Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių eismo organizavimas ir kiti techniniai klausimai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
    Pvž naftos bazėje Kaune derintojas būna ant galinio vagono pasilipęs ,nežinau kaip tai vadinas ta vieta kur jis būna , o kai atvažiuoja pasiimti jų , tai išlipa ankščiau iš to lokomotyvo. Prie teritorijos vartų jis nulipa ir eina iki cisternų , kitų vagonų stabdymo vietos , iešmų perjungėjų ir t.t.. Tada racijos pagalba jis susišneka su mašinistu kiek važiuot ir pakiša tą ratstabdį. Beto jie ten pastebėjau kalba "metrais" , nurodo kiek metrų liko ir finale pasako "jungiames" o tada būna boom
    Ką daro naftos bazeje su vagonais?pakrauna,iskrauna kokį produktą?

    Comment


      Parašė dihin Rodyti pranešimą
      Ką daro naftos bazeje su vagonais?pakrauna,iskrauna kokį produktą?
      Atveža benziną , dyzeliną , dabar ir dujų iškrovimo aikštelę pastatė ,tik nežinau ar dar veikia ji. Dar nuomojasi kitus du kelius automobiliniams vagonams saugoti , nes Palemone nevisada yra vietos , ar prie automobilių turgaus.
      Neskubėk ir nespėsi.

      Comment


        Parašė dihin Rodyti pranešimą
        Jis nereiklus,jis pensininkas bet šiaip nieko žmogelis,klauso Dar klausimas:rajone manevruoja vienas lokomotyvas,ar reikia kaskart stoti prie necentralizuotu iesmu?
        Taip, reikia kiekvieną kartą sustoti ir įsitikinti, kad necentralizuotas iešmas tvarkingas ir maršrutas tinkamai parengtas. Kadangi necentralizuotų iešmų niekas nesaugo, nėra jokios jo padėties kontrolės jį gali bent kas pervesti ir panašiai. Jeigu važiuodami iešmu nugriūsite ir šifruojant saugos sistemos KLUB-U važiavimo duomenis bus nustatyta, kad prieš necentralizuotą iešmą nebuvo sustota - vienareikšmiškai dėl įvykio bus pripažintas kaltu mašinistas ir derintojas.

        Comment


          Parašė specialistas Rodyti pranešimą
          Taip, reikia kiekvieną kartą sustoti ir įsitikinti, kad necentralizuotas iešmas tvarkingas ir maršrutas tinkamai parengtas. Kadangi necentralizuotų iešmų niekas nesaugo, nėra jokios jo padėties kontrolės jį gali bent kas pervesti ir panašiai. Jeigu važiuodami iešmu nugriūsite ir šifruojant saugos sistemos KLUB-U važiavimo duomenis bus nustatyta, kad prieš necentralizuotą iešmą nebuvo sustota - vienareikšmiškai dėl įvykio bus pripažintas kaltu mašinistas ir derintojas.
          na bet jeigu as manevruoju vienas ir matau iesmus

          Comment


            Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
            Atveža benziną , dyzeliną , dabar ir dujų iškrovimo aikštelę pastatė ,tik nežinau ar dar veikia ji. Dar nuomojasi kitus du kelius automobiliniams vagonams saugoti , nes Palemone nevisada yra vietos , ar prie automobilių turgaus.
            idomu ar ima apsauginius vagonus privazuojint prie estakados?

            Comment


              Parašė dihin Rodyti pranešimą
              idomu ar ima apsauginius vagonus privazuojint prie estakados?
              Paaiškink kas tie apsauginiai vagonai?
              Neskubėk ir nespėsi.

              Comment


                Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                Paaiškink kas tie apsauginiai vagonai?
                na buna,kad norint privazuoti prie estakados ir paimti vagonus,reikalingi du apsauginiai vagonai(dazniausiai platforminiai)cia tipo kad lokomotyvas kartais neduotu kibirksties ir nekiltu gaisras,na bet kiek suprantu pas jus tiesiog lakomotyvas privazuoja ir traukia,siaip manau tie apsauginiai vagonai neduoda naudos tik papildomai prideda darbo,dar suprantu kai buvo senieji silumveziai,bet dabar kam jie reikalingi neisivaizduoju,gal kas paaiskins?

                Comment


                  Parašė dihin Rodyti pranešimą
                  na buna,kad norint privazuoti prie estakados ir paimti vagonus,reikalingi du apsauginiai vagonai(dazniausiai platforminiai)cia tipo kad lokomotyvas kartais neduotu kibirksties ir nekiltu gaisras,na bet kiek suprantu pas jus tiesiog lakomotyvas privazuoja ir traukia,siaip manau tie apsauginiai vagonai neduoda naudos tik papildomai prideda darbo,dar suprantu kai buvo senieji silumveziai,bet dabar kam jie reikalingi neisivaizduoju,gal kas paaiskins?
                  Jis be jokių apsauginių atvažiuoja ir atveža ir pasiima tuščias cisternas.
                  Neskubėk ir nespėsi.

                  Comment


                    Parašė dihin Rodyti pranešimą
                    na buna,kad norint privazuoti prie estakados ir paimti vagonus,reikalingi du apsauginiai vagonai(dazniausiai platforminiai)cia tipo kad lokomotyvas kartais neduotu kibirksties ir nekiltu gaisras,na bet kiek suprantu pas jus tiesiog lakomotyvas privazuoja ir traukia,siaip manau tie apsauginiai vagonai neduoda naudos tik papildomai prideda darbo,dar suprantu kai buvo senieji silumveziai,bet dabar kam jie reikalingi neisivaizduoju,gal kas paaiskins?
                    Dėl kibirkščių - traukiniuiose cisternas prikabina tiesiai prie lokomotyvo ir jokioo gaisro neįvyksta.
                    Apsauginius vagonus dažniausiai naudoja kai tempia vagonus su neveikiančiais stabdžiais - atsikabinimo atvėju apsauginių vagonų stabdymo jėgos turi užtekti saugiam sustojimui.
                    Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                    Comment


                      Sveiki, važiuojant traukiniu kilo tokia mintis. Jei traukinys dėl kažkokios priežasties užtrunka ir ima vėluoti, tačiau galinėje stotyyje pasirodo laiku. Tai kaip pasivejamas grafikas? Ar važiuojama didesniu greičiu ir tai reiškia, kad reguliariūs marštutai nevaziuoja maksimaliai įmanomai greitai? Ar vairuotojas kaipnors gudrauja, važiuodamas greičiau neleistinai ar stovėdamas trumpiau stotyse?
                      RADVILIŠKIO AMBASADORIUS :D

                      Comment


                        Parašė doncius Rodyti pranešimą
                        Sveiki, važiuojant traukiniu kilo tokia mintis. Jei traukinys dėl kažkokios priežasties užtrunka ir ima vėluoti, tačiau galinėje stotyyje pasirodo laiku. Tai kaip pasivejamas grafikas? Ar važiuojama didesniu greičiu ir tai reiškia, kad reguliariūs marštutai nevaziuoja maksimaliai įmanomai greitai? Ar vairuotojas kaipnors gudrauja, važiuodamas greičiau neleistinai ar stovėdamas trumpiau stotyse?
                        Traukiniai tikrai nevažiuoja didesniu greičiu, nei leistinas. Sustojimų trukmę vėluodamas gali sumažinti, jeigu nėra keleivių. Dažniausiai paskubą mašinistas padaro manipuliuodamas pagreičiu: naudoja maksimalią trauką įsibėgėdamas ir greičiau pasiekia maksimalų greitį bei stabdo didesne jėga trumpindamas stabdymo kelią.
                        Yra ir kitų organizacinių būdų, tarkim iš Kauno į Vilnių važiuojantį vėluojantį traukinį tarpinių stotelių budėtojai priima ne į šoninius, bet į pagrindinius kelius ir taip vėlavimas iki Vilniaus gali būti sumažinamas iki 10 min.

                        Comment


                          Parašė doncius Rodyti pranešimą
                          Sveiki, važiuojant traukiniu kilo tokia mintis. Jei traukinys dėl kažkokios priežasties užtrunka ir ima vėluoti, tačiau galinėje stotyyje pasirodo laiku. Tai kaip pasivejamas grafikas? Ar važiuojama didesniu greičiu ir tai reiškia, kad reguliariūs marštutai nevaziuoja maksimaliai įmanomai greitai? Ar vairuotojas kaipnors gudrauja, važiuodamas greičiau neleistinai ar stovėdamas trumpiau stotyse?
                          Manau, kad maksimaliu leistinu greičiu pagal tvarkaraštį niekad nevažiuojama. Juo važiuojama, kai vėluojama.

                          Juk buvo kažkada reisas Vilnius - Kaunas 59 minutės. Tai ten išspaudė maksimumą iš maksimumo visų faktorių, ko gero (max greitis, pagrindiniai stočių keliai, greitesnė akselereacija, kaip minėjo specialistas).

                          Comment


                            Sveiki, šiuo metu rašau diplominį darbą apie Lietuvos geležinkelių veiklos organizavimą. Gal galėtumete kasnors išvardinti argumentus kodėl yra naudinga tiesti dvikelį geležinkelio ruožą nuo Kužių iki Klaipėdos ir kitose atkarose tarp Jonavos ir Linkaičių. Ar finansiškai tokia investicija atsiperka ir yra naudinga?

                            Comment


                              Parašė Chepajev Rodyti pranešimą
                              Sveiki, šiuo metu rašau diplominį darbą apie Lietuvos geležinkelių veiklos organizavimą. Gal galėtumete kasnors išvardinti argumentus kodėl yra naudinga tiesti dvikelį geležinkelio ruožą nuo Kužių iki Klaipėdos ir kitose atkarose tarp Jonavos ir Linkaičių. Ar finansiškai tokia investicija atsiperka ir yra naudinga?
                              Tur būt niekam nekyla abejonių, kad keleiviniai ir prekiniai traukiniai važinėja abiem kryptimis. Kai geležinkelyje bėgiai vieni, su prasilenkimais susidaro problemų. Prasilenkti gali tik stotyse. Tokiu atveju vienam kuriam sąstatui9o gal ir abiem?) tenka stotyje sustoti. Kiek papildomai laiko užtrunkama ir kiek kuro sudeginama sustabdant ir vėl pajudinant apie 60 vagonų sąstatą, aiškinti tur būt nereikia. Iš Vilniaus į Radviliškį ir iš Radviliškio į Klaipėdą traukinių važiuoja daug. Tarp Kaišiadorių ir Radviliškio antri bėgiai yra jau didesnėje kelio dalyje, kiek mažiau - tarp Radviliškio ir Klaipėdos. Tarp Gaižiūnų ir Jonavos nutiesti problema tilto per Nerį rekonstrukcija, tarp Šilainių ir Kėdainių - tilto per Nevėžį. Tiltai ne mažiau apsunkina antrųjų bėgių tiesimą tarp Šiaulių ir Klaipėdos.
                              Antrų bėgių reikalingumą dabar nesunku įžvelgti Kauno-Kazlų Rūdos atkarpoje - vykdant "Rail Baltica" statybos darbus čia abiem kryptimis važinėjama tik vienais, ir traukinių prasilenkinėjimai stotyse pamastymų sukelia daug.
                              Tekę girdėti, kad keleivinio traukinio sustabdymas stotyje ar stotelėje kainuoja apie 50 litų. Taip LG vadovai aiškino panaikindami keleivinių traukinių sustojimą Zoknių stotyje, kur keleivių praktiškai nėra. Kiek kainuoja kilometrinio prekinio sąstato sustabdymas ir pajudinimas, nežinau...
                              Tikriausiai neapsimokėtų antrus bėgius tiesti pvz. iš Šeštokų į Alytų ar iš Panevėžio į Rokiškį, kur traukinių eismas nėra intensyvus. O kai kuriose Lentvario-Marcinkonių ir Vilniaus-Turmanto geležinkelių dalyse antri bėgiai netaip seniai buvo demontuoti.

                              Comment


                                Dėkui už atsakymą. Logiškai mąstant yra suprantamas dvikelių reikalingumas intensyviuose ruožuose. Klausimas iškilo todėl nes ginantis kursinį darbą buvo stipri opocizija iš vieno asmens, dirbusio geležinkelių srityje, šiuo klausimu. Jo argumentai buvo, kad investicijos tiesiant antrą kelią yra milžiniškos, apytiksliai 1mln. Lt vienam kilometrui, ir kad tai yra lėšų švaistymas. Pasak jo tinkamas eismo reguliavimas yra priimtinesnis variantas tokiuose ruožuose.

                                Comment


                                  Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                  Tur būt niekam nekyla abejonių, kad keleiviniai ir prekiniai traukiniai važinėja abiem kryptimis. Kai geležinkelyje bėgiai vieni, su prasilenkimais susidaro problemų. Prasilenkti gali tik stotyse. Tokiu atveju vienam kuriam sąstatui9o gal ir abiem?) tenka stotyje sustoti. Kiek papildomai laiko užtrunkama ir kiek kuro sudeginama sustabdant ir vėl pajudinant apie 60 vagonų sąstatą, aiškinti tur būt nereikia. Iš Vilniaus į Radviliškį ir iš Radviliškio į Klaipėdą traukinių važiuoja daug. Tarp Kaišiadorių ir Radviliškio antri bėgiai yra jau didesnėje kelio dalyje, kiek mažiau - tarp Radviliškio ir Klaipėdos. Tarp Gaižiūnų ir Jonavos nutiesti problema tilto per Nerį rekonstrukcija, tarp Šilainių ir Kėdainių - tilto per Nevėžį. Tiltai ne mažiau apsunkina antrųjų bėgių tiesimą tarp Šiaulių ir Klaipėdos.
                                  Antrų bėgių reikalingumą dabar nesunku įžvelgti Kauno-Kazlų Rūdos atkarpoje - vykdant "Rail Baltica" statybos darbus čia abiem kryptimis važinėjama tik vienais, ir traukinių prasilenkinėjimai stotyse pamastymų sukelia daug.
                                  Tekę girdėti, kad keleivinio traukinio sustabdymas stotyje ar stotelėje kainuoja apie 50 litų. Taip LG vadovai aiškino panaikindami keleivinių traukinių sustojimą Zoknių stotyje, kur keleivių praktiškai nėra. Kiek kainuoja kilometrinio prekinio sąstato sustabdymas ir pajudinimas, nežinau...
                                  Tikriausiai neapsimokėtų antrus bėgius tiesti pvz. iš Šeštokų į Alytų ar iš Panevėžio į Rokiškį, kur traukinių eismas nėra intensyvus. O kai kuriose Lentvario-Marcinkonių ir Vilniaus-Turmanto geležinkelių dalyse antri bėgiai netaip seniai buvo demontuoti.
                                  Tiltas per Nerį Jonavoje pritaikytas antram keliui.

                                  Parašė Chepajev Rodyti pranešimą
                                  Dėkui už atsakymą. Logiškai mąstant yra suprantamas dvikelių reikalingumas intensyviuose ruožuose. Klausimas iškilo todėl nes ginantis kursinį darbą buvo stipri opocizija iš vieno asmens, dirbusio geležinkelių srityje, šiuo klausimu. Jo argumentai buvo, kad investicijos tiesiant antrą kelią yra milžiniškos, apytiksliai 1mln. Lt vienam kilometrui, ir kad tai yra lėšų švaistymas. Pasak jo tinkamas eismo reguliavimas yra priimtinesnis variantas tokiuose ruožuose.
                                  Tinkamas eismo reguliavimas yra savaiminis poreikis nepriklausomai nuo kelių skaičiaus, bet visi keliai turi savo pralaidumo ribą.
                                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                  Comment


                                    Gal galima būtu sužinoti koki informacinį šaltinį kur būtu nurodyta statistika ar kiti šių ruožų pralaidumo duomenys?

                                    Comment


                                      Viešų nebus bus.

                                      Comment


                                        Ką reiškia šie ženklai?


                                        Neskubėk ir nespėsi.

                                        Comment


                                          Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                                          Ką reiškia šie ženklai?
                                          Atvaizdas


                                          Atvaizdas
                                          1 - po kliūties nuleisti plūgą.
                                          2 - prieš kliūtį pakelti plūga;

                                          Comment

                                          Working...
                                          X