Kelionės trukmė Mockava-Varšuva trumpėja ant 1 valandos? Neblogai!
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT-PL] Maršrutas Vilnius-Šeštokai-Suvalkai-Varšuva
Collapse
X
-
Parašė felar Rodyti pranešimąPKP Portal Pasażera (https://portalpasazera.pl/en) jau turi draft tvarkaraščius nuo/iki Mockavos. Kaip ir žadėta trys traukiniai per diena į abi puses, vienas iš jų rytinis/vakarinis parvarymas traukinio iš/į Suvalkus. Atšakos į Zielona Góra kol kas nematau. Prisegu čia lenteles (pardon už klaidas, formatuota su ChatGPT).
Gal komforto prasme tas komfortas pamažėtų kažkiek, užtat išsispręstų kita problema - “stovintys” keleiviai, kurie nesutilpo į sėdimas. Kiek teko matyti tai iki Lenkijos vyksta kažkoks chaosas, vietų mažiau nei yra žmonių. Kaip suprantu tam reikėtų 2 klasės vagonų (3 klasę prastumti na niekaip, net kondiškės nėra, vasarą ten laisvai iki +33 pakyla).
Dar vienas sprendimas - sukabinti 2 Pesas į vieną 6 “vagonų”.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Ar tai nebūtų proga paleisti LTG Link’ui vietoj Pesos keleivinius vagonus?
Gal komforto prasme tas komfortas pamažėtų kažkiek, užtat išsispręstų kita problema - “stovintys” keleiviai, kurie nesutilpo į sėdimas. Kiek teko matyti tai iki Lenkijos vyksta kažkoks chaosas, vietų mažiau nei yra žmonių. Kaip suprantu tam reikėtų 2 klasės vagonų (3 klasę prastumti na niekaip, net kondiškės nėra, vasarą ten laisvai iki +33 pakyla).
Dar vienas sprendimas - sukabinti 2 Pesas į vieną 6 “vagonų”.
- 1 patinka
Comment
-
Keletas pastebėjimu dėl tų juodraštinių tvarkaraščių:- Sustojimas Suvalkuose (krypties keitimui) trumpinamas nuo 38min iki 25min. Turint omeny, kad ten šiuo metu vyksta dar ir stoties rekonstrukcija tai 13min nuskutimas pakankamai neblogai.
- Sustojimas Balstogėje (lokomotyvo keitimui) trumpinamas nuo 47min iki tų pačių 25min, taigi dar 22min sutaupymas.
- Abiems maršrutams naikinami visi 7 sustojimai tarp Balstogės ir Varšuvos, taigi traukiniai važiuojantys iš LT toje atkarpoje tampa ekspresais - tas sutaupo dar ~20min.
- All-in-all kelias nuo Mockavos iki Varšuvos centrinės stoties sutrumpėja beveik valandą - nuo 5h 40min iki 4h 51min.
- Toliau Hancza iki Krokuvos nukreipiama kita greitesne ir tiesesne linija kur taipogi mažiau sustojimų ir atkarpa nuo Varšuvos iki Krokuvos sutrumpėja visa 1 valanda ir 15min. Tokiu būdu Hancza išvykimo laikas iš Krokuvos tampa daug žmoniškesnis - vietoj 3:50 ryto tampa 6:13 ryto.
- Didžioji naujiena, kad tiek Hancza tiek Wigry leis susiconnectinti į kitus traukinius:
- Hancza’os ankstesnis atvykimas ir išvykimas teoriškai leidžia spėti į/iš naktinį Šopeno traukinį, kuris vyksta į Vieną, Zalcburgą, Miuncheną, Budapeštą, Prahą.
- Naujas traukinys Wigry leidžia per vieną dieną pasiekti pretty much bet kur Lenkijoje, o taip pat Vieną, Berlyną, Prahą su atvykimu vėlai vakare.
- Garažinis Jotvingis nelabai naudingas LT gyventojams, labiau pasitarnaus Lenkijos gyventojams vykstantiems į Lietuvą.
- 18 patinka
Comment
-
Dar nedidelis pastebėjimas kad trumpiau stovės Mockavoje, planuojama apie 30min tarp atvykimo ir išvykimo, kai dabar apie 50min stovi. Labai pasijaučia tas atvažiavimas 20 minučių anksčiau nei Lietuvių pusė, išvažiavimas 20 minučių vėliau, tai čia bendro kelionės laiko irgi susitaupys. Realiai valanda su trupučiu iki Varšuvos susitaupys.
- 7 patinka
Comment
-
Į Bocznicą sukelti preliminarūs vagonų išdėstymai. Panašu, kad traukinyje į Szczecin'ą (IC Wigry) restorano nebus:
https://bocznica.eu/files/archiwum/2026.html
Primenu, kad traukinyje į Krokuvą (IC Hancza) yra restoranas ir ten panašu, kad niekas nesikeičia.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė felar Rodyti pranešimąKeletas pastebėjimu dėl tų juodraštinių tvarkaraščių: Garažinis Jotvingis nelabai naudingas LT gyventojams, labiau pasitarnaus Lenkijos gyventojams vykstantiems į Lietuvą.[/LIST]
Comment
-
Parašė felar Rodyti pranešimąPanašu, kad traukinyje į Szczecin'ą (IC Wigry) restorano nebus:
https://bocznica.eu/files/archiwum/2026.html
Primenu, kad traukinyje į Krokuvą (IC Hancza) yra restoranas ir ten panašu, kad niekas nesikeičia.
Comment
-
„LTG Link“ didina traukinių į Lenkiją skaičių, siūlo naują maršrutą
„Lietuvos geležinkelių“ (LTG) grupės keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ nuo gruodžio 14 dienos padidins traukinių maršrutų į Lenkiją skaičių – vietoj vieno kasdien kursuos trys traukiniai – Vilnius-Varšuva-Krokuva, Vilnius-Ščecinas ir Vilnius-Suvalkai. <...>
<...>Keleiviai ir toliau galės rinktis vidurdienio reisą į Krokuvą per Varšuvą – kelionės trukmė iki Varšuvos sutrumpės viena valanda, o iki Krokuvos – dviem valandom.
Į Ščeciną keliautojai galės išvykti anksti ryte, Varšuvą pasiekti dar vidurdienį, o netoli Vokietijos sienos esantį miestą – iki 19 val. Šiuo maršrutu taip pat bus galima pasiekti ir vieną seniausių Lenkijos miestų – Poznanę.<...>
Laikas naujai temai Maršrutas Vilnius-Ščečinas?Arba bendresnė tema Tarptautiniai maršrutai iš Lietuvos
Paskutinis taisė Palpatine; 2025.10.15, 07:00.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Palpatine Rodyti pranešimą„LTG Link“ didina traukinių į Lenkiją skaičių, siūlo naują maršrutą
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...nauja-marsruta
Laikas naujai temai Maršrutas Vilnius-Ščečinas?Arba bendresnė tema Tarptautiniai maršrutai iš Lietuvos
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Maršrutai į Lenkiją dar gali būti, juk Rygos maršruto nedėsime kartu.Nebent tema būt apie Lenkijos maršrutus
Comment
-
Parašė Palpatine Rodyti pranešimą„LTG Link“ didina traukinių į Lenkiją skaičių, siūlo naują maršrutą
Gal kažką ir praleidau komunikacijoje, bet 1435mm bėgiai vis dar ateina iki pat Kauno?Paskutinis taisė vytgri; 2025.10.15, 07:54.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė vytgri Rodyti pranešimą
Politikai, kurie pastaruoju metu giriasi, kaip puikiai sekasi tartis su lenkais, panašu, LTG rankytėmis darosi sau PR'ą, nes keleivių patogumas - paskutinėje vietoje. Ar tikrai per porą metų nepavyko sutarti, kad PKP atsiųstų sąstatą iki Kauno, užuot varinėjus keleivius iš traukinio į traukinį kažkur kukurūzų laukuose? I doubt it, greičiausiai tokie dalykai - tiesiog nusispjaut. O kur dar galimybės keleiviam važiuoti į Lenkiją su vienu perlipimu Kaune, priderinant traukinį iš Šiaulių...
Gal kažką ir praleidau komunikacijoje, bet 1435mm bėgiai vis dar ateina iki pat Kauno?
- 3 patinka
Comment
-
Parašė vytgri Rodyti pranešimą
Politikai, kurie pastaruoju metu giriasi, kaip puikiai sekasi tartis su lenkais, panašu, LTG rankytėmis darosi sau PR'ą, nes keleivių patogumas - paskutinėje vietoje. Ar tikrai per porą metų nepavyko sutarti, kad PKP atsiųstų sąstatą iki Kauno, užuot varinėjus keleivius iš traukinio į traukinį kažkur kukurūzų laukuose? I doubt it, greičiausiai tokie dalykai - tiesiog nusispjaut. O kur dar galimybės keleiviam važiuoti į Lenkiją su vienu perlipimu Kaune, priderinant traukinį iš Šiaulių...
Gal kažką ir praleidau komunikacijoje, bet 1435mm bėgiai vis dar ateina iki pat Kauno?
Taip pat PKP turėtų sertifikuoti savo lokomotyvą Lietuvoje.
Kas šiaip nėra toks greitas procesas. Na ir galiausiai kažkas buvo užsiminta apie tai, kad Kauno GS nėra visos reikiamos infrastruktūros tam traukiniui aptarnauti.
Comment
-
Lenkai irgi skaičiuoja per kiek ir kada traukiniai važiuoja tarp jų miestų, nes šie traukiniai skirti ne tik lietuviams atsivežti, bet ir susisiekimui Lenkijos viduje. Važiavimas iki Kauno papildomai pridėtų apie 2 val. tarpe tarp tokio traukinio PL/LT sienos kirtimo ir vėlgi sienos kirtimo LT/PL. Vadinasi arba traukinys iš galinio taško turėtų išvykti gerokai anksčiau (kas būtų nepatogu ir nelogiška) arba nuvykti vėliau (kas vėlgi nepatogu). Žiūrint į tvarkaraščius galima matyti aiškią logiką kodėl tai nedaroma ir iš esmės nebūtų patogu.
Kitas dalykas, kad traukiniu Vilnius - Mockava važiuoja nemažai keleivių ir į tą patį Kauną ar Marijampolę. Iš esmės dėl traukinio (Vln-Mck) panaikinimo ir tiesioginio išvykimo iš Kauno išloštų tik kauniečiai, praloštų marijampoliečiai (nebeturėtų tiesioginio susisiekimo su Vilniumi), o važiuojantiems iš vilniaus nebūtų efekto.
Čia jau nekalbant apie riedmenų, lokomotyvų panaudojimą. Nes dabar tikėtina, kad tas pats vienas dyzelinis lokomotyvas tampys visus traukinius tarp Balstogės (Suvalkų) ir Mockavos, taip būdamas pilnai apkrautas visą dieną. Pratęsus jo kelionę, panašu, kad reikėtų papildomo lokomotyvo. Kas vėlgi riboja galimybes (prieinamumas), bei augina kaštus.
8-9 valandų kelionėje išlipti kas kelias valandas ir pramankštinti kojas yra netgi visai sveika.Paskutinis taisė sleader; 2025.10.15, 08:29.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
Į tarptautinių maršrutų temą patektųNebent tema būt apie Lenkijos maršrutus
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Ateina, tačiau tie bėgiai neturi signalizacijos, tad kelionės trukmė išilgėtų.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Kiek pamenu lenkų Regio traukinuką į Bialytstoką, tai jo greitis nuo Kauno nelabai skyrėsi nuo elektrinuko į Vilnių.
Comment
Comment