Parašė Tomas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius-Ryga
Collapse
X
-
Turbūt elementari priežiūra ir darbai, kurie turėtų būti daromi reguliariai, kaip pabėgių keitimas, bėgių lyginimas ir pan. Matyt kažkuriuo metu buvo nuspresta, kad dėti bb ant tų dalykų yra "pigiau" ir "labiau apsimoka" ir dabar turim, ką turim.Parašė cozzamarra Rodyti pranešimąNu, jūs kažkokie įnoringi. Kalio trąšos, anglys tiek metų važinėja ir nė karto nesiskundė.
Šiaip įdomu, kuo gi ta bėgių kokybė taip pastebimai gali skirtis?
- 3 patinka
Comment
-
Ai, geras! Save pamačiau pabaigoj, kur minia lipa iš traukinio. Čia sausio 13-osios reisas. Mano pati rado traukinio bilietus po egle, savaitgalis išėjo fantastiškas.Parašė Silber418 Rodyti pranešimąUžsieniečio entuziasto ir apžvalgininko įspūdžiai
- 8 patinka
Comment
-
Čia kalba apie žmones, kurie neplanuoja automobiliu važiuoti.Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
Būtent. Traukinys ne autobusais konkuruoja, o su X5
Jie renkasi tiesioginis autobusas ar traukinys su persėdimu.
Nebent norėjai pasakyti kad traukinys (ir dar su persėdimu) ant tiek geriau nei (tiesioginis) autobusas, kad tik traukinys gali pakovot su automobiliu, o autobusas negali pakovot su automobiliu.Paskutinis taisė Gator; 2024.01.15, 00:47.
- 2 patinka
Comment
-
Reikia tikėtis, kad neišvengiamai mažėjantis užimtumas netaps LTG priežastimi toliau nebevystyti tarptautinių maršrutų. Apskritai, traukinių užimtumas man įdomus dalykas. Kartais tenka važinėti traukiniais Vakarų Europoje, ypač Belgijoje, ir tikrai nepasakyčiau, kad keleivių ten yra itin daug, dažnai traukiniai važinėja pustuščiai, tad gal ir Lietuvoje nereikia šimtaprocentinio užimtumo, kad reisai būtų rentabilūs?Parašė statyba Rodyti pranešimąVakar (šeštadienį) teko važiuoti Riga-Vilnius ir deja, bet reiso lankomumas krito lyginant su šventėmis. Užpildymas buvo ne daugiau 50%, o ir žiūrint artimiausių dienų pardavimus laisvų vietų traukinyje daug. Reikia tikėtis kad čia tik dėl žiemos ir sniego, kai niekur nesinori eiti iš namų
- 4 patinka
Comment
-
Vakaruose traukiniai populiariais maršrutais kursuoja dažniau, todėl yra galimybė keleivių srautams pasiskirstyti tolygiau. Pritariu idėjai, kad LTG-LINK svarbu neprarasti entuaziazmo mažėjant keleivių srautams, o pastebėti galimybes papildyti srautus derinant maršrutų grafikus.Parašė eigh Rodyti pranešimą
Reikia tikėtis, kad neišvengiamai mažėjantis užimtumas netaps LTG priežastimi toliau nebevystyti tarptautinių maršrutų. Apskritai, traukinių užimtumas man įdomus dalykas. Kartais tenka važinėti traukiniais Vakarų Europoje, ypač Belgijoje, ir tikrai nepasakyčiau, kad keleivių ten yra itin daug, dažnai traukiniai važinėja pustuščiai, tad gal ir Lietuvoje nereikia šimtaprocentinio užimtumo, kad reisai būtų rentabilūs?
Comment
-
O Vilnius–Ryga buvo pilnas traukinys. Iš Vilniaus išvažiavo dar dar, bet tiek Kaišiadoryse tiek Šiauliuose įlipo daug žmonių. Net Joniškyje keli išlipo ir keli įlipo. Sekmadienį grįžtant Jelgavoj įlipo studenčiokė su didele kuprine ir Interrail pasu. Jai nepavyko internetu įsigyti rezervacijos, nes traukinys buvo pilnai išparduotas, bet kažkaip palydovai jos neišmetė ir kažką ėmė ten kombinuot. Prasta anglų kalba bandė jai aiškint, kad negali parduot rezervacijos už 5€, nes pilnai išpirktas traukinys, bet nusivedė kažkur ir, matyt, pasodino.Parašė statyba Rodyti pranešimąVakar (šeštadienį) teko važiuoti Riga-Vilnius ir deja, bet reiso lankomumas krito lyginant su šventėmis. Užpildymas buvo ne daugiau 50%, o ir žiūrint artimiausių dienų pardavimus laisvų vietų traukinyje daug. Reikia tikėtis kad čia tik dėl žiemos ir sniego, kai niekur nesinori eiti iš namųPaskutinis taisė alga; 2024.01.15, 16:14.
- 1 patinka
Comment
-
Vietos ties centriniu tualetu ir dviračių kabyklom neparduodamos online taigi keletą įlipančiu keleivių gali priimti. Apie tai kažkas irgi rašė Twitteryje, kad priėmė į pilną traukinį.Parašė alga Rodyti pranešimąJai nepavyko internetu įsigyti rezervacijos, nes traukinys buvo pilnai išparduotas, bet kažkaip palydovai jos neišmetė ir kažką ėmė ten kombinuot. Prasta anglų kalba bandė jai aiškint, kad negali parduot rezervacijos už 5€, nes pilnai išpirktas traukinys, bet nusivedė kažkur ir, matyt, pasodino.
Comment
-
Pas latvius - ilgabėgiai. LT pusėje - atkarpos po 25 metrus (ar kiek ten).Parašė cozzamarra Rodyti pranešimąNu, jūs kažkokie įnoringi. Kalio trąšos, anglys tiek metų važinėja ir nė karto nesiskundė.
Šiaip įdomu, kuo gi ta bėgių kokybė taip pastebimai gali skirtis?
- 3 patinka
Comment
-
Persėdinėt Kaišiadoryse siūlyt gali tik žmonės gyvenime niekada nepersėdinėję Kaišiadoryse.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Čia kalba apie žmones, kurie neplanuoja automobiliu važiuoti.
Jie renkasi tiesioginis autobusas ar traukinys su persėdimu.
Nebent norėjai pasakyti kad traukinys (ir dar su persėdimu) ant tiek geriau nei (tiesioginis) autobusas, kad tik traukinys gali pakovot su automobiliu, o autobusas negali pakovot su automobiliu.kaip?
- 6 patinka
Comment
-
O kas tuose Kaišiadoryse? Suprantu, kasdien važinėti į darbą būtų sunkoka, bet tikrai nieko nenutiks porą kartų gyvenime (juk turizmas maršruto tikslas, o ką veikti toje Rygoje daugiau nei kelis kartus?)Parašė alm Rodyti pranešimą
Persėdinėt Kaišiadoryse siūlyt gali tik žmonės gyvenime niekada nepersėdinėję Kaišiadoryse.
- 1 patinka
Comment
-
Tai gal rudenį jau bus kažkiek geriau. Dabar šiaip blogai, o nuo pavasario reiks bėgiais vaikščioti.
Kaišiadorių pėsčiųjų tilto per geležinkelį rekonstrukciją planuojama baigti rudenį
Tiesa, po rekonstrukcijos stogo virš galvos einant vis tiek nebus
Įrengti stogą ir sieneles ant esamo Kaišiadorių pėsčiųjų geležinkelio tilto nėra techninių galimybiųkaip?
Comment
-
Nežinau, ne Šveicarija tas persėdimas Kaišiadoryse, bet ir nieko siaubingo. Kartą bėgau su klapsinčiais plentiniais batais ir dviračiu iš Kauno perono į Šiaulių, bet paaiškėjo, kad remontas, suvėlinęs mano traukinį iš Lentvario sulaikė ir traukinį, į kurį norėjau persėst. Šį sekmadienį norėjau sutrumpint laiką ir padidint turizmo efektą persėsdamas į traukinį, kuris stoja Lentvaryje, bet žmona labai nenorėjo jokio streso, tai važiavom iki Vilniaus. Šiaip tai į abu galus važiuojant yra patogūs persėdimai su 8-15 minučių tarpu.
- 1 patinka
Comment
-
Taip, aš jau mačiau, kad jūs išvardijote mano vaizdo įrašo kelionės ataskaitą. Paskutinį kartą buvau kritikuojamas, kad kalbu su didžiąja dalimi sovietinės praeities. Traukinys Nr. 889 Vilnius-Riga buvo visiškai pilnas (90% užimtumas) tarp Šiailiai ir Joniškis. Daugelis keleivių įlipo į mūsų traukinį Šiailiai. Ir daug keleivių paliko mūsų traukinį Joniškyje https://youtu.be/G7EB7Txcyds Traukinys Nr. 889 Vilnius-Riga buvo visiškai pilnas (90% užimtumas) tarp Šiailiai ir Joniškis. Daugelis keleivių įlipo į mūsų traukinį Šiailiai. Ir daug keleivių paliko mūsų traukinį Joniškyje
- 12 patinka
Comment
-
O galit kas nors priminti, iš kur Rygos maršrutui paimta Pesa? Iš kurio maršruto, ir kuo ji pakeista? Kažkaip būsiu praleidęs.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Jei visos (6) Pesos važiuojančios (ne remonte), tada pilnai pakanka visiems maršrutams tenkinti. Klaipėdos poreikis įprastomis dienomis yra 4 vnt. 730ML.Parašė taccido Rodyti pranešimąO galit kas nors priminti, iš kur Rygos maršrutui paimta Pesa? Iš kurio maršruto, ir kuo ji pakeista? Kažkaip būsiu praleidęs.
Kiek teko matyti, Mockava derinama su Klaipėda - pvz. atvyksta 12:09 val. iš Klaipėdos, 12:30-17:34 važiuoja Mockavoje ir 18:35 vėl išvyksta į Klaipėdą, tai esant poreikiui dar galima sutaupyti vieną pesą.
Be to, dėl vykdomos elektrifikacijos dalis traukinių dienos metu sutrumpinta iki Šiaulių, o neretai leidžiami klasiniai vagonai, tempiami lokomotyvo - dabar jie važiuoja dažniau
- 1 patinka
Comment
Comment