Parašė Ignalina
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Geležinkelių eismo organizavimas ir kiti techniniai klausimai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aha, "pavojinga", bet analogų neturi. Ir kur tas pavojus? Pigi rusofobija ir brangus būdas LG biudžetui, kad kažkas sau į kišenę įsidėtų milijonus už KLUBo pavertimą nauja sistema. Tik įdomu, kaip jie ketina tai padaryti, jei intelektinės nuosavybės teisių niekas neketina atšaukti. Galiausiai be KLUBų LG traukos riedmenims bus uždarytos durys į Kaliningradą ir Baltarusiją, o taip pat ir Latviją. Ir kaip bus su minėtų šalių riedmeninis, kurie naudoja KLUBą Lietuvos teritorijoje. Jei sistema tipo "nesaugi", tai jos negalės naudoti Lietuvos teritorije ir kaimynų geležinkeliai...
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Laba žinantys,
 paporinkit ką karjeros požiūriu reiškia netyčinis draudžiamo signalo pravažiavimas (pvz pacanai užtrumpino bėgius prieš pat įvažiuojant į bloką arba kito traukini ašis kirto bloko ribą), nustatyto greičio viršijimas.
 Bandau įsivaizduoti kurioje vietoje yra LT geležinkelis (skalė - nuo Šiaurės Korėjos iki Vokietijos).
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jeigu lokomotyvo šviesofore žalias staiga persijungė į geltonai-raudoną, o vietos sustoti nebuvo (viskas tai puikiai matosi greitmačio juostoje) - nieko mašinistui nebus.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąLaba žinantys,
 paporinkit ką karjeros požiūriu reiškia netyčinis draudžiamo signalo pravažiavimas (pvz pacanai užtrumpino bėgius prieš pat įvažiuojant į bloką arba kito traukini ašis kirto bloko ribą), nustatyto greičio viršijimas.
 Bandau įsivaizduoti kurioje vietoje yra LT geležinkelis (skalė - nuo Šiaurės Korėjos iki Vokietijos).
 Jeigu mašinistas viršijo greitį - jis eis už vartų.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Turtinga šalis, jei gali taip mėtyti kvalifikuotus žmones.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąJeigu lokomotyvo šviesofore žalias staiga persijungė į geltonai-raudoną, o vietos sustoti nebuvo (viskas tai puikiai matosi greitmačio juostoje) - nieko mašinistui nebus.
 Jeigu mašinistas viršijo greitį - jis eis už vartų.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš internetuose pažiūriu kaip dirba mašinistai Rusijoje ir kiap Vokietijoje. Rusijoje pirma priima mašinistą (depe tikrina pažymėjimą!); paskui mašinistas priima lokomotyvą iki jungties su pirmu vagonu; paskui priima stabdžius (nesvarbu kad traukinys ką tik važiavo). Ir po papildomu procedūrų gali pajudėti.Parašė digital Rodyti pranešimąManau visur taip.
 
 Vokietijoje mašinistas arba pasikeičia kabinoje su kolega, arba priima traukinį pagal sutrumpintą programą (jei jis nestovėjo ilgiau nei berods parą). Jokių sveikatos ar dokumentų patikrinimų: jei mato, kad dėl sveikatos negali išvažiuoti į kelią, praneša dispečeriui ir jis ieško pamainos.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ne visur taip. Ir Vokietijoje mašinistų trūkumas, niekas ten nieko nemėto iš darbo. Tik už labai grubų pažeidimą, kuris privedė iki avarijos (techninės) ar pan. O už smulkesnius - atima premijas, priedus ir pan. Priedo ten profsąjungos stiprios ir darbdaviui apynasris yra. O visokiose bananistanuose visko būna. Gi labai "turtingos" šalys... Todėl ir "turtingos", kad taip mėtosi žmonėmis...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Prieš 5-10 metų, kai buvo mašinistų perteklius ir buvo sena valdžia, ir pas mus už tokius dalykus 3-6 mėn. pažemindavo į padėjėjus/šaltkalvius. Dabar, kai mašinistų yra daugiau nei reikia - niekas nesismuklina.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąTurtinga šalis, jei gali taip mėtyti kvalifikuotus žmones.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 
 Yra daugiau nei reikia? Tai kad visur darbuotojų trūkumas, o mašinistų perteklius?Parašė Aleksio Rodyti pranešimąPrieš 5-10 metų, kai buvo mašinistų perteklius ir buvo sena valdžia, ir pas mus už tokius dalykus 3-6 mėn. pažemindavo į padėjėjus/šaltkalvius. Dabar, kai mašinistų yra daugiau nei reikia - niekas nesismuklina.
 
 O dabar pasakyk, Rusijoje ar Vakaruose dažnesnės didžiulės geležinkelių katastrofos su daugybe aukų? Visokie kelių vagonų nuriedėjimais ar manevrinių lokomotyvų susidūrimai su vagonais ir pan. be žmonių aukų nesiskaito.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
 Aš internetuose pažiūriu kaip dirba mašinistai Rusijoje ir kiap Vokietijoje. Rusijoje pirma priima mašinistą (depe tikrina pažymėjimą!); paskui mašinistas priima lokomotyvą iki jungties su pirmu vagonu; paskui priima stabdžius (nesvarbu kad traukinys ką tik važiavo). Ir po papildomu procedūrų gali pajudėti.
 
 Vokietijoje mašinistas arba pasikeičia kabinoje su kolega, arba priima traukinį pagal sutrumpintą programą (jei jis nestovėjo ilgiau nei berods parą). Jokių sveikatos ar dokumentų patikrinimų: jei mato, kad dėl sveikatos negali išvažiuoti į kelią, praneša dispečeriui ir jis ieško pamainos.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kažkaip šiuo aspektu nesidomėjau. Manau kad reiktų skaičiuoti kažkokiam statistiniam rodikliui, o ne atvejais. Man labiau įdomus veiklos rizikos valdymas ir rizikos prevencija. t. y. kiek vidurinė ir žemiausia grandis gali daryti įtaką įmonės procesams ir kaip užkertamas kelias piktnaudžiavimui.Parašė Al1 Rodyti pranešimąO dabar pasakyk, Rusijoje ar Vakaruose dažnesnės didžiulės geležinkelių katastrofos su daugybe aukų? Visokie kelių vagonų nuriedėjimais ar manevrinių lokomotyvų susidūrimai su vagonais ir pan. be žmonių aukų nesiskaito.
 
 
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Traukinių sumažėjo, todėl ir perteklius.Parašė Al1 Rodyti pranešimąYra daugiau nei reikia? Tai kad visur darbuotojų trūkumas, o mašinistų perteklius?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 „LTG Infra“ su Ispanijos „Indra“ kurs skaitmeninę blokavimo sistemą
 „Lietuvos geležinkelių“ (LTG) antrinė infrastruktūros valdymo įmonė „LTG Infra“ su Ispanijos technologijų bendrove „Indra“ kurs novatorišką skaitmeninę blokavimo sistemą, naudojamą geležinkelių signalizacijos sistemose.
 
 „Naujas sprendinys užtikrins šiuolaikinius skaitmeninės informacijos ir kibernetinio saugumo reikalavimus bei sumažins priklausomybę nuo signalizacijos gamintojų“, – pranešime sakė „LTG Infra“ vadovas Vytis Žalimas.
 
 Anot jo, tai leis sumažinti signalizacijos sistemų įrangos bei jų priežiūros kaštus, taip pat sumažės diegimo sąnaudos, bus suvienodinti inžineriniai procesai.
 
 LTG teigimu, susitarimu siekiama išanalizuoti galimybę kartu sukurti atviru kodu grįstą standartus atitinkančią geležinkelių signalizacijos ekosistemą, kuri būtų pritaikoma bet kuriam nacionaliniam sunkiojo geležinkelio transportui.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Skaitmena nereiškia, kad nenaudos atskiro kabelio. Tiesiog klausimas į ką kabelis jungiasi. Vienas dalykas jei tuo pačiu tiesioginiu kabeliu siunčiami signalai, kuriuos kiekvienas gamintojas sugalvoja savo. Visa kitas dalykas jei siunčiami signalai atitinka atvirą standartą kurį gali interpretuoti ir daug platesnis įrenginių spektras.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kadangi tenka dirbti su atvirais standartais paremtais duomenimis - iš anksto užjaučiu. Vienintelis man žinomas veikiantis modelis - Internetas, pagrįstas ne atvirais standartais, o atvirais susitarimaisParašė mantasm Rodyti pranešimąVisa kitas dalykas jei siunčiami signalai atitinka atvirą standartą kurį gali interpretuoti ir daug platesnis įrenginių spektras.  
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Mūsų žurnaliūgos, kaip visada, nieko neraukdami, tiesiog pacopypeistina pranešimą spaudai be jokių techninių detalių. Čia, kaip suprantu, apie tą patį rašo dar 2020 pabaigos IRJ straipsnis. LTG Infra planavo projektą užbaigti iki 2023 galo, bet, kaip jau visada LTG nutinka, užsivėlino porą trejetą metelių. Straipsnis mokamas, bet pasižaidus su browseriu, nesunkiai atidarys visą straipsnį:
 LTG Infra to upgrade rolling stock control systems - International Railway Journal (railjournal.com)
 
 Ištrauka apie techninę dalį:
 ...
 Instead, LTG Infra is looking to develop a unified, geographically optimised and centrally managed Raks solution, which will consist of six diagnostics subsystems integrated together though a central management software (CMS) solution, which will improve reliability.
 
 This will include:- dynamic weighing
- pantograph diagnostics
- commercial inspection and rail OCR solution
- hot box and hot wheel detection
- wheel impact load diagnostics, and
- gauge measurement.
 
 The CMS will gather the data and alarms as well as monitor the condition of the diagnostics equipment itself. The system will also provide a system map and the technical condition of each monitoring checkpoint.
 ...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kaip kolega, sakyčiau, nėra taip blogai su atvirais standartais. Uždaro standarto, ypač kurio dokumentacija yra po devyniais užraktais, palaikymas būna daaaaaug įdomiauParašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
 Kadangi tenka dirbti su atvirais standartais paremtais duomenimis - iš anksto užjaučiu. Vienintelis man žinomas veikiantis modelis - Internetas, pagrįstas ne atvirais standartais, o atvirais susitarimais   
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tame pačiame 15min. straipsnyje kaip ir rašo, kad bus open-source ir su standartais:Parašė mantasm Rodyti pranešimąSkaitmena nereiškia, kad nenaudos atskiro kabelio. Tiesiog klausimas į ką kabelis jungiasi. Vienas dalykas jei tuo pačiu tiesioginiu kabeliu siunčiami signalai, kuriuos kiekvienas gamintojas sugalvoja savo. Visa kitas dalykas jei siunčiami signalai atitinka atvirą standartą kurį gali interpretuoti ir daug platesnis įrenginių spektras.
 
   
 Comment



Comment