurios dar neužstatytos namais. Pvz. tarp Mūrinės Vokės ir Lentvario greitu metu bus užstatyti visi laukai išskyrus geležinkelio ruožą. Nors planuojant infrastruktūrą palei geležinkelį, viešuosius centrus ties traukinio sustojimais, paleidus dažnai traukinį, būtų galima protingai prijungti Trakų Vokę, Senuosius Trakus, Lentvarį, Juodšilius, Salininkus kaip perspektyvias vietoves norintiems gyventi priemiestyje.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Lietuvoje planavimas dažnai eina jau po pastatymo, kai jau nieko padaryti nebeįmanoma.Parašė Zefyras Rodyti pranešimąKą dar reiktų pridurti, važiuojant traukiniu iš Stoties Kauno link, kad geležinkelio apylinkės yra vienintelės erdvės, kurios dar neužstatytos namais. Pvz. tarp Mūrinės Vokės ir Lentvario greitu metu bus užstatyti visi laukai išskyrus geležinkelio ruožą. Nors planuojant infrastruktūrą palei geležinkelį, viešuosius centrus ties traukinio sustojimais, paleidus dažnai traukinį, būtų galima protingai prijungti Trakų Vokę, Senuosius Trakus, Lentvarį, Juodšilius, Salininkus kaip perspektyvias vietoves norintiems gyventi priemiestyje.
- 2 patinka
Comment
-
Viskas taip. Bet to, kad iš Vilniaus nėra susisiekimo geležinkeliu į Trakus, Druskininkus ir Palangą kitaip nei sabotažu pavadinti neišeina. Stalino laikais tokio LG vadovybę būtų jau 3x represavę.Parašė jan Rodyti pranešimą
Rygos centre dar daugiau gyvena, Zolitudę ir imantą reikia lyginti su Lentvariu ir Paneriais.
Jūrmaloje be to 10 kart daugiau gyventojų nei Trakuose, Rygoje yra kitų populiarių traukinių maršrutų iš kurių persėda keleiviai iš dar kitų Rygos dalių, Vilniuje tik Nauja Vilnia.
Čia argumentai ne pateisinti mažus Lietuvos skaičius o pagrįsti kodėl be naujų linijų per tankius miesto rajonus Latvijos skaičiai bus didesni. Žiūrėkit diskusijos pradžiąIt's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 5 patinka
Comment
-
~45% keleivinio vežimo kainų subsidijuojamos(skaičius viešas, iš metinių ataskaitų). Kol nebus kas subsidijuoja papildomų maršrutų, tol papildomų maršrutų realiai ir nebus. Savivaldybės nelabai entuziazmo rodo - prisiminkim kaip praeitą gruodį verkė kai joms nenorint subsidijuoti pakeitė kelis maršrutus šiaurės Lietuvoje vienu Mažeikiai-Šiauliai. Iš susisiekimo ministerijos tai kaip ir noro kažkiek yra, bet vėlgi su daug klaustukų. Metų pradžioje pasirašė naujai sutartį dėl keleivių vežimo geležinkeliais iki 2030, kitų metų tvarkaraštis bus pirmas kuris bus derinamas pilnai pagal tos sutarties sąlygas - bus įdomu pamatyt, gal labiau sudažnins maršrutus pagaliau.Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Viskas taip. Bet to, kad iš Vilniaus nėra susisiekimo geležinkeliu į Trakus, Druskininkus ir Palangą kitaip nei sabotažu pavadinti neišeina. Stalino laikais tokio LG vadovybę būtų jau 3x represavę.
Ekvivalenčiom salygom ne tik LG vadovybė bet ir savivaldybes ir susmin'a butu represavę.
Beje, gal kas žinot kur būtų galima rast tos sutarties tekstą? Kaip ir būtų logiška kad viešas turėtų būti, bet niekur neradau, būtų įdomu specifikas pažiūrėti.
- 1 patinka
Comment
-
Kiek pamenu LG siūlė palikti VIENĄ REISĄ PER SAVAITĘ, už tai reikalavo iš kiekvienos savivaldybės bent po keliasdešimt tūkstančių eurų dotacijos. Savivaldybės geležinkelius aišku pasiuntė.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą~45% keleivinio vežimo kainų subsidijuojamos(skaičius viešas, iš metinių ataskaitų). Kol nebus kas subsidijuoja papildomų maršrutų, tol papildomų maršrutų realiai ir nebus. Savivaldybės nelabai entuziazmo rodo - prisiminkim kaip praeitą gruodį verkė
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 3 patinka
Comment
-
į Trakus važiuoja traukiniai ir gan neblogai.. gal tik nelabai yra kaip iki/iš jų nusigaut su persėdimais pvz. iš Kauno ar kitur, bet pats šią vasarą važiavau Vilnius - Trakai, Trakai - Kaunas. Viena didžiausių problemų Trakuose, kad jų autobusai nėra niekaip suderinti su traukiniais ir neina kaip nuvažiuot ar privažiuot iš aplinkinių gyvenviečiųParašė Tomas Rodyti pranešimą
Viskas taip. Bet to, kad iš Vilniaus nėra susisiekimo geležinkeliu į Trakus, Druskininkus ir Palangą kitaip nei sabotažu pavadinti neišeina. Stalino laikais tokio LG vadovybę būtų jau 3x represavę.
Comment
-
Į Trakus traukiniai važiuoja pabai blogai. Tvarkaraščiai tik tam, kad būtų uždėta varnelė, ne tam, kad būtų ten galima realiai nuvažiuoti.Parašė xvoss Rodyti pranešimą
į Trakus važiuoja traukiniai ir gan neblogai.. gal tik nelabai yra kaip iki/iš jų nusigaut su persėdimais pvz. iš Kauno ar kitur, bet pats šią vasarą važiavau Vilnius - Trakai, Trakai - Kaunas. Viena didžiausių problemų Trakuose, kad jų autobusai nėra niekaip suderinti su traukiniais ir neina kaip nuvažiuot ar privažiuot iš aplinkinių gyvenviečių
- 6 patinka
Comment
-
tai ponas argumentuok kodėl blogai? pagal mane tai gali iš Trakų į darbą VIlniaus centre (8-17) ryte nusigaut ir vakare gan patogiai grįžt.. tas pats jeigu kartais dirbi trakuose ir važiuoji iš Vilniaus (retas atvejis, bet galimas). Vidury dienos nemažai irgi nemažai galimybių nusigaut.Parašė John Rodyti pranešimą
Į Trakus traukiniai važiuoja pabai blogai. Tvarkaraščiai tik tam, kad būtų uždėta varnelė, ne tam, kad būtų ten galima realiai nuvažiuoti.
Comment
-
Traukinys kartą į dvi valandas priemiestiniam maršrutui nėra adekvatu.Parašė xvoss Rodyti pranešimą
tai ponas argumentuok kodėl blogai? pagal mane tai gali iš Trakų į darbą VIlniaus centre (8-17) ryte nusigaut ir vakare gan patogiai grįžt.. tas pats jeigu kartais dirbi trakuose ir važiuoji iš Vilniaus (retas atvejis, bet galimas). Vidury dienos nemažai irgi nemažai galimybių nusigaut.
- 13 patinka
Comment
-
Dabar palyginkim, kaip turėtų atrodyt padorus grafikas, kurį latviai kažkaip sugeba turėt. Važiuojant iš Rygos į Jūrmalą:Parašė xvoss Rodyti pranešimą
tai ponas argumentuok kodėl blogai? pagal mane tai gali iš Trakų į darbą VIlniaus centre (8-17) ryte nusigaut ir vakare gan patogiai grįžt.. tas pats jeigu kartais dirbi trakuose ir važiuoji iš Vilniaus (retas atvejis, bet galimas). Vidury dienos nemažai irgi nemažai galimybių nusigaut.

Ar dar vis neaišku, kodėl blogai?
- 14 patinka
Comment
-
Beje, atkreipkit dėmesį, kad kaina Latvijoje už beveik identišką atstumo/laiko atžvilgiu maršrutą mokėti teiktų beveik dvigubai mažiau. Kai teko traukiniais pasivažinėti aplink Rygą, kaskart nustebindavo, kaip pigu tai būdavo. Taip pat traukiniai dažnu atveju beveik pilni.
Klausimas, kas daugiau uždirba iš maršruto - PV, kurie turi pilną traukinį už dvigubai pigesnę kainą ar LTG Link, kurie veža beveik orą ir vis brangina bilietus?
- 6 patinka
Comment
-
Tai Jūrmaloj 50k žmonių gyvena, Trakuose tik 4k... Gal dėl to? Reiktų lygint obuolius su obuoliais. Visas Trakų rajonas 30k žmonių teturi. Tušti tie Trakų traukiniai važinėja, ačiū dievui dar išvis važinėja..Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Dabar palyginkim, kaip turėtų atrodyt padorus grafikas, kurį latviai kažkaip sugeba turėt. Važiuojant iš Rygos į Jūrmalą:

Ar dar vis neaišku, kodėl blogai?
Comment
-
Nesuprantu kodėl pas mus ar latvius visdar tokie durni traukinių numeriai.. ar negalima kažkokį labiau įsimenama sugalvot? kodėl nepaima pvz iš europinių vežėjų? būtų IR, IC, S, ER, ICE.. ir. t.t. galima būtų įsimint. Žiūriu pas latvius nors ir dažnas dažnis, bet irgi ne taktinis grafikas.. belekada važiuoja.
Comment
-
Nebūtinai galutinėje stotyje turi būti daugiausia keleivių. Didesnius keleivių srautus gali užtikrinti keliaujantys tarp Vilnius ir kelių kitų tarpinių stočių, esančių Trakų rajone. Įsivaizduoju, kad nemažai Lentvario gyventojų džiaugtųsi gelimybę dažniau keliauti traukiniais iki Vilniaus. Tuo pačiu, galbūt padidėtų ir Lentvario patrauklumas atsikraustyti naujiems gyventojams, kurie commutintų iki Vilniaus.Parašė xvoss Rodyti pranešimą
Tai Jūrmaloj 50k žmonių gyvena, Trakuose tik 4k... Gal dėl to? Reiktų lygint obuolius su obuoliais. Visas Trakų rajonas 30k žmonių teturi. Tušti tie Trakų traukiniai važinėja, ačiū dievui dar išvis važinėja..
Be to, geležinkelio atkarpa tarp Vilniaus ir Kauno yra puiki neišnaudota galimybė suteikti regionui naują impulsą ir paspartinti ekonominį augimą. Dažnesnis traukinių kursavimas kas 10-20 minučių (piko metu) tarp Vilniaus ir Kauno miestų nuo ryto iki vėlaus vakaro būtų puikus žingsnis į priekį.Paskutinis taisė Silber418; 2023.11.01, 21:02.
- 6 patinka
Comment
-
Kadangi laikas nekonkurencingas, o maršrutas daug ilgesnis nei keliais (didesnė kaina), tai labai daug keleivių nebūtų. Poilsiautojams vasarą irgi nelabai būtų tikslo važiuoti Kaunas-Klaipėda, kol dar nėra geležinkelio į Palangą.Parašė ifl Rodyti pranešimą
O kur neegzistuojantis Kaunas - Klaipėda maršrutas? Laivu galima nuplaukti, bet traukiniu nuvažiuoti tarp antro ir trečio didžiausių šalies miestų - ne. Įdomu, kurioje dar šalyje taip.
Tačiau stipri jungtis Kaunas-Šiauliai būtų labai naudinga, nes laikas konkurencingas ir Šiauliuose yra puiki galimybė formuoti taktinį mazgą: suderintus reguliarius persėdimus tarp įvairių krypčių traukinių. Rašiau straipsnyje apie Lietuvos integruotąjį taktinį tvarkaraštį. Šiauliuose kas 2-4 valandas vyktų reguliarūs persėdimai, todėl jeigu Kaunas-Šiauliai „pataikytų“ į tuos persėdimus, tai susidarytų labai nemažai galimų reguliarių kelionių.
Pvz. būtų patogus susisiekimas tokiems keliautojams: Kaunas–Šiauliai, Kaunas–Mažeikiai, Kaunas–Joniškis, Kaunas–Telšiai ir pan. Taigi, Šiaulių regione būtų neblogas tarpusavio susisiekimas tarp visų miestų ir Šiaulių (Joniškis, Radviliškis, Kuršėnai, Mažeikiai), bet ir didieji miestai per Šiaulius taptų geriau pasiekiami (Klaipėda, Kaunas, Vilnius, netgi Panevėžys). Pagrindiniai maršrutai būtų gerai „pamaitinami“ iš minėtų mažesnių miestų.
Net tokiu atveju keleivių, vykstančių maršrutu Kaunas-Klaipėda su persėdimu Šiauliuose, būtų nelabai daug, nes laikas ilgokas lyginant su autobusu. Tačiau galima pasiūlyti akcijas kelionėms su persėdimais, ypač tuštesniems traukiniams. Nors kelionė ilgesnė nei autobusu, bet būtų galima konkuruoti kaina. Nes jeigu žinoma, kad kažkuriais reisais kažkuris traukinys nelabai užsipildo, tai geriau jau pasiūlyti pigesnius akcijinius bilietus nei vežti orą.
Esu girdėjęsiš LTG, kad jie mąstė apie jungtį į Druskininkus, tačiau ji labai brangi.Parašė DeSadas Rodyti pranešimąnegi is LG niekas neskaito sio forumo, ideju pilna... trasos i druskininkus ir palanga butu anslagines.. kas gi nori su auto vaziuot prisigerus alaus druskininkuose i vilniu... siaip tai nesuprantamas lg apsileidimas.
ps. na nors kavines ir iki parduotuve atidare patogia vilniaus stoti.. tai negaliu baisiai skustis, kazka daro zmoniu patogumui.
Sąmonė. Lietuvos VT visiškai nesiūlo komforto, kuris priviliotų mokius keleivius. Ko reikėtų Vilnius–Palanga:Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
del Druskininku abejoju, matrise gal kazka veztu.del Palangos ir alaus nesamoniu nesamone- vietos dviračiams
- tyliojo vagono
- šeimos vagono
- pageidautina ir kupė
- geros pirmos klasės
- restorano vagono su alkoholio ir normalių patiekalų prekyba (pavyzdys – Lenkijos EIP traukiniai).
Esu panašų dalyką siūlęs: Traukiniai Vilniuje: kam jų reikia?Parašė xvoss Rodyti pranešimąGaliu įsivaizduot, kad kokioj nors Vokietijoj ar Šveicarijoj esant tokiems bėgiams, būtų įmanomas maršrutas Trakai - Naujoji Vilnia, per Lentvarį, Vaidotus, Salininkus (nauja stotelė, o kodėl ir ne?), Oro uostą, Vilniaus stotį.. ir nedidelis S-Bahn traukinys varytų kas 30 min.
O taip pat Grigiškės (pasirodo yra bėgiai!) - Vilnius - Naujoji Vilnia kas 15 min.
Jūsų dviejų maršrutų tinklas įdomus. Trūkumas: Vilnius-Trakai keleiviams pailgėtų kelionė (+10 km), gal turėtų būti brangesni bilietai, taip pat nėra persėdimo galimybės tarp abiejų maršrutų, nors jie beveik susikerta. Net ir jūsų maršrutų tinklas rodo, kokia didelė naujos geležinkelio stoties būtinybė ties Žarijų gatve – šitą naują mazgą siūliau straipsnyje.
Man atrodo, kad geriau jau Trakų keleiviai tegul važiuoja tiesiai į stotį per Panerius, o traukinys stotyje apsisuktų ir tada važiuotų į Juodšilius arba net iki paties Žarijų g. mazgo (C formos maršrutu). Reikės kada nors nupiešti schemą.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 10 patinka
Comment
-
Latvija yra daug arčiau taktinio grafiko nei mes būsim artimiausius 10 metų:Parašė xvoss Rodyti pranešimąŽiūriu pas latvius nors ir dažnas dažnis, bet irgi ne taktinis grafikas.. belekada važiuoja.


- 5 patinka
Comment
-
Jei skaičiukų priekyje pridėsi LG ar bus nuo to lengviau įsiminti skaičiukus?Parašė xvoss Rodyti pranešimąNesuprantu kodėl pas mus ar latvius visdar tokie durni traukinių numeriai.. ar negalima kažkokį labiau įsimenama sugalvot? kodėl nepaima pvz iš europinių vežėjų? būtų IR, IC, S, ER, ICE.. ir. t.t. galima būtų įsimint. Žiūriu pas latvius nors ir dažnas dažnis, bet irgi ne taktinis grafikas.. belekada važiuoja.
Nu taip, "belekada", kas 15 min piko metu ir kas 30 min ne piko metu.
- 3 patinka
Comment
-
prefiksas nieko nekeičia. Bus LTG019, tau nuo to geriau, nei kad lenkiškame 90954, vokiškas IC2277, prancūziškas 891758 ar šveicariškas .. Gerai jau gerai, Šveicarijoje maršrutas viešai įvardijamas pagal pradinį ir galinį punktą, o ne pagal laikrodį ir orientacijąParašė xvoss Rodyti pranešimąNesuprantu kodėl pas mus ar latvius visdar tokie durni traukinių numeriai.. ar negalima kažkokį labiau įsimenama sugalvot? kodėl nepaima pvz iš europinių vežėjų? būtų IR, IC, S, ER, ICE.. ir. t.t. galima būtų įsimint. Žiūriu pas latvius nors ir dažnas dažnis, bet irgi ne taktinis grafikas.. belekada važiuoja.
Comment
-
https://madeinvilnius.lt/transportas...ciu-traukiniu/
„Prireikė specialaus žurnalistinio tyrimo, kad sužinotume, jog kovo mėn. vos nesusidūrė du keleiviniai traukiniai. Tik per plauką išvengta didelės katastrofos“, – pažymi E. Sabutis.
Gal kas žino, apie ką eina kalba?
- 1 patinka
Comment
Comment