Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT-PL] Maršrutas Vilnius-Šeštokai-Suvalkai-Varšuva

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kelionės trukmė Mockava-Varšuva trumpėja ant 1 valandos? Neblogai!

    Comment


      Parašė felar Rodyti pranešimą
      PKP Portal Pasażera (https://portalpasazera.pl/en) jau turi draft tvarkaraščius nuo/iki Mockavos. Kaip ir žadėta trys traukiniai per diena į abi puses, vienas iš jų rytinis/vakarinis parvarymas traukinio iš/į Suvalkus. Atšakos į Zielona Góra kol kas nematau. Prisegu čia lenteles (pardon už klaidas, formatuota su ChatGPT).
      Ar tai nebūtų proga paleisti LTG Link’ui vietoj Pesos keleivinius vagonus?
      Gal komforto prasme tas komfortas pamažėtų kažkiek, užtat išsispręstų kita problema - “stovintys” keleiviai, kurie nesutilpo į sėdimas. Kiek teko matyti tai iki Lenkijos vyksta kažkoks chaosas, vietų mažiau nei yra žmonių. Kaip suprantu tam reikėtų 2 klasės vagonų (3 klasę prastumti na niekaip, net kondiškės nėra, vasarą ten laisvai iki +33 pakyla).
      Dar vienas sprendimas - sukabinti 2 Pesas į vieną 6 “vagonų”.

      Comment


        Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

        Ar tai nebūtų proga paleisti LTG Link’ui vietoj Pesos keleivinius vagonus?
        Gal komforto prasme tas komfortas pamažėtų kažkiek, užtat išsispręstų kita problema - “stovintys” keleiviai, kurie nesutilpo į sėdimas. Kiek teko matyti tai iki Lenkijos vyksta kažkoks chaosas, vietų mažiau nei yra žmonių. Kaip suprantu tam reikėtų 2 klasės vagonų (3 klasę prastumti na niekaip, net kondiškės nėra, vasarą ten laisvai iki +33 pakyla).
        Dar vienas sprendimas - sukabinti 2 Pesas į vieną 6 “vagonų”.
        Negalėtų, nes LTG iki šiol nesugebėjo sutvarkyti peronų aukščio, o kopinėjimas kopečiomis į tuos vagonus, deja, nėra tinkamas sprendimas accessibility požiūriu. Dvi Pesas teoriškai galėtų, bet "trūksta riedmenų".

        Comment


          Keletas pastebėjimu dėl tų juodraštinių tvarkaraščių:
          1. Sustojimas Suvalkuose (krypties keitimui) trumpinamas nuo 38min iki 25min. Turint omeny, kad ten šiuo metu vyksta dar ir stoties rekonstrukcija tai 13min nuskutimas pakankamai neblogai.
          2. Sustojimas Balstogėje (lokomotyvo keitimui) trumpinamas nuo 47min iki tų pačių 25min, taigi dar 22min sutaupymas.
          3. Abiems maršrutams naikinami visi 7 sustojimai tarp Balstogės ir Varšuvos, taigi traukiniai važiuojantys iš LT toje atkarpoje tampa ekspresais - tas sutaupo dar ~20min.
          4. All-in-all kelias nuo Mockavos iki Varšuvos centrinės stoties sutrumpėja beveik valandą - nuo 5h 40min iki 4h 51min.
          5. Toliau Hancza iki Krokuvos nukreipiama kita greitesne ir tiesesne linija kur taipogi mažiau sustojimų ir atkarpa nuo Varšuvos iki Krokuvos sutrumpėja visa 1 valanda ir 15min. Tokiu būdu Hancza išvykimo laikas iš Krokuvos tampa daug žmoniškesnis - vietoj 3:50 ryto tampa 6:13 ryto.
          6. Didžioji naujiena, kad tiek Hancza tiek Wigry leis susiconnectinti į kitus traukinius:
            1. Hancza’os ankstesnis atvykimas ir išvykimas teoriškai leidžia spėti į/iš naktinį Šopeno traukinį, kuris vyksta į Vieną, Zalcburgą, Miuncheną, Budapeštą, Prahą.
            2. Naujas traukinys Wigry leidžia per vieną dieną pasiekti pretty much bet kur Lenkijoje, o taip pat Vieną, Berlyną, Prahą su atvykimu vėlai vakare.
            3. Garažinis Jotvingis nelabai naudingas LT gyventojams, labiau pasitarnaus Lenkijos gyventojams vykstantiems į Lietuvą.

          Comment


            Dar nedidelis pastebėjimas kad trumpiau stovės Mockavoje, planuojama apie 30min tarp atvykimo ir išvykimo, kai dabar apie 50min stovi. Labai pasijaučia tas atvažiavimas 20 minučių anksčiau nei Lietuvių pusė, išvažiavimas 20 minučių vėliau, tai čia bendro kelionės laiko irgi susitaupys. Realiai valanda su trupučiu iki Varšuvos susitaupys.

            Comment


              Į Bocznicą sukelti preliminarūs vagonų išdėstymai. Panašu, kad traukinyje į Szczecin'ą (IC Wigry) restorano nebus:
              https://bocznica.eu/files/archiwum/2026.html

              Primenu, kad traukinyje į Krokuvą (IC Hancza) yra restoranas ir ten panašu, kad niekas nesikeičia.

              Comment


                Parašė felar Rodyti pranešimą
                Keletas pastebėjimu dėl tų juodraštinių tvarkaraščių: Garažinis Jotvingis nelabai naudingas LT gyventojams, labiau pasitarnaus Lenkijos gyventojams vykstantiems į Lietuvą.[/LIST]
                Tas "garažiniu" pavadintas "Jotvingis" važiuoti į Lenkiją Lietuvos gyventojams nenaudingas dėl vėlyvo nuvažiavimo į Suvalkus, bet gali būti naudingas Marijampolės ir Kazlų Rūdos gyventojams kaip rytą į Vilnių nuvežantis ir vakare parvežantis tiesioginis (be persėdimo Kaune) traukinys.

                Comment


                  Parašė felar Rodyti pranešimą
                  Panašu, kad traukinyje į Szczecin'ą (IC Wigry) restorano nebus:
                  https://bocznica.eu/files/archiwum/2026.html

                  Primenu, kad traukinyje į Krokuvą (IC Hancza) yra restoranas ir ten panašu, kad niekas nesikeičia.
                  Manau, kad traukinio sąstatą vagonu restoranu restoranu papildyti bus galima bet kada - tai žymiai paprasčiau nei paleisti patį traukinį.

                  Comment


                    Problema, kad lenkai neturi pakankamai vagonų-restoranų, nėra ką įkabinti. Tiesa, kiek teko važiuoti IC "Hancza", vagonas buvo populiarus, dažniausiai reikėdavo luktelėti, kol atsilaisvins staliukas.

                    Comment


                      „LTG Link“ didina traukinių į Lenkiją skaičių, siūlo naują maršrutą
                      „Lietuvos geležinkelių“ (LTG) grupės keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ nuo gruodžio 14 dienos padidins traukinių maršrutų į Lenkiją skaičių – vietoj vieno kasdien kursuos trys traukiniai – Vilnius-Varšuva-Krokuva, Vilnius-Ščecinas ir Vilnius-Suvalkai. <...>

                      <...>Keleiviai ir toliau galės rinktis vidurdienio reisą į Krokuvą per Varšuvą – kelionės trukmė iki Varšuvos sutrumpės viena valanda, o iki Krokuvos – dviem valandom.

                      Į Ščeciną keliautojai galės išvykti anksti ryte, Varšuvą pasiekti dar vidurdienį, o netoli Vokietijos sienos esantį miestą – iki 19 val. Šiuo maršrutu taip pat bus galima pasiekti ir vieną seniausių Lenkijos miestų – Poznanę.<...>
                      https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...nauja-marsruta

                      Laikas naujai temai Maršrutas Vilnius-Ščečinas? Arba bendresnė tema Tarptautiniai maršrutai iš Lietuvos
                      Paskutinis taisė Palpatine; 2025.10.15, 07:00.

                      Comment


                        Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
                        „LTG Link“ didina traukinių į Lenkiją skaičių, siūlo naują maršrutą


                        https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...nauja-marsruta

                        Laikas naujai temai Maršrutas Vilnius-Ščečinas? Arba bendresnė tema Tarptautiniai maršrutai iš Lietuvos
                        Maršrutai į Lenkiją dar gali būti, juk Rygos maršruto nedėsime kartu.

                        Comment


                          Parašė Gator Rodyti pranešimą

                          Maršrutai į Lenkiją dar gali būti, juk Rygos maršruto nedėsime kartu.
                          Į tarptautinių maršrutų temą patektų Nebent tema būt apie Lenkijos maršrutus

                          Comment


                            Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
                            „LTG Link“ didina traukinių į Lenkiją skaičių, siūlo naują maršrutą
                            Politikai, kurie pastaruoju metu giriasi, kaip puikiai sekasi tartis su lenkais, panašu, LTG rankytėmis darosi sau PR'ą, nes keleivių patogumas - paskutinėje vietoje. Ar tikrai per porą metų nepavyko sutarti, kad PKP atsiųstų sąstatą iki Kauno, užuot varinėjus keleivius iš traukinio į traukinį kažkur kukurūzų laukuose? I doubt it, greičiausiai tokie dalykai - tiesiog nusispjaut. O kur dar galimybės keleiviam važiuoti į Lenkiją su vienu perlipimu Kaune, priderinant traukinį iš Šiaulių...

                            Gal kažką ir praleidau komunikacijoje, bet 1435mm bėgiai vis dar ateina iki pat Kauno?
                            Paskutinis taisė vytgri; 2025.10.15, 07:54.

                            Comment


                              Parašė vytgri Rodyti pranešimą

                              Politikai, kurie pastaruoju metu giriasi, kaip puikiai sekasi tartis su lenkais, panašu, LTG rankytėmis darosi sau PR'ą, nes keleivių patogumas - paskutinėje vietoje. Ar tikrai per porą metų nepavyko sutarti, kad PKP atsiųstų sąstatą iki Kauno, užuot varinėjus keleivius iš traukinio į traukinį kažkur kukurūzų laukuose? I doubt it, greičiausiai tokie dalykai - tiesiog nusispjaut. O kur dar galimybės keleiviam važiuoti į Lenkiją su vienu perlipimu Kaune, priderinant traukinį iš Šiaulių...

                              Gal kažką ir praleidau komunikacijoje, bet 1435mm bėgiai vis dar ateina iki pat Kauno?
                              Ateina, tačiau tie bėgiai neturi signalizacijos, tad kelionės trukmė išilgėtų.

                              Comment


                                Parašė vytgri Rodyti pranešimą

                                Politikai, kurie pastaruoju metu giriasi, kaip puikiai sekasi tartis su lenkais, panašu, LTG rankytėmis darosi sau PR'ą, nes keleivių patogumas - paskutinėje vietoje. Ar tikrai per porą metų nepavyko sutarti, kad PKP atsiųstų sąstatą iki Kauno, užuot varinėjus keleivius iš traukinio į traukinį kažkur kukurūzų laukuose? I doubt it, greičiausiai tokie dalykai - tiesiog nusispjaut. O kur dar galimybės keleiviam važiuoti į Lenkiją su vienu perlipimu Kaune, priderinant traukinį iš Šiaulių...

                                Gal kažką ir praleidau komunikacijoje, bet 1435mm bėgiai vis dar ateina iki pat Kauno?
                                1435mm ruože nėra signalizacijos, dėl to operuoti traukinį būtų kiek sunkiau.
                                Taip pat PKP turėtų sertifikuoti savo lokomotyvą Lietuvoje.
                                Kas šiaip nėra toks greitas procesas. Na ir galiausiai kažkas buvo užsiminta apie tai, kad Kauno GS nėra visos reikiamos infrastruktūros tam traukiniui aptarnauti.

                                Comment


                                  Lenkai irgi skaičiuoja per kiek ir kada traukiniai važiuoja tarp jų miestų, nes šie traukiniai skirti ne tik lietuviams atsivežti, bet ir susisiekimui Lenkijos viduje. Važiavimas iki Kauno papildomai pridėtų apie 2 val. tarpe tarp tokio traukinio PL/LT sienos kirtimo ir vėlgi sienos kirtimo LT/PL. Vadinasi arba traukinys iš galinio taško turėtų išvykti gerokai anksčiau (kas būtų nepatogu ir nelogiška) arba nuvykti vėliau (kas vėlgi nepatogu). Žiūrint į tvarkaraščius galima matyti aiškią logiką kodėl tai nedaroma ir iš esmės nebūtų patogu.
                                  Kitas dalykas, kad traukiniu Vilnius - Mockava važiuoja nemažai keleivių ir į tą patį Kauną ar Marijampolę. Iš esmės dėl traukinio (Vln-Mck) panaikinimo ir tiesioginio išvykimo iš Kauno išloštų tik kauniečiai, praloštų marijampoliečiai (nebeturėtų tiesioginio susisiekimo su Vilniumi), o važiuojantiems iš vilniaus nebūtų efekto.

                                  Čia jau nekalbant apie riedmenų, lokomotyvų panaudojimą. Nes dabar tikėtina, kad tas pats vienas dyzelinis lokomotyvas tampys visus traukinius tarp Balstogės (Suvalkų) ir Mockavos, taip būdamas pilnai apkrautas visą dieną. Pratęsus jo kelionę, panašu, kad reikėtų papildomo lokomotyvo. Kas vėlgi riboja galimybes (prieinamumas), bei augina kaštus.

                                  8-9 valandų kelionėje išlipti kas kelias valandas ir pramankštinti kojas yra netgi visai sveika.
                                  Paskutinis taisė sleader; 2025.10.15, 08:29.

                                  Comment


                                    Parašė Palpatine Rodyti pranešimą

                                    Į tarptautinių maršrutų temą patektų Nebent tema būt apie Lenkijos maršrutus
                                    Tai aš ir sakau, kad taip negalima pervadinti, nes reiktų ir Rygą dėt, o tikrai niekas iš administratorių nenorės taip stambinti temų.

                                    Comment


                                      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                                      Ateina, tačiau tie bėgiai neturi signalizacijos, tad kelionės trukmė išilgėtų.
                                      Kiek pamenu lenkų Regio traukinuką į Bialytstoką, tai jo greitis nuo Kauno nelabai skyrėsi nuo elektrinuko į Vilnių.

                                      Comment


                                        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                        Kiek pamenu lenkų Regio traukinuką į Bialytstoką, tai jo greitis nuo Kauno nelabai skyrėsi nuo elektrinuko į Vilnių.
                                        80 km/h vs 120 km/h. Biškutį skyrėsi.

                                        Comment


                                          Nepamirškime, kad jis važiavo tik savaitgaliais ir epizodiškai. Eismas buvo valdomas telefoniniu ryšiu, kas šiandieninių standartų neatitinka, mašinistai pastoviai ant ragelių sėdėdavo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X