Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT-PL] Maršrutas Vilnius-Šeštokai-Suvalkai-Varšuva

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kelionės trukmė Mockava-Varšuva trumpėja ant 1 valandos? Neblogai!

    Comment


      Parašė felar Rodyti pranešimą
      PKP Portal Pasażera (https://portalpasazera.pl/en) jau turi draft tvarkaraščius nuo/iki Mockavos. Kaip ir žadėta trys traukiniai per diena į abi puses, vienas iš jų rytinis/vakarinis parvarymas traukinio iš/į Suvalkus. Atšakos į Zielona Góra kol kas nematau. Prisegu čia lenteles (pardon už klaidas, formatuota su ChatGPT).
      Ar tai nebūtų proga paleisti LTG Link’ui vietoj Pesos keleivinius vagonus?
      Gal komforto prasme tas komfortas pamažėtų kažkiek, užtat išsispręstų kita problema - “stovintys” keleiviai, kurie nesutilpo į sėdimas. Kiek teko matyti tai iki Lenkijos vyksta kažkoks chaosas, vietų mažiau nei yra žmonių. Kaip suprantu tam reikėtų 2 klasės vagonų (3 klasę prastumti na niekaip, net kondiškės nėra, vasarą ten laisvai iki +33 pakyla).
      Dar vienas sprendimas - sukabinti 2 Pesas į vieną 6 “vagonų”.

      Comment


        Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

        Ar tai nebūtų proga paleisti LTG Link’ui vietoj Pesos keleivinius vagonus?
        Gal komforto prasme tas komfortas pamažėtų kažkiek, užtat išsispręstų kita problema - “stovintys” keleiviai, kurie nesutilpo į sėdimas. Kiek teko matyti tai iki Lenkijos vyksta kažkoks chaosas, vietų mažiau nei yra žmonių. Kaip suprantu tam reikėtų 2 klasės vagonų (3 klasę prastumti na niekaip, net kondiškės nėra, vasarą ten laisvai iki +33 pakyla).
        Dar vienas sprendimas - sukabinti 2 Pesas į vieną 6 “vagonų”.
        Negalėtų, nes LTG iki šiol nesugebėjo sutvarkyti peronų aukščio, o kopinėjimas kopečiomis į tuos vagonus, deja, nėra tinkamas sprendimas accessibility požiūriu. Dvi Pesas teoriškai galėtų, bet "trūksta riedmenų".

        Comment


          Keletas pastebėjimu dėl tų juodraštinių tvarkaraščių:
          1. Sustojimas Suvalkuose (krypties keitimui) trumpinamas nuo 38min iki 25min. Turint omeny, kad ten šiuo metu vyksta dar ir stoties rekonstrukcija tai 13min nuskutimas pakankamai neblogai.
          2. Sustojimas Balstogėje (lokomotyvo keitimui) trumpinamas nuo 47min iki tų pačių 25min, taigi dar 22min sutaupymas.
          3. Abiems maršrutams naikinami visi 7 sustojimai tarp Balstogės ir Varšuvos, taigi traukiniai važiuojantys iš LT toje atkarpoje tampa ekspresais - tas sutaupo dar ~20min.
          4. All-in-all kelias nuo Mockavos iki Varšuvos centrinės stoties sutrumpėja beveik valandą - nuo 5h 40min iki 4h 51min.
          5. Toliau Hancza iki Krokuvos nukreipiama kita greitesne ir tiesesne linija kur taipogi mažiau sustojimų ir atkarpa nuo Varšuvos iki Krokuvos sutrumpėja visa 1 valanda ir 15min. Tokiu būdu Hancza išvykimo laikas iš Krokuvos tampa daug žmoniškesnis - vietoj 3:50 ryto tampa 6:13 ryto.
          6. Didžioji naujiena, kad tiek Hancza tiek Wigry leis susiconnectinti į kitus traukinius:
            1. Hancza’os ankstesnis atvykimas ir išvykimas teoriškai leidžia spėti į/iš naktinį Šopeno traukinį, kuris vyksta į Vieną, Zalcburgą, Miuncheną, Budapeštą, Prahą.
            2. Naujas traukinys Wigry leidžia per vieną dieną pasiekti pretty much bet kur Lenkijoje, o taip pat Vieną, Berlyną, Prahą su atvykimu vėlai vakare.
            3. Garažinis Jotvingis nelabai naudingas LT gyventojams, labiau pasitarnaus Lenkijos gyventojams vykstantiems į Lietuvą.

          Comment


            Dar nedidelis pastebėjimas kad trumpiau stovės Mockavoje, planuojama apie 30min tarp atvykimo ir išvykimo, kai dabar apie 50min stovi. Labai pasijaučia tas atvažiavimas 20 minučių anksčiau nei Lietuvių pusė, išvažiavimas 20 minučių vėliau, tai čia bendro kelionės laiko irgi susitaupys. Realiai valanda su trupučiu iki Varšuvos susitaupys.

            Comment


              Į Bocznicą sukelti preliminarūs vagonų išdėstymai. Panašu, kad traukinyje į Szczecin'ą (IC Wigry) restorano nebus:
              https://bocznica.eu/files/archiwum/2026.html

              Primenu, kad traukinyje į Krokuvą (IC Hancza) yra restoranas ir ten panašu, kad niekas nesikeičia.

              Comment


                Parašė felar Rodyti pranešimą
                Keletas pastebėjimu dėl tų juodraštinių tvarkaraščių: Garažinis Jotvingis nelabai naudingas LT gyventojams, labiau pasitarnaus Lenkijos gyventojams vykstantiems į Lietuvą.[/LIST]
                Tas "garažiniu" pavadintas "Jotvingis" važiuoti į Lenkiją Lietuvos gyventojams nenaudingas dėl vėlyvo nuvažiavimo į Suvalkus, bet gali būti naudingas Marijampolės ir Kazlų Rūdos gyventojams kaip rytą į Vilnių nuvežantis ir vakare parvežantis tiesioginis (be persėdimo Kaune) traukinys.

                Comment


                  Parašė felar Rodyti pranešimą
                  Panašu, kad traukinyje į Szczecin'ą (IC Wigry) restorano nebus:
                  https://bocznica.eu/files/archiwum/2026.html

                  Primenu, kad traukinyje į Krokuvą (IC Hancza) yra restoranas ir ten panašu, kad niekas nesikeičia.
                  Manau, kad traukinio sąstatą vagonu restoranu restoranu papildyti bus galima bet kada - tai žymiai paprasčiau nei paleisti patį traukinį.

                  Comment


                    Problema, kad lenkai neturi pakankamai vagonų-restoranų, nėra ką įkabinti. Tiesa, kiek teko važiuoti IC "Hancza", vagonas buvo populiarus, dažniausiai reikėdavo luktelėti, kol atsilaisvins staliukas.

                    Comment

                    Working...
                    X