Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Ryga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    Parašė dtb Rodyti pranešimą
    Nei LDZ, nei Pasažieru vilciens (rebrandinosi į ViVi), nei Latvijos Susisiekimo ministerijos kanaluose nemačiau jokios naujienos, užuominos į naują LTG maršrutą. Iliustracija apie požiūrį į bendradarbiavimą O gal kas radot?
    Kiek ieškojau X, tik Latvijos transporto entuziastai, o ir žiniasklaida, apie tai skelbia ir šiek tiek diskutuoja. Tarp pačių latvių VT entuziastų gana populiarus požiūris, kad jų politikai sabotuoja šitą iniciatyvą ar bent jau nenori bendradarbiauti.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė dtb Rodyti pranešimą
    Nei LDZ, nei Pasažieru vilciens (rebrandinosi į ViVi), nei Latvijos Susisiekimo ministerijos kanaluose nemačiau jokios naujienos, užuominos į naują LTG maršrutą. Iliustracija apie požiūrį į bendradarbiavimą O gal kas radot?
    Tik Latvijos žiniasklaida apie tai kalba.

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Nei LDZ, nei Pasažieru vilciens (rebrandinosi į ViVi), nei Latvijos Susisiekimo ministerijos kanaluose nemačiau jokios naujienos, užuominos į naują LTG maršrutą. Iliustracija apie požiūrį į bendradarbiavimą O gal kas radot?

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Straipsnis iš praeitų metų, todėl galbūt situacija pasikeis priklausomai nuo to, ar pasiteisins Vilnius-Ryga. Šiaip Vilniaus oro uostas daugpiliečiams yra daug patogesnis nei Rygos.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
    Beje, o kodėl negražina traukinio į Daugpilį, lyg ir populiarus buvo.
    „Įvertinus keleivių poreikius ir tokio maršruto paklausą, šios krypties atnaujinimas nėra planuojamas“

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...u-neplanuojama

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Tiesiog įdomumo dėlei, o vieno kuro užpylimo visos dienos reisams į Rygą užtektų? Ar netektų vykti į depą užsipilti. Beje, o kodėl negražina traukinio į Daugpilį, lyg ir populiarus buvo.

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Jau kokius 2-3 metus nenusiurbinėja, nes didelės išlaidos.

    Ilgesnių prastovų reikia ne tik dėl to: traukinio valymas, keleivių išlaipinimas, įlaipinimas, įgulų pasikeitimas, laiko rezervas vėlavimams kompensuoti, degalų pildymas. Optimalu bent 30 min.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    Na tiesa, teoriškai nereikia iki depo važiuoti. Bet mano žiniomis Lietuvoje tokie reikalai vien depuose tvarkomi, ir nenustebčiau kad Latvijoje taip pat. Tad nemanau ar išvis yra mobilios įrangos Baltijos šalyse tokiam reikalui, ir matant kaip organizuojamas šis maršrutas, nemanau kad dėl jo tokia įranga būtų perkama.
    Vilniaus stotyje pastoviai nusiurbinėja Škodų rezervuarus, jokio depo tam nereikia.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Dėl ištuštinimo depe abejoju, asenizacinė auto gali privažiuoti iki vagonų parengimo kelių. Tik nežinia ar Ryga turi galimybę aptarnauti Pesa.

    Kartais pasižiūriu YT, tai tolimojo (tikro tolimojo, 12+ valandų) susisiekimo traukinius gali aptarnauti ir remontuoti ir per techninius sustojimus - traukos keitimo metu ir pan. 15-20 min nėra mažai, jei reikia prijungti šlanga ir išssiubti septiko turinį.
    Na tiesa, teoriškai nereikia iki depo važiuoti. Bet mano žiniomis Lietuvoje tokie reikalai vien depuose tvarkomi, ir nenustebčiau kad Latvijoje taip pat. Tad nemanau ar išvis yra mobilios įrangos Baltijos šalyse tokiam reikalui, ir matant kaip organizuojamas šis maršrutas, nemanau kad dėl jo tokia įranga būtų perkama.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Paziuresim kas bus sausio antroje puseje su bilietais. Nes pries sventes ir dar ka tik paleistas marsrutas yra vienas dalykas. O kas bus po menesio, labai idomu paziuret, manau bus nemazai laisvu vietu ta pacia diena.

    Komentuoti:


  • RobertasS
    replied
    Bilietų pirkimą sistemoje atidarė 13:30val., aš dar spėjau nusipirkti 16:12val., vėliau jau nebuvo bilietų

    Beje, šiuo metu visi biletai jau išparduoti nuo 12-27 iki 01-01, išskyrus 12-29 dar yra kažkiek 2 klasės bilietų

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą

    Pasirodo, kažkam pavyko suspėti nusipirkti bilietus į pirmą reisą
    Galvojai, kad tik su kvietimas valdžia su žurnalistais užpildys visą traukinį?

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė DodoGTA Rodyti pranešimą
    Ar kažkas gavote šitą žinutę?

    Click image for larger version

Name:	Screenshot_2023-12-20-17-24-12-811_com.google.android.gm~2.jpg
Views:	880
Size:	55,8 kB
ID:	2098213
    Pasirodo, kažkam pavyko suspėti nusipirkti bilietus į pirmą reisą

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
    Septiniai tankai traukinyje riboto dydžio, ir tikrai nėra pakankamai dideli keturiems maršrutams. Ištuštinti reikia grįžtį į depą, tai minimum 30 ekstra minučių.
    15 minučių sustojimui irgi mažas laikas. Vien išlaipinimas ir vagonų perėjimas užtruks kokias 5 minutes, sakyčiau bent 15min susitvarkyti, ir 5 minutes tvarkingam įlaipinimui. Susideda iškarto 25 minutės.
    Ryanair'o tvarkaraštis šiaip visai nebloga iliustracija - suplanuoti stovėjimai buvo 25, 50, 35, 190, ir 25 minutės. Vietų skaičius A320 lėktuvo ganėtinai panašus į Pesa 730M. Ir vis dėl to, ilgesnių sustojimų reikia.
    Dėl ištuštinimo depe abejoju, asenizacinė auto gali privažiuoti iki vagonų parengimo kelių. Tik nežinia ar Ryga turi galimybę aptarnauti Pesa.

    Kartais pasižiūriu YT, tai tolimojo (tikro tolimojo, 12+ valandų) susisiekimo traukinius gali aptarnauti ir remontuoti ir per techninius sustojimus - traukos keitimo metu ir pan. 15-20 min nėra mažai, jei reikia prijungti šlanga ir išssiubti septiko turinį.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė DodoGTA Rodyti pranešimą
    Ar kažkas gavote šitą žinutę?

    Click image for larger version  Name:	Screenshot_2023-12-20-17-24-12-811_com.google.android.gm~2.jpg Views:	1 Size:	55,8 kB ID:	2098213
    Galėsi prieiti ir pažiūrėti jam/jai tiesia į akis
    Paskutinis taisė ejs-ejs; 2023.12.20, 21:11.

    Komentuoti:


  • DodoGTA
    replied
    Ar kažkas gavote šitą žinutę?

    Click image for larger version

Name:	Screenshot_2023-12-20-17-24-12-811_com.google.android.gm~2.jpg
Views:	880
Size:	55,8 kB
ID:	2098213

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Ir dėl šitų geležinkeliečiams neįveikiamų tarpgalaktinės reikšmės problemų, traukinys turi stovėti patvoryje 6 valandas?
    Kas važiuotų tuo traukiniu, jei jis iš Vilniaus išvyktų 5:30? Jau dabar John ne pirmą kartą skundžiasi, kad dabartinis išvykimas 6:30 yra pernelyg ankstyvas.
    Mano akimis, tai 6:30 išvykimas yra pats tas - nei žiauriai anksti, nei pernelyg vėlai, jeigu nori nuvykęs į Rygą ten nuveikti kažką tą pačią dieną (verslo, darbo reikalais). Juo labiau ir rytiniai skrydžiai kyla panašiu metu tarp 6 ir 7 valandos ryto, taigi laikas verslo kelionėms visiškai įprastas.
    Savaitgaliais išvykimas 5:30 būtų visiškai nepatrauklus. Kai tuo tarpu sekantis išvykimas 15:00 jau vėlgi nei verslo kelionėn vykstančiam asmeniui visiškai neaktualus, nei laisvalaikiu keliaujančiam asmeniui nėra patogus dėl vėlyvo atvykimo.
    Vienintelis pliusas iš keturių reisų per dieną su vienu riedmeniu, būtų vėliausias vakarinis išvykimas iš Rygos, kuris grįžtant į Vilnių tarp 23:30 ir 00:00 tikrai susilauktų populiarumo.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė xvoss Rodyti pranešimą

    nemenau, kad kas rinksis traukinį, kad spėt į RIX skrydžius, kiek pažiūrėjau nėra tiesioginio traukinio nuo Rygos stoties iki RIX, reikia naudot autobusą, kuris yra už 10min ėjimo ir ta kelionė trūktų dar 40 min. Sumoj gaunasi apie 5 val iki RIX ir geriausiu atveju RIX būsi 11:30, tavo skrydis turi būt minimum 12:30.

    Nuo 12:30 yra Malaga, Praha, Bilundas, Helsinikis, Dublinas ir Waršava.. ne kažkas ypatingo, ko nebūtų iš Vilniaus ar Kauno. 13:50 yra skrydis į Vilnių - galima spėt

    Traukinys yra grynai turistinis / verslo tiem, kam Ryga yra galutinis taškas, nu arba pradinis, kas pvz. lanko Baltijos šalis ir tarkim atskrenda į Rygą, o vėliau varo į Vilnių ir iš jo išskrenda.
    Reiškia reikia traukinių daugiau ir pats pirmas galbūt turėtų išvažiuoti dar anksčiau, kokią 4 val. ryto. Nes šiaip RIX ilgalaikio stovėjimo parkinge šimtai automobilių lietuviškais numeriais, reiškia poreikis kelionių į RIX yra nemažas. Pačiam sesenai teko važiuoti į RIX iš Vlniaus su auto būtent tik dėl skrydžio.
    Paskutinis taisė Lettered; 2023.12.20, 11:24.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
    Septiniai tankai traukinyje riboto dydžio, ir tikrai nėra pakankamai dideli keturiems maršrutams. Ištuštinti reikia grįžtį į depą, tai minimum 30 ekstra minučių.
    Ir dėl šitų geležinkeliečiams neįveikiamų tarpgalaktinės reikšmės problemų, traukinys turi stovėti patvoryje 6 valandas?

    Komentuoti:


  • xvoss
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Gal todėl, kad spėtų daugiau žmonių į skrydžius, kurių kelionės į Rygą tikslas yra RIX?
    nemenau, kad kas rinksis traukinį, kad spėt į RIX skrydžius, kiek pažiūrėjau nėra tiesioginio traukinio nuo Rygos stoties iki RIX, reikia naudot autobusą, kuris yra už 10min ėjimo ir ta kelionė trūktų dar 40 min. Sumoj gaunasi apie 5 val iki RIX ir geriausiu atveju RIX būsi 11:30, tavo skrydis turi būt minimum 12:30.

    Nuo 12:30 yra Malaga, Praha, Bilundas, Helsinikis, Dublinas ir Waršava.. ne kažkas ypatingo, ko nebūtų iš Vilniaus ar Kauno. 13:50 yra skrydis į Vilnių - galima spėt

    Traukinys yra grynai turistinis / verslo tiem, kam Ryga yra galutinis taškas, nu arba pradinis, kas pvz. lanko Baltijos šalis ir tarkim atskrenda į Rygą, o vėliau varo į Vilnių ir iš jo išskrenda.

    Komentuoti:

Working...
X