Tai jie prie vagonu atkainimo dar taip gaunas kad yra masinisto padejejai?
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Geležinkelių eismo organizavimas ir kiti techniniai klausimai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ant pirmo vagono būna jei manevrinis sąstatas juda vagonais į priekį.Parašė Vykentijus Rodyti pranešimąTai jie prie vagonu atkainimo dar taip gaunas kad yra masinisto padejejai?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Sveiki,
 
 Kilo toks klausimas, kuris gal ir pasirodys kiek juokingas. Kaip keleivinio traukinio mašinistas sužino kuriame kelyje, pavyzdžiui Vilniaus GS jis turės sustoti ? Praėjusį antradienį traukinys Kaunas - Vilnius sustojo aklakelyje prieš pėsčiųjų tiltą, iš kur mašinistas žinojo jog jis ten turės sustoti ? Ar jie informaciją gauna dar Kauno GS ar per radiją ? Nepykit už kvailą klausimą, su tuo nedirbu ir tiesiog pasidarė smalsu. Ačiū- Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
 - Rusija su Amerika kariauja.
 - Ir ką, kaip ten reikalai?
 - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
 - O amerikiečiai?
 - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Mašinistas prieš išvykdamas gauna maršruto lapą, berods taip jis vadinasi, kur yra nurodyta visas maršrutas, taip pat ir esami tuo metu apridobojimai jame, stočių keliai nurodyti ir kt. Kai įvyksta nenumatytas įvykis, vėluojama, priėmimo stotyse keliai ir kt. keičiasi, apie tai gali būti ir yra informuojama ir radijo ryšiu. Bet šiaip tai vadovaujamasi šviesoforų ir kelio ženklų parodymais, o ne žodiniais nurodymais radijo ryšiu.Paskutinis taisė Al1; 2016.04.26, 09:43.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tarp Vilniaus ir Naujos Vilnios yra suvirinti ilgabėgiai, tačiau ant viaduko per S.Batoro gatvę ir ko gero ant tilto per Vilnelę yra medinai pabėgai ir dideli tarpai tarp bėgių. Ar čia taip technologiškai reikia pvz. dėl temperatūtinių viaduko ar tilto deformacijų? Ar čia tiesiog pinigų klausimas ir viską čia įmanoma padaryti be medinių pabėgių ir be tarpų tarp bėgių?
 
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Negalima kitaip padaryti. Mediniai pabėgiai slopina vibracijas į tilto konstrukcijas. O sujungimai mechaniniai dėl temperatūrinių išsiplėtimų. Norint ištisinio suvirinto kelio ant betono, reikia perstatinėti tiltą - kloti gelžbetoninius blokus su prie jų tvirtinamais bėgiais. Ir tai tilto galuose reikės jungti bėgius mechaniškai. Kadangi abu tiltai metaliniai, tai gelžbetoninių blokų su tiesiai prie jų tvirtinamais bėgiais klojimas yra neįmanomas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Atvykimo keliai suplanuojami dar tvarkaraščio rengimo stadijoje.Parašė Al1 Rodyti pranešimąMašinistas prieš išvykdamas gauna maršruto lapą, berods taip jis vadinasi, kur yra nurodyta visas maršrutas, taip pat ir esami tuo metu apridobojimai jame, stočių keliai nurodyti ir kt.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pirmiausia - ne kiekvienas žino, kad traukinyje vairo nėra, kad maršrutą į atitinkamą kelią paruošia stoties budėtojas arba iešmininkas, ir mašinistui nelabai nė reikia sukti galvą, į kurį kelią traukinys bus priimtas atitinkamoje stotyje. Nors keleiviniam traukiniui priėmimo/išleidimo keliai suplanuojami dar tvarkaraščio sudarymo stadijoje, pasitaiko netikėtumų: tai vyksta remonto darbai, tai kelią užima priverstinai (dėl techninių kliūčių) sustojęs kitas traukinys. Ar per stotį reikės važiuoti tiesiuoju keliu, ar teks sumažinti greitį ir per iešmus sukti į šoninį, informuoja šviesoforų signalai.Parašė DSaulius Rodyti pranešimąSveiki,
 
 Kilo toks klausimas, kuris gal ir pasirodys kiek juokingas. Kaip keleivinio traukinio mašinistas sužino kuriame kelyje, pavyzdžiui Vilniaus GS jis turės sustoti ? Praėjusį antradienį traukinys Kaunas - Vilnius sustojo aklakelyje prieš pėsčiųjų tiltą, iš kur mašinistas žinojo jog jis ten turės sustoti ? Ar jie informaciją gauna dar Kauno GS ar per radiją ? Nepykit už kvailą klausimą, su tuo nedirbu ir tiesiog pasidarė smalsu. Ačiū
 Aš į Kauną, Vilnių ar kitą didesnę stotį važiuodamas pasigendu štai ko. Traukiniui atvykstant ilgai nebūna aišku, kuriame jo šone bus peronas, kurioje atsidarys durys. Mašinistas apie tai žino iš anksto arba bent sužino anksčiau už keleivius, ir galėtų pranešti, pro kurioje traukinio pusę bus išėjimas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Bet pas mus dažnai jie keičiami, ypač Vilniuje, Kaune. Kitose stotyse daugmaž aišku, jei nėra remonto, ar vėlavimų, keliai nesikeičia.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąAtvykimo keliai suplanuojami dar tvarkaraščio rengimo stadijoje.
 Dar vienas pastebėjimas. Šiauliuose trūksta kelių su peronais. Dabar realiai yra 3 keliai, bet ryte du iš jų būna užimti traukiniais iš Radviliškio ir į (iš) Mažeikių. Todėl jei įvyksta vėlavimas, vienas iš ekspresų turi sustoti Šilainiuose (ar Kužiuose) ir praleisti kitą, nes Šiauliai abiejų priimti vienu metu negali, o prasilenkimas pagal tvarkaraštį berods tarp Šiaulių ir Radviliškio.Paskutinis taisė Al1; 2016.04.27, 18:58.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tur būt ne Šilainiuose, o Šilėnuose?Parašė Al1 Rodyti pranešimąBet pas mus dažnai jie keičiami, ypač Vilniuje, Kaune. Kitose stotyse daugmaž aišku, jei nėra remonto, ar vėlavimų, keliai nesikeičia.
 Dar vienas pastebėjimas. Šiauliuose trūksta kelių su peronais. Dabar realiai yra 3 keliai, bet ryte du iš jų būna užimti traukiniais iš Radviliškio ir į (iš) Mažeikių. Todėl jei įvyksta vėlavimas, vienas iš ekspresų turi sustoti Šilainiuose (ar Kužiuose) ir praleisti kitą, nes Šiauliai abiejų priimti vienu metu negali, o prasilenkimas pagal tvarkaraštį berods tarp Šiaulių ir Radviliškio.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Signalizacijos taisyklėse tokia galimybė yra numatyta, tik reikia sumontuoti papildomus šviesoforus ties perono vidiriu. Nors, prieš 30 metų Vilniuje 2 D1 buvo kartais sustatomi viename kelyje be papildomų šviesoforų.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaip, suklydau. Kadangi peronas pakankamai ilgas ir naudojamos automotrisės, jas būtų galima suvaryti į vieną kelią.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dažnai iš Kauno į Kazlų Rūdą ar Marijampolę važinėju traukiniu, išvykstančiu 9:25h. Iki Kazlų Rūdos važiuoja dvi automotrisės PESA, Kazlų Rūdos geležinkelio stoties 4-ame kelyje traukinys dalijamas į dvi dalis, pirma važiuoja į Kybartus, antra į Marijampolę.Parašė Al1 Rodyti pranešimąIr dabar Kazlų Rūdoje susikabinimui į vieną kelią suvažiuoja dvi automotrisės su keleiviais.
 Dviejų automotrisių susitikimo Kazlų Rūdoje (atvykimo beveik vienu metu iš Kybartų ir Marijampolės), susikabinimo ir bendro važiavimo į Kauną bent tvarkaraštyje nėra. Nebent kada vėluojant susikabino. Šiaip tai kartu į Kauną važiuoti galėtų traukiniai Nr.686 ir Nr.696, laiko intervalas tarp kurių - apie 20 min. Iš sovietinių geležinkelio instrukcijų žinau apie galimybę traukinį priimti pagal raudoną šviesoforo signalą. Gali būti prieš stoties ribą sustabdyto traukinio mašinistui įteikiamas "Bilietas įvažiuoti į stotį", bet tai šiais laikais atrodo gana pasenusiai. Priimtinesnis kitas variantas - leidimą perduoti radijo ryšio priemonėmis. Abiem atvejais traukinio greitis negali viršyti 20 km/h.
 Ar tokios instrukcijos išliko Lietuvoje po 1990 metų, nežinau.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Signalizacijos taisyklėse yra signalas trys geltoni žiburiai - "Leidžiama dyzeliniam ir elektriniam traukiniams, automotrisei, vieniniam lokomotyvui ar sunkiajai drezinai važiuoti į laisvą kelio ruožą ypač atsargiai, ne didesniu kaip 20 km/h greičiu, iki raudonu žiburiu signalizuojančio maršruto šviesoforo".Parašė Vitas Rodyti pranešimąIš sovietinių geležinkelio instrukcijų žinau apie galimybę traukinį priimti pagal raudoną šviesoforo signalą. Gali būti prieš stoties ribą sustabdyto traukinio mašinistui įteikiamas "Bilietas įvažiuoti į stotį", bet tai šiais laikais atrodo gana pasenusiai. Priimtinesnis kitas variantas - leidimą perduoti radijo ryšio priemonėmis. Abiem atvejais traukinio greitis negali viršyti 20 km/h.
 Ar tokios instrukcijos išliko Lietuvoje po 1990 metų, nežinau.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Be reikalo buvo panaikintas aklikelis, pirmu peronu einant į kairę. Iš jo galėtų išvažiuoti Radviliškio krypties traukiniai, kurių maršrutas prasideda Šiauliuose. Tokių yra į Vilnių, Kauną, Panevšžį-Rokiškį.Parašė Al1 Rodyti pranešimąŠiauliuose problemų dėl laisvo kelio su peronu ateityje tik daugės, ypač jei bus paleista daugiau dyzelinių į Klaipėdą su prasilenkimu maždaug ties Radviliškiu - Šiauliais - Pavenčiais.
 Comment




Comment