Parašė groundzer
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Geležinkelių eismo organizavimas ir kiti techniniai klausimai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tikrai ne kabinoj.Parašė dihin Rodyti pranešimąKur turi buti derintojas kai silumvezis per manevrus kabinasi prie vagonu?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Būtinai manevrinio lokomotyvo aikštelėje, ar šalia vagono su kuriuo susikabina. Labai daug pasitaiko atvejų, kai dėl autosankabų ašių nesutapimo "traumuojami" vagonai ar lokomotyvai. Manevrinis lokomotyvas yra kapotinio tipo ir mašinistas nemato autosankabų padėties.Parašė 2M62 Rodyti pranešimąMasinistas gali patikrinti sukabinima patraukiant nuo sastato, o derintojo vieta yra ant laipteliu 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 na realiai tai nevisada,instrukcijoje parasyta ,kad kai kuriais atvejais derintojas tiesiog gali duoti komanda masinistui pasitikrinti patraukus vagonus,ir jei nesusikabino tada prieiti ir asmeniskai isitikinti.Parašė specialistas Rodyti pranešimąBūtinai manevrinio lokomotyvo aikštelėje, ar šalia vagono su kuriuo susikabina. Labai daug pasitaiko atvejų, kai dėl autosankabų ašių nesutapimo "traumuojami" vagonai ar lokomotyvai. Manevrinis lokomotyvas yra kapotinio tipo ir mašinistas nemato autosankabų padėties.
 Dar vienas klausimas,pvz man atstume sastata,turiu prisikabinti ir ji trauktis,ar tureciau eiti apziureti visus vagonus pries traukiant?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Iš tikrųjų taip. Jeigu susikabino, tai manevrinio sąstato ar prekinio traukinio mašinistas susikabinimo kokybę turi patikrinti pakeitęs judėjimo kryptį ir trumpam įjugęs trauką.Parašė dihin Rodyti pranešimąna realiai tai nevisada,instrukcijoje parasyta ,kad kai kuriais atvejais derintojas tiesiog gali duoti komanda masinistui pasitikrinti patraukus vagonus,ir jei nesusikabino tada prieiti ir asmeniskai isitikinti.
 Dar vienas klausimas,pvz man atstume sastata,turiu prisikabinti ir ji trauktis,ar tureciau eiti apziureti visus vagonus pries traukiant?
 Dėl sąstato tikrinimo tai labai individulaus klausimas. Reikia žiūrėti konkrečios stoties Stoties knygą. Galbūt yra kažkokių sąlygų dėl manevravimo darbų saugos ir pan.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tame ir reikalas ,kad stoties knygoje nieko apie tai neparasyta o masinistai kelia bangas,aisku jie noretu,kad derintojas sastata tikrintu(kad galetu pasnausti 10 minParašė specialistas Rodyti pranešimąIš tikrųjų taip. Jeigu susikabino, tai manevrinio sąstato ar prekinio traukinio mašinistas susikabinimo kokybę turi patikrinti pakeitęs judėjimo kryptį ir trumpam įjugęs trauką.
 Dėl sąstato tikrinimo tai labai individulaus klausimas. Reikia žiūrėti konkrečios stoties Stoties knygą. Galbūt yra kažkokių sąlygų dėl manevravimo darbų saugos ir pan. nors teritorija uzdara nors teritorija uzdara
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 spyga jiemsParašė 2M62 Rodyti pranešimąTaip kad tikrink sastatus ir leisk masinistams pasnausti  labai jau kvailai atrodo,kad tau katik atstume sastata ir tu vel eini ji tikrinti,labai jau nekonkrecios instrukcijos,visaip gali interpretuoti labai jau kvailai atrodo,kad tau katik atstume sastata ir tu vel eini ji tikrinti,labai jau nekonkrecios instrukcijos,visaip gali interpretuoti nebereikalo sovietiniais laikais masinistus 55 metu isleisdavo i pensija,kai 12 val per diena prasedi silumvezi vieni tai biski ir pavazuoja stogelis nebereikalo sovietiniais laikais masinistus 55 metu isleisdavo i pensija,kai 12 val per diena prasedi silumvezi vieni tai biski ir pavazuoja stogelis  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O jeigu po ratu jau padėjo ratstabdį? Kas tada?Parašė dihin Rodyti pranešimąspyga jiems labai jau kvailai atrodo,kad tau katik atstume sastata ir tu vel eini ji tikrinti labai jau kvailai atrodo,kad tau katik atstume sastata ir tu vel eini ji tikrinti
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Atstumant sąstatą derintojas važiuoja ant paskutinio vagono ir sustabdžius padeda šiame gale ratstabdžiusParašė Aleksio Rodyti pranešimąO jeigu po ratu jau padėjo ratstabdį? Kas tada?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Labai jau nekonkretu. Reikėtų žinoti vietą ir situaciją, tada galima būtų diskutuoti apie tai ar privalo derintojas tikrinti sąstatą, ar ne. Manevravimo procese galioja ta pati sena gera patarlė: 9 kartus pamatuok, 10 pjauk. (9 kartus įsitikink, kad sąstate viskas tvarkoje ir tik tada pradėk judėti).Parašė dihin Rodyti pranešimąAtstumant sąstatą derintojas važiuoja ant paskutinio vagono ir sustabdžius padeda šiame gale ratstabdžius
 
 Tamstai užuojauta, kad tenka dirbti su reikliu ir principingu mašinistu.  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai ,kad ponas reikalaujate, kaip nebusi grieztasParašė rakolioux Rodyti pranešimąTamstai užuojauta, kad tenka dirbti su reikliu ir principingu mašinistu.  [/QUOTE] [/QUOTE]
 
 Specialistai nereikalauja, tik kartais pataria reikalaujantiems  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pvž naftos bazėje Kaune derintojas būna ant galinio vagono pasilipęs ,nežinau kaip tai vadinas ta vieta kur jis būna , o kai atvažiuoja pasiimti jų , tai išlipa ankščiau iš to lokomotyvo. Prie teritorijos vartų jis nulipa ir eina iki cisternų , kitų vagonų stabdymo vietos , iešmų perjungėjų ir t.t.. Tada racijos pagalba jis susišneka su mašinistu kiek važiuot ir pakiša tą ratstabdį. Beto jie ten pastebėjau kalba "metrais" , nurodo kiek metrų liko ir finale pasako "jungiames"Parašė dihin Rodyti pranešimąKur turi buti derintojas kai silumvezis per manevrus kabinasi prie vagonu? o tada būna boom o tada būna boom Paskutinis taisė Mantukas05; 2014.02.26, 20:23.Neskubėk ir nespėsi. Paskutinis taisė Mantukas05; 2014.02.26, 20:23.Neskubėk ir nespėsi.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jis nereiklus,jis pensininkasParašė specialistas Rodyti pranešimąLabai jau nekonkretu. Reikėtų žinoti vietą ir situaciją, tada galima būtų diskutuoti apie tai ar privalo derintojas tikrinti sąstatą, ar ne. Manevravimo procese galioja ta pati sena gera patarlė: 9 kartus pamatuok, 10 pjauk. (9 kartus įsitikink, kad sąstate viskas tvarkoje ir tik tada pradėk judėti).
 
 Tamstai užuojauta, kad tenka dirbti su reikliu ir principingu mašinistu.  bet šiaip nieko žmogelis,klauso bet šiaip nieko žmogelis,klauso Dar klausimas:rajone manevruoja  vienas lokomotyvas,ar reikia kaskart stoti prie necentralizuotu iesmu?
							
						Paskutinis taisė dihin; 2014.02.26, 23:40. Dar klausimas:rajone manevruoja  vienas lokomotyvas,ar reikia kaskart stoti prie necentralizuotu iesmu?
							
						Paskutinis taisė dihin; 2014.02.26, 23:40.
 Comment





Comment