Šiuo atveju tai nebus dempingas, o tiesiog masto ekonomija.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius-Ryga
Collapse
X
-
Koks dempingavimas, jei tokia kaina labiau atpirktu sanaudas, nei didelė. Kiekvienas mokesčių ar kainų pakėlimas turi atoveiksmi. Tas pats su PVM padidinimu, kai dėl to smuko kaikurių prekių vartojimas ir tuo pačiu mokesčių surinkimas, arba viešojo transporto bilietelių kainos padidinimas, kas automatiškai iššaukė didesnį kiekį "zuikiu" transporte ir abejoju ar nors kiek ženkliai padidino įplaukas.
Comment
-
Nemanau. Geležinkelis ES yra ne tik pelno siekimas, bet ir socialinė priemonė. Tai jei valstybinė rūpinasi keleivių patogumu ir jų kišenėmis - ar tai ne valstybės rūpestis žmonėmis.Parašė LT-1 Rodyti pranešimąIr kad paskui autobusu parkai parasytu skunda konkurencijos tarnybai uz dempingavima?
O siūlyčiau paleisti 2 kartus traukinuką, tas kuris važiuoja į Oro uostą. Ar iš Šiaulių, ar iš Kauno - kai suremontuos tunelį.
Bet reikėtų ir latvio dyzelinio linijos Ryga-Renge pratęsimo iki Mažeikių.
Comment
-
Labai daug ko reiketu.. Bet yra taip, kaip yra.. Geriau greitai tikrai nebus, nes tam yra labai daug priezasciu, kuriu zmones is salies gerai nesuvokia.Parašė Sovijus Rodyti pranešimąNemanau. Geležinkelis ES yra ne tik pelno siekimas, bet ir socialinė priemonė. Tai jei valstybinė rūpinasi keleivių patogumu ir jų kišenėmis - ar tai ne valstybės rūpestis žmonėmis.
O siūlyčiau paleisti 2 kartus traukinuką, tas kuris važiuoja į Oro uostą. Ar iš Šiaulių, ar iš Kauno - kai suremontuos tunelį.
Bet reikėtų ir latvio dyzelinio linijos Ryga-Renge pratęsimo iki Mažeikių.
Comment
-
Viską suvokiam. Kertasi įvairūs klanų ir grupių interesai ir tiek. Lietuvoje daugiau tarnaujama šioms grupėms, bet ne eiliniam piliečiui.Parašė LT-1 Rodyti pranešimąLabai daug ko reiketu.. Bet yra taip, kaip yra.. Geriau greitai tikrai nebus, nes tam yra labai daug priezasciu, kuriu zmones is salies gerai nesuvokia.
Yra kaip yra ir nieko čia nepakeisi.
Comment
-
Kertasi įvairūs klanų ir grupių interesai
Ok, sutinku, tačiau krizės ateina ir krizės išeina, o vartotojai lieka. 2008m. vasarą dar nebuvo krizės, bet traukinio Vilnius - Ryga taip pat nebuvo. Pagaliau įvairiausi "finansų ir ekonomikos guru" garsiai šneka, kad ši krizė baigsis tarp 2010 ir 2011 metų; bet kažkokia nuojauta sako, kad ir tada LG savo traukinio nepaleis, bus prisidengta jau klasikiniais pretekstais: dideliais infrastruktūros mokesčiais, traukinių ir personalo trūkumu (dėl emigracijos), pagaliau bent jau aukštomis kuro kainomis ir t.t.. Pagaliau kaip rašo Sovijus:Parašė LT-1 Rodyti pranešimąTada dar nebuvo krizes (nemazai zmoniu nenori pripazinti krizes itakos, taciau ji neigiamos itakos jau dave labai daug, ir duos dar daugiau), be to vasara keleiviu visada buna daugiau.
Viską suvokiam. Kertasi įvairūs klanų ir grupių interesai ir tiek. Lietuvoje daugiau tarnaujama šioms grupėms, bet ne eiliniam piliečiui.
Yra kaip yra ir nieko čia nepakeisi.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Na yra eile ir ne tokiu "rimtu" problemu kaip klanai ir grupuotesParašė Sovijus Rodyti pranešimąViską suvokiam. Kertasi įvairūs klanų ir grupių interesai ir tiek. Lietuvoje daugiau tarnaujama šioms grupėms, bet ne eiliniam piliečiui.
Yra kaip yra ir nieko čia nepakeisi.
Comment
-
Ale labai nustebau kai siryt 7 ryto Vilniaus autobusu stoty stovejo 3 busai i Ryga (2 prasided Vilniuj, 1 is Vokietijos i Talina atrodo) Kaip tycia i savo pataikiau is trecio karto
You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Comment
-
Labai neblogos ir vilties teikiančios naujienos. Iš bėdos pakaktų ir vakarinio ar naktinio traukinio Daugpilis - Ryga, kad būtų galima iš Vilniaus atvykus į Daugpilį vakare (važiuoja Vilnius - Sankt Peterburgas) persėsti ir tęsti kelionę į Rygą.Parašė specialistas Rodyti pranešimąPraeito mėnesio pabaigoje iš LDZ keleivininkų, tarptautinio keleivių vežimo funkcijas perėmė LDZ Cargo. Tai geras ženklas. Manau, kad įsigaliojus naujam traukinių eismo tvarkaraščiui vėl važinės keleivinis traukinukas tarp Vilniaus ir Rygos.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Būtų gerai. Nes jau visiškai netekau vilties. Tikiuosi, kad kainos nebus kosminės kaip kadaise traukiniu iš Rygos į Joniškį ir atvirkščiai apie 30-50 LTL, kai autobusu buvo - 8 LTL/ dabar 18 LTL.Parašė specialistas Rodyti pranešimąPraeito mėnesio pabaigoje iš LDZ keleivininkų, tarptautinio keleivių vežimo funkcijas perėmė LDZ Cargo. Tai geras ženklas. Manau, kad įsigaliojus naujam traukinių eismo tvarkaraščiui vėl važinės keleivinis traukinukas tarp Vilniaus ir Rygos.Paskutinis taisė Salvijus; 2009.04.01, 22:33.
Comment
-
Dėl kainų aišku nieko gero tikėtis neverta.Parašė Sovijus Rodyti pranešimąBūtų gerai. Nes jau visiškai netekau vilties. Tikiuosi, kad kainos nebus kosminės kaip kadaise traukiniu iš Rygos į Joniškį ir atvirkščiai apie 30-50 LTL, kai autobusu buvo - 8 LTL/ dabar 18 LTL.
Comment
-
Tai kam tuomet tas traukinys - jei bilieto kaina bus "auksinė". Tai dabar už 86 km bus daugiau nei 50 LTL? Visada rašiau, kad bloga kainodara.Parašė specialistas Rodyti pranešimąDėl kainų aišku nieko gero tikėtis neverta.
O kodėl bus aukštos kainos?
Comment
-
Bet keleivinio irgi visai padorios kainos - pigiau nei autobusu. Šiaip brangios buvo tarptautinių traukinių kainos.Parašė specialistas Rodyti pranešimąJeigu važinės dyzelinis traukinys, tai kaina bus mažesnė. Gal kažkas panašaus, kaip nuo Vilniaus iki Kauno.
Tai koks traukinys bus dyzelinis, ar keleivinis, ar tarptautinis Minsko?
Nes užsiimsiu agitacija. Kaip tik birželį Jonišky vyks festivalis - tai yra problema keliems tūkstančiams žiūrovų atvykti - tiek iš Rygos, tiek Vilniaus.Paskutinis taisė Salvijus; 2009.04.02, 19:44.
Comment
-
Vieną kartą pagalvojau.... Tokia mintis kilo. labiau svajonė.... Jei galėčiau atidarinėti maršrutus ir viską derinti nuo A iki Z tuomet maršrutui (Vilnius - Ryga) įkurčiau elektroninę bilietų sistemą. Kainos būtų tokios: Jei standartinė yra tarkim 100 lt, pas kainos būtų įvairios.. nuo kokių 75 iki 85 lt, bet prisideda nokesčiai.... už sėdimą vietą tarkim - 5 lt, už bagažą - rankinį 5 lt (iki 5kg) didelį bagažą 10 lt (iki 25 kg)Tokiom "mažom" kanomis galima pritraukti keleivių. Na jei keleivis nenorės pagažo vežtis, galės nesivežti ir važiuoti iš tikro pigiau...
Prisidėtų maisto, laikraščių pardavinėjimai prie pajamų surinkimo, kad atsipirktų maršrutas.
Ką manote?Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Per maža rinka. Pradžioje reikia atsikovoti prarastus keleivių srautus ir paleisti akcijines kainas. Taip kaip dabar daro autubusų parkai.Parašė kaskas Rodyti pranešimąVieną kartą pagalvojau.... Tokia mintis kilo. labiau svajonė.... Jei galėčiau atidarinėti maršrutus ir viską derinti nuo A iki Z tuomet maršrutui (Vilnius - Ryga) įkurčiau elektroninę bilietų sistemą. Kainos būtų tokios: Jei standartinė yra tarkim 100 lt, pas kainos būtų įvairios.. nuo kokių 75 iki 85 lt, bet prisideda nokesčiai.... už sėdimą vietą tarkim - 5 lt, už bagažą - rankinį 5 lt (iki 5kg) didelį bagažą 10 lt (iki 25 kg)Tokiom "mažom" kanomis galima pritraukti keleivių. Na jei keleivis nenorės pagažo vežtis, galės nesivežti ir važiuoti iš tikro pigiau...
Prisidėtų maisto, laikraščių pardavinėjimai prie pajamų surinkimo, kad atsipirktų maršrutas.
Ką manote?
Comment
-
O kokios tos akcijinės kainos?Parašė Sovijus Rodyti pranešimąPer maža rinka. Pradžioje reikia atsikovoti prarastus keleivių srautus ir paleisti akcijines kainas. Taip kaip dabar daro autubusų parkai.Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
Comment