Atleidzia is darbo.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Geležinkelių eismo organizavimas ir kiti techniniai klausimai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gali dar būti toks dalykas, kad pažemins pareiguose, ir jam dar reikės atlyginti nuostolį... Vienu žodžiu dirbs už kapeikas ...Parašė Wycka Rodyti pranešimąKas paprastai tokiais atvejais gresia mašinistui? Atleidžia iš darbo, pažemina pareigose, duoda privalomų nemokamų atostogų, skiria papeikimą, skiria baudą, ar dar kaip nors baudžia?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O kuri šviesa degė lokomotyviniame šviesofore? Ir kodėl nesuveikė EPK, jeigu važiuojant į draudžiamąjį greitis buvo apie 50 km/h?Parašė jawa Rodyti pranešimąTaigi, maždaug jau susidaro vazdas kaip viskas buvo... Pagrindiniame kelyje išleidžiamasis degė žalias. DR1A važiavo 21 keliu, mašinistas pakėlė galvą, pamatė kad žalia šviesa degė, nors degė ne jam, pradėjo įsibėgėt kad pabandyt stabdžius... Pradėjo įsibėgėt, žiūrėjo į greitmačio juostą, kad įsitikinti jog pasiektas greitis 50 ... Štai ir dėl to jis taip sulindo ant tos žolės, nes jeigu pagal; viska, ten per iešmu greitis 25 km/h, o jis galvojo kad važiuoja pagrindiniu.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Turbut degė baltas... Ant balto 60 km/h atrodo galima ....Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO kuri šviesa degė lokomotyviniame šviesofore? Ir kodėl nesuveikė EPK, jeigu važiuojant į draudžiamąjį greitis buvo apie 50 km/h?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dege baltas lokomotyvinis, nes ten nekoduotas kelias. Ant balto lokomotyvinio gali vaziuot ir 120km/h. Jej butu KLUB-U sistema tai tada max.60km/h.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO kuri šviesa degė lokomotyviniame šviesofore? Ir kodėl nesuveikė EPK, jeigu važiuojant į draudžiamąjį greitis buvo apie 50 km/h?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dar vaikystėje didelėse stotyse žiūrėdavau į raudonų ir mėlynų švieselių margumynus, kuriuose kartais pasimaišydavo žalias, geltonas (du geltoni) arba baltas. Ir ne kartą pamastydavau, kaip mašinistai susigaudo ir iš toli įžiūri, kurio kelio šviesofore užsidegė leidžiamasis signalas, ar važiuoti kartais nepradės ne tas traukinys, kuriam leidžiama. Abejonės nelabai išsisklaidė dabar, kai puikiausiai įsisavinau įvairias geležinkelyje galiojančias instrukcijas. Iš sovietinės Geležinkelių signalizacijos instrukcijos prisimenu punktą, reikalaujantį, kad šviesoforas turi būti įrengtas taip, kad jo signalus nebūtų galima priimti iš kitu keliu važiuojančio traukinio... Ar kažkas parašyta daabr Lietuvoje galiojančiose taisyklėse, nežinau...Parašė jawa Rodyti pranešimąTaigi, maždaug jau susidaro vazdas kaip viskas buvo... Pagrindiniame kelyje išleidžiamasis degė žalias. DR1A važiavo 21 keliu, mašinistas pakėlė galvą, pamatė kad žalia šviesa degė, nors degė ne jam, pradėjo įsibėgėt kad pabandyt stabdžius... Pradėjo įsibėgėt, žiūrėjo į greitmačio juostą, kad įsitikinti jog pasiektas greitis 50 ... Štai ir dėl to jis taip sulindo ant tos žolės, nes jeigu pagal; viska, ten per iešmu greitis 25 km/h, o jis galvojo kad važiuoja pagrindiniu ...
 
 ...
 Matyt, problema išliko... DR1A mašinistą šiuo atveju labai kaltinti nebūčiau linkęs. Liaudiškai tariant, neklysta tik nieko nedarantys... Nors mašinistas per radijo ryšio priemonę galėjo stoties budėtojo pasiklausti, kam dega tas žalias signalas - jam ar ne.
 (Praeityje daug kartų pastebėjau, kad taip mašinistai pasitikslindavo didelėse Rytų Sibiro geležinkelio stotyse, budėtojai taip pat vis pranešdavo apie pakeliui šviesoforuose įjungtus signalus; beje - tame Rusijos krašte beveik visur galiojo nerašyta taisyklė "dešimt kartų klausk, bet nepadaryk negerai").
 
 Kažkaip jaučiu, kad tada žalias signalas kitame kelyje užsidegė išvažiuoti keleiviniam traukiniui Nr.311 Charkovas-Kaliningradas (iš Vilniaus išv. 1:15h), įkandin jo būtų važiavęs dyzelinis, kuriam iš Kauno 4:26h būtų tekę važiuoti į Marijampolę (ankstesnėje mano žinutėje pateiktą spėjimą kol kas nepaneigė niekas, o kad tada iš Kauno į Marijampolę ir 7:48h į Kybartus išvažiavo tik vienvagonis AR2, mačiau pats; ir aišku, kad tokį mažos keleivių talpos traukinį išleido ne iš gero...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vossloh KS tipo bėgio sąvarža. Tik įdomu tas, kad pagal viską lyg šito tipo sąvaržoj tarpiklio po padėklu lyg ir nebūnaParašė Eimantas Rodyti pranešimąBėgio tvirtinimas prie medinio pabėgio
 Atvaizdas
  
 
 Vossloh W14 tipo bėgio sąvarža.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąPrie gelžbetoninio
 Atvaizdas
 Paskutinis taisė ead; 2011.10.31, 11:28.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kaip veikia gelezinkelio pervazos? Jos automatiskai gauna signala ir pasikelia (nes jei rankiniu budu tai kelejas gali uzmigti ar dar blogiau). Ar yra, kad kelia kelejas, bet dar irengta kazkokia saugos sistema kelejui nepakelus automatiskai pasikelia?
 Ka reiskia kai pervazos operatorius iskelia kazkokia lazdele? Kad viskas gerai?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Įdomiai klausimus formuluoji, lyg didžiausia problema būtų, kad užtvaras laiku PASIKELTU, o ne nusileistu O šiap tai pravažiuoja vieną fiksatorių- nusileidžia, pravažiuoja kitą- pakyla. Bet egzistuoja sistema, kur pervaža užsidaro automatiškai, o atidaro pervažininkas, tad tada jau reikia melstis, kad "kelėjas" neužmigtu O šiap tai pravažiuoja vieną fiksatorių- nusileidžia, pravažiuoja kitą- pakyla. Bet egzistuoja sistema, kur pervaža užsidaro automatiškai, o atidaro pervažininkas, tad tada jau reikia melstis, kad "kelėjas" neužmigtu  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai yra pervažos budėtojas. Su geltona susukta vėliavėle (dienos metu, o naktį žibintu) sutinka kiekvieną traukinį, o tai rodo lokomotyvo brigadai, kad pervaža uždaryta, o traukinys važiuoja normaliai, be sutrikimų.Parašė Gator Rodyti pranešimąKa reiskia kai pervazos operatorius iskelia kazkokia lazdele? Kad viskas gerai?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O kas buna jei masinistas nemato budetojo su ta veliavele? Na tarkim budetojas uzmigo. Traukinys stabdo?Parašė robertas Rodyti pranešimąTai yra pervažos budėtojas. Su geltona susukta vėliavėle (dienos metu, o naktį žibintu) sutinka kiekvieną traukinį, o tai rodo lokomotyvo brigadai, kad pervaža uždaryta, o traukinys važiuoja normaliai, be sutrikimų.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kadangi pervaza uzsidaro automatiskai , tai masinistas signalizuodamasParašė Gator Rodyti pranešimąO kas buna jei masinistas nemato budetojo su ta veliavele? Na tarkim budetojas uzmigo. Traukinys stabdo?
 dazniausiai budetoja pazadina Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai. Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nėra jokio tikslo traukinį stabdyti. O kokie tolimesni veiksmai, atvirai kalbant, instrukcijose kaip ir nenumatyta, nes pervažininko funkcija yra vienintelė: jei atsiranda kliūtis ant pervažos – įjungti draudžiantį šviesoforo signalą; yra vietų, kur šviesoforai statomi iš abiejų pervažos pusių (atitvaros vadinasi, berods). Dar gali būti funkcija – atidaryti pervažą automobiliams traukiniui pravažiavus.Parašė Gator Rodyti pranešimąO kas buna jei masinistas nemato budetojo su ta veliavele? Na tarkim budetojas uzmigo. Traukinys stabdo?Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
 Comment








Comment