Parašė John
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Geležinkelių eismo organizavimas ir kiti techniniai klausimai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Visiškai skirtingas reikalas, tu žurnaliūga. Riedmenų gabarito ir aišdėžių kontrolė yra visiškai skirtingas reikalas nuo signalizacijos. Bet pist protą kad viskas vėluoja ir viskas blogai tai vis dėl to norisi, tai ignoruokimParašė John Rodyti pranešimąMūsų žurnaliūgos, kaip visada, nieko neraukdami, tiesiog pacopypeistina pranešimą spaudai be jokių techninių detalių. Čia, kaip suprantu, apie tą patį rašo dar 2020 pabaigos IRJ straipsnis. LTG Infra planavo projektą užbaigti iki 2023 galo, bet, kaip jau visada LTG nutinka, užsivėlino porą trejetą metelių. Straipsnis mokamas, bet pasižaidus su browseriu, nesunkiai atidarys visą straipsnį:
 LTG Infra to upgrade rolling stock control systems - International Railway Journal (railjournal.com)
 
 Ištrauka apie techninę dalį:  
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 LTG Infra turi savo tinklą kuris šalia visos infrastruktūros eina su dubliavimu ir pan., buvo net neseniai skelbta apie neseniai užbaigtą šio tinklo modernizacijos projektą. Tai kad skaitmeniniais metodais komunikuoja nereiškia kad saugumas kažkaip prarandamas.Parašė Al1 Rodyti pranešimąJei signalizaciją darys, kuri veiktų ne tiesioginiu kabeliu, o per internetą, tai apie saugumą tegul užmiršta.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš niekur neminėjau apie tai, kad skaitmeninis blogai. Aš tik sakau, kad nebūtų tai kažkoks visiškai atviras "standartas", prie kurio prisijungti, kurį nulaužti būtų galima internetu. Geležinkelių signalizacija tai ne kažkoks šviesoforas, kad ir sudėtingoje sankryžoje įrengtas. Jei šviesoforas nustos veikti, tai kaip nors pagal kelio ženklus važiuos, o jei geležinkelio signalizacija bus pachierinta sąmoningai dėl galimybės ją valdyti iš išorės, tai jau gali bus katastrofa...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Slaptumas nėra gera saugumo priemonė. Viso labo truputi lėčiau nulaužinėtų, bet vis tiek nulaužinėtų jeigu kreivai padaryta bus. Bet bent kai atvirai daroma, galima laisvai ir aiškiai patikrinti kaip yra padaryta ir įsitikinti kad skylių nėra. Taip visas suknistas internetas per kurį bendraujame veikia, ir nulaužomos daugiausiai uždaros sistemos, kai tuo tarpu atakos atviroms sistemoms yra ganėtinai retos.Parašė Al1 Rodyti pranešimąAš niekur neminėjau apie tai, kad skaitmeninis blogai. Aš tik sakau, kad nebūtų tai kažkoks visiškai atviras "standartas", prie kurio prisijungti, kurį nulaužti būtų galima internetu. Geležinkelių signalizacija tai ne kažkoks šviesoforas, kad ir sudėtingoje sankryžoje įrengtas. Jei šviesoforas nustos veikti, tai kaip nors pagal kelio ženklus važiuos, o jei geležinkelio signalizacija bus pachierinta sąmoningai dėl galimybės ją valdyti iš išorės, tai jau gali bus katastrofa...
 
 Priedo, kodėl jums atrodo kad tai kad standartas atviras, vidinis tinklas bus iš išorės pasiekiamas?
 - 6 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kodėl jums atrodo kad atviro kodo sistema turėtų jo turėti daugiau nei dabar yra?Parašė Al1 Rodyti pranešimąNe slaptumas, o priėjimas prie sistemos iš išorės. Jo neturėtų būti fiziškai.  
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 My bad, ne tas projektas.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
 Visiškai skirtingas reikalas, tu žurnaliūga. Riedmenų gabarito ir aišdėžių kontrolė yra visiškai skirtingas reikalas nuo signalizacijos. Bet pist protą kad viskas vėluoja ir viskas blogai tai vis dėl to norisi, tai ignoruokim 
 
 Visgi tavo pasišventimas net nepasidomėjus iškart gulti kryžiumi už viską, kas vyksta LTG ir pulti į asmeniškumus prieš tuos, kurie reiškia kritiką, yra gana komiškas. Guess what, ir tas LTG Infros riedmenų kontrolės projektas jau vėluoja maždaug metus ir nenustebsim, jei vėluos ir 2-3.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 „Standartas“ apibūdina kokio tipo signalai ar žinutės siunčiama. Atviras standartas reiškia, kad įvairūs gamintojai gali gaminti įrangą komunikuojančią tuo standartu. Standarto atvirumas nesako, kad ta sistema nebus izoliuota „oro tarpu“ nuo išorinio pasaulio.Parašė Al1 Rodyti pranešimąAš niekur neminėjau apie tai, kad skaitmeninis blogai. Aš tik sakau, kad nebūtų tai kažkoks visiškai atviras "standartas", prie kurio prisijungti, kurį nulaužti būtų galima internetu. Geležinkelių signalizacija tai ne kažkoks šviesoforas, kad ir sudėtingoje sankryžoje įrengtas. Jei šviesoforas nustos veikti, tai kaip nors pagal kelio ženklus važiuos, o jei geležinkelio signalizacija bus pachierinta sąmoningai dėl galimybės ją valdyti iš išorės, tai jau gali bus katastrofa...
 - 5 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nes galvojo apie atvirą kaip alaus bokalas, o ne atvirą kaip kalbaParašė ignaloidas Rodyti pranešimą
 Kodėl jums atrodo kad atviro kodo sistema turėtų jo turėti daugiau nei dabar yra?   
 - 6 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na ir tavo pasišventimas net nepasidomėjus iškart gulti kryžiumi prieš viską ką daro LTG ir pulti į asmeniškumus prieš tuos kurie reiškia palaikymą, yra gana komiškas. Kai pirmiau einama kritikuoti įmonė ir Lietuvos žurnalistų sugebėjimai vietoj to kad pasižiūrėti ar nedarai visiškai basic klaidos kurią iškarto įmanoma pamatyti, ir kai tą kitiems iškišus pradedama ginčyti žmogaus kuris tai parodė manieros, tai klausimas ar jūs norite kad sistema bendrai gerėtų, ar tiesiog galimybės stumti ant valstybinių įmonių. Manau aš pats gana aiškiai išreiškiu abejones dėl LTG sprendimų kai nesugebu matyti juose logikos, bet kai ateina pora žmonių kūrie garsiai pradeda nesąmones skleisti, ir aš tom nesąmonėm prieštarauju, tai tikriausiai skaitosi kad viskam gulu kryžiumiParašė John Rodyti pranešimą
 My bad, ne tas projektas.
 
 Visgi tavo pasišventimas net nepasidomėjus iškart gulti kryžiumi už viską, kas vyksta LTG ir pulti į asmeniškumus prieš tuos, kurie reiškia kritiką, yra gana komiškas. Guess what, ir tas LTG Infros riedmenų kontrolės projektas jau vėluoja maždaug metus ir nenustebsim, jei vėluos ir 2-3.  
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Sakyčiau čia labiau analizė ir yra daroma kad išsiaiškinti ar šitai daryti nėra vėjais paleidinėti pinigus (aš nemanau, bet analizė nekenkia).Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąStraipsnyje aiškiai parašyta ' ... atviru kodų gristą standartus atitinkančią ...'. Kaip ten gavos atviri standartai ir valdymas internetu - tik ši grupė težino.
 
 Ir plius "išanalizuoti galimybę", kas galbūt reiškia vėjais paleistus pinigus.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Žiūrim paprasčiau: įmonė, kurį daugiau kaip 10 metų užsiima eismo klausimais, turėtų žinoti kas įmanoma, o kas ne.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
 Sakyčiau čia labiau analizė ir yra daroma kad išsiaiškinti ar šitai daryti nėra vėjais paleidinėti pinigus (aš nemanau, bet analizė nekenkia).
 
 Ir jei užsakovas nori atviro, t.y. audituojamo, kodo - ji turėtų pasakyti kokios yra rizikos ir kuri kodo ar įrangos dalis gali neatitikti tokių reikalavimų.
 
 Tai - konsultacijos paslaugą, o ne galimybių studija. Abiem atvejais nėra nieko blogo, bet PR užkeltas labiau nei turėtų būti. Jie gi viešai neskelbia apie biuro kavos tiekėjų parinkimo studiją.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš pastebėsiu kad bent jau įspanų pranešime ( https://www.indracompany.com/sites/d...agreement_.pdf ) yra minimas ETCS L2, ir kadangi kalbama konkrečiai apie LTG Infra o ne RailBaltica, manau kad čia gali būti susijęs reikalas su 1520mm geležinkelių signalizavimu, palaikant ir ETCS L2 ir egzistuojančią sovietinę signalizaciją (ETCS turi galimybės veikti tokiu rėžimu). Ir čia būtų ganėtinai naujas reikalas, kam iš tiesų reikia indelio ir iš įmonės kuri žino europines signalizacijos sistemas, ir iš įmonės kuri žino sovietinę signalizaciją.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
 Žiūrim paprasčiau: įmonė, kurį daugiau kaip 10 metų užsiima eismo klausimais, turėtų žinoti kas įmanoma, o kas ne.
 
 Ir jei užsakovas nori atviro, t.y. audituojamo, kodo - ji turėtų pasakyti kokios yra rizikos ir kuri kodo ar įrangos dalis gali neatitikti tokių reikalavimų.
 
 Tai - konsultacijos paslaugą, o ne galimybių studija. Abiem atvejais nėra nieko blogo, bet PR užkeltas labiau nei turėtų būti. Jie gi viešai neskelbia apie biuro kavos tiekėjų parinkimo studiją.
 
 Taipogi įtariu kad minimas atvirumas būtent dėl to nes LTG nori kad jei kažką tokio patys įsidiegs kad ir Latviai su Estais įsidiegtų, ir tikimasi kad su atviru standartu bus didesni šansai jog jie tokias sistemas irgi įsidiegs. Kiek tenka nugirsti, pas Latvius ir Estus geležinkeliai vis dar palyginus sovietynas ir jie skirtingai nei LTG nuo sovietinių tinklų ir sovietinių standartų pabėgti neskuba.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taip, nesako, bet gi šiais laikais stengiamasi viską valdyti per tinką, viską sujungti į "daiktų internetą", kad galiausiai durnos galvos gali prakišti tokį dalyką ir geležinkelio signalizacijai...Parašė mantasm Rodyti pranešimą
 „Standartas“ apibūdina kokio tipo signalai ar žinutės siunčiama. Atviras standartas reiškia, kad įvairūs gamintojai gali gaminti įrangą komunikuojančią tuo standartu. Standarto atvirumas nesako, kad ta sistema nebus izoliuota „oro tarpu“ nuo išorinio pasaulio.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Su „daiktų internetu“ nėra problemų jei tai yra vietinis „daiktų internetas“ atskirtas nuo likusio pasaulio. Kas kiek žinau ir yra geležinkeliuose. Tik nori keisti iš uždaro vieno ar kelių gamintojų formato į tokį, kuriam galėtų įvairių gamintojų įrangą.Parašė Al1 Rodyti pranešimą
 Taip, nesako, bet gi šiais laikais stengiamasi viską valdyti per tinką, viską sujungti į "daiktų internetą", kad galiausiai durnos galvos gali prakišti tokį dalyką ir geležinkelio signalizacijai...
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Audituoti galima ir ne atvirą kodą. Atviras kodas yra kai jį gali pritaikyti savo reikmėms ir naudoti su įvairių tiekėjų papildymais savo nuožiūra be to kas jį parašė leidimo.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
 Žiūrim paprasčiau: įmonė, kurį daugiau kaip 10 metų užsiima eismo klausimais, turėtų žinoti kas įmanoma, o kas ne.
 
 Ir jei užsakovas nori atviro, t.y. audituojamo, kodo - ji turėtų pasakyti kokios yra rizikos ir kuri kodo ar įrangos dalis gali neatitikti tokių reikalavimų.
 
 Tai - konsultacijos paslaugą, o ne galimybių studija. Abiem atvejais nėra nieko blogo, bet PR užkeltas labiau nei turėtų būti. Jie gi viešai neskelbia apie biuro kavos tiekėjų parinkimo studiją.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 alga , va toks dabar jaunimas ...Parašė mantasm Rodyti pranešimąAudituoti galima ir ne atvirą kodą. Atviras kodas yra kai jį gali pritaikyti savo reikmėms ir naudoti su įvairių tiekėjų papildymais savo nuožiūra be to kas jį parašė leidimo.
 Net licencijos sąlygas tingi skaityti.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kurias licencijos sąlygas? Kad būna atvejų kai ne atvirą kodą leidžia audituot? O dėl atviro kodo detalių - reiktų kitoj temoj diskutuot apie OSI licencijų skirtumus nuo BSD iki GPL ir tarp GLP 2 ir 3 versijos...Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
 Comment


Comment