Parašė mantasm
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius-Ryga
Collapse
X
-
Kad ir kokybiškas miesto VT vistiek nebūna toks komfortiškas kaip nuosavo odinio BNB salonas. Fundamentaliai bet koks metro yra kaip valgyt iš šiukšlių dėžės palyginus su masažuojančiom ventiliuojamom sėdynėm ir gera garso aparatūra.Parašė John Rodyti pranešimąBe jokios abejonės. Dabartinės būklės miesto VT Vilniuje (ar bet kuriame kitame meiste Lietuvoje) dažnai yra tiesiog žeminantis žmogaus orumą ir netinkamas 21 amžiaus civilizuotai Europai.
- 1 patinka
Comment
-
Dėl verkimo ir nieko nedarymo. Kaip tik šiuo metu skaičiuoju kaip Vilnius-Ryga traukinio greitį padidinti iki 500 km/h. Po Naujų turėsime skaičiavimus ir imsimės darbų.Parašė USA Rodyti pranešimąSorry, truputi ne į temą, bet rimtai- išsiblaivykit visi varantys ant visko ir amžinai esantys viskuo nepatenkinti. Wtf kas jums yra? Forumas virsta kažkokių verksnių išsiliejimo vieta, kam čia to reikia?
Sakysit laisvai galima reikšti nuomonę ir t.t.? Man rodos - prie teisių visuomet turim ir pareigas - jei kažkas negerai/netinka= puiki proga pasiūlyti kažką konstruktyvaus, o ne vemti savo blevyzgas belen kur..
Nuolat bliaudami tampam panašūs į nusigėrusius ir amžinai nelaimingus kaimynus iš rytų ir tiesiog programuojam savo aplinką tapti tokiais nelaimingais ir nepatenkintais. Ar ir savo vaikais bei artimaisiais esat tokie nepatenkinti ir nuolat priekaištaujantys? Verta susimąstyti.
LInksmų ir sėkmingų naujųjų bei greitėjančių traukinių reisų visiems tikriems gerbėjams!
- 3 patinka
Comment
-
Nekalbėk tik apie savo burbulą, kuris dirba traukinyje.Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Papildomai dirbt valandą kad leistų sau nusipirkti bilietą (kalbame apie vidurinės klasės žmogų)? Gal greičiau, vienos valandos kelionė traukiniu ir tuo pat metu dirbant ne tik kad padengia tą vieną valandą keliavimo autobusu pinigų prasme, bet taipogi ir tą pačią valandą laiko sutaupo, o jei keliaujama ilgiau, tai netgi išlošiama dar daugiau vien dėl skirtingo komforto lygio.
Pats važiuoju traukiniais ir matau, kad dirba max 5% jei tiek.
Na net jei ginčysies, kad tarkim 10%, vis tiek absoliuti dauguma nedirba traukinyje, o ant bilieto uždirba dirbdami darbo vietoje.
Tad jam bus ar 3 valandas dirbt ant autobuso bilieto, ar 4 valandas dirbt ant traukinio bilieto, pagal tą pavyzdį.
Comment
-
Vilnius Kaunas bilietai yra pigesni nei autobuso.Parašė John Rodyti pranešimą
O kai važiuoja sausakimši traukiniai tiek Vilnius-Kaunas, tiek Vilnius-Klaipėda, ten panašūs visi į snobus, kuriems 6 Eur nesvarbu? Dar kartą, ne visų žmonių vienintelis kriterijus, pagal kurį jie daro savo gyvenimo pasirinkimus, yra keli centai ar keli Eurai. Man asmeniškai 6 Eurai yra labai dideli pinigai, tačiau jų sutaupymas man nėra svarbiausias kriterijsu darant kai kuriuos pasirinkimus. Tiesiog kai kurie žmonės labai vertina ne tik pačius 6 Eurus, bet ir savo komfortą, emocinę savijautą ir kitus dalykus, kuriuos jie įvertina kur kas didesne suma, nei 6 Eurai. Aš, pavyzdžiui, visų tų dalykų kombinaciją vertinu maždaug 40-50 Eur kelionei iš Vilniaus į Klaipėdą t.y. tam, kad rinkčiausi važiuoti autobusu, o ne traukiniu iš Vilniaus į Klaipėdą, autobuso bilietas turėtų būti pigesnis už traukinio bilietą maždaug 40-50 Eurų. Žinoma, tai nereiškia, kad nėra tokių, kurie tai vertina kur kas brangiau arba kur kas pigiau. Tu, kaip suprantu, savo komfortą, savijautą ir kitus su asmeniniu gerbūviu susijusius dalykus vertini 0?
Nebūtų jokio užpikdymo jei būtų net 6 eur brangesni.
Aš nesakiau, kad snobas, kuriam 6eur nesvarbu (bet turbūt snobas). Aš sakiau kad snobas jei 6 eur (čia buvo mano klausimas kokią sumą centais vadini) centais vadini.
Aš pvz traukinio komfortą vertinu max 15 minučių savo darbo. Ta prasme sutikčiau dirbti darbe max 15min papildomai už traukinio bilietą vs autobuso bilietą.
Jei sakytų, kad dirbk 1 valandą daugiau, kad uždirbt ant traukinio bilieto, garantuotai sakyčiau geriau dirbu valanda mažiau ir važiuoju autobusu.
Aš nežinau kiek tu uždirbi, bet 50 eurų yra vidutinis dienos atlyginimas, tai 99% vidutinį atlygimimą uždirbančių pasiūstų mane labai toli jei bandyčiau įtikinti kaip protinga yra dirbti visą darbo dieną papildomai vien ant to, kad ne autobusu, o traukiniu galėtų į kitą niestą nuvažiuot.
Sakau daugumą būtų labai sunku įtikinti ir 1 val. papildonai ant to dirbti.Paskutinis taisė Gator; 2023.12.30, 22:08.
Comment
-
Jei Vilniaus VT yra žeminantis, tai LG valdomi traukiniai yra sukeliantys PTSD. Ne tai, kad nėra progreso nuo Sovietų Sąjungos laikų, bet dar ir regresas, kurio kosmetiniu palopymu čia kai kas džiūgauja.Parašė John Rodyti pranešimą
Be jokios abejonės. Dabartinės būklės miesto VT Vilniuje (ar bet kuriame kitame meiste Lietuvoje) dažnai yra tiesiog žeminantis žmogaus orumą ir netinkamas 21 amžiaus civilizuotai Europai.Paskutinis taisė ifl; 2023.12.30, 22:20.
Comment
-
Tol, kol nereikia sėdėt kamšty 3h su krūva tokių pačių ventiliuojamom sėdynėm. Jei esi su bent kiek proto ir vertini savo laiką, šauni į metro.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kad ir kokybiškas miesto VT vistiek nebūna toks komfortiškas kaip nuosavo odinio BNB salonas. Fundamentaliai bet koks metro yra kaip valgyt iš šiukšlių dėžės palyginus su masažuojančiom ventiliuojamom sėdynėm ir gera garso aparatūra.
- 3 patinka
Comment
-
Odinio salono taip, neperspjaus. Bet 2008 metų golfo salona tai laisvai galėtų. Nes maždaug būtent tokia technika užpildo gatves.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kad ir kokybiškas miesto VT vistiek nebūna toks komfortiškas kaip nuosavo odinio BNB salonas. Fundamentaliai bet koks metro yra kaip valgyt iš šiukšlių dėžės palyginus su masažuojančiom ventiliuojamom sėdynėm ir gera garso aparatūra.
Šiaip tai reikėtų stipriai pajudinti postus, stipriai nuo temos nuklajota.
- 2 patinka
Comment
-
Daugumoje miestų, turinčių metro, rimtesnius atstumus (ypač piko metu) juo nuvažiuosi bent kelis kartus greičiau nei automobiliu. Be to, tai padarysi naršydamas, o ne vairuodamas (=dirbadamas).Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kad ir kokybiškas miesto VT vistiek nebūna toks komfortiškas kaip nuosavo odinio BNB salonas. Fundamentaliai bet koks metro yra kaip valgyt iš šiukšlių dėžės palyginus su masažuojančiom ventiliuojamom sėdynėm ir gera garso aparatūra.
- 1 patinka
Comment
-
3 valandos per kamščius gali sutapti su pora valandų perpildytuose traukiniuose. Kas sveria svarstykles į BNB pusę. Nors turintys proto ir vertinantys savo laiką linkę susidėliot taip, kad didžiausių kamščių metu nereiktų rodytis nei metro, nei už vairo kamščių kryptimi.Parašė ifl Rodyti pranešimą
Tol, kol nereikia sėdėt kamšty 3h su krūva tokių pačių ventiliuojamom sėdynėm. Jei esi su bent kiek proto ir vertini savo laiką, šauni į metro.
Comment
-
Biškį grįžtant prie maršruto aktualių reikalų.
FB žmonės rašo, kad paskutinis reisas Ryga-Vilnius vėlavo, nes Latvijoje traukinys turėjo laukti ~10 minučių kol pravažiouos kažkoks prekinis traukinys. Bet kokia civilizuota praktika sako, kad keleiviniai traukiniai visada turi pirmenybę, bet, panašu, ne šiuo atveju. Latviai bando trukdyti?
Comment
-
Daugumoje miestų turinčių metro piko metu telefone nepasėdėsi. Nebent prie linijos galo kur ir kamščių nebėra. Bet kokiu atveju kalba apie komforto iškėlimą nežiūrint į kitus parametrus. Didesniuose miestuose su metro vien dėl parkingo ir jo kainų metro gali laimėt į vienus vartus, nesvarbu kiek suspaustas važiuosi. Nu bet komfortas!Parašė VLR Rodyti pranešimą
Daugumoje miestų, turinčių metro, rimtesnius atstumus (ypač piko metu) juo nuvažiuosi bent kelis kartus greičiau nei automobiliu. Be to, tai padarysi naršydamas, o ne vairuodamas (=dirbadamas).
- 1 patinka
Comment
-
Kai BNV pats išmoks automatiškai ir nemokamai vairuoti ir prisiparkuoti, bei visada atvažiuoti į kelionės tikslą daugmaž vienodu laiku, tada gal taip ir bus. O kol kas tai yra papildomas darbas ir nervų gadinimas ieškant parkofkės ir žaidžiant loteriją, ar pakeliui bus avarija, prailginsianti kelionę 30 minučių, ar nebus.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kad ir kokybiškas miesto VT vistiek nebūna toks komfortiškas kaip nuosavo odinio BNB salonas. Fundamentaliai bet koks metro yra kaip valgyt iš šiukšlių dėžės palyginus su masažuojančiom ventiliuojamom sėdynėm ir gera garso aparatūra.
- 7 patinka
Comment
-
Nu va, nors tiek gerai, nes aš jau buvau bepradedąs galvoti, kad važiuotum autobusu, jei tas būtų 1 centu pigesnisParašė Gator Rodyti pranešimąTa prasme sutikčiau dirbti darbe max 15min papildomai už traukinio bilietą vs autobuso bilietą.
- 4 patinka
Comment
-
Šiaip tai labai priklauso nuo žmonių keliavimo reikalo ir būdo. Jei keliaujama darbui, tie keli eurai laisvai gali apsimokėti jei tai leis tuo metu kokybiškai dirbti. Jei keliaujama atostogoms, tai jau priklauso nuo žmogaus - ar jam rūpi tik galinis kėlionės taškas, ar jam visa kėlionė rūpi. Jeigu svarbus tik galutinis taškas, kaina greičiausiai nugalės. Bet jei žmogui svarbus visas kėlionės experience'as, ir keliavimas nėra priimamas kaip tuščias laikas judant nuo taško A iki taško B, tai tada komfortas ir kelionės pobūdis pradeda keisti kainos svarbą gerokai stipriau.Parašė Gator Rodyti pranešimąAš pvz traukinio komfortą vertinu max 15 minučių savo darbo. Ta prasme sutikčiau dirbti darbe max 15min papildomai už traukinio bilietą vs autobuso bilietą.
Jei sakytų, kad dirbk 1 valandą daugiau, kad uždirbt ant traukinio bilieto, garantuotai sakyčiau geriau dirbu valanda mažiau ir važiuoju autobusu.
Aš nežinau kiek tu uždirbi, bet 50 eurų yra vidutinis dienos atlyginimas, tai 99% vidutinį atlygimimą uždirbančių pasiūstų mane labai toli jei bandyčiau įtikinti kaip protinga yra dirbti visą darbo dieną papildomai vien ant to, kad ne autobusu, o traukiniu galėtų į kitą niestą nuvažiuot.
Sakau daugumą būtų labai sunku įtikinti ir 1 val. papildonai ant to dirbti.
Man pavyzdžiui, keliavimas yra stipri atostogų dalis, ir neįsivaizduoju savęs keliaujant automobiliu ar autobusu atstumus ilgesnius kaip ~50km per atostogas - tiesiog nėra komforto, ir bendrai nesmagu kažkaip. Ir nors brangiau, vis dėl to atostogoms mielai rinkčiausi patogesnius kelionės būdus - ar traukinius, ar verslo klasę lėktuvuose, etc. Nes vis dėl to, atostogauju, nenoriu suspaustoje statinėje keliauti.
- 2 patinka
Comment
-
Iš asmeninės patirties galiu patvirtinti, kad taip nėra. Taip, LTG traukiniai nėra patys geriausi Europoje, bet kai kurie maršrutai, ypač ten, kur yra galimybė pirkti 1 klasę, yra visai neblogi tiek komfroto, tiek onboard serviso požiūriu. Aš tai dėčiau po civilizuoto transporto kategorija. Miestų VT, deja, tai niekur negalioja. Ne nebent kai kuriais atvejais, kai kurie G maršrutai Vilniuje. Bet tik iš labai didelės bėdos.Parašė ifl Rodyti pranešimą
Jei Vilniaus VT yra žeminantis, tai LG valdomi traukiniai yra sukeliantys PTSD. Ne tai, kad nėra progreso nuo Sovietų Sąjungos laikų, bet dar ir regresas, kurio kosmetiniu palopymu čia kai kas džiūgauja.
- 4 patinka
Comment
-
Stochholme su metro 15-20 min, su mašina 40+, jei ne daugiau. Vietų beveik visada rasdavau ir piko metu.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Daugumoje miestų turinčių metro piko metu telefone nepasėdėsi. Nebent prie linijos galo kur ir kamščių nebėra. Bet kokiu atveju kalba apie komforto iškėlimą nežiūrint į kitus parametrus. Didesniuose miestuose su metro vien dėl parkingo ir jo kainų metro gali laimėt į vienus vartus, nesvarbu kiek suspaustas važiuosi. Nu bet komfortas!
Comment
-
Vienodai man tas komfortas, kur greitis ir kaina? Komfortą aš mašinoje/namuose turiu. Beveik niekam nereikia traukinio su restoranu į Kauną, jei jis kainuoja 50 eurų ir veža tą pąčią visą valandą.Parašė John Rodyti pranešimą
Iš asmeninės patirties galiu patvirtinti, kad taip nėra. Taip, LTG traukiniai nėra patys geriausi Europoje, bet kai kurie maršrutai, ypač ten, kur yra galimybė pirkti 1 klasę, yra visai neblogi tiek komfroto, tiek onboard serviso požiūriu. Aš tai dėčiau po civilizuoto transporto kategorija. Miestų VT, deja, tai niekur negalioja. Ne nebent kai kuriais atvejais, kai kurie G maršrutai Vilniuje. Bet tik iš labai didelės bėdos.Paskutinis taisė ifl; 2023.12.30, 22:41.
- 1 patinka
Comment
-
Manau, kad mažai kas rinktųsi traukinį jei autobusu būtų galima nuvažiuoti ten pat kokius tris ar keturis kartus greičiau. Tiesiog kelionės laikai yra per daug panašūs, kad apsimokėtų purtytis visą kelią nesaugiai lenkiant ir pavojingai manevruojant. Be to, visi sutinkam, kad šis traukinys yra per lėtas - norint važiuoti ne tik kitam komforto lygyje nei autobusas, bet ir greičiau, investicijų daug nereikės. O pastačius Rail Baltica ši kvaila diskusija bus užbaigta visam laikui.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Daugumoje miestų turinčių metro piko metu telefone nepasėdėsi. Nebent prie linijos galo kur ir kamščių nebėra. Bet kokiu atveju kalba apie komforto iškėlimą nežiūrint į kitus parametrus. Didesniuose miestuose su metro vien dėl parkingo ir jo kainų metro gali laimėt į vienus vartus, nesvarbu kiek suspaustas važiuosi. Nu bet komfortas!
Beje, esu gyvenęs mieste su metro ir naršęs kas dieną pakeliui į darbą. Tai yra įmanoma praktiškai visuose miestuose (net jei ir stovint), išskyrus gal labai retas išimtis. Reikia daugiau pakeliauti ir mažiau žiūrėti video apie tas stotis Japonijoje, kur personalas per prievarta grūda žmones į traukinius.
- 2 patinka
Comment
-
Ketvirtadienį važiuojant link Rygos buvo kažkoks keistas pristabdymas ir sustojimas maždaug 10 minučių tarp Jelgavos ir Rygos irgi, man regis keleiviniam traukiniui praleisti, bet irgi gana keistai kažkaip, regis toje vietoj kur stovėjom buvo pakankamai trasų kad prasilenkti. Neaiškiai taip.Parašė John Rodyti pranešimąBiškį grįžtant prie maršruto aktualių reikalų.
FB žmonės rašo, kad paskutinis reisas Ryga-Vilnius vėlavo, nes Latvijoje traukinys turėjo laukti ~10 minučių kol pravažiouos kažkoks prekinis traukinys. Bet kokia civilizuota praktika sako, kad keleiviniai traukiniai visada turi pirmenybę, bet, panašu, ne šiuo atveju. Latviai bando trukdyti?
Comment

Comment