Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Ryga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Lettered
    replied
    Parašė xvoss Rodyti pranešimą

    nemenau, kad kas rinksis traukinį, kad spėt į RIX skrydžius, kiek pažiūrėjau nėra tiesioginio traukinio nuo Rygos stoties iki RIX, reikia naudot autobusą, kuris yra už 10min ėjimo ir ta kelionė trūktų dar 40 min. Sumoj gaunasi apie 5 val iki RIX ir geriausiu atveju RIX būsi 11:30, tavo skrydis turi būt minimum 12:30.

    Nuo 12:30 yra Malaga, Praha, Bilundas, Helsinikis, Dublinas ir Waršava.. ne kažkas ypatingo, ko nebūtų iš Vilniaus ar Kauno. 13:50 yra skrydis į Vilnių - galima spėt

    Traukinys yra grynai turistinis / verslo tiem, kam Ryga yra galutinis taškas, nu arba pradinis, kas pvz. lanko Baltijos šalis ir tarkim atskrenda į Rygą, o vėliau varo į Vilnių ir iš jo išskrenda.
    Reiškia reikia traukinių daugiau ir pats pirmas galbūt turėtų išvažiuoti dar anksčiau, kokią 4 val. ryto. Nes šiaip RIX ilgalaikio stovėjimo parkinge šimtai automobilių lietuviškais numeriais, reiškia poreikis kelionių į RIX yra nemažas. Pačiam sesenai teko važiuoti į RIX iš Vlniaus su auto būtent tik dėl skrydžio.
    Paskutinis taisė Lettered; 2023.12.20, 10:24.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
    Septiniai tankai traukinyje riboto dydžio, ir tikrai nėra pakankamai dideli keturiems maršrutams. Ištuštinti reikia grįžtį į depą, tai minimum 30 ekstra minučių.
    Ir dėl šitų geležinkeliečiams neįveikiamų tarpgalaktinės reikšmės problemų, traukinys turi stovėti patvoryje 6 valandas?

    Komentuoti:


  • xvoss
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Gal todėl, kad spėtų daugiau žmonių į skrydžius, kurių kelionės į Rygą tikslas yra RIX?
    nemenau, kad kas rinksis traukinį, kad spėt į RIX skrydžius, kiek pažiūrėjau nėra tiesioginio traukinio nuo Rygos stoties iki RIX, reikia naudot autobusą, kuris yra už 10min ėjimo ir ta kelionė trūktų dar 40 min. Sumoj gaunasi apie 5 val iki RIX ir geriausiu atveju RIX būsi 11:30, tavo skrydis turi būt minimum 12:30.

    Nuo 12:30 yra Malaga, Praha, Bilundas, Helsinikis, Dublinas ir Waršava.. ne kažkas ypatingo, ko nebūtų iš Vilniaus ar Kauno. 13:50 yra skrydis į Vilnių - galima spėt

    Traukinys yra grynai turistinis / verslo tiem, kam Ryga yra galutinis taškas, nu arba pradinis, kas pvz. lanko Baltijos šalis ir tarkim atskrenda į Rygą, o vėliau varo į Vilnių ir iš jo išskrenda.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Visiškai jokio skirtumo ar grįžtų: 23.30, ar 00:00. Nieko tos kelios minutės nekeičia.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Juokauji? Jei reikia, tualetus valyti galima ir važiuojančiame traukinyje. Paaiškėtų, kad ir tų riedmenų ne taip jau trūksta, jei turimi nestovėtų patvoriuose, o važiuotų.

    Real life scenarijus, atmetus geležinkelietiškas XX a. vidurio keleivių aptarnavimo koncepcijas:
    Jeigu planuojame grįžti į Vilnių prieš vidurnaktį, pirmas reisas turi startuoti taktiniu tvarkaraščiu 6:00, atvyktų į Rygą 10:15, išvyktų 10:30, atvyktų į Vilnių 14:45, išvyktų 15:00, atvyktų į Rygą 19:15, išvyktų 19:30 ir grįžtų į Vilnių 23:45.

    Paleidus iš Rygos latvišką traukinį 2 kartus dienoj jau būtų 4 reisai per dieną, jau kažkokia rimtesnė susisiekimo geležinkeliu pradžia.
    Septiniai tankai traukinyje riboto dydžio, ir tikrai nėra pakankamai dideli keturiems maršrutams. Ištuštinti reikia grįžtį į depą, tai minimum 30 ekstra minučių.

    15 minučių sustojimui irgi mažas laikas. Vien išlaipinimas ir vagonų perėjimas užtruks kokias 5 minutes, sakyčiau bent 15min susitvarkyti, ir 5 minutes tvarkingam įlaipinimui. Susideda iškarto 25 minutės.

    Ryanair'o tvarkaraštis šiaip visai nebloga iliustracija - suplanuoti stovėjimai buvo 25, 50, 35, 190, ir 25 minutės. Vietų skaičius A320 lėktuvo ganėtinai panašus į Pesa 730M. Ir vis dėl to, ilgesnių sustojimų reikia.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė dtb Rodyti pranešimą

    Pradedant 5 ryto iš Vilniaus ir baigiant kokią 00:00 Vilniuje. bet taip, būtų efektyvu.
    Tipinio Ryanair lėktuvo/įgulos pamaina panašiai ir atrodo.

    Click image for larger version

Name:	Untitled.jpg
Views:	555
Size:	67,7 kB
ID:	2098066

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    Na čia labiau riedmenų skaičiaus klausimas. Kelionės trukmė 4 val ~15 min, manau galinėse stotelėse kaip minimum 30min reikėtų pastovėt, tad pirmyn-atgal tam pačiam traukiniui 2 kartus per dieną suvažinėt prireiktų 18 valandų 30 minučių.

    Jeigu planuojame grįžti į Vilnių vidurnaktį, pirmas reisas turi startuoti 5:30, atvyktų į Rygą 9:45, išvyktų 10:15, atvyktų į Vilnių 14:30, išvyktų 15:00, atvyktų į Rygą 19:15, išvyktų 19:45 ir grįžtų į Vilnių 00:00.

    Bet 30 minučių stovis susitvarkyti ir pasiruošti naujam reisui manau yra gana nerealistiškas 3 kartus iš eilės, nes 30 minučių užtrūktų tik patys paprasčiausi apsitvarkymai, o tokie reikalai kaip tualetų išvalymas ir pan pareikalautų daugiau laiko.
    Juokauji? Jei reikia, tualetus valyti galima ir važiuojančiame traukinyje. Paaiškėtų, kad ir tų riedmenų ne taip jau trūksta, jei turimi nestovėtų patvoriuose, o važiuotų.

    Real life scenarijus, atmetus geležinkelietiškas XX a. vidurio keleivių aptarnavimo koncepcijas:
    Jeigu planuojame grįžti į Vilnių prieš vidurnaktį, pirmas reisas turi startuoti taktiniu tvarkaraščiu 6:00, atvyktų į Rygą 10:15, išvyktų 10:30, atvyktų į Vilnių 14:45, išvyktų 15:00, atvyktų į Rygą 19:15, išvyktų 19:30 ir grįžtų į Vilnių 23:45.

    Paleidus iš Rygos latvišką traukinį 2 kartus dienoj jau būtų 4 reisai per dieną, jau kažkokia rimtesnė susisiekimo geležinkeliu pradžia.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
    Anaiptol. Geležinkelio stotys nėra velniškai užgrūsti oro uostai, kur Ryanair konkurencingai gali gauti tik ankstyvaus ryto ar vėlaus vakaro slotus.
    Na čia labiau riedmenų skaičiaus klausimas. Kelionės trukmė 4 val ~15 min, manau galinėse stotelėse kaip minimum 30min reikėtų pastovėt, tad pirmyn-atgal tam pačiam traukiniui 2 kartus per dieną suvažinėt prireiktų 18 valandų 30 minučių.

    Jeigu planuojame grįžti į Vilnių vidurnaktį, pirmas reisas turi startuoti 5:30, atvyktų į Rygą 9:45, išvyktų 10:15, atvyktų į Vilnių 14:30, išvyktų 15:00, atvyktų į Rygą 19:15, išvyktų 19:45 ir grįžtų į Vilnių 00:00.

    Bet 30 minučių stovis susitvarkyti ir pasiruošti naujam reisui manau yra gana nerealistiškas 3 kartus iš eilės, nes 30 minučių užtrūktų tik patys paprasčiausi apsitvarkymai, o tokie reikalai kaip tualetų išvalymas ir pan pareikalautų daugiau laiko.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė dtb Rodyti pranešimą

    Pradedant 5 ryto iš Vilniaus ir baigiant kokią 00:00 Vilniuje. bet taip, būtų efektyvu.
    Anaiptol. Geležinkelio stotys nėra velniškai užgrūsti oro uostai, kur Ryanair konkurencingai gali gauti tik ankstyvaus ryto ar vėlaus vakaro slotus.

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Jei reisą vykdytų Ryanrail, tai tas pats traukinys per dieną padarytų 2 reisus Vilnius-Ryga.
    Pradedant 5 ryto iš Vilniaus ir baigiant kokią 00:00 Vilniuje. bet taip, būtų efektyvu.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Čia geras klausimas. Tuo pačiu, kodėl iš Vilniaus išvažuiuoja taip anksti, o ne kokią 8 ar 9? Grįžti spėtų tokiu pačiu laiku.
    Jei reisą vykdytų Ryanrail, tai tas pats traukinys per dieną padarytų 2 reisus Vilnius-Ryga.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Čia geras klausimas. Tuo pačiu, kodėl iš Vilniaus išvažuiuoja taip anksti, o ne kokią 8 ar 9? Grįžti spėtų tokiu pačiu laiku.
    Gal todėl, kad spėtų daugiau žmonių į skrydžius, kurių kelionės į Rygą tikslas yra RIX?

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Čia geras klausimas. Tuo pačiu, kodėl iš Vilniaus išvažuiuoja taip anksti, o ne kokią 8 ar 9? Grįžti spėtų tokiu pačiu laiku.
    Todėl, kad Rygoje atsidurtų ryte ir dar spėtų kažką nuveikti.
    O tarpas tai gal kad tuo pačiu galėtų grįžti žmonės nuveikę porą valandų reikalų.

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Nieko neveiks, stovės depe ir lauks išvykimo popiet.
    Ko gero, vėlesnio išvykimo neišėjo padaryti dėl intensyvaus Rygos stoties užimtumo, ypač vakarinio piko metu, keliai praktiškai visi užimti… nors planuotas vėlesnis išvykimas.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Kažin ką veiks traukinys Rygoje tarp 10:43 ir 15:28 ?
    Čia geras klausimas. Tuo pačiu, kodėl iš Vilniaus išvažuiuoja taip anksti, o ne kokią 8 ar 9? Grįžti spėtų tokiu pačiu laiku.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Kažin ką veiks traukinys Rygoje tarp 10:43 ir 15:28 ?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
    LTG padarę traukiniui ir latvišką puslapį, bet neatradau, iš kur veda nuorodos į jį: https://ltglink.lt/en/vilnius-riga-lv
    Čia:

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    tai tikėtina, kad pirmuoju reisu nemažai bus "grietinėlės", todėl sunku spręsti apie realų pardavimą pirmai dienai

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Bent jau 12-28 dienai dar kažkiek bilietų buvo likę.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    LTG padarę traukiniui ir latvišką puslapį, bet neatradau, iš kur veda nuorodos į jį: https://ltglink.lt/en/vilnius-riga-lv

    Komentuoti:

Working...
X