Parašė Combat
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelių eismo organizavimas ir kiti techniniai klausimai
Collapse
X
-
Ne. Tai – savitarpio budrumo tikrinimo reglamentas, ypač svarbus tarp stoties budėtojo (ne pervažos!) ir traukinio mašinisto. Jei stoties budėtojas neišeina palydėti traukinio (stotyse, kuriose tai privaloma daryti), mašinistas turi išsikviesti stoties budėtoją radijo ryšiu ir išsiaiškinti priežastį, kodėl pastarasis nepalydėjo traukinį. Paprastai tas reikalavimas beveik niekada nevykdomas – važiuoja ir pravažiuoja.. Yra buvęs net bajeris – kai tik budėta kilsteri baltą diską (arba geltoną vėliavėlę), mašinistas paduoda lokomotyvo signalą (reiškia, kad ir jis yra budrus), tai pastaroji jam liežuvį iškiša, mat mano, kad jis ją „kadrina“. Tai tas sako, kad kitą sykį „kelnes nusimausiu ir šikną jai per langą iškišiu!“Parašė Gator Rodyti pranešimąTai tavo pranesimu vadovaujantis tos lazdeles iskelimas yra visiskai nereikalingas?
Dėl pervažų.
Yra visaip. Vienur jos uždaromos rankiniu būdu (dažniausiai stoties teritorijoje) griežtai laikantis pokalbių reglamento, kitur – pervažos „pajunta“ artėjantį traukinį, kai pastarasis aširačiais „patrumpina“ elektrą, leidžiamą bėgio grandinėmis (labai nedidelė, bet pajunta ir galvijų grandines, kai pastarieji per bėgius ropšnoja ją vilkdami). Traukiniui pravažiavus pervažos valdymo pulte užsidega lemuptė, kuri reiškia, „kad gali nuspausti mygtuką ir šlagbaumas pasikels“. Papildomo šlagbaumo „kėlėjo“ nėra, bet užtat yra pervažos signalizacija, kurios draudžiamų signalų pravažiuoti taip pat nevalia. Tik yra šioks toks laiko intervalas tarp pervažos signalizacijos ir šlagbaumo nusileidimo – kad vairuotojai pastebėtų draudžiantį signalą ir spėtų atlaisvinti pervažą iki „krentant“ šlagbaumui, o intervalas tarp traukinio ir paskutinės mašinos pervažoje yra maždaug toks, kad lokomotyvo mašinistas spėtų sustabdyti traukinį, jei pervažoje atsirastų kliūtis. O balta mirksinti spalva pervažos šviesofore reiškia, kad signalizacija „save pasitikrino“, veikia nepriekaištingai ir būtinai pamatys traukinį, jei pastarasis bus pakankamai „prispaustas“ prie bėgių (būna, kad lengvesnių riedmenų nepastebi, jei bėgiai aprūdiję), todėl vairuotojui vėlgi lieka prievolė pervažoje dairytis į abi puses. Maždaug taip populiariai.Parašė Gator Rodyti pranešimąKaip veikia gelezinkelio pervazos? Jos automatiskai gauna signala ir pasikelia (nes jei rankiniu budu tai kelejas gali uzmigti ar dar blogiau). Ar yra, kad kelia kelejas, bet dar irengta kazkokia saugos sistema kelejui nepakelus automatiskai pasikelia?
Ka reiskia kai pervazos operatorius iskelia kazkokia lazdele? Kad viskas gerai?Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment
-
Kokybės reikalavimai organizuojant ir valdant geležinkelių transporto eismą
Laba diena. Benaršydama internete užmačiau šį forumą, taigi manau mušt negausiu jei paklausiu, gal kas galėtų patart ar turi kokios informacijos tokia tema: ,,Kokybės reikalavimai organizuojant ir valdant geležinkelių transporto eismą. Lietuvos ir ES šalių geroji patirtis''. Čia man referatui reikia.
Aš samprotauju taip, kad čia reiktu rašyt apie traukinių eismo organizavimą, t.y grafikus. Gal kas turi geresnių minčių? Būsiu dėkinga už pagalbą
Comment
-
Reikėtų imti vadovėlį Заглядимов Д.П. "Организация движения на железнодорожном транспорте". Vadovėlio pradžioje yra išdėstyti pagrindiniai eismo organizavimo principai (6 ar 7, nebepamenu) ; jie ir apibrėžia eismo organizavimo kokybę. Rašant referatą, juos reikėtų gerokai išplėsti ir įvertinti sąlygas Lietuvoje. Eismo grafikas yra viso labo tik pati viršutinė „antena“, pastatyta ant traukinių eismo organizavimo principų.Parašė bedoje Rodyti pranešimąLaba diena. Benaršydama internete užmačiau šį forumą, taigi manau mušt negausiu jei paklausiu, gal kas galėtų patart ar turi kokios informacijos tokia tema: ,,Kokybės reikalavimai organizuojant ir valdant geležinkelių transporto eismą. Lietuvos ir ES šalių geroji patirtis''. Čia man referatui reikia.
Aš samprotauju taip, kad čia reiktu rašyt apie traukinių eismo organizavimą, t.y grafikus. Gal kas turi geresnių minčių? Būsiu dėkinga už pagalbą
Kai kas gali būti šiek tiek pasikeitę: planavimo periodiškumas, statistinės apskaitos procesas, komercinio darbo organizavimas. Apie tai reikia pasidomėti pačioje LG ar kurioje nors geranoriškoje ūkiskaitinėje geležinkelio stotyje.
Visos postsocialistinės šalys yra dabartinė ES dalis, o tų pastsocialistinių šalių mokslas – buvusios TSRS ir soc. šalių sandraugos traukinių eismo organizavimo mokslo dalis. Todėl jokių ypatingų pokyčių, apart sąlygotų kompiuterizacijos ir pasikeitusių laiko intervalų dėl šiuolaikinės technikos, nebus.
Vienintelė pažangesnė patirtis, kuri galėtų būti šiais laikais organizuojant eismą – dinaminis traukinių formavimo plano rengimas: uždavus krovos darbų mastus, kompiuterinė technika sumodeliuoja darbo apimtis ir trukmę stotyse ir kas parą išduoda koreguotą traukinių formavimo planą.
„Lietuvos geležinkeliai“, šiaip jau, palyginti, yra labai „susitraukę“ ir prilygsta vienam geram eksploataciniam geležinkelio ruožui. Netgi ne apygardai. Todėl vargiai lietuvių kalboje bus tinkamos literatūros ta tema.Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment
-
O stotyse kodėl 100 km/h?Parašė specialistas Rodyti pranešimąDidžiausias leistinas greitis keleiviniams traukiniams nuo Kauno iki Kybartų: tarpstočiais-120 km/h, stočių pagrindiniais keliais - 100 km/h. Nuo Kazlų Rūdos iki Kalvarijos - 80 km/h, nuo Kalvarijos iki Šeštokų - 70 km/h.
Keleivinių traukinių važiavimo trukmei įtakos turi ne tik nustatytas didžiausias leistinas greitis, bet ir lokomotyvo traukos charakteristika, didžiausias planuojamas vagonų skaičius, geležinkelio infrastruktūros ypatumai (nuokalnės/įkalnės), susutojimų vietos ir pan.
Comment
-
Nežinau aš ten tiksliai tų greičių ribojimų stotyse, bet 100 km/h greičiu bent Lietuvoje nieks nevažiuoja per iešmus. Max 80 km/h, jei iešmo kryžmėženklis 1/18.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąApribojimas važiuojant per iešmus.
O atsakant į Eimanto klausimą, tai, jei kryžmeženklis 1/22, tai galima važiuoti ir 120 km/h, tačiau tokie iešmai kainuoja daug daugiau, įrengimas sudėtingesnis, didesnės eksploatacinės išlaidos, o kas svarbiausia, tokiam iešmui pakloti reikia daug daugiau vietos, kas stotyse yra gana aktuali problema
Comment
-
Aš turiu galvoje važiavimą tiesiu keliu be sustojimų, o ne į šoninį kokį.Parašė ead Rodyti pranešimąNežinau aš ten tiksliai tų greičių ribojimų stotyse, bet 100 km/h greičiu bent Lietuvoje nieks nevažiuoja per iešmus. Max 80 km/h, jei iešmo kryžmėženklis 1/18.
O atsakant į Eimanto klausimą, tai, jei kryžmeženklis 1/22, tai galima važiuoti ir 120 km/h, tačiau tokie iešmai kainuoja daug daugiau, įrengimas sudėtingesnis, didesnės eksploatacinės išlaidos, o kas svarbiausia, tokiam iešmui pakloti reikia daug daugiau vietos, kas stotyse yra gana aktuali problema
Comment
-
Dėl kelio konstrukcijos ir iešmų stočių pagrindiniais keliais galima būtų važiuoti ir 160 km/h, tačiau dėl keleivių bei kelio darbininkų saugos per stotis nustatytas maksimalus keleivinių traukinių greitis 100 km/h. Stabdymo kelias važiuojant mažesniu greičiu yra žymiai trumpesnis.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąO stotyse kodėl 100 km/h?
Šiaip ar taip, tai leidžia išvengti labai daug aukų. Mūsų, kaikurių bendrapiliečių mentalitetas dar nėra pasikeitęs nuo "caro riuriko" laikų, ir daugelis mano kad traukiniai važiuoja "vėžlio" greičiu, todėl būdami stočių keliuose elgiasi nesaugiai.
Comment
-
Eimantai, šiuo atveju vadovaujamasi sveiku protu, o ne instrukcijomis. Retorinis klausimas tau: kaip manai, ar kas nors skaičiavo nustatydamas automobilių transportui per gyvenvietes maksimalų 50 km/h greitį?Parašė Eimantas Rodyti pranešimąAr kas skaičiavo kiek žmonių vaikšto tose mažose stotyse, ar tiesiog vadovaujamasi "caro riuriko" laikų instrukcijomis? Panašu, kad taip ir yra, nes kokiuose Tarvainiuose niekas nevaikšto.
Jeigu gyventum Tarvainiuose, tada galėtumėm diskutuoti, vaikšto ten kas nors, ar ne. Praktiškai kiekvieną dieną traukinių mašinistams tenka naudoti staigųjį traukinių stabdymą, kad išvengtų stotyse vaikštančių piliečių traumavimo ar susidūrimo su autotransportu.
Comment
-
Reikia vadovautis sveiku protu ir nustatyti sumažintą greitį tose stotyse kur tikrai didesnis žmonių judėjimas, stotis stočiai nelygu. Juk kokioj pervažoj tarpstotyje žmonių ir daugiau gali praeiti, bet dėl to niekas greičio nemažina. O gyventi nebūtina, tiesiog prie dažnos stoties troba ar dvi, nes didelė dalis stočių tiesiog laukuose.
Comment
-
Čia jau labai subtilus dalykas, niekas trobų tikrai neskaičiuos nustatydamas greitį. Be gyventojų mažose stotelėse dar yra stočių budėtojai, kelio darbininkai, kurie kartais taip pat žioplinėja vaikščiodami.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąReikia vadovautis sveiku protu ir nustatyti sumažintą greitį tose stotyse kur tikrai didesnis žmonių judėjimas, stotis stočiai nelygu. Juk kokioj pervažoj tarpstotyje žmonių ir daugiau gali praeiti, bet dėl to niekas greičio nemažina. O gyventi nebūtina, tiesiog prie dažnos stoties troba ar dvi, nes didelė dalis stočių tiesiog laukuose.
Tam tikrais atvejais nustatomas dar mažesnis traukinių važiavimo greitis: Radviliškio stoties III atvykimo-išvykimo kelyne, pagrindiniais keliais - 40 km/h, ir tik dėl darbuotojų saugos.
Comment
-
Brač, pasikuklinai maždaug trigubai.Parašė specialistas Rodyti pranešimąDėl kelio konstrukcijos ir iešmų stočių pagrindiniais keliais galima būtų važiuoti ir 160 km/h, ....Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment
-
Sveiki, norečiau sužinoti vieną dalyką. Manau pataikiau į tą temą. Norečiau sužinoti, kokie yra traukinio konduktoriaus veiksmai, kai keleivis neturintis bilieto, atsisako ji pirkti, nepateikia savo asmens dokumentų, vienu žodžiu, kokie yra konduktoriaus veiksmai jeigu susiduriama su priešiškai nusiteikusiais keleiviais?
Comment
-
Turbūt sustoja artimiausioje stotyje ir perduoda keleivį Gelsaugai.Parašė GrillzSveiki, norečiau sužinoti vieną dalyką. Manau pataikiau į tą temą. Norečiau sužinoti, kokie yra traukinio konduktoriaus veiksmai, kai keleivis neturintis bilieto, atsisako ji pirkti, nepateikia savo asmens dokumentų, vienu žodžiu, kokie yra konduktoriaus veiksmai jeigu susiduriama su priešiškai nusiteikusiais keleiviais?
Comment
Comment