Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai traukiniai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimą
    Man rodos elektrovežiams temos nėra, tad klausiu čia. Ar kas žinot kaip einasi su elektrovežių pirkimais, nes lyg buvo planuota ir juos panašiu metu įsigyti?
    Taigi jau buvo pranešta gan senai, kad jau viskas pasirašyta ir nupirkta.
    LTG CARGO perka 17 elektrovežių iš Stadler Valencia.
    Click image for larger version

Name:	IMG_4049.jpeg
Views:	901
Size:	60,7 kB
ID:	2229485

    Comment


      kada numatomas pristatymas?

      Comment


        Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
        kada numatomas pristatymas?
        2027 metų pradžia.

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą
          Užsakomasis straipsnis, jei ką.
          Kol tai teisybė ir kitur tokios detalesnės informacijos nėra tai viskas OK. Geriau žinoti įdomią info iš tokio straipsnio nei nežinoti visai.
          Jei pvz vienas operatorius skelbia, kad dengia 5G 95% LT populiacijos, o Bitė tik sugeba pasireklamuoti apie savo 5G kokiame nors sportiniame lėktuviuke virš Klaipėdos uosto su skrendančiu influenceriu tai na.hui tokia info, kai nedengė 5G net Laisvės pr. ir pusės Žvėryno?
          Primena senus medinius bajerius apie T2 klientus kurie renkasi Lukiškių aikštėje nes atveš antrą bazinę stotį ten.
          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

          Comment


            Viskas ok su reklaminiais straipsniais, ypač kai reklamuoti šį kartą yra ką. Visgi tiesiog vertėtų tai paminėti.

            Comment


              Teko pamatyti naująjį Stadler traukinį Palemono stotį. Matyt traukinys jau testuojamas pačiam geležinkelių tinkle.

              Comment


                Parašė ne robotas Rodyti pranešimą
                Teko pamatyti naująjį Stadler traukinį Palemono stotį. Matyt traukinys jau testuojamas pačiam geležinkelių tinkle.
                kad jis ten stovėjo nuo praeitos užpraeitos savaitės kiek mačiau. Matyt testuoja apytusčiame Palemonas-Gaižiūnai ruože

                Comment


                  Matyt testuoja apytusčiame Palemonas-Gaižiūnai ruože
                  Prezentacijos metu pasakojo, kad kelis mėnesius bus daromi statiniai bandymai ir tik po jų dinaminiai. Taip kad apie ruožus kalbėti pakolkas dar ankstoka.

                  Comment


                    Testuoja Palemonas - Kaišiadorys ruože, naktimis, yra tam eismo pertraukos paviešintos, pvz. vakar nakties:
                    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20251119_120024.png
Views:	646
Size:	65,7 kB
ID:	2230656

                    Ir kiek žinau jau daromi dinaminiai bandymai - statiškai nėra tiek jau daug ką bandyti, bet jei kas nori panaktinėti kada tai gali pabandyti pagauti.

                    Comment


                      Click image for larger version  Name:	Stadler EMU1.jpg Views:	0 Size:	931,9 kB ID:	2231167 Click image for larger version  Name:	Stadler EMU5.jpg Views:	0 Size:	452,0 kB ID:	2231168 Click image for larger version  Name:	Stadler EMU2.jpg Views:	0 Size:	980,8 kB ID:	2231166
                      Keleta naujojo Stadlerio nauotraukų Palemono stotį.

                      Comment


                        Na ilgio skirtumas nuo Pesa730ml tai matosi akivaizdžiai. Labai džiugu, kad nusprendė pirkti dar ir talpesnius traukinius, +50 vietų lyginant su Pesa jau vis tiek šis tas. Paleidus du sujungtus sąstatus jau ir +100 vietų turėtų būti.

                        Comment


                          Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimą
                          Na ilgio skirtumas nuo Pesa730ml tai matosi akivaizdžiai. Labai džiugu, kad nusprendė pirkti dar ir talpesnius traukinius, +50 vietų lyginant su Pesa jau vis tiek šis tas. Paleidus du sujungtus sąstatus jau ir +100 vietų turėtų būti.
                          Pirko šiaip su galimybe sujungti iki 3 į vieną sąstatą, nors su visais 3 atsiranda limitų kur gali sustoti dėl ilgio - prieš porą savaičių žiūrėjau, Vilnius-Klaipėda ekspresui tiktų, bet reguliariems nelabai.

                          Edit: pasižiūrėjau iš naujo, Vilnius-Klaipėda galėtų stoti Vilniaus, Kaišiadorių, Radviliškio, Šiaulių, Telšių, Kretingos ir Klaipėdos stotyse su 3 vienetų sąstatu.
                          Paskutinis taisė ignaloidas; 2025.11.22, 15:21.

                          Comment


                            Problema ne limitai sustojimui Dotnuvoje ar Baisogaloje (joje, beje, irgi galėtų sustoti 3 traukinių sąstatas), kiek riedmenų kiekyje. Su 9 traukiniais trijų ar net dviejų nelabai pavyks sukabinti, jei bus norima nors kažkiek didinti kursavimo dažnius, lyginant su dabartiniais.

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą
                              ...Baisogaloje (joje, beje, irgi galėtų sustoti 3 traukinių sąstatas)...
                              3x93m prie 165m perono? Drąsu

                              Comment


                                Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                                3x93m prie 165m perono? Drąsu
                                Apsiskaičiavau. Visgi dviejų Stadlerių sąstatas tilptų. Realus perono ilgis ne "165m", o ~180m ir matyt labai nesunkiai galėtų būti prailgintas iki 190-200m.

                                Comment


                                  Na Dotnuva, Baisogala ir pan. nelabai rūpi - juose ir taip nestoja Vilnius-Klaipėda traukiniai, ir stoja tik Kaunas-Šiauliai traukiniai. Labiau norėjau pastebėti kad sąstatas iš 3 traukinių negalėtų važiuoti dabartiniais reguliariais tvarkaraščiais nes negalėtų tilpti Jonavoje, Kėdainiuose, Plungėje. Aišku kad visur galima peronus pailginti, čia labiau klausimas kur reiktų juos ilginti.

                                  Comment


                                    Tai nieko, užteks ir dviejų traukinių. Bet net ir ant tiek matematika nesueis, jei norėsim bent kiek padoresnio tvarkaraščio su vos 9 traukiniais.

                                    Comment


                                      Jei įprastas reisas Vilnius-Klaipėda užtruktu 4 su puse valandas, bei galinėse stotyse praleistų valandą ( išviso gautusi 11 valandų pirmyn atgal maršrute ), ir naudojant 4 traukinius ( sakykime, kad jie sujungti poruose, plius vienas kaip atsarginis depe ) gautūsi 2val 45min dažnis. Nėra tobula, bet šiaip nėra labai blogai. Jei traukiniai važiuotu poruose tik popiuliariausiose ryto ir vakaro maršrutais tai dažnį būtu įmanoma pagerinti iki kas 2valandų kas tokiam maršutui, yra gana gerai.

                                      Comment


                                        Comment


                                          Parašė ne robotas Rodyti pranešimą
                                          Jei įprastas reisas Vilnius-Klaipėda užtruktu 4 su puse valandas, bei galinėse stotyse praleistų valandą ( išviso gautusi 11 valandų pirmyn atgal maršrute ), ir naudojant 4 traukinius ( sakykime, kad jie sujungti poruose, plius vienas kaip atsarginis depe ) gautūsi 2val 45min dažnis. Nėra tobula, bet šiaip nėra labai blogai. Jei traukiniai važiuotu poruose tik popiuliariausiose ryto ir vakaro maršrutais tai dažnį būtu įmanoma pagerinti iki kas 2valandų kas tokiam maršutui, yra gana gerai.
                                          Pristatyme kalbėjo kad tikisi maždaug pusvalandį nuo kelionės laiko nuimti dėl greitesnio įsibėgėjimo palyginus su esamais traukiniais, tad turėtų būti galima ir kiek daugiau išspausti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X