Parašė 10.000
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius-Ryga
Collapse
X
-
yra, per DaugpiliParašė 10.000 Rodyti pranešimąTai bet daugiau galimybių nuvažiuoti traukiniu iš Vilniaus į Rygą nėra nei tiesiai nei per aplinkui, tad situacijos nelabai palygintinos
Comment
-
Arba traukinys galėtu važiuoti ratu Vilnius - Šiauliai - Ryga - Daugpilis ir atv.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Pro ten lankas gaunasi didesnis.
Ir atstatyt liniją į Liepoją.
- 2 patinka
Comment
-
Įdomu tai, kad geru keleivių vežimo geležinkeliais organizavimu nepasižyminti Lietuva turi vizualiai tankiausią geležinkelio tinklą net su 4 mazgais (Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Šiauliai), kai Latvijoje tik 2 (Riga ir Daugavpils), o Eestijoje vienintelis Tallinnas.
Aišku pas mus labai trūksta Kretingos-Palangos, Marcinkonių-Druskininkų galiukų, nepakankamai išnaudojama Kauno-Jonavos-Šiaulių linija, pamiršta Utena (traukiniu iš Vilniaus galima nuvažiuoti į kažkokią šiknaskylę vadinamą Turmantu, o Utenon - ne), likviduota Rokiškio kryptis ...It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 6 patinka
Comment
-
Kas yra "mazgas"? Kaunas nieko nemazgina, labiau "mazgas" būtų Kaišiadorys, Gaižiūnai, Krustpils ir Valga, Tartu, Tapa.Parašė Tomas Rodyti pranešimąĮdomu tai, kad geru keleivių vežimo geležinkeliais organizavimu nepasižyminti Lietuva turi vizualiai tankiausią geležinkelio tinklą net su 4 mazgais (Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Šiauliai), kai Latvijoje tik 2 (Riga ir Daugavpils), o Eestijoje vienintelis Tallinnas.
-
- 1 patinka
Comment
-
O man įdomu, kodėl mazgais nebuvo daromi didieji miestai?Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Kas yra "mazgas"? Kaunas nieko nemazgina, labiau "mazgas" būtų Kaišiadorys, Gaižiūnai, Krustpils ir Valga, Tartu, Tapa.
Comment
-
Važiuoti į Rygą kad skristi į Varšuvą tai panašiai kaip važiuoti į Rygą kad skristi į Vilnių,Parašė xvoss Rodyti pranešimą
Nuo 12:30 ... Waršava.. .... . 13:50 yra skrydis į Vilnių - galima spėt
-
- 1 patinka
Comment
-
Nes cariniais laikais ne tam statyti geležinkeliai.Parašė ifl Rodyti pranešimą
O man įdomu, kodėl mazgais nebuvo daromi didieji miestai?
Comment
-
Na taip, bet jei nėra skirtumo kur (dideliam ar mažam), kas lėmė jog buvo pasirenkamas mažesnis (Kaišiadorys, Radviliškis...) .Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Nes cariniais laikais ne tam statyti geležinkeliai.
Comment
-
Gyventojų tankis gelbėja.Parašė Tomas Rodyti pranešimąĮdomu tai, kad geru keleivių vežimo geležinkeliais organizavimu nepasižyminti Lietuva turi vizualiai tankiausią geležinkelio tinklą net su 4 mazgais (Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Šiauliai), kai Latvijoje tik 2 (Riga ir Daugavpils), o Eestijoje vienintelis Tallinnas.
Aišku pas mus labai trūksta Kretingos-Palangos, Marcinkonių-Druskininkų galiukų, nepakankamai išnaudojama Kauno-Jonavos-Šiaulių linija, pamiršta Utena (traukiniu iš Vilniaus galima nuvažiuoti į kažkokią šiknaskylę vadinamą Turmantu, o Utenon - ne), likviduota Rokiškio kryptis ...
Su mūsų gyventojų tankiu Latvijoje nebūtų negyvos linijos Ryga-Ventspilis ir Ryga-Liepoja.
Pats tinklas nėra ok. Labiausiai dėl geležinkelio išsidėstymo Kaišiadorys-Radviliškis, nėra jokių geležinkelių buv. Prūsijos pasienyje.
Idealus geležinkelio tinklas būtų žiedinis Vilnius-Kaunas-Klaipėda-Šiauliai-Panevėžys-Vilnius, atšakos Minskas, Karaliaučius, ir Rail Baltica Varšuva-Ryga-Helsinkis.
- 3 patinka
Comment
-
Būtent. Toks žiedinis būtų idealus ir, tikiuosi, bus judama link jo nutiesiant Kaunas - Klaipėda ir Panevėžys - Vilnius jungtis kadanors.Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Idealus geležinkelio tinklas būtų žiedinis Vilnius-Kaunas-Klaipėda-Šiauliai-Panevėžys-Vilnius, atšakos Minskas, Karaliaučius, ir Rail Baltica Varšuva-Ryga-Helsinkis.
- 1 patinka
Comment
-
Gal LTG susiprotės?Parašė Gorgon Rodyti pranešimąĮdomus tvarkaraščio sprendimas, norintiems į Rygą traukiniu keliauti iš Klaipėdos: traukinys iš Šiaulių pajuda viena minute anksčiau, nei atvyksta traukinys Klaipėda - Vilnius. Keleiviai dar spės pamatyti, kaip traukinys išvažiuoja tiesiai iš po nosies...
Comment
-
Kaunas - pasienis su Vokietija: pusbroliai pusbroliais, bet karas lieka karu. Vilniuje trūko vietos, nors įkurdintas garvežių depas. Ir, kaip teisingai pastebėta, carinėje rusijoje SPB - Varšuvos geležinkelis planuotas ne kroviniams.Parašė ifl Rodyti pranešimąO man įdomu, kodėl mazgais nebuvo daromi didieji miestai?
Normaliam mazgui įrengti reikalinga didelė ir santykinai lygi aikštelė, kad būtų galima įrengti keliolikos 800 - 1200 m ilgio kelių parkus, jų jungtis, aptarnavimo kelius bei infrastruktūra. Jei apie mazgus, tai Lietuvoje yra 2 pagrindiniai mazgai: Vaidotai ir Radviliškis.Visa kita - didesnės ar mažesnės stotys.
- 1 patinka
Comment
-
Suprantu, jog tai ne specialiai piktybiškai padaryta. Komentaras labiau apie tai, kaip tokia smulkmena nesužiūrėta. Su labai minimaliu kelių minučių pakoregavimu, atsirastų nauja LTG jungtis.Parašė Gator Rodyti pranešimąNemanu, kad čia sprendimas, tiesiog sutapo. Jei būtų 15min vėliau net nebūtun pastebėjęs nieko
- 4 patinka
Comment
-
ELTA / BNS / Delfi / Lrytas / 15min
Po beveik 20 metų išvyko pirmasis traukinys iš Vilniaus į Rygą




https://www.diena.lt/naujienos/versl...-rygos-1154168
https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...moniu-29760792
https://www.delfi.lt/verslas/transpo...-ryga-95472271
https://www.15min.lt/verslas/naujien...332852/9313408
- 8 patinka
Comment
-
Kalbu ne apie "mazgą" technine prasme (su depais ir kita civiliams neįdomia infrastruktūra), o kaip vietą, kurioje gali vykti keleivių surinkimas ar persėdimas. Taip vertinant Kaunas ir Šiauliai turi žymiai didesnį potencialą nei Krustpils, Valga ir Tapa kartu paėmus.Parašė gerietis Rodyti pranešimąKas yra "mazgas"? Kaunas nieko nemazgina, labiau "mazgas" būtų Kaišiadorys, Gaižiūnai, Krustpils ir Valga, Tartu, Tapa.
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
Comment