Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Ryga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Autobusai, automobiliai, fūros per akcizus, pvm ir kelių mokesčius. Traukinių keleivius anksčiau dotuodavo krovinių vežimas, bet dabar užsiraukė šitas šaltinis.
    Nu tai ir už traukinius visi lygiai taip pats suimeta. Kur problema?

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą

      Nu tai ir už traukinius visi lygiai taip pats suimeta. Kur problema?
      Jokios, tik taip ir reiktų sakyti, kad traukinius subsidijuoja visi, o auto, autobusai patys užsimoka už infrastruktūrą.
      Flickr

      Comment


        Ir ten, ir ten visi susimeta. LAKD gyvena iš biudžeto lygiai taip pat.

        Šių metų LAKD biudžetas siekia 627 mln. Eur, Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP) lėšos turėtų sudaryti mažiau nei pusę šios sumos – 364 mln. Eur, iš valstybės biudžeto direkcija planuoja gauti dar 134 mln. Eur karinio mobilumo projektams, po 44 mln. Eur – iš ES fondų ir pagal Europos infrastruktūros tinklų priemones (CEF), 13 mln. Eur – iš kitų šaltinių.
        Paskutinis taisė ifl; 2023.12.30, 12:56.

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          Jokios, tik taip ir reiktų sakyti, kad traukinius subsidijuoja visi, o auto, autobusai patys užsimoka už infrastruktūrą.
          Tai kad neužsimoka, nes juos irgi subsidijuoja visi, nepriklausomai nuo to, ar naudojasi keliais, ar ne.

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą

            Tai kad neužsimoka, nes juos irgi subsidijuoja visi, nepriklausomai nuo to, ar naudojasi keliais, ar ne.
            Bet keliais naudojasi daug daugiau žmonių, nes susisiekimas geležinkeliu toks, koks yra dabar, nekonkurencingas. Tokie reisai, kaip dabartinis į Rygą, yra mažai kažkokios papildomos vertės atnešantys, ir nėra čia kuo džiūgauti vien dėl to, kad va - traukinys.

            Comment


              Parašė ifl Rodyti pranešimą

              Bet keliais naudojasi daug daugiau žmonių, nes susisiekimas geležinkeliu toks, koks yra dabar, nekonkurencingas. Tokie reisai, kaip dabartinis į Rygą, yra mažai kažkokios papildomos vertės atnešantys, ir nėra čia kuo džiūgauti vien dėl to, kad va traukinys.
              Kuo jis mažai vertės atnešantis? Kokiais skaičiais vadovaudamasis taip teigi? Jei traukinio užpildymas yra didelis, o jis toks yra ir, beveik neabejotinai, bus toliau, tai bus vienas nedaugelio reisų, kuris faktiškai neš "pelną" vien iš bilietų pardavimo.

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą

                Kuo jis mažai vertės atnešantis? Kokiais skaičiais vadovaudamasis taip teigi? Jei traukinio užpildymas yra didelis, o jis toks yra ir, beveik neabejotinai, bus toliau, tai bus vienas nedaugelio reisų, kuris faktiškai neš "pelną" vien iš bilietų pardavimo.
                Taip, dabar didelis. Jei po metų su tokia pačia kainų politika užpildymas liks toks pats, pripažinsiu, kad buvau neteisus. Dabar mano prognozės pesimistinės.

                Comment


                  Į automobilių kelius metam daug pinigų, kuriuos būtų galima investuoti į traukinio bėgius, tada skundžiamės kad prastas susisiekimas traukiniais (ir traukiniai vežioja orą), nes normalūs žmonės vairuoja mašiną (o kaip dėl tų, kurie nenori/negali vairuoti?), bet automobilio pasaka pasibaigia, kai įsirėmi į kamščius, kuriems išspręsti reiktų mesti dar daugiau pinigų (o kamščiai atsirastų prie kito butelio kaklelio), ir pasaka be galo. Tai kaip mes turėsime gerus geležinkelius, jei ten elementariai ne tie prioritetai yra. Pastatysim Rail Balticą tada, kai žmonės pradės geležinkeliu važinėti?

                  Net nesvarbu, kad traukinys sutaupo žymiai daugiau emisijų (apie ką čia net forume dauguma nepagalvoja), suteikia susisiekimo galimybę žmonėms, kurie ją nelabai turėjo, leidžia tuo pat metu dirbti ir keliauti kas didina žmonių produktyvumą ir t.t.

                  Comment


                    Parašė ifl Rodyti pranešimą
                    Ir ten, ir ten visi susimeta. LAKD gyvena iš biudžeto lygiai taip pat.

                    Šių metų LAKD biudžetas siekia 627 mln. Eur, Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP) lėšos turėtų sudaryti mažiau nei pusę šios sumos – 364 mln. Eur, iš valstybės biudžeto direkcija planuoja gauti dar 134 mln. Eur karinio mobilumo projektams, po 44 mln. Eur – iš ES fondų ir pagal Europos infrastruktūros tinklų priemones (CEF), 13 mln. Eur – iš kitų šaltinių.
                    O kiek PVM, akcizų, kelių mokesčių sumoka kelių transportas? Negu mažiau nei šitos išlaidos?
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė ifl Rodyti pranešimą

                      Taip, dabar didelis. Jei po metų su tokia pačia kainų politika užpildymas liks toks pats, pripažinsiu, kad buvau neteisus. Dabar mano prognozės pesimistinės.
                      24 Eur už kelionę į Rygą traukiniu yra visiškas bargain, šiaip jau. Tai biškį keista, kad pagrindine problema laikai "kainų politiką".

                      Comment


                        Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
                        Į automobilių kelius metam daug pinigų, kuriuos būtų galima investuoti į traukinio bėgius, tada skundžiamės kad prastas susisiekimas traukiniais (ir traukiniai vežioja orą), nes normalūs žmonės vairuoja mašiną (o kaip dėl tų, kurie nenori/negali vairuoti?), bet automobilio pasaka pasibaigia, kai įsirėmi į kamščius, kuriems išspręsti reiktų mesti dar daugiau pinigų (o kamščiai atsirastų prie kito butelio kaklelio), ir pasaka be galo. Tai kaip mes turėsime gerus geležinkelius, jei ten elementariai ne tie prioritetai yra. Pastatysim Rail Balticą tada, kai žmonės pradės geležinkeliu važinėti?

                        Net nesvarbu, kad traukinys sutaupo žymiai daugiau emisijų (apie ką čia net forume dauguma nepagalvoja), suteikia susisiekimo galimybę žmonėms, kurie ją nelabai turėjo, leidžia tuo pat metu dirbti ir keliauti kas didina žmonių produktyvumą ir t.t.
                        Daug pinigų metama į provincijos kelių tiesimą ir priežiūrą (asfaltavimai, greideriavimai), nes traukinys provincijos gyventojų poreikių dėl savo nelankstumo iš principo patenkinti negali. Jokių kamščių provincijoje nėra.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          24 Eur už kelionę į Rygą traukiniu yra visiškas bargain, šiaip jau. Tai biškį keista, kad pagrindine problema laikai "kainų politiką".
                          Lygint reikia su alternatyvomis, o ne tai, kad jums "bargain".

                          Comment


                            Parašė ifl Rodyti pranešimą

                            Lygint reikia su alternatyvomis, o ne tai, kad jums "bargain".
                            Nu tai ir Vilnius-Klaipėda gali ten su kažkokiu besikratančiu mikroautobusu rast pigiau, bet traukiniai visvien važiuoja pilni. Ne visi tokius pasirinkimus daro skaičiuodami centus.

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                              O kiek PVM, akcizų, kelių mokesčių sumoka kelių transportas? Negu mažiau nei šitos išlaidos?

                              Programos finansavimo šaltiniai yra:

                              1) dalis akcizo pajamų, gautų už realizuotą benziną, dyzelinius degalus ir energetinius produktus, kurie pagaminti iš biologinės kilmės medžiagų ar su jų priedais ir skirti naudoti kaip variklių degalai;

                              2) dalis akcizo pajamų, gautų už realizuotas suskystintas dujas, skirtas automobiliams;

                              3) mokestis už Lietuvos Respublikoje įregistruotas krovinines transporto priemones;

                              4) kelių naudotojo mokestis;

                              5) mokestis už naudojimąsi keliais važiuojant didžiagabaritėmis ir (ar) sunkiasvorėmis transporto priemonėmis ar jų junginiais;

                              6) mokestis už eismo ribojimą;

                              7) fizinių, juridinių asmenų, kitų organizacijų, jų padalinių ir užsienio valstybių tikslinės lėšos;

                              8) lėšos iš sumokėtų ar išieškotų baudų už nustatyto greičio viršijimą, užfiksuotą stacionariąja Kelių eismo taisyklių pažeidimų fiksavimo įranga, įrengta valstybinės reikšmės keliuose.


                              Programai finansuoti skiriama 65 procentai akcizo pajamų, gautų už realizuotą benziną, dyzelinius degalus, suskystintas dujas, skirtas automobiliams, ir energetinius produktus, kurie pagaminti iš biologinės kilmės medžiagų ar su jų priedais ir skirti naudoti kaip variklių degalai.

                              KPPP 2024 metais numatyta tiek pat, kiek ir šiemet – 543 mln. eurų, iš bankų solidarumo mokesčio keliams kitąmet atiteks dar 130,5 mln. eurų (šiemet – 148,4 mln. eurų, įskaitant skolintas lėšas), dar 41,8 mln. eurų yra ES finansavimas (81,6 mln. eurų).

                              Comment


                                Beje, į Vilnių šiandien reisas pilnas.

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą

                                  Nu tai ir Vilnius-Klaipėda gali ten su kažkokiu besikratančiu mikroautobusu rast pigiau, bet traukiniai visvien važiuoja pilni. Ne visi tokius pasirinkimus daro skaičiuodami centus.
                                  Žemiau skurdo ribos gyvena kas 5 lietuvis

                                  Comment


                                    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                                    Beje, į Vilnių šiandien reisas pilnas.
                                    Iš Rygos su traukiniu?

                                    Comment


                                      Parašė ifl Rodyti pranešimą

                                      Žemiau skurdo ribos gyvena kas 5 lietuvis
                                      Kažkodėl abejoju, kad jie nors karta į mėnesį važinėja maršrutu Vilnius - Klaipėda.

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą

                                        Nu tai ir Vilnius-Klaipėda gali ten su kažkokiu besikratančiu mikroautobusu rast pigiau, bet traukiniai visvien važiuoja pilni. Ne visi tokius pasirinkimus daro skaičiuodami centus.
                                        Traukiniai būtų dar patrauklesni, jeigu nebūtų netikėtų pasikartojančių gedimų ir sustojimų 8 valandoms.

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą

                                          Nu taigi tiek, kiek aš sakiau ir rodo, ta "statistika". Tiesą sakant, kai kuriais laikais rodo gerokai daugiau - 5,5 valandas - automobiliu. Čia net nesustojant pailsėti ar išgerti kavos.
                                          Jeigu važiuoji ta pačia kryptimi kaip kamščiai būtent kamščių metu. Rankiojant vyšnias būtų galima įmest straipsnių apie traukinių vėlavimą po n valandų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X