Parašė ejs-ejs
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius-Ryga
Collapse
X
-
Tik tos "vyšnios" nutinka kiekvieną dieną, du kartus per dieną abiejuose kelionės galuose. Esu kartą užtaikęs ant vakarinių kamščių Rygoje. Ačiū, daugiau nereikia.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Jeigu važiuoji ta pačia kryptimi kaip kamščiai būtent kamščių metu. Rankiojant vyšnias būtų galima įmest straipsnių apie traukinių vėlavimą po n valandų.
- 3 patinka
Comment
-
Na ir tas, kad valstybinė kompanija turi dirbti ne elito burbulo pasivažinėjimams Orient Express'u, o visuomenei didinant kelionių prieinamumą.Parašė John Rodyti pranešimą
Nu ir kas?
- 1 patinka
Comment
-
Dauguma kelių yra tiesiami su mintimi, kad jais važinės automobiliai, o autobusai jais dažniausiai yra paleidžiami tik varnelės uždėjimui ir siūlo nenaudotiną dažnį. Automobilio išlaikymas kainuoja itin daug ir juo naudotis negali daugybė gyventojų (jaunesnių nei 18, neturtingesnių, fiziškai neįgalių, senesnių). Dėl to transporte būtent kelių finansavimas yra labiausiai didinantis nelygybę ir teikiantis pirmenybę turtingesnei populiacijos daliai. Neatsitiktinai ir didžiausias prieštaravimas investicijoms į viešąjį transportą girdimas iš automarozų. ‘Su automobiliu galiu greičiau’ - tau gerai, tavo šeimoje visi gali leisti nusipirkti po automobilį.Parašė ifl Rodyti pranešimą
Tai žinoma, nes VT reikia statyti 5% važinėjančių nepriklausomai nuo kainos visuomenės daliai, dar geriau - dotuoti skrydį Vilnius - Dubajus. Socialism for the rich and capitalism for the poor - Wikipedia
- 12 patinka
Comment
-
Jei nesunku prisiderinti prie traukinio kartą per dieną - nesunku ir kelionės laiką paderinti išvengiant kamščių.Parašė John Rodyti pranešimą
Tik tos "vyšnios" nutinka kiekvieną dieną, du kartus per dieną abiejuose kelionės galuose. Esu kartą užtaikęs ant vakarinių kamščių Rygoje. Ačiū, daugiau nereikia.
- 2 patinka
Comment
-
Privačių vėžėjų (o ne kažkokių varnelių) autobusai šiuo maršrutu veža pigiau arba net žymiai pigiau. Daugiasmenė šeima be automobilio norinti aplankyti Rygą susiras sau bilietą už 7 eurus, kai traukiniofilas "aš turtingas ir man px" skries už 24, aiškindamas kaip čia gerai viskas. Šiuo atveju traukiniofilas niekuo nesiskiria nuo automarozo - abiems atvejais negalinti keliauti visuomenės grupė negalės ir toliau. Tobulas VT. Daugiau subsidijų keliams ir traukiniams neužtikrinant įperkamumo!Parašė VLR Rodyti pranešimą
Dauguma kelių yra tiesiami su mintimi, kad jais važinės automobiliai, o autobusai jais dažniausiai yra paleidžiami tik varnelės uždėjimui ir siūlo nenaudotiną dažnį. Automobilio išlaikymas kainuoja itin daug ir juo naudotis negali daugybė gyventojų (jaunesnių nei 18, neturtingesnių, fiziškai neįgalių, senesnių). Dėl to transporte būtent kelių finansavimas yra labiausiai didinantis nelygybę ir teikiantis pirmenybę turtingesnei populiacijos daliai. Neatsitiktinai ir didžiausias prieštaravimas investicijoms į viešąjį transportą girdimas iš automarozų. ‘Su automobiliu galiu greičiau’ - tau gerai, tavo šeimoje visi gali leisti nusipirkti po automobilį.Paskutinis taisė ifl; 2023.12.30, 16:03.
- 2 patinka
Comment
-
Tai kodėl kokie olandai tiek investuoja į kelių infrastruktūrą? Ar ne dėl to, kad galėtų į darbą atvažiuoti ne tik turtingi Amsterdamo gyventojai, bet ir skurdesni iš periferijų?Parašė VLR Rodyti pranešimą
Dauguma kelių yra tiesiami su mintimi, kad jais važinės automobiliai, o autobusai jais dažniausiai yra paleidžiami tik varnelės uždėjimui ir siūlo nenaudotiną dažnį. Automobilio išlaikymas kainuoja itin daug ir juo naudotis negali daugybė gyventojų (jaunesnių nei 18, neturtingesnių, fiziškai neįgalių, senesnių). Dėl to transporte būtent kelių finansavimas yra labiausiai didinantis nelygybę ir teikiantis pirmenybę turtingesnei populiacijos daliai. Neatsitiktinai ir didžiausias prieštaravimas investicijoms į viešąjį transportą girdimas iš automarozų. ‘Su automobiliu galiu greičiau’ - tau gerai, tavo šeimoje visi gali leisti nusipirkti po automobilį.Paskutinis taisė Lettered; 2023.12.30, 16:03.
- 1 patinka
Comment
-
John irgi visai kitaip kalbėtų, jei turėtų kokius 3 vaikus, net su savo geru vilnietišku atlyginimu. Dabar patogu šaipytis iš vargšų, kurie žiūri į kainas.Parašė ifl Rodyti pranešimą
Privačių vėžėjų (o ne kažkokių varnelių) autobusai šiuo maršrutu veža pigiau arba net žymiai pigiau. Daugiasmenė šeima be automobilio norinti aplankyti Rygą susiras sau bilietą už 7 eurus, kai traukiniofilas "aš turtingas ir man px" skries už 24, aiškindamas kaip čia gerai viskas.
- 4 patinka
Comment
-
Nereikia turėti 3 vaikų, tam, kad mokėti įvertinti tautiečių perkamąją galią ir nustatyti kokiai visuomenės grupei tokios paslaugos taikomos. Bet paprasčiau, aišku, sėdėti burbule ir komentuoti.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
John irgi visai kitaip kalbėtų, jei turėtų kokius 3 vaikus, net su savo geru vilnietišku atlyginimu. Dabar patogu šaipytis iš vargšų, kurie žiūri į kainas.
- 1 patinka
Comment
-
Autobusų kaina priklauso nuo tiesioginių ir netiesioginių subsidijų (kaip investicijos į kelius, kurios nėra įskaičiuotos į autobuso bilieto kainą). Lygiai nuo to paties priklauso ir traukinio bilieto kaina, kuri bus tokia, kokios mes užsinorėsime susidėlioję biudžeto prioritetus. Man yra tekę važinėtis Vokietijoje didelius atstumus pirmyn atgal be jokio didelio tikslo, kai bilietas į bet kur iš bet kur kainavo 9 Eur mėnesiui, t.y. buvo de facto nemokamas. 24 eurai nėra kažkokia iš dangaus nuleista aksioma, šis maršrutas yra prikeltas iš numirusiųjų ir kol kas tik bandomasis.Parašė ifl Rodyti pranešimą
Privačių vėžėjų (o ne kažkokių varnelių) autobusai šiuo maršrutu veža pigiau arba net žymiai pigiau. Daugiasmenė šeima be automobilio norinti aplankyti Rygą susiras sau bilietą už 7 eurus, kai traukiniofilas "aš turtingas ir man px" skries už 24, aiškindamas kaip čia gerai viskas. Šiuo atveju traukiniofilas niekuo nesiskiria nuo automarozo - abiems atvejais negalinti keliauti visuomenės grupė negalės ir toliau.
Olandija yra ‘Blue Banana’ dalis su neįtikėtinais krovinių srautais, ypač į ir iš didžiausią Europoje Roterdamo uostą. Europos užkampyje tokios taisyklės negalioja. Ir, bet kokiu atveju, Olandai irgi daro klaidas.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tai kodėl kokie olandai tiek investuoja į kelių infrastruktūrą? Ar ne dėl to, kad galėtų į darbą atvažiuoti ne turtingi tik Amsterdamo gyventojai, bet ir skurdesni iš periferijų?
- 1 patinka
Comment
-
Tai reikia lyginti, kad važiuoji panašiu metu kaip traukinys, o ne lyginti su didžiausių kamščių laiku pasirinktu.Parašė John Rodyti pranešimą
Tik tos "vyšnios" nutinka kiekvieną dieną, du kartus per dieną abiejuose kelionės galuose. Esu kartą užtaikęs ant vakarinių kamščių Rygoje. Ačiū, daugiau nereikia.
Comment
-
Tai kur nors vienas pavyzdinis maršrutas Lietuvoje nukonkuravęs prieinamumu automobilį?Parašė VLR Rodyti pranešimą
Autobusų kaina priklauso nuo tiesioginių ir netiesioginių subsidijų (kaip investicijos į kelius, kurios nėra įskaičiuotos į autobuso bilieto kainą). Lygiai nuo to paties priklauso ir traukinio bilieto kaina, kuri bus tokia, kokios mes užsinorėsime susidėlioję biudžeto prioritetus. Man yra tekę važinėtis Vokietijoje didelius atstumus pirmyn atgal be jokio didelio tikslo, kai bilietas į bet kur iš bet kur kainavo 9 Eur mėnesiui, t.y. buvo de facto nemokamas. 24 eurai nėra kažkokia iš dangaus nuleista aksioma, šis maršrutas yra prikeltas iš numirusiųjų ir kol kas tik bandomasis.
Comment
-
Kelių ir parkingų ten daug ne tik į uostą, bet ir pačio Amsterdamo viduryje. Šiaip ir Vilniuje tie keliai į provinciją turtingiausiems žmonėms visai neaktualu (apart A1 autostrados ir dar poros kelių į Druskininkus ar Birštoną).Parašė VLR Rodyti pranešimąOlandija yra ‘Blue Banana’ dalis su neįtikėtinais krovinių srautais, ypač į ir iš didžiausią Europoje Roterdamo uostą. Europos užkampyje tokios taisyklės negalioja. Ir, bet kokiu atveju, Olandai irgi daro klaidas.
Comment
-
Tai pagal jus ir užsienio valstybiniai geležinkelio vežėjai turėtų atsisakyti pirmos klasės, verslo klasės, savo Premium Lounge geležinkelio stotyse, negauti pajamų iš mokių klientų ir traukinio restorano, nes ne visi gali įpirkti? Juk kuo didesnis paslaugų spektras, tuo geriau: turtuoliai perka premium bilietus ir produktus, o tais pinigais galima padengti pigesnius bilietus.Parašė ifl Rodyti pranešimą
Nereikia turėti 3 vaikų, tam, kad mokėti įvertinti tautiečių perkamąją galią ir nustatyti kokiai visuomenės grupei tokios paslaugos taikomos. Bet paprasčiau, aišku, sėdėti burbule ir komentuoti.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 7 patinka
Comment
-
Lietuva jau daugybę metų yra smarkiai apleidusi viešąjį transportą, tiek tarpmiestinį, tiek miestų. Dėl to pagal dabartinius rezultatus spręsti apie traukinių potencialų konkurencingumą apskritai būtų neprotinga. Vietoje to, reiktų žiūrėti į geriausius pavyzdžius Europoje ir bandyti mokytis iš jų.Parašė ifl Rodyti pranešimą
Tai kur nors vienas pavyzdinis maršrutas Lietuvoje nukonkuravęs prieinamumu automobilį?
- 5 patinka
Comment
-
Tai ir nedirba elito burbului. Susigalvojai kažkokią nesąmonę ir darai iš tos nesąmonės atitinkamai absurdiškas išvadas. Kodėl?Parašė ifl Rodyti pranešimą
Na ir tas, kad valstybinė kompanija turi dirbti ne elito burbulo pasivažinėjimams Orient Express'u, o visuomenei didinant kelionių prieinamumą.
- 1 patinka
Comment
-
Traukinių konkurencingumas su dabartine įmone vargiai įmanomas.Parašė VLR Rodyti pranešimą
Lietuva jau daugybę metų yra smarkiai apleidusi viešąjį transportą, tiek tarpmiestinį, tiek miestų. Dėl to pagal dabartinius rezultatus spręsti apie traukinių potencialų konkurencingumą apskritai būtų neprotinga. Vietoje to, reiktų žiūrėti į geriausius pavyzdžius Europoje ir bandyti mokytis iš jų.
- 1 patinka
Comment
-
Valstybiniai geležinkelio vežėjai neturi atsisakyti pirmų, verslo klasių ir pnš, bet turi užtikrinti kelionių konkurencingumą masiniame transporte lyginant su lėktuvais, autobusais ir automobiliais. Beje, Metropolitan uždarė.Parašė taccido Rodyti pranešimą
Tai pagal jus ir užsienio valstybiniai geležinkelio vežėjai turėtų atsisakyti pirmos klasės, verslo klasės, savo Premium Lounge geležinkelio stotyse, negauti pajamų iš mokių klientų ir traukinio restorano, nes ne visi gali įpirkti? Juk kuo didesnis paslaugų spektras, tuo geriau: turtuoliai perka premium bilietus ir produktus, o tais pinigais galima padengti pigesnius bilietus.
Comment
Comment