Parašė ifl
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius-Ryga
Collapse
X
-
Ne į tema, bet kažkokie jautrūs visi pasidarę. Po miestą malantis gal ir yra kur pastresuoti, bet užmiestyje nžn, nebent su kokiu senu litriniu POLO važinėjatParašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Nuoširdžiai pasakius, nesuprantu kaip vairuojant būna komfortas, iš psichologinės pusės. Ypač su lietuviška vairavimo kultūra.
- 2 patinka
Comment
-
Exactly. Vairavimas Vilniuje piko metu yra nuolatinis stresas. Nekalbant apie parkofkės paieškas. Net ten, kur ofisai turi dedikuotus požeminius parkingus ir kur žmonės yra "užsiregistravę", dažnai galioja first come, first serve principas ir tai yra bene dažniausia rytinių ofiso diskusijų tema. Reikai būti neblogu macozhistu, kad tame matyti komfortą.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Nuoširdžiai pasakius, nesuprantu kaip vairuojant būna komfortas, iš psichologinės pusės. Ypač su lietuviška vairavimo kultūra.
- 3 patinka
Comment
-
Nuo kada traukinys važinėja Vilniuje piko metu, kad su juo lyginamas vairavimas? Tai gal dar reiktų palyginti su vairavimu bulvių lauke po lietaus?Parašė John Rodyti pranešimą
Exactly. Vairavimas Vilniuje piko metu yra nuolatinis stresas. Nekalbant apie parkofkės paieškas. Net ten, kur ofisai turi dedikuotus požeminius parkingus ir kur žmonės yra "užsiregistravę", dažnai galioja first come, first serve principas ir tai yra bene dažniausia rytinių ofiso diskusijų tema. Reikai būti neblogu macozhistu, kad tame matyti komfortą.
- 4 patinka
Comment
-
Pliusai tai sakyčiau daugiau mažiau standartiniai traukinių kelionės pliusai, kažko labai naujo ir stebuklingo palyginus su Vilnius-Klaipėda nėra. Iš minusų tai kažkaip Latvijos pusėje labai interneto ryšys silpnas, trūkinėja, ir standartiškai norėtūsi kad kiek greitesnis būtų - Šiauliai-Latvijos siena viskas 80km/h, nuo Latvijos sienos iškart viskas 120km/h, tai tą tikrai patvarkyti reikėtų. Bet bendrai, smagu kad tiesiog važiuoja.Parašė R.D. Rodyti pranešimąKas važiavo Vilnius-Ryga? Pasidalink įspūdžiais (+ ir -).
- 8 patinka
Comment
-
Apie Japonijos traukinius video žiūrėt nereikia, nes teko nemažai laiko praleisti tam pasaulio gale. Net ir ten jei pasiseka su kryptimi ir esi šiek tiek lankstus dėl laiko - nebūsi sukištas kaip silkė. Bet vistiek pasitaiko benzingalvių, kurie mieliau moka krūvas pinigų už mokamus greitkelius ir brangų parkavimą. Matyt mato tame komfortą ir nenori valgyt iš šiukšliadėžės.Parašė VLR Rodyti pranešimąBeje, esu gyvenęs mieste su metro ir naršęs kas dieną pakeliui į darbą. Tai yra įmanoma praktiškai visuose miestuose (net jei ir stovint), išskyrus gal labai retas išimtis. Reikia daugiau pakeliauti ir mažiau žiūrėti video apie tas stotis Japonijoje, kur personalas per prievarta grūda žmones į traukinius.
Comment
-
Aha, pažiūrėčiau, kaip tu užmiestyje vairuodamas čilini, geri kavą, bei valgai karštą maistą. Aš pats pagrinde vairuoju ilgus atstumus (Vilnius-Palanga, Vilnius-Varšuva, Vilnius-Ryga ir t.t.) ir galiu konstatuoti, kad komforto požiūriu važiavimas traukiniu yra belenkaip patogesnis ir mažiau streso keliantis experience. Net jei mašina patigi, visvien turi praktiškai visą laiką laikyti rankose baranką ir žiūrėti susikoncentravęs į aplinką. Traukinyje vietoj to gali tiesiog... miegoti. Tuo diskusija apie komfortą ir stresą baigiasi.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Ne į tema, bet kažkokie jautrūs visi pasidarę. Po miestą malantis gal ir yra kur pastresuoti, bet užmiestyje nžn, nebent su kokiu senu litriniu POLO važinėjat
- 11 patinka
Comment
-
Miegoti yra skirtos lovos. O įvairios transporto priemonės yra skirtos greitai ir kuo pigiau pasiekti norimą tašką. Kruiziniai laivai yra išimtis, o ne taisyklė. Tas pats ir su traukiniais miegojimui.Parašė John Rodyti pranešimą
Aha, pažiūrėčiau, kaip tu užmiestyje vairuodamas čilini, geri kavą, bei valgai karštą maistą. Aš pats pagrinde vairuoju ilgus atstumus (Vilnius-Palanga, Vilnius-Varšuva, Vilnius-Ryga ir t.t.) ir galiu konstatuoti, kad komforto požiūriu važiavimas traukiniu yra belenkaip patogesnis ir mažiau streso keliantis experience. Net jei mašina patigi, visvien turi praktiškai visą laiką laikyti rankose baranką ir žiūrėti susikoncentravęs į aplinką. Traukinyje vietoj to gali tiesiog... miegoti. Tuo diskusija apie komfortą ir stresą baigiasi.
Comment
-
Ketvirtadienį link Rygos kažkaip sustojimo nepamenu.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąKetvirtadienį važiuojant link Rygos buvo kažkoks keistas pristabdymas ir sustojimas maždaug 10 minučių tarp Jelgavos ir Rygos irgi, man regis keleiviniam traukiniui praleisti, bet irgi gana keistai kažkaip, regis toje vietoj kur stovėjom buvo pakankamai trasų kad prasilenkti. Neaiškiai taip.
Iš Jelgavos išleido netaisyklingu keliu, nes kažkoks prekinis buvo dešinėje, gal ir užėmęs reikiamą iešmą. Per Lielupės tiltą pravažiavo normaliai, paskui kiek prilėtino (iki ~40 km/h) ir teko netaisyklingais keliais prasilenkti su Ryga - Jelgava (arba toliau). Panašu jo abu traukiniai laukė kelio keitimo į taisyklingą, nes vos prasilenkus pervažiavo į taisyklingą kelią ir toliau 100-120 km/h link Rygos.
Galbūt feizbukas painioja mašinisto keitimą Jelgavoje? Perimti kabiną, stabdžių patikra (pagal garsus) maždaug tiek ir užtrunka.
Comment
-
Ne "iškart 120", o šiek tiek prieš Eleja. Ilgabėgiai - jėga.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Pliusai tai sakyčiau daugiau mažiau standartiniai traukinių kelionės pliusai, kažko labai naujo ir stebuklingo palyginus su Vilnius-Klaipėda nėra. Iš minusų tai kažkaip Latvijos pusėje labai interneto ryšys silpnas, trūkinėja, ir standartiškai norėtūsi kad kiek greitesnis būtų - Šiauliai-Latvijos siena viskas 80km/h, nuo Latvijos sienos iškart viskas 120km/h, tai tą tikrai patvarkyti reikėtų. Bet bendrai, smagu kad tiesiog važiuoja.
Šiauliai - Joniškis net labai neblogas kelias krovininiam transportui, bet keleiviams ... Yra kelios kreivės, kur komfortiškam važiavimui akivaizdžiai trūksta greičio.
Comment
-
Išgerti kavą ir pavalgyti galiu ir prieš ir po kelionės. Niekados nesuprantu tų, kurie lėktuve kaip išbadėję puola maistą užsakinėti... nors jo belaukiant 2 valandas neaišku ką veikia. Traukinio patogumas susideda ne tik iš paties laiko jame, bet ir jo periodiškumo. Pamenu trumpas pabėgimas, Italija, Baris, kryptis Lecce 150km, užeini į traukinių stotį, tiesioginiai maršrutai kas valandą. Pasijauti, kaip miesto autobuso stotelėje, sėdi ir pirmyn. Va tada ir pasijaučia visi traukinio privalumai. Apie automobilį net mintis nekyla. Bet kai traukinio lauki, kaip vienintelio skrydžio per pusę dienos ta kryptimi... visi privalumai minusuojasiParašė John Rodyti pranešimą
Aha, pažiūrėčiau, kaip tu užmiestyje vairuodamas čilini, geri kavą, bei valgai karštą maistą. Aš pats pagrinde vairuoju ilgus atstumus (Vilnius-Palanga, Vilnius-Varšuva, Vilnius-Ryga ir t.t.) ir galiu konstatuoti, kad komforto požiūriu važiavimas traukiniu yra belenkaip patogesnis ir mažiau streso keliantis experience. Net jei mašina patigi, visvien turi praktiškai visą laiką laikyti rankose baranką ir žiūrėti susikoncentravęs į aplinką. Traukinyje vietoj to gali tiesiog... miegoti. Tuo diskusija apie komfortą ir stresą baigiasi.
- 1 patinka
Comment
-
Kad buvo momentas po sustojimo Jelgavoje kur buvo judėjimas porą minučių gal max 10km/h - realiai jausmas toks kad tiesiog buvo paliktas traukinys tiesiog riedėti iki kol sustos, ir gal minutę po sustojimo vėl buvo pajudėta. Bet taip, regis iš tiesų buvo netaisyklingais keliais važiuota tuo momentu. Regis Cena stotyje visas šis reikalas buvo?Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Ketvirtadienį link Rygos kažkaip sustojimo nepamenu.
Iš Jelgavos išleido netaisyklingu keliu, nes kažkoks prekinis buvo dešinėje, gal ir užėmęs reikiamą iešmą. Per Lielupės tiltą pravažiavo normaliai, paskui kiek prilėtino (iki ~40 km/h) ir teko netaisyklingais keliais prasilenkti su Ryga - Jelgava (arba toliau). Panašu jo abu traukiniai laukė kelio keitimo į taisyklingą, nes vos prasilenkus pervažiavo į taisyklingą kelią ir toliau 100-120 km/h link Rygos.
Galbūt feizbukas painioja mašinisto keitimą Jelgavoje? Perimti kabiną, stabdžių patikra (pagal garsus) maždaug tiek ir užtrunka.
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Išgerti kavą ir pavalgyti galiu ir prieš ir po kelionės. Niekados nesuprantu tų, kurie lėktuve kaip išbadėję puola maistą užsakinėti... nors jo belaukiant 2 valandas neaišku ką veikia. Traukinio patogumas susideda ne tik iš paties laiko jame, bet ir jo periodiškumo. Pamenu trumpas pabėgimas, Italija, Baris, kryptis Lecce 150km, užeini į traukinių stotį, tiesioginiai maršrutai kas valandą. Pasijauti, kaip miesto autobuso stotelėje, sėdi ir pirmyn. Va tada ir pasijaučia visi traukinio privalumai. Apie automobilį net mintis nekyla. Bet kai traukinio lauki, kaip vienintelio skrydžio per pusę dienos ta kryptimi... visi privalumai minusuojasi
Vilnius - Klaipėda apie 4h 15min 25 eurai, kai Stockholmas - Goteborgas šiek tiek didesnį atstumą įveikia per 3 ir bilietų galima rast už 40 su švediškomis algomis ir švedišku aptarnavimu.
Comment
-
Galvojau, kad iki Ozolnieki, bet panašu jog Cena. Kitur nesimato reikiamų iešmų.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąRegis Cena stotyje visas šis reikalas buvo?
Comment
-
Ignitis nėra lean and mean. Valstybinės kompanijos tokios nebūna. Dažniausiai tiesiog tarpsta dėl savo monopolinių pozicijų ir šiltų bullshit jobs vietų garantavimo giminėms ir draugeliams. Beje, kas Ignicio konkurentai? Kartais ne analogiškos estų ir latvių valstybinės kompanijos? Tuo labiau AB "Lietuvos Geležinkeliai" 100% akcijų valdo SuMin ir nėra jokių privačių investuotojų, tai kaip ir neturėtų būti tuo nepatenkintų, nebent suinteresuotų kuo didesniu pelno perskirstymu kompanijos viduje, asmenų.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Ignitis yra valstybinė įmonė. Kainos palyginus su privatininkais yra praktiškai tokios pačios, kartais privatininkai brangiau parduoda. Tad faktas kad pirmas teiginys nesąmonė.
Iš principo, valstybė gal ir galėtų liepti Igničiui kad numušinėtų jie kainas, savo biūdžeto ir pelningumo sąskaita. Bet nemanau ar 25% likusių akcininkų toks prašymas labai patiktų. Ir tai tikrai nėra gera strategija ilgalaikiam įmonės augimui.
Tuo tarpu Ouigo vs Renfe:
Average prices for tickets on high-speed trains between Madrid and Barcelona have dropped by 25 percent since Ouigo started operating last year, according to Spain's competition watchdog CNMC. Passenger traffic on the route has jumped by 47 percent, and is up by 14 percent along Spain's entire rail network since May 2021, according to Adif.
Kokia bilieto kaina? 17 eurų. Kokia kelionės trukmė? 2h 30min. Įdomu, kodėl taip pašoko keleivių. Tikriausiai dėl Ouigo patogumo. Must be it!
LTG Link tiesiog reikalingesnė valdžiai, nes kitaip seniai būtų nuėjusi LAL'o keliu į nebūtį.Paskutinis taisė ifl; 2023.12.31, 02:43.
Comment
-
Buvo dar tokia Perlo energija, labai gerai privatininkams sekėsi su ja, išgyveno net 2 metusParašė ifl Rodyti pranešimąBeje, kas Ignicio konkurentai? Kartais ne analogiškos estų ir latvių valstybinės kompanijos?
Tarsi Oiugo nebūtų Prancūzų valstybinės įmonės brand'as? Tai kuo gi čia skiriasi mūsų elektros rinka nuo to? Niekuo.Parašė ifl Rodyti pranešimąTuo tarpu Ouigo vs Renfe:
Taip, nes nėra šiuo momentu iš ko dar pirkti susisiekimo paslaugų. Šiaip manau kad konkurencija kažkokia būtų labai gerai, atsirastu ir spyris į LTG subinę daryti geriau, ir galimybės konkuruoti dėl kainų. Bet nemanau kad tai įvyks ant rusiškos vėžės, kaina ateiti yra stipriai per didelė. Rail Baltica kažkiek konkurencijos atneš, bet realiai reiks palaukti rezultatų iš EU stūmimo kad bendrai visi Europoje pereitų ant standartinės vėžės https://www.railway.supply/en/plans-...tandard-gauge/Parašė ifl Rodyti pranešimąLTG Link tiesiog reikalingesnė valdžiai, nes kitaip seniai būtų nuėjusi LAL'o keliu į nebūtį.
Comment
-
Apie ką tiksliai šita diskusija? Visi sutinkam, kad LTG turi daugybę vietos progresui ir, kad keleivių transportas Lietuvoje yra apleistas. Čia bandoma sakyti, kad LTG reikia nebandyti kurti konkurencingos keleivių pervežimo sistemos (t.y. uždaryti LTG Link)?Paskutinis taisė VLR; 2023.12.31, 13:45.
- 3 patinka
Comment
-
Labai gerai. Įmonė be jokio kito verslo plano apart pirk - parduok bandė prasisukti ant maržų. Pelnyta pabaiga.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Buvo dar tokia Perlo energija, labai gerai privatininkams sekėsi su ja, išgyveno net 2 metus
Ne brandas, o atskira įmonė, kurios 100% akcijų turi valstybinė SNCF. Jokių dotacijų ar panašių dalykų iš valstybės nėra. SNCF visuomet galėtų ją parduoti investuotojams iš išorės.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąTarsi Oiugo nebūtų Prancūzų valstybinės įmonės brand'as? Tai kuo gi čia skiriasi mūsų elektros rinka nuo to? Niekuo.
Su šituo visiškai sutinku. Labai liūdna, kad perėjimas ant standartinės vėžės gali užtrukti 50+ metų dabartiniais tempais.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąTaip, nes nėra šiuo momentu iš ko dar pirkti susisiekimo paslaugų. Šiaip manau kad konkurencija kažkokia būtų labai gerai, atsirastu ir spyris į LTG subinę daryti geriau, ir galimybės konkuruoti dėl kainų. Bet nemanau kad tai įvyks ant rusiškos vėžės, kaina ateiti yra stipriai per didelė. Rail Baltica kažkiek konkurencijos atneš, bet realiai reiks palaukti rezultatų iš EU stūmimo kad bendrai visi Europoje pereitų ant standartinės vėžės https://www.railway.supply/en/plans-...tandard-gauge/
Comment
Comment