Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių eismo organizavimas ir kiti techniniai klausimai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai jie prie vagonu atkainimo dar taip gaunas kad yra masinisto padejejai?

    Comment


      Parašė Vykentijus Rodyti pranešimą
      Tai jie prie vagonu atkainimo dar taip gaunas kad yra masinisto padejejai?
      Ant pirmo vagono būna jei manevrinis sąstatas juda vagonais į priekį.
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        Sveiki gal kas dirbat ar zinot , apie kelyno budetojo darba? Man siulo ten eiti pas juos, zinau kad tokie yra bet nzn ka jie daro konkreciai , tik kad sedi pamainoj kartu su Stoties budetoju

        Comment


          Comment


            Sveiki,

            Kilo toks klausimas, kuris gal ir pasirodys kiek juokingas. Kaip keleivinio traukinio mašinistas sužino kuriame kelyje, pavyzdžiui Vilniaus GS jis turės sustoti ? Praėjusį antradienį traukinys Kaunas - Vilnius sustojo aklakelyje prieš pėsčiųjų tiltą, iš kur mašinistas žinojo jog jis ten turės sustoti ? Ar jie informaciją gauna dar Kauno GS ar per radiją ? Nepykit už kvailą klausimą, su tuo nedirbu ir tiesiog pasidarė smalsu. Ačiū
            - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
            - Rusija su Amerika kariauja.
            - Ir ką, kaip ten reikalai?
            - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
            - O amerikiečiai?
            - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

            Comment


              Mašinistas prieš išvykdamas gauna maršruto lapą, berods taip jis vadinasi, kur yra nurodyta visas maršrutas, taip pat ir esami tuo metu apridobojimai jame, stočių keliai nurodyti ir kt. Kai įvyksta nenumatytas įvykis, vėluojama, priėmimo stotyse keliai ir kt. keičiasi, apie tai gali būti ir yra informuojama ir radijo ryšiu. Bet šiaip tai vadovaujamasi šviesoforų ir kelio ženklų parodymais, o ne žodiniais nurodymais radijo ryšiu.
              Paskutinis taisė Al1; 2016.04.26, 08:43.

              Comment


                Tarp Vilniaus ir Naujos Vilnios yra suvirinti ilgabėgiai, tačiau ant viaduko per S.Batoro gatvę ir ko gero ant tilto per Vilnelę yra medinai pabėgai ir dideli tarpai tarp bėgių. Ar čia taip technologiškai reikia pvz. dėl temperatūtinių viaduko ar tilto deformacijų? Ar čia tiesiog pinigų klausimas ir viską čia įmanoma padaryti be medinių pabėgių ir be tarpų tarp bėgių?

                Comment


                  Negalima kitaip padaryti. Mediniai pabėgiai slopina vibracijas į tilto konstrukcijas. O sujungimai mechaniniai dėl temperatūrinių išsiplėtimų. Norint ištisinio suvirinto kelio ant betono, reikia perstatinėti tiltą - kloti gelžbetoninius blokus su prie jų tvirtinamais bėgiais. Ir tai tilto galuose reikės jungti bėgius mechaniškai. Kadangi abu tiltai metaliniai, tai gelžbetoninių blokų su tiesiai prie jų tvirtinamais bėgiais klojimas yra neįmanomas.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Mašinistas prieš išvykdamas gauna maršruto lapą, berods taip jis vadinasi, kur yra nurodyta visas maršrutas, taip pat ir esami tuo metu apridobojimai jame, stočių keliai nurodyti ir kt.
                    Atvykimo keliai suplanuojami dar tvarkaraščio rengimo stadijoje.
                    Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                    Comment


                      Parašė DSaulius Rodyti pranešimą
                      Sveiki,

                      Kilo toks klausimas, kuris gal ir pasirodys kiek juokingas. Kaip keleivinio traukinio mašinistas sužino kuriame kelyje, pavyzdžiui Vilniaus GS jis turės sustoti ? Praėjusį antradienį traukinys Kaunas - Vilnius sustojo aklakelyje prieš pėsčiųjų tiltą, iš kur mašinistas žinojo jog jis ten turės sustoti ? Ar jie informaciją gauna dar Kauno GS ar per radiją ? Nepykit už kvailą klausimą, su tuo nedirbu ir tiesiog pasidarė smalsu. Ačiū
                      Pirmiausia - ne kiekvienas žino, kad traukinyje vairo nėra, kad maršrutą į atitinkamą kelią paruošia stoties budėtojas arba iešmininkas, ir mašinistui nelabai nė reikia sukti galvą, į kurį kelią traukinys bus priimtas atitinkamoje stotyje. Nors keleiviniam traukiniui priėmimo/išleidimo keliai suplanuojami dar tvarkaraščio sudarymo stadijoje, pasitaiko netikėtumų: tai vyksta remonto darbai, tai kelią užima priverstinai (dėl techninių kliūčių) sustojęs kitas traukinys. Ar per stotį reikės važiuoti tiesiuoju keliu, ar teks sumažinti greitį ir per iešmus sukti į šoninį, informuoja šviesoforų signalai.
                      Aš į Kauną, Vilnių ar kitą didesnę stotį važiuodamas pasigendu štai ko. Traukiniui atvykstant ilgai nebūna aišku, kuriame jo šone bus peronas, kurioje atsidarys durys. Mašinistas apie tai žino iš anksto arba bent sužino anksčiau už keleivius, ir galėtų pranešti, pro kurioje traukinio pusę bus išėjimas.

                      Comment


                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                        Atvykimo keliai suplanuojami dar tvarkaraščio rengimo stadijoje.
                        Bet pas mus dažnai jie keičiami, ypač Vilniuje, Kaune. Kitose stotyse daugmaž aišku, jei nėra remonto, ar vėlavimų, keliai nesikeičia.
                        Dar vienas pastebėjimas. Šiauliuose trūksta kelių su peronais. Dabar realiai yra 3 keliai, bet ryte du iš jų būna užimti traukiniais iš Radviliškio ir į (iš) Mažeikių. Todėl jei įvyksta vėlavimas, vienas iš ekspresų turi sustoti Šilainiuose (ar Kužiuose) ir praleisti kitą, nes Šiauliai abiejų priimti vienu metu negali, o prasilenkimas pagal tvarkaraštį berods tarp Šiaulių ir Radviliškio.
                        Paskutinis taisė Al1; 2016.04.27, 17:58.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Bet pas mus dažnai jie keičiami, ypač Vilniuje, Kaune. Kitose stotyse daugmaž aišku, jei nėra remonto, ar vėlavimų, keliai nesikeičia.
                          Dar vienas pastebėjimas. Šiauliuose trūksta kelių su peronais. Dabar realiai yra 3 keliai, bet ryte du iš jų būna užimti traukiniais iš Radviliškio ir į (iš) Mažeikių. Todėl jei įvyksta vėlavimas, vienas iš ekspresų turi sustoti Šilainiuose (ar Kužiuose) ir praleisti kitą, nes Šiauliai abiejų priimti vienu metu negali, o prasilenkimas pagal tvarkaraštį berods tarp Šiaulių ir Radviliškio.
                          Tur būt ne Šilainiuose, o Šilėnuose?

                          Comment


                            Taip, suklydau. Kadangi peronas pakankamai ilgas ir naudojamos automotrisės, jas būtų galima suvaryti į vieną kelią.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Taip, suklydau. Kadangi peronas pakankamai ilgas ir naudojamos automotrisės, jas būtų galima suvaryti į vieną kelią.
                              Signalizacijos taisyklėse tokia galimybė yra numatyta, tik reikia sumontuoti papildomus šviesoforus ties perono vidiriu. Nors, prieš 30 metų Vilniuje 2 D1 buvo kartais sustatomi viename kelyje be papildomų šviesoforų.
                              Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                              Comment


                                Ir dabar Kazlų Rūdoje susikabinimui į vieną kelią suvažiuoja dvi automotrisės su keleiviais.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Ir dabar Kazlų Rūdoje susikabinimui į vieną kelią suvažiuoja dvi automotrisės su keleiviais.
                                  Dažnai iš Kauno į Kazlų Rūdą ar Marijampolę važinėju traukiniu, išvykstančiu 9:25h. Iki Kazlų Rūdos važiuoja dvi automotrisės PESA, Kazlų Rūdos geležinkelio stoties 4-ame kelyje traukinys dalijamas į dvi dalis, pirma važiuoja į Kybartus, antra į Marijampolę.
                                  Dviejų automotrisių susitikimo Kazlų Rūdoje (atvykimo beveik vienu metu iš Kybartų ir Marijampolės), susikabinimo ir bendro važiavimo į Kauną bent tvarkaraštyje nėra. Nebent kada vėluojant susikabino. Šiaip tai kartu į Kauną važiuoti galėtų traukiniai Nr.686 ir Nr.696, laiko intervalas tarp kurių - apie 20 min. Iš sovietinių geležinkelio instrukcijų žinau apie galimybę traukinį priimti pagal raudoną šviesoforo signalą. Gali būti prieš stoties ribą sustabdyto traukinio mašinistui įteikiamas "Bilietas įvažiuoti į stotį", bet tai šiais laikais atrodo gana pasenusiai. Priimtinesnis kitas variantas - leidimą perduoti radijo ryšio priemonėmis. Abiem atvejais traukinio greitis negali viršyti 20 km/h.
                                  Ar tokios instrukcijos išliko Lietuvoje po 1990 metų, nežinau.

                                  Comment


                                    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                    Iš sovietinių geležinkelio instrukcijų žinau apie galimybę traukinį priimti pagal raudoną šviesoforo signalą. Gali būti prieš stoties ribą sustabdyto traukinio mašinistui įteikiamas "Bilietas įvažiuoti į stotį", bet tai šiais laikais atrodo gana pasenusiai. Priimtinesnis kitas variantas - leidimą perduoti radijo ryšio priemonėmis. Abiem atvejais traukinio greitis negali viršyti 20 km/h.
                                    Ar tokios instrukcijos išliko Lietuvoje po 1990 metų, nežinau.
                                    Signalizacijos taisyklėse yra signalas trys geltoni žiburiai - "Leidžiama dyzeliniam ir elektriniam traukiniams, automotrisei, vieniniam lokomotyvui ar sunkiajai drezinai važiuoti į laisvą kelio ruožą ypač atsargiai, ne didesniu kaip 20 km/h greičiu, iki raudonu žiburiu signalizuojančio maršruto šviesoforo".
                                    Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                    Comment


                                      Šiauliuose problemų dėl laisvo kelio su peronu ateityje tik daugės, ypač jei bus paleista daugiau dyzelinių į Klaipėdą su prasilenkimu maždaug ties Radviliškiu - Šiauliais - Pavenčiais.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Šiauliuose problemų dėl laisvo kelio su peronu ateityje tik daugės, ypač jei bus paleista daugiau dyzelinių į Klaipėdą su prasilenkimu maždaug ties Radviliškiu - Šiauliais - Pavenčiais.
                                        Be reikalo buvo panaikintas aklikelis, pirmu peronu einant į kairę. Iš jo galėtų išvažiuoti Radviliškio krypties traukiniai, kurių maršrutas prasideda Šiauliuose. Tokių yra į Vilnių, Kauną, Panevšžį-Rokiškį.

                                        Comment


                                          Dabar paprasčiau būtų įrengti šviesoforą per vidurį perono trečiam keliui.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X