nemenau, kad kas rinksis traukinį, kad spėt į RIX skrydžius, kiek pažiūrėjau nėra tiesioginio traukinio nuo Rygos stoties iki RIX, reikia naudot autobusą, kuris yra už 10min ėjimo ir ta kelionė trūktų dar 40 min. Sumoj gaunasi apie 5 val iki RIX ir geriausiu atveju RIX būsi 11:30, tavo skrydis turi būt minimum 12:30.
Nuo 12:30 yra Malaga, Praha, Bilundas, Helsinikis, Dublinas ir Waršava.. ne kažkas ypatingo, ko nebūtų iš Vilniaus ar Kauno. 13:50 yra skrydis į Vilnių - galima spėt
Traukinys yra grynai turistinis / verslo tiem, kam Ryga yra galutinis taškas, nu arba pradinis, kas pvz. lanko Baltijos šalis ir tarkim atskrenda į Rygą, o vėliau varo į Vilnių ir iš jo išskrenda.
Reiškia reikia traukinių daugiau ir pats pirmas galbūt turėtų išvažiuoti dar anksčiau, kokią 4 val. ryto. Nes šiaip RIX ilgalaikio stovėjimo parkinge šimtai automobilių lietuviškais numeriais, reiškia poreikis kelionių į RIX yra nemažas. Pačiam sesenai teko važiuoti į RIX iš Vlniaus su auto būtent tik dėl skrydžio.
Septiniai tankai traukinyje riboto dydžio, ir tikrai nėra pakankamai dideli keturiems maršrutams. Ištuštinti reikia grįžtį į depą, tai minimum 30 ekstra minučių.
Ir dėl šitų geležinkeliečiams neįveikiamų tarpgalaktinės reikšmės problemų, traukinys turi stovėti patvoryje 6 valandas?
Gal todėl, kad spėtų daugiau žmonių į skrydžius, kurių kelionės į Rygą tikslas yra RIX?
nemenau, kad kas rinksis traukinį, kad spėt į RIX skrydžius, kiek pažiūrėjau nėra tiesioginio traukinio nuo Rygos stoties iki RIX, reikia naudot autobusą, kuris yra už 10min ėjimo ir ta kelionė trūktų dar 40 min. Sumoj gaunasi apie 5 val iki RIX ir geriausiu atveju RIX būsi 11:30, tavo skrydis turi būt minimum 12:30.
Nuo 12:30 yra Malaga, Praha, Bilundas, Helsinikis, Dublinas ir Waršava.. ne kažkas ypatingo, ko nebūtų iš Vilniaus ar Kauno. 13:50 yra skrydis į Vilnių - galima spėt
Traukinys yra grynai turistinis / verslo tiem, kam Ryga yra galutinis taškas, nu arba pradinis, kas pvz. lanko Baltijos šalis ir tarkim atskrenda į Rygą, o vėliau varo į Vilnių ir iš jo išskrenda.
Juokauji? Jei reikia, tualetus valyti galima ir važiuojančiame traukinyje. Paaiškėtų, kad ir tų riedmenų ne taip jau trūksta, jei turimi nestovėtų patvoriuose, o važiuotų.
Real life scenarijus, atmetus geležinkelietiškas XX a. vidurio keleivių aptarnavimo koncepcijas:
Jeigu planuojame grįžti į Vilnių prieš vidurnaktį, pirmas reisas turi startuoti taktiniu tvarkaraščiu 6:00, atvyktų į Rygą 10:15, išvyktų 10:30, atvyktų į Vilnių 14:45, išvyktų 15:00, atvyktų į Rygą 19:15, išvyktų 19:30 ir grįžtų į Vilnių 23:45.
Paleidus iš Rygos latvišką traukinį 2 kartus dienoj jau būtų 4 reisai per dieną, jau kažkokia rimtesnė susisiekimo geležinkeliu pradžia.
Septiniai tankai traukinyje riboto dydžio, ir tikrai nėra pakankamai dideli keturiems maršrutams. Ištuštinti reikia grįžtį į depą, tai minimum 30 ekstra minučių.
15 minučių sustojimui irgi mažas laikas. Vien išlaipinimas ir vagonų perėjimas užtruks kokias 5 minutes, sakyčiau bent 15min susitvarkyti, ir 5 minutes tvarkingam įlaipinimui. Susideda iškarto 25 minutės.
Ryanair'o tvarkaraštis šiaip visai nebloga iliustracija - suplanuoti stovėjimai buvo 25, 50, 35, 190, ir 25 minutės. Vietų skaičius A320 lėktuvo ganėtinai panašus į Pesa 730M. Ir vis dėl to, ilgesnių sustojimų reikia.
Na čia labiau riedmenų skaičiaus klausimas. Kelionės trukmė 4 val ~15 min, manau galinėse stotelėse kaip minimum 30min reikėtų pastovėt, tad pirmyn-atgal tam pačiam traukiniui 2 kartus per dieną suvažinėt prireiktų 18 valandų 30 minučių.
Jeigu planuojame grįžti į Vilnių vidurnaktį, pirmas reisas turi startuoti 5:30, atvyktų į Rygą 9:45, išvyktų 10:15, atvyktų į Vilnių 14:30, išvyktų 15:00, atvyktų į Rygą 19:15, išvyktų 19:45 ir grįžtų į Vilnių 00:00.
Bet 30 minučių stovis susitvarkyti ir pasiruošti naujam reisui manau yra gana nerealistiškas 3 kartus iš eilės, nes 30 minučių užtrūktų tik patys paprasčiausi apsitvarkymai, o tokie reikalai kaip tualetų išvalymas ir pan pareikalautų daugiau laiko.
Juokauji? Jei reikia, tualetus valyti galima ir važiuojančiame traukinyje. Paaiškėtų, kad ir tų riedmenų ne taip jau trūksta, jei turimi nestovėtų patvoriuose, o važiuotų.
Real life scenarijus, atmetus geležinkelietiškas XX a. vidurio keleivių aptarnavimo koncepcijas:
Jeigu planuojame grįžti į Vilnių prieš vidurnaktį, pirmas reisas turi startuoti taktiniu tvarkaraščiu 6:00, atvyktų į Rygą 10:15, išvyktų 10:30, atvyktų į Vilnių 14:45, išvyktų 15:00, atvyktų į Rygą 19:15, išvyktų 19:30 ir grįžtų į Vilnių 23:45.
Paleidus iš Rygos latvišką traukinį 2 kartus dienoj jau būtų 4 reisai per dieną, jau kažkokia rimtesnė susisiekimo geležinkeliu pradžia.
Anaiptol. Geležinkelio stotys nėra velniškai užgrūsti oro uostai, kur Ryanair konkurencingai gali gauti tik ankstyvaus ryto ar vėlaus vakaro slotus.
Na čia labiau riedmenų skaičiaus klausimas. Kelionės trukmė 4 val ~15 min, manau galinėse stotelėse kaip minimum 30min reikėtų pastovėt, tad pirmyn-atgal tam pačiam traukiniui 2 kartus per dieną suvažinėt prireiktų 18 valandų 30 minučių.
Jeigu planuojame grįžti į Vilnių vidurnaktį, pirmas reisas turi startuoti 5:30, atvyktų į Rygą 9:45, išvyktų 10:15, atvyktų į Vilnių 14:30, išvyktų 15:00, atvyktų į Rygą 19:15, išvyktų 19:45 ir grįžtų į Vilnių 00:00.
Bet 30 minučių stovis susitvarkyti ir pasiruošti naujam reisui manau yra gana nerealistiškas 3 kartus iš eilės, nes 30 minučių užtrūktų tik patys paprasčiausi apsitvarkymai, o tokie reikalai kaip tualetų išvalymas ir pan pareikalautų daugiau laiko.
Nieko neveiks, stovės depe ir lauks išvykimo popiet.
Ko gero, vėlesnio išvykimo neišėjo padaryti dėl intensyvaus Rygos stoties užimtumo, ypač vakarinio piko metu, keliai praktiškai visi užimti… nors planuotas vėlesnis išvykimas.
Komentuoti: