Parašė Ignalina
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelių eismo organizavimas ir kiti techniniai klausimai
Collapse
X
-
-
Laba žinantys,
paporinkit ką karjeros požiūriu reiškia netyčinis draudžiamo signalo pravažiavimas (pvz pacanai užtrumpino bėgius prieš pat įvažiuojant į bloką arba kito traukini ašis kirto bloko ribą), nustatyto greičio viršijimas.
Bandau įsivaizduoti kurioje vietoje yra LT geležinkelis (skalė - nuo Šiaurės Korėjos iki Vokietijos).
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąLaba žinantys,
paporinkit ką karjeros požiūriu reiškia netyčinis draudžiamo signalo pravažiavimas (pvz pacanai užtrumpino bėgius prieš pat įvažiuojant į bloką arba kito traukini ašis kirto bloko ribą), nustatyto greičio viršijimas.
Bandau įsivaizduoti kurioje vietoje yra LT geležinkelis (skalė - nuo Šiaurės Korėjos iki Vokietijos).
Jeigu mašinistas viršijo greitį - jis eis už vartų.Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąJeigu lokomotyvo šviesofore žalias staiga persijungė į geltonai-raudoną, o vietos sustoti nebuvo (viskas tai puikiai matosi greitmačio juostoje) - nieko mašinistui nebus.
Jeigu mašinistas viršijo greitį - jis eis už vartų.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąManau visur taip.
Vokietijoje mašinistas arba pasikeičia kabinoje su kolega, arba priima traukinį pagal sutrumpintą programą (jei jis nestovėjo ilgiau nei berods parą). Jokių sveikatos ar dokumentų patikrinimų: jei mato, kad dėl sveikatos negali išvažiuoti į kelią, praneša dispečeriui ir jis ieško pamainos.
- 1 patinka
Comment
-
Ne visur taip. Ir Vokietijoje mašinistų trūkumas, niekas ten nieko nemėto iš darbo. Tik už labai grubų pažeidimą, kuris privedė iki avarijos (techninės) ar pan. O už smulkesnius - atima premijas, priedus ir pan. Priedo ten profsąjungos stiprios ir darbdaviui apynasris yra. O visokiose bananistanuose visko būna. Gi labai "turtingos" šalys... Todėl ir "turtingos", kad taip mėtosi žmonėmis...
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąTurtinga šalis, jei gali taip mėtyti kvalifikuotus žmones.Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąPrieš 5-10 metų, kai buvo mašinistų perteklius ir buvo sena valdžia, ir pas mus už tokius dalykus 3-6 mėn. pažemindavo į padėjėjus/šaltkalvius. Dabar, kai mašinistų yra daugiau nei reikia - niekas nesismuklina.
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Aš internetuose pažiūriu kaip dirba mašinistai Rusijoje ir kiap Vokietijoje. Rusijoje pirma priima mašinistą (depe tikrina pažymėjimą!); paskui mašinistas priima lokomotyvą iki jungties su pirmu vagonu; paskui priima stabdžius (nesvarbu kad traukinys ką tik važiavo). Ir po papildomu procedūrų gali pajudėti.
Vokietijoje mašinistas arba pasikeičia kabinoje su kolega, arba priima traukinį pagal sutrumpintą programą (jei jis nestovėjo ilgiau nei berods parą). Jokių sveikatos ar dokumentų patikrinimų: jei mato, kad dėl sveikatos negali išvažiuoti į kelią, praneša dispečeriui ir jis ieško pamainos.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO dabar pasakyk, Rusijoje ar Vakaruose dažnesnės didžiulės geležinkelių katastrofos su daugybe aukų? Visokie kelių vagonų nuriedėjimais ar manevrinių lokomotyvų susidūrimai su vagonais ir pan. be žmonių aukų nesiskaito.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąYra daugiau nei reikia? Tai kad visur darbuotojų trūkumas, o mašinistų perteklius?Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.
Comment
Comment