O LG bando įrodyti, kad modernizuoti ER9M yra antros klasės.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektriniai traukiniai Lietuvoje
Collapse
X
-
Ej575
I just bought January issue of czech railway magazine "Dráha" with an article about EJ575.
http://draha.logout.cz/draha.html
Comment
-
Could You please make better scans?Parašė ianto1983 Rodyti pranešimąI just bought January issue of czech railway magazine "Dráha" with an article about EJ575.
http://draha.logout.cz/draha.html
Comment
-
ej575
Sure ;-) Everything or just technical drawings?Parašė AB13 Rodyti pranešimąCould You please make better scans?
Unfortunately I do not have scanner, just camera.Paskutinis taisė ianto1983; 2010.01.25, 18:36.
Comment
-
Vikas labai gražu kolega, ir krėslai minkšti, ir salonai gražūs, ir per langus nepučia, tačiau salonų šildymo sistema šiuo metu nustelbia viską. Teko praeitą savaitę vykti į Kauną, tai salone toks "kalatūnas", kad išlipus iš traukinio teko bėgti iki artimiausios kavinės brendžio išgerti, kad gripas nepristotų. Nors šone esantys šildytuvai ir šildo, tačiau efekto jokio.Parašė kaktusasO ką - modernizuotas tamstai toks pat kaip nemodernizuotas?
Tai tavo manymu gal išvis nevertėjo modernizuoti, jei nėra jokio skirtumo? 
Šiuo metų laiku važiuoti su nemodernizuotais elektriniais traukiniais tikrai žymiai maloniau.
Comment
-
Dėl šio dalyko negaliu nemesti akmenukų į savo kolegų daržą. Esu įsitikinęs, kad tas žmogus, kuris kuravo elektrinių traukinių modernizavimo projektą, tikrai nevažinėja jais žiemą ir nereikia jam pačiam šalti. Iš tikrųjų negaliu paneigti, kad ši problema neturi įtakos ir keleivių pasirinkimui.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąIšvados bus padarytos?
Bet dviaukščiais EJ575 visais metų laikais malonu važiuoti, niekada nesušalsi ar perkaisi.
Comment
-
Nemodernizuotais irgiParašė specialistas Rodyti pranešimąBet dviaukščiais EJ575 visais metų laikais malonu važiuoti, niekada nesušalsi ar perkaisi.
Comment
-
Tas žmogus vasara tikriausiai irgi nevažinėja modernizuotais traukiniais, gal jis išvis į traukinius tik per langą žiūri ? Taip sakau, nes vis iškyla iš atminties mano viena iš nedaugelio kelionių traukiniu (dėja įspūdis liko prastas), kai vasara esant dideliems karščiams važiavau iš Kauno ir modernizuotoje "električkoje" pasigedau bent jau daugiau atsidarančių langų (jau nekalbant apie kondicionierius), nes buvo karšta kaip pirtyje ir labai tvanku.Parašė specialistas Rodyti pranešimąDėl šio dalyko negaliu nemesti akmenukų į savo kolegų daržą. Esu įsitikinęs, kad tas žmogus, kuris kuravo elektrinių traukinių modernizavimo projektą, tikrai nevažinėja jais žiemą ir nereikia jam pačiam šalti. Iš tikrųjų negaliu paneigti, kad ši problema neturi įtakos ir keleivių pasirinkimui.
Bet dviaukščiais EJ575 visais metų laikais malonu važiuoti, niekada nesušalsi ar perkaisi.
Comment
-
Girdėjau bajarį, kad Šiaurės Korėjoj abu kondicionieriaus radiatorius instaliavo toj pačioj patalpoj. Čia tikiuosi ne toks variantasParašė Al1 Rodyti pranešimąKondicionieriai yra, tik ne visuose modernizuotuose. Keliuose - neskaiciavau. Virs duru salone. Ju teikiamu komfortu teko pasinaudoti tik viena karta, 2008 m. vasaros karsta diena. Buvo gera...
Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Šiandien (sausio 29 d., penktadienį) 16:15h į Kauną atvyko ir 16:42h išvyko elektrinis trauknys hibridas: trys vagonai nemodernizuoti, vienas modernizuotas...Parašė specialistas Rodyti pranešimąViskas labai gražu kolega, ir krėslai minkšti, ir salonai gražūs, ir per langus nepučia, tačiau salonų šildymo sistema šiuo metu nustelbia viską. Teko praeitą savaitę vykti į Kauną, tai salone toks "kalatūnas", kad išlipus iš traukinio teko bėgti iki artimiausios kavinės brendžio išgerti, kad gripas nepristotų. Nors šone esantys šildytuvai ir šildo, tačiau efekto jokio.
Šiuo metų laiku važiuoti su nemodernizuotais elektriniais traukiniais tikrai žymiai maloniau.
Comment
-
Trečias dviaukštis
Šiandieninė www.litrail.lt naujiena:
Vasario mėn. antroje pusėje bus pradėti trečiojo dviaukščio elektrinio traukinio EJ 575-003, Lietuvą pasiekusio šių metų sausio 17 d., bandomieji važiavimai. Iki tol, Naujosios Vilnios elektrinių traukinių depe, bus tikrinama kondicionavimo, šildymo ir informacinių sistemų veikla, kiti įrenginiai.
Pasak Keleivių vežimo direkcijos vyriausiojo inžinieriaus Gintaro Gelumbicko, traukinio gamintojai - „Škoda Transportation“ holdingui priklausanti įmonė „Škoda Vagonka a.s.“ - atsižvelgė į direkcijos inžinierių pastabas ir, gamindami trečiąjį Lietuvos geležinkeliams skirtą traukinį, atliko tam tikrus techninius pakeitimus. Tikimasi, kad jie padės išvengti problemų, su kuriomis susiduriama eksploatuojant šiuos traukinius žiemą.
Dviaukštis traukinys sudarytas iš trijų vagonų – motorinio, prikabinamojo ir prikabinamojo su valdymo kabina. Traukinio ilgis 79,2 m., vagonų aukštis – 4,6 m. virš bėgių lygio, o vagonų kėbulų plotis – 2,8 m. Jame įrengtos 304 sėdimos vietos, o piko metu patogiai keliauti galėtų dar 328 stovintys keleiviai. Traukinio vagonai – žemagrindžiai, grindų aukštis – 55 cm virš bėgių lygio (kitų Lietuvoje eksploatuojamų vagonų – 110 cm).
Planuojama, kad trečiojo dviaukščio elektrinio traukinio bandymai vyks iki vasario pabaigos.
Comment
-
Galetu dar ir parasyt, kokios problemos juos kamuojaParašė foggy Rodyti pranešimąŠiandieninė www.litrail.lt naujiena:
Bet aisku visa tai - baisi paslaptis. Is tikruju tai abydna, kai norisi pasidaryti pramoga, nusiperki bilieta, o atvaziuoja ER9M
((
Comment
-
BTW, the youngest sister of the czech 471, lithuanian 575: the slovakian EMU class 671
http://www.railtrains.sk/modules/xcg...e.php?pid=1712
Comment
EJ.
Comment