Parašė Jegermeister
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius-Ryga
Collapse
X
-
Esu įsitikinęs kad bent 1/4 skrendančiųjų iš Vilniaus į Rygą kelionės tikslas yra pati Ryga arba vietovės ~50 km aplink Rygą. Mano tėvai praėjusiąją vasarą keliskart buvo Jūrmaloje, nes (taip jie teigė) ten kainos maždaug 25-30 proc. mažesnės nei Palangoje. Manau, kad pasiūlius konkurencingą kainą (ji galėtų būti apie 50Lt Vilnius-Ryga) poilsiautojų ir turistų gerokai padaugėtų (aš ir pats su žmona važiuočiau). Nematau didelės problemos, jei toks traukinys važiuotų tik vasarą. Tai galėtų būti ir greitasis traukinys, pakeliui stojantis tik Šiauliuose.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
-
Pamastykim tada kitaip. Kiek procentų tikimybės duotum, jei nebūtų per Rygą tranzito, kad lėktuvai iš vis skristų maršrutu Vilnius-Ryga?Parašė Wycka Rodyti pranešimąEsu įsitikinęs kad bent 1/4 skrendančiųjų iš Vilniaus į Rygą kelionės tikslas yra pati Ryga arba vietovės ~50 km aplink Rygą. Mano tėvai praėjusiąją vasarą keliskart buvo Jūrmaloje, nes (taip jie teigė) ten kainos maždaug 25-30 proc. mažesnės nei Palangoje. Manau, kad pasiūlius konkurencingą kainą (ji galėtų būti apie 50Lt Vilnius-Ryga) poilsiautojų ir turistų gerokai padaugėtų (aš ir pats su žmona važiuočiau). Nematau didelės problemos, jei toks traukinys važiuotų tik vasarą. Tai galėtų būti ir greitasis traukinys, pakeliui stojantis tik Šiauliuose.
Aš tai neduočiau nei 5%, tiesiog tokia ekonominė realybė dabar yra.
Comment
-
Gal ir taip, o gal ir ne. Juk tranzitas vyksta ne tik per Rygą, o ir per Varšuvą, Stokholmą, kiek rečiau per Helsinkį. Tie, kas skrendą į JAV ar Kanadą, renkasi tranzitui Londoną arba Amsterdamą. Tačiau nepaisant to (kažkokia nuojauta) iš Vilniaus (ir visos Lietuvos) keleiviai daugiausia skrenda į Londoną ir Rygą.Parašė Jegermeister Rodyti pranešimąPamastykim tada kitaip. Kiek procentų tikimybės duotum, jei nebūtų per Rygą tranzito, kad lėktuvai iš vis skristų maršrutu Vilnius-Ryga?
Aš tai neduočiau nei 5%, tiesiog tokia ekonominė realybė dabar yra.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Matyt traukinys dėl to ir buvo tuščias, kad važiavo tik "kiekvieną dieną", o ne kiekvieną valandą.Parašė specialistas Rodyti pranešimąŽinai, aš ankščiau dirbau traukinyje Nr. 221/222, kuris prieš keletą metų važinėjo tarp Vilniaus ir Rygos kiekvieną dieną. Ir maždaug nuo spalio iki gegužės mėnesio, kiekvieną reisą užtekdavo tik dvejų rankų pirštų suskaičiuoti keleivius.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Kažkodėl atrodo, kad jei traukinys važiuotu ne kartą į dieną, o kas valanda, ar kas 30 min. Jis į kiekvieną reisą surinktu daugiau keleivių nei tas vienintelis per dieną.Parašė kaskas Rodyti pranešimąNu ka jau, 15 min per didelis laiko tarpas., nesutilps keleiviai :d reikia daznumo kaip metro, kad vaziuotu kas 3 min
Comment
-
Siūlyčiau nueiti į Vilniaus autobusų stotį ir pasidomėti, kiek vidutiniškai keleivių vyksta autobusu į Rygą. Garantuoju, kad keleivių srautas ir maršrutų skaičius per parą tikrai nenustebins.Parašė Tomas Rodyti pranešimąMatyt traukinys dėl to ir buvo tuščias, kad važiavo tik "kiekvieną dieną", o ne kiekvieną valandą.
Comment
-
O manai kas 3 min uzteks ? Vargiai..Parašė kaskas Rodyti pranešimąNu ka jau, 15 min per didelis laiko tarpas., nesutilps keleiviai :d reikia daznumo kaip metro, kad vaziuotu kas 3 min
Comment
-
Na pasidomėjau ką siūlo http://www.autobusubilietai.lt Iš Vilniaus jie info nepateikia, o iš Kauno į Rygą kasdien išvyksta vien tik Kautros du autobusai: 8.30 ir 13.05Parašė specialistas Rodyti pranešimąSiūlyčiau nueiti į Vilniaus autobusų stotį ir pasidomėti, kiek vidutiniškai keleivių vyksta autobusu į Rygą. Garantuoju, kad keleivių srautas ir maršrutų skaičius per parą tikrai nenustebins.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Iš Vilniaus išvyksta 7.00; 10.00; 13.00; 16.00 ir 23.50. Šiuo metu jie visi vyksta pustusčiai, nors bielietų kainos iki Rygos nuo 42 Lt.Parašė Wycka Rodyti pranešimąNa pasidomėjau ką siūlo http://www.autobusubilietai.lt Iš Vilniaus jie info nepateikia, o iš Kauno į Rygą kasdien išvyksta vien tik Kautros du autobusai: 8.30 ir 13.05
Comment
-
Tikrai nežinau kaip yra dabar, bet man teko važiuoti Vilniaus - Talino autobusu (išvažiavo apie 23h) iki Panevėžio. Kadangi važiavau sąlyginai netoli, todėl mane įlaipino vieną paskutiniųjų. Nugirdau prieš pat išvažiuojant vairuotojų tarpusavio pašnekesį, kad dar liko dvi laisvos vietos. Beje, autobusas buvo dviaukštis (tikriausiai ir dabar toks yra).Parašė specialistas Rodyti pranešimąIš Vilniaus išvyksta 7.00; 10.00; 13.00; 16.00 ir 23.50. Šiuo metu jie visi vyksta pustusčiai, nors bielietų kainos iki Rygos nuo 42 Lt.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Ko gero važiavai vasarą.Parašė Wycka Rodyti pranešimąTikrai nežinau kaip yra dabar, bet man teko važiuoti Vilniaus - Talino autobusu (išvažiavo apie 23h) iki Panevėžio. Kadangi važiavau sąlyginai netoli, todėl mane įlaipino vieną paskutiniųjų. Nugirdau prieš pat išvažiuojant vairuotojų tarpusavio pašnekesį, kad dar liko dvi laisvos vietos. Beje, autobusas buvo dviaukštis (tikriausiai ir dabar toks yra).
Comment
-
Tai tas traukinys stodavo ir stotų ne tik Vilniuje, bet ir Kaišiadoryse, Kaune, Jonavoje, Kėdainiuose, Šiauliuose, Joniškyje - yra ir vidinis judėjimas vienos valstybės viduje.Parašė specialistas Rodyti pranešimąKo gero važiavai vasarą.Paskutinis taisė Salvijus; 2009.03.31, 00:30.
Comment
-
Na taip - važiavau rugpjūčio gale, o ką? Traukiniai vasarą nevažiuoja?Parašė specialistas Rodyti pranešimąKo gero važiavai vasarą.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Ir del stodinejimo "ant kiekvieno" kampo kelione iki galinio tasko butu pakankamai ilga, del ko turbut butu vaziuojantiems is Vilniaus i Ryga didelis minusas (tuo labiau per Kauna, per kuri vaziuojant reikia papildomai sugaisti apie valanda).Parašė Sovijus Rodyti pranešimąTai tas traukinys stodavo ir stotų ne tik Vilniuje, bet ir Kaišiadoryse, Kaune, Jonavoje, Kėdainiuose, Šiauliuose, Joniškyje - yra ir vidinis judėjimas vienos valstybės viduje.
Comment
-
Tada dar nebuvo krizes (nemazai zmoniu nenori pripazinti krizes itakos, taciau ji neigiamos itakos jau dave labai daug, ir duos dar daugiau), be to vasara keleiviu visada buna daugiau.Parašė Wycka Rodyti pranešimąNa taip - važiavau rugpjūčio gale, o ką? Traukiniai vasarą nevažiuoja?
Comment
-
Tuomet reikia išgyventi krizę. Tačiau per krizę nemažai galima ir nuveikti - tas kas sunkiau ne krizės metu - išlieka juk stipriausi.Parašė LT-1 Rodyti pranešimąTada dar nebuvo krizes (nemazai zmoniu nenori pripazinti krizes itakos, taciau ji neigiamos itakos jau dave labai daug, ir duos dar daugiau), be to vasara keleiviu visada buna daugiau.Paskutinis taisė Salvijus; 2009.03.31, 15:25.
Comment
-
Tikrai galima, bet tikrai ne leidziant kas valanda traukinius i RygaParašė Sovijus Rodyti pranešimąTuomet reikia išgyventi krizę, Tačiau per krizę nemažai galima ir nuveikti - tas kas sunkiau ne krizės metu - išlieka juk stipriausi.
Kita vertus idomu, ka siulytum butent daryti krizes metu, kas nepareikalautu papildomu lesu (beje ir esamas reikia labai taupyti).
Comment
-
Mažint kainas tol, kol traukiniai bus sausakimši. 300 parduotų bilietų po 5 litus maršrute Vilnius-Kaunas yra pusantro karto daugiau pajamų negu vežant 50 keleivių po 20 litų.Parašė LT-1 Rodyti pranešimąTikrai galima, bet tikrai ne leidziant kas valanda traukinius i Ryga
Kita vertus idomu, ka siulytum butent daryti krizes metu, kas nepareikalautu papildomu lesu (beje ir esamas reikia labai taupyti).
Pageidaujamas kainų didinimas tik toliau mažins pajamas, nes keleivių mažės dar labiau.
Kainų diferenciacija aišku padėtų dar labiau, bet ten jau investicijos į informacines sistemas (nors aišku atsipirktų).kaip?
Comment
-
Ir kad paskui autobusu parkai parasytu skunda konkurencijos tarnybai uz dempingavima?Parašė alm Rodyti pranešimąMažint kainas tol, kol traukiniai bus sausakimši. 300 parduotų bilietų po 5 litus maršrute Vilnius-Kaunas yra pusantro karto daugiau pajamų negu vežant 50 keleivių po 20 litų.
Pageidaujamas kainų didinimas tik toliau mažins pajamas, nes keleivių mažės dar labiau.
Kainų diferenciacija aišku padėtų dar labiau, bet ten jau investicijos į informacines sistemas (nors aišku atsipirktų).
Comment
Comment