Parašė VLR
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius-Ryga
Collapse
X
-
Viskas teisingai, tik vietoj Gothenburgo reiktų įrašyti kokią Lodzę, Krokuvą ar Gdanską, nes kitaip bematant viską užgoš nekontroliuojamas bliovimas, "tai gi pažiūūūūūrėėėėk, kiek žmonės uždyyyyyrba Švėėdijoj, yr kėk pas mūūūs" arba "nelyginkim Švėėėėdijos su Lietutuva". Lenkija yra panašiai "neturtinga" ES šalis, gaunanti panašiai paramos, esanti panašioje geografijoje, su panašaus dydžio miestais (neskaitant Varšuvos), bet daranti transporto projektus, kurie iš principo nenusileidžia projektams Vakarų (visų pirma, Šiaurinėje) Europoje, dėl ko bliovikams bus sunkiau užbliauti.
- 8 patinka
-
Visada stebėjausi, kad Krokuva su Varšuva neturi autostradinės jungties ir tenkinasi 2 eismo juostų keliuku nr. 7 per visus pakeliui esančius kaimelius. Gal yra žinoma kiek keleivių tarp tų miestų jie veža traukiniais?Parašė John Rodyti pranešimą
Lenkija yra panašiai "neturtinga" ES šalis, gaunanti panašiai paramos, esanti panašioje geografijoje, su panašaus dydžio miestais (neskaitant Varšuvos), bet daranti transporto projektus, kurie iš principo nenusileidžia projektams Vakarų (visų pirma, Šiaurinėje) Europoje, dėl ko bliovikams bus sunkiau užbliauti.
Comment
-
Kiek teko susidurti, traukinių gan daug, 20+ per parą: 2,5 val ir jau Varšuva. Plius jie visada turėjo A4 + E75 + E75 (dabartinis 91 kelias). Dabar tiesia E77.Parašė KEdas Rodyti pranešimąVisada stebėjausi, kad Krokuva su Varšuva neturi autostradinės jungties ir tenkinasi 2 eismo juostų keliuku nr. 7 per visus pakeliui esančius kaimelius. Gal yra žinoma kiek keleivių tarp tų miestų jie veža traukiniais?
O jei Romą pastatė per dieną, man reikia tos brigados kontaktų.
Comment
-
Jau baiginėja autostradą. Pavasarį bus. Nors jau prieš 5 metus važiuojant didžioji dalis kelio buvo bent 2+2.Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Visada stebėjausi, kad Krokuva su Varšuva neturi autostradinės jungties ir tenkinasi 2 eismo juostų keliuku nr. 7 per visus pakeliui esančius kaimelius. Gal yra žinoma kiek keleivių tarp tų miestų jie veža traukiniais?
Turbūt tas pats kaip ir legendiniai šviesoforai jų A1 tarp Lodzės ir Katovicų. Buvo panaikinti vėliau nei atsirado daug mažiau apkrautų autostradų. Pirma tiest kelius kur visiška šikna.
- 1 patinka
Comment
-
Ateinančio Šeštadienio (Sausio 6d.) vietų availability traukinyje... 1 vieta antroje klasėje. Tai teks atidėti savo kelionės planus į Rygą traukiniu dar bent vienai savaitei. Kas įdomu, kad net ir savaitės vidury bilietai kai kuriomis dienomis išparduoti, o kai kur apie 80% išparduoti. Bent kol kas, reikia konstatuoti, maršruto sėkmė yra gana fenomenali. Žinoma, žiūrėsim, kaip bus toliau.
- 16 patinka
Comment
-
Labai gerai.Parašė John Rodyti pranešimąAteinančio Šeštadienio (Sausio 6d.) vietų availability traukinyje... 1 vieta antroje klasėje. Tai teks atidėti savo kelionės planus į Rygą traukiniu dar bent vienai savaitei. Kas įdomu, kad net ir savaitės vidury bilietai kai kuriomis dienomis išparduoti, o kai kur apie 80% išparduoti. Bent kol kas, reikia konstatuoti, maršruto sėkmė yra gana fenomenali. Žinoma, žiūrėsim, kaip bus toliau.- Gal mažiau gerai kad Skandinavijoje +/- toks pats atstumas pigiau kainuoja. Ir pirma, ir antra klase pigiau. Ir ženkliai greičiau, beveik perpus.
- Ir kad Lietuvoje turime vieną reisą per dieną, tuo tarpu ten tą pačią dieną eina 20+ reisų. Galima 6 ryto keliauti, bet nebūtina. O Lieutvoje apart 6 ryto, nėra kitų pasirinkimų.
- Ten pirma klasė duoda maisto ir gėrimų, o Lietuvoje kiek esu keliavęs, ne. Ir pirmoj klasėj be priemokos galima gauti savo fotelį, be kaimynų. Lietuvoje kol kas ne.
215 SEK = 19 EUR
295 SEK = 26 EUR

Paskutinis taisė DJ+; 2024.01.01, 22:40.
- 5 patinka
Comment
-
Duoda pirmoje klasėje nemokamai karštą gėrimą (kava/arbata), vandens buteliuką, ir brownie. Ne siaubingai daug, bet visgi šis tas.Parašė DJ+ Rodyti pranešimą- Ten pirma klasė duoda maisto ir gėrimų, o Lietuvoje kiek esu keliavęs, ne. Ir pirmoj klasėj be priemokos galima gauti savo fotelį, be kaimynų. Lietuvoje kol kas ne.
Atskiros vietos važiuojientiems vieniems būtų visai neblogai, bet Pesos tokių neturi. Škodos važiuojančios Vilnius-Kaunas turi, bet Škodos iki Rygos nenuvažiuos.
Šiaip įdomu, ar perkamiems Stadler BEMU užtektų baterijos nuo Šiaulių iki Jelgavos nuvažiuot? Ne visai tam skirta konfigūracija būtų, bet tikriausiai būtų geriau už dabartinę Pesa.
- 5 patinka
Comment
-
Na taip, SAS ir SJ "maistas" būna daugiau kad užsidėti "checkmark", nei kad duoti kažkokią naudą.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Duoda pirmoje klasėje nemokamai karštą gėrimą (kava/arbata), vandens buteliuką, ir brownie. Ne siaubingai daug, bet visgi šis tas.
Bet visgi šis tas
Comment
-
O kas iš to, kad naujiems Stadleriams pakaktų baterijos iki Jelgavos?Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Šiaip įdomu, ar perkamiems Stadler BEMU užtektų baterijos nuo Šiaulių iki Jelgavos nuvažiuot? Ne visai tam skirta konfigūracija būtų, bet tikriausiai būtų geriau už dabartinę Pesa.
Comment
-
Nuo Jelgavos iki Rygos geležinkelis elektrifikuotas.Parašė John Rodyti pranešimą
O kas iš to, kad naujiems Stadleriams pakaktų baterijos iki Jelgavos?
Comment
-
Vilnius - Ryga maršruto statistika šiai dienai:
Per kiek daugiau nei dvi savaites nuo traukinių maršruto Vilnius–Ryga starto:- Parduota daugiau kaip 5,1 tūkst. bilietų, iš jų tarptautinių: 4,3 tūkst. bilietų (84 proc.)
- Jungtimi su Ryga keleiviai dažniausiai vyksta iš Vilniaus (60 proc. tarptautinių kelionių), Šiaulių (21 proc.) ir Kaišiadorių (9 proc.)
- Traukinių užimtumas pirmąją maršruto savaitę vidutiniškai siekė 71 proc.
- Iš Joniškio: į Rygą 290 keleivių, į Vilnių 214 keleivių
- Iš Vilniaus vykstantys klientai dažniausiai renkasi išvykas su dviem nakvynėmis, o iš Kaišiadorių ir Šiaulių – vienos paros
- 17 patinka
Comment
-
Paskaičiuokime kitaip. Tarkime, parduota 5100 bilietų po 24€. Turime 122 400 eurų pajamų. Įvertinus, kad dyzelinio traukinio keleivio vežimo infrastruktūros kaštai yra 0,3€/km, turime 459 000 (300 km × 5100 keleivių) sąnaiudų vien infrastruktūros palaikyme. Čia sėkmės ar kieno istorija?Parašė Bluefox Rodyti pranešimąVilnius - Ryga maršruto statistika šiai dienai:
Per kiek daugiau nei dvi savaites nuo traukinių maršruto Vilnius–Ryga starto:- Parduota daugiau kaip 5,1 tūkst. bilietų, iš jų tarptautinių: 4,3 tūkst. bilietų (84 proc.)
Comment
-
Man rodos jūs kažką painiojate. Iš kur tokia info, kad dyzelinio traukinio infrastruktūros kaštai yra 0.3 EUR/km kiekvienam keleiviui? t.y. nesvarbu traukinio užpildymas, bet net ir pilnutėliu traukiniu kiekvieną keleivį pervežti kainuoja 90 EUR į vieną pusę?Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Paskaičiuokime kitaip. Tarkime, parduota 5100 bilietų po 24€. Turime 122 400 eurų pajamų. Įvertinus, kad dyzelinio traukinio keleivio vežimo infrastruktūros kaštai yra 0,3€/km, turime 459 000 (300 km × 5100 keleivių) sąnaiudų vien infrastruktūros palaikyme. Čia sėkmės ar kieno istorija?
Comment
-
Pagal jūsų skaičiavimo metodiką, net 100% užpildytas traukinys nebus pelningas. Pagal proporciją 100% užpildymo pajamos siektų tik 172 394 eur.Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Paskaičiuokime kitaip. Tarkime, parduota 5100 bilietų po 24€. Turime 122 400 eurų pajamų. Įvertinus, kad dyzelinio traukinio keleivio vežimo infrastruktūros kaštai yra 0,3€/km, turime 459 000 (300 km × 5100 keleivių) sąnaiudų vien infrastruktūros palaikyme. Čia sėkmės ar kieno istorija?Paskutinis taisė acetonas; 2024.01.08, 14:54.
Comment
-
Taip, būtent, kad keleivių vežimas traukiniais yra ITIN nuostolingas.Parašė acetonas Rodyti pranešimą
Pagal jūsų skaičiavimo metodiką, net 100% užpildytas traukinys nebus pelningas. Pagal proporciją 100% užpildymo pajamos siektų tik 172 394 eur.
Skaičiai čia: https://www.miestai.net/forumas/forum/bendrosios-diskusijos/infrastruktūra-ir-pramonė/bėginis-transportas/8421-keleivių-vežimas-lietuvos-geležinkeliais?p=2099605#post2099605
- 1 patinka
Comment
-
Bet reikia nepamiršti, kad geležinkelio infrastruktūros kaštai dengiami tik pačių geležinkelių, tuo tarpu automobilininio transporto infrastruktūros kaštai dengiami iš valstybės biudžeto. Tad teiginys "itin nuostolingas" turi būti pagrįstas lyginamąja analize įvertinant ir kiek valstybė per metus sumoka už kelių priežiūrą ir kiek tų sąnaudų padengia keleiviniai autobusai. Nereikėtų pamiršti ir ekologinio aspekto, kiek vienu traukiniu pervežama keleivių ir kiek reikėtų autobusų tam pačiam keleivių skaičiui?Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Taip, būtent, kad keleivių vežimas traukiniais yra ITIN nuostolingas.
Skaičiai čia: https://www.miestai.net/forumas/forum/bendrosios-diskusijos/infrastruktūra-ir-pramonė/bėginis-transportas/8421-keleivių-vežimas-lietuvos-geležinkeliais?p=2099605#post2099605Paskutinis taisė Perfect; 2024.01.08, 19:32.
- 2 patinka
Comment
-
Palyginimui reikalingi skaičiai yra toje pačioje nuorodoje. Vežimo autobusu infros kaštai yra 5,6 karto mažesni, nei vežimo traukiniu.Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Bet reikia nepamiršti, kad geležinkelio infrastruktūros kaštai dengiami tik pačių geležinkelių, tuo tarpu automobilininio transporto infrastruktūros kaštai dengiami iš valstybės biudžeto. Tad teiginys "itin nuostolingas" turi būti pagrįstas lyginamąja analize įvertinant ir kiek valstybelė per metus sumoka už kelių priežiūrą ir kiek tų sąnaudų padengia keleiviniai autobusai. Nereikėtų pamiršti ir ekologinio aspekto, kiek vienu traukiniu pervežama keleivių ir kiek reikėtų autobusų tam pačiam keleivių skaičiui?
Comment
-
Tik reiktų skaičiuot faktinį užpildymą, o ne galimą talpą. Tiek traukinių, tiek autobusų.Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Bet reikia nepamiršti, kad geležinkelio infrastruktūros kaštai dengiami tik pačių geležinkelių, tuo tarpu automobilininio transporto infrastruktūros kaštai dengiami iš valstybės biudžeto. Tad teiginys "itin nuostolingas" turi būti pagrįstas lyginamąja analize įvertinant ir kiek valstybelė per metus sumoka už kelių priežiūrą ir kiek tų sąnaudų padengia keleiviniai autobusai. Nereikėtų pamiršti ir ekologinio aspekto, kiek vienu traukiniu pervežama keleivių ir kiek reikėtų autobusų tam pačiam keleivių skaičiui?
Comment
-
SUPERteisingas atsakimas. Traukiniais važinėja tik vatnikai.Parašė KEdas Rodyti pranešimąTaip, būtent, kad keleivių vežimas traukiniais yra ITIN nuostolingas.
- 2 patinka
Comment
-
Ne, nereiktų, jeigu lyginate transporto priemonės efektyvumą. Nieko verti skaičiavimai, kai į vieną suplakamos valstybinės dotuojamos kompanijos, kurios vežioja orą ir yra nuostolingos ir privačios kompanijos, kurios atitinkamuose maršruotuose yra pelningos, bei padaroma išvada, kad traukinys kainuoja brangiau.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Tik reiktų skaičiuot faktinį užpildymą, o ne galimą talpą. Tiek traukinių, tiek autobusų.
Bloga vadyba arba iš principo nuostolingi visuomenės lūkesčiai turėti maršrutus traukiniais tarp mažo populiacijos tankio vietų nesuponuoja transporto priemonės efektyvumo. Norint lyginti transporto priemonės efektyvumą reikia lyginti km pervežimo kaina/max užpildyta talpa (t.y. lyginti idealias sąlygas tiek vienai, tiek kitai transporto priemonei).
Kitu atveju, in the worst case scenario, kiekvienam bent kiek nuovokiam tampa aišku, kad automobilis vežantis orą bus efektyvesnis nei traukinys vežantis orą.Paskutinis taisė ifl; 2024.01.08, 19:02.
Comment
Comment