Parašė Vytautas_LT
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektriniai traukiniai Lietuvoje
Collapse
X
-
Bijau nusišnekėti, bet jei atmintis nepaveda, prieš daugiau nei metus Vilniaus GS prie kasos skaičiau reklaminį EJ575 bukletą. Berods ten buvo nurodyta, kad dviaukštis maksimaliai gali vežti per 300 sėdinčių keleivių ir dar tiek pat stovinčių. Taigi iš viso gerokai per 600Parašė Carnifex Rodyti pranešimąAš radau http://ekniga.info/Elektropoezd_ER9M-p23956.html , kur teigiama, jog traukinio visų variklių bendra galia yra 3640 kW. EJ575, nesunku paskaičiuoti, galia yra 2000 kW. Įdomu įdomu... Kita vertus, ER9M maksimaliai veža 400 žmonių, EJ575 - ~300.
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
ER9M gali būti formuojamas ir iš 10 vagonų. Tuomet žmonių bus tikrai ne 400 ir galia ne tokia.Parašė Carnifex Rodyti pranešimąAš radau http://ekniga.info/Elektropoezd_ER9M-p23956.html , kur teigiama, jog traukinio visų variklių bendra galia yra 3640 kW. EJ575, nesunku paskaičiuoti, galia yra 2000 kW. Įdomu įdomu... Kita vertus, ER9M maksimaliai veža 400 žmonių, EJ575 - ~300.
Comment
-
Nemanau, kad 10 vagonų ER9M turi daugiau motorinių, nei mūsuose naudojami 4 vagonų, tai ir suminė variklių galia nesikeičia... O vietas, žinoma, aš skaičiavau abiem atvejais tik sėdimas, stovimas skaičiuoti sunkiau.
O pamatyti 10 vagonų ER9M savotiškai įdomu būtų. Deja, jei atmintis neapgauna, kažkada per dainų šventę buvo leidžiami du keturvagoniai vienas paskui kitą.
Comment
-
ER serijos elektriniai traukiniai yra formuojami iš lyginio skaičiaus vagonų, iš kurių kas antras turi būti motorinis. Taip, kad 10 vagonų traukinyje yra 5 motoriniai, keturvagonyje - 2.Parašė Carnifex Rodyti pranešimąNemanau, kad 10 vagonų ER9M turi daugiau motorinių, nei mūsuose naudojami 4 vagonų, tai ir suminė variklių galia nesikeičia... O vietas, žinoma, aš skaičiavau abiem atvejais tik sėdimas, stovimas skaičiuoti sunkiau.
O pamatyti 10 vagonų ER9M savotiškai įdomu būtų. Deja, jei atmintis neapgauna, kažkada per dainų šventę buvo leidžiami du keturvagoniai vienas paskui kitą.
Comment
-
Mašiništų padėjėjai sakėParašė laSSas_ Rodyti pranešimąO gal gali pateikti išsamesnius techninius palyginimus skaičiais?
Sakė šitas faktas patikrintas yra
Comment
-
Kaip tik atidžiau pradėjęs nagrinėti tą knygelę perskaičiau tai. Vadinasi, keturvagonio variklių suminė galia yra 1456 kW. Tada viskas susidėlioja į savo vietasParašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąER serijos elektriniai traukiniai yra formuojami iš lyginio skaičiaus vagonų, iš kurių kas antras turi būti motorinis. Taip, kad 10 vagonų traukinyje yra 5 motoriniai, keturvagonyje - 2.
Comment
-
Na va, dabar jau arčiau tiesos.Parašė Carnifex Rodyti pranešimąKaip tik atidžiau pradėjęs nagrinėti tą knygelę perskaičiau tai. Vadinasi, keturvagonio variklių suminė galia yra 1456 kW. Tada viskas susidėlioja į savo vietas
Vienas motorinis vagonas turi du vežimėlius, o kiekvienas jų po du traukos variklius. Vieno traukos variklio nominali galia yra 155 kW. Taigi, vieno motorinio vagono galia gaunasi 620 kW. Dviejų vagonų - 1240 kW.
Šaltinis: http://emupages.narod.ru/datasheet/er9m.htm
Taigi, dabar jau šviesiau akyse pasidarė, aiškiau kodėl EJ575 sunaudoja pusantro karto daugiau energijos už ER9M.
Comment
-
Bet ir isibegeja daug greiciau, ir (kas dar svarbiau keleiviui) daug svelniau, t.y. isibegejimas ne laiptuotas.Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąNa va, dabar jau arčiau tiesos.
Vienas motorinis vagonas turi du vežimėlius, o kiekvienas jų po du traukos variklius. Vieno traukos variklio nominali galia yra 155 kW. Taigi, vieno motorinio vagono galia gaunasi 620 kW. Dviejų vagonų - 1240 kW.
Šaltinis: http://emupages.narod.ru/datasheet/er9m.htm
Taigi, dabar jau šviesiau akyse pasidarė, aiškiau kodėl EJ575 sunaudoja pusantro karto daugiau energijos už ER9M.
Comment
-
Dėl dyzelinio traukinio nežinau, bet Vilnius-Klaipėda, traukiamas ne paties ekonomiškiausio lokomotyvo, suėda visam keliui 1000 litrų dyzelino. 50 kilometrų išeitų apie 150 litrų, t.y. apie 500 litų kuro sąnaudų. Elektrinis traukinys per tiek kilometrų suėda apie 500 kWh, o tas yra kokie 150 litų. Aišku, pervežamų keleivių skaičiai iš pagrindų skirtingi...
Viskas čia iš akies, už gryną pinigą neimkit.
Comment
-
Taigi jau pernai rasiau, kad nuo Kaunas-1 iki Vilniaus vienas ER9M motorinis vagonas suvalgo lygiai 1000 kWh, vaziuojant marsrutu, kai stojama tik stambesnese stotyse. Motoriniame vagone yra visiems atviri skaitikliai. Taigi, ER9M keturvagonis sunaudoja 2000 kWh. Ziema daugiau. Ir siaip realios sanaudos svyruoja priklausomai nuo paros laiko (apsvietimas), metu laiko (sildymas ir apsvietimas), stabdymo ir isibegejimo daznumo ir t.t. Galingumus lyginti ir skaiciuoti sanaudas nera korektiska. Nes pilnu galingumu variklis realiai dirba tik nedidele dali laiko, o kur dar papildomos energijos sanaudos kitiems traukinio irengimams ir aparaturai maitinti. Kur dar EJ575 rekuperacija...
Comment
-
Dvigubą ER9M mačiau ne kartą. Ne tik per dainų šventę. Daugiau papuolė matyti dienomis, kai Vilniaus-Kauno ruože vykdavo kokie darbai, ir dėl "lango" jiems būdavo atšaukti keli elektrinių traukinių reisai, tiksliau - kai atšauktų reisų kiekkiai skirtingomis kryptimis buvo nevienodi.Parašė Carnifex Rodyti pranešimąNemanau, kad 10 vagonų ER9M turi daugiau motorinių, nei mūsuose naudojami 4 vagonų, tai ir suminė variklių galia nesikeičia... O vietas, žinoma, aš skaičiavau abiem atvejais tik sėdimas, stovimas skaičiuoti sunkiau.
O pamatyti 10 vagonų ER9M savotiškai įdomu būtų. Deja, jei atmintis neapgauna, kažkada per dainų šventę buvo leidžiami du keturvagoniai vienas paskui kitą.
Kartais du elektriniai traukiniai susijungdavo Kaune, kartais Kaune išsiskirdavo du poroje atvykę iš Vilniaus. Daugiau matydavau dvigubų važiuojančių iš Kauno į Vilnių.
Kai elektrinių traukinių dar nebuvo, dažniau dvigubi D1 važiuodavo iš Vilniaus į Kauną, Kaune išsiskyrę nuvažiuodavo skirtingais maršrutais.
Comment
-
Cia. Tik ne vienas po kito, o sukabinti. 2009 m.Parašė Carnifex Rodyti pranešimąNemanau, kad 10 vagonų ER9M turi daugiau motorinių, nei mūsuose naudojami 4 vagonų, tai ir suminė variklių galia nesikeičia... O vietas, žinoma, aš skaičiavau abiem atvejais tik sėdimas, stovimas skaičiuoti sunkiau.
O pamatyti 10 vagonų ER9M savotiškai įdomu būtų. Deja, jei atmintis neapgauna, kažkada per dainų šventę buvo leidžiami du keturvagoniai vienas paskui kitą.
http://www.miestai.net/forumas/showt...t=5945&page=52,
1034 pranesimas
Comment
-
Ar galima plačiau apie "rekuperaciją"? Žinau kas tai vėdinime, bet traukinyje tai turbūt ne tas procesas?Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaigi jau pernai rasiau, kad nuo Kaunas-1 iki Vilniaus vienas ER9M motorinis vagonas suvalgo lygiai 1000 kWh, vaziuojant marsrutu, kai stojama tik stambesnese stotyse. Motoriniame vagone yra visiems atviri skaitikliai. Taigi, ER9M keturvagonis sunaudoja 2000 kWh. Ziema daugiau. Ir siaip realios sanaudos svyruoja priklausomai nuo paros laiko (apsvietimas), metu laiko (sildymas ir apsvietimas), stabdymo ir isibegejimo daznumo ir t.t. Galingumus lyginti ir skaiciuoti sanaudas nera korektiska. Nes pilnu galingumu variklis realiai dirba tik nedidele dali laiko, o kur dar papildomos energijos sanaudos kitiems traukinio irengimams ir aparaturai maitinti. Kur dar EJ575 rekuperacija...
Comment
-
„Rekuperacija“ elektrinėse transporto priemonėse, tarkim, kad ir tuose pačiuose troleibusuose, yra toks gudrumas, kad už stabdžius naudojamas elektros generatorius, kuris sunaudoja perteklinę kinetinę energiją gaminti elektrai, kurią sukrauna į akumuliatorius arba atgal į kontaktinį tinklą, jei jis tam pritaikytas. Po to tą elektrą galima vėl sunaudoti
Nežinojau, kad elektriniuose traukiniuose naudojama, bet šiaip būtų logiška.
Comment
-
ER9M ne tik rekuperacinių, bet net ir elektrodinaminių stabdžių neturi.Parašė Carnifex Rodyti pranešimą„Rekuperacija“ elektrinėse transporto priemonėse, tarkim, kad ir tuose pačiuose troleibusuose, yra toks gudrumas, kad už stabdžius naudojamas elektros generatorius, kuris sunaudoja perteklinę kinetinę energiją gaminti elektrai, kurią sukrauna į akumuliatorius arba atgal į kontaktinį tinklą, jei jis tam pritaikytas. Po to tą elektrą galima vėl sunaudoti
Nežinojau, kad elektriniuose traukiniuose naudojama, bet šiaip būtų logiška.
Comment
-
Al1 grasinasi, kad EJ575 rekuperacinius turiParašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąER9M ne tik rekuperacinių, bet net ir elektrodinaminių stabdžių neturi.
Comment
Comment