Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių eismo organizavimas ir kiti techniniai klausimai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė groundzer Rodyti pranešimą
    Dar vienas klausimas railfanams. Ką reiškia lentelės su užrašais ant mažųjų šviesoforų ? Pvz Klaipėdoje šalia pietinio uosto aptarnavimo kelio yra įrengti du pagalbiniai keliai (kaip suprantu prasilenkimui arba laikinam sąstatų kaupimui). Jų galuose yra mažieji šviesoforai su lentelėmis, ant kurių parašyta M503 ir M504. Logiškiausias variantas, kuris "šauna" į galvą tai užrašai žymi kelio ilgį metrais.
    Manevrinis Nr. 503 ir manevrinis Nr. 504

    Comment


      Kur turi buti derintojas kai silumvezis per manevrus kabinasi prie vagonu?

      Comment


        Parašė dihin Rodyti pranešimą
        Kur turi buti derintojas kai silumvezis per manevrus kabinasi prie vagonu?
        Tikrai ne kabinoj.

        Comment


          to prasme ar reikia buti prie pat autosankabu ir stebeti,ar uztenka sukabinima pasitikrinti patsaukiant vagonus (stebint is toliau)

          Comment


            Masinistas gali patikrinti sukabinima patraukiant nuo sastato, o derintojo vieta yra ant laipteliu

            Comment


              Parašė 2M62 Rodyti pranešimą
              Masinistas gali patikrinti sukabinima patraukiant nuo sastato, o derintojo vieta yra ant laipteliu
              Būtinai manevrinio lokomotyvo aikštelėje, ar šalia vagono su kuriuo susikabina. Labai daug pasitaiko atvejų, kai dėl autosankabų ašių nesutapimo "traumuojami" vagonai ar lokomotyvai. Manevrinis lokomotyvas yra kapotinio tipo ir mašinistas nemato autosankabų padėties.

              Comment


                Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                Būtinai manevrinio lokomotyvo aikštelėje, ar šalia vagono su kuriuo susikabina. Labai daug pasitaiko atvejų, kai dėl autosankabų ašių nesutapimo "traumuojami" vagonai ar lokomotyvai. Manevrinis lokomotyvas yra kapotinio tipo ir mašinistas nemato autosankabų padėties.
                na realiai tai nevisada,instrukcijoje parasyta ,kad kai kuriais atvejais derintojas tiesiog gali duoti komanda masinistui pasitikrinti patraukus vagonus,ir jei nesusikabino tada prieiti ir asmeniskai isitikinti.
                Dar vienas klausimas,pvz man atstume sastata,turiu prisikabinti ir ji trauktis,ar tureciau eiti apziureti visus vagonus pries traukiant?

                Comment


                  Parašė dihin Rodyti pranešimą
                  na realiai tai nevisada,instrukcijoje parasyta ,kad kai kuriais atvejais derintojas tiesiog gali duoti komanda masinistui pasitikrinti patraukus vagonus,ir jei nesusikabino tada prieiti ir asmeniskai isitikinti.
                  Dar vienas klausimas,pvz man atstume sastata,turiu prisikabinti ir ji trauktis,ar tureciau eiti apziureti visus vagonus pries traukiant?
                  Iš tikrųjų taip. Jeigu susikabino, tai manevrinio sąstato ar prekinio traukinio mašinistas susikabinimo kokybę turi patikrinti pakeitęs judėjimo kryptį ir trumpam įjugęs trauką.
                  Dėl sąstato tikrinimo tai labai individulaus klausimas. Reikia žiūrėti konkrečios stoties Stoties knygą. Galbūt yra kažkokių sąlygų dėl manevravimo darbų saugos ir pan.

                  Comment


                    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                    Iš tikrųjų taip. Jeigu susikabino, tai manevrinio sąstato ar prekinio traukinio mašinistas susikabinimo kokybę turi patikrinti pakeitęs judėjimo kryptį ir trumpam įjugęs trauką.
                    Dėl sąstato tikrinimo tai labai individulaus klausimas. Reikia žiūrėti konkrečios stoties Stoties knygą. Galbūt yra kažkokių sąlygų dėl manevravimo darbų saugos ir pan.
                    Tame ir reikalas ,kad stoties knygoje nieko apie tai neparasyta o masinistai kelia bangas,aisku jie noretu,kad derintojas sastata tikrintu(kad galetu pasnausti 10 min nors teritorija uzdara

                    Comment


                      Taip kad tikrink sastatus ir leisk masinistams pasnausti

                      Comment


                        Parašė 2M62 Rodyti pranešimą
                        Taip kad tikrink sastatus ir leisk masinistams pasnausti
                        spyga jiemslabai jau kvailai atrodo,kad tau katik atstume sastata ir tu vel eini ji tikrinti,labai jau nekonkrecios instrukcijos,visaip gali interpretuoti nebereikalo sovietiniais laikais masinistus 55 metu isleisdavo i pensija,kai 12 val per diena prasedi silumvezi vieni tai biski ir pavazuoja stogelis

                        Comment


                          Ką reiškia tikrinti sąstatą? Ką ten tikrinti? Kurioje stotyje čia veiksmas?
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            Parašė dihin Rodyti pranešimą
                            spyga jiemslabai jau kvailai atrodo,kad tau katik atstume sastata ir tu vel eini ji tikrinti
                            O jeigu po ratu jau padėjo ratstabdį? Kas tada?
                            Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                            Comment


                              O tai jų dėjimo ir nuėmimo tvarka nereglamentuota?
                              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                              Comment


                                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                O jeigu po ratu jau padėjo ratstabdį? Kas tada?
                                Atstumant sąstatą derintojas važiuoja ant paskutinio vagono ir sustabdžius padeda šiame gale ratstabdžius

                                Comment


                                  Parašė dihin Rodyti pranešimą
                                  Atstumant sąstatą derintojas važiuoja ant paskutinio vagono ir sustabdžius padeda šiame gale ratstabdžius
                                  Labai jau nekonkretu. Reikėtų žinoti vietą ir situaciją, tada galima būtų diskutuoti apie tai ar privalo derintojas tikrinti sąstatą, ar ne. Manevravimo procese galioja ta pati sena gera patarlė: 9 kartus pamatuok, 10 pjauk. (9 kartus įsitikink, kad sąstate viskas tvarkoje ir tik tada pradėk judėti).

                                  Tamstai užuojauta, kad tenka dirbti su reikliu ir principingu mašinistu.

                                  Comment


                                    Tamstai užuojauta, kad tenka dirbti su reikliu ir principingu mašinistu. [/QUOTE]

                                    Tai ,kad ponas reikalaujate, kaip nebusi grieztas
                                    Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

                                    Comment


                                      Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
                                      Tamstai užuojauta, kad tenka dirbti su reikliu ir principingu mašinistu.
                                      Tai ,kad ponas reikalaujate, kaip nebusi grieztas [/QUOTE]

                                      Specialistai nereikalauja, tik kartais pataria reikalaujantiems

                                      Comment


                                        Parašė dihin Rodyti pranešimą
                                        Kur turi buti derintojas kai silumvezis per manevrus kabinasi prie vagonu?
                                        Pvž naftos bazėje Kaune derintojas būna ant galinio vagono pasilipęs ,nežinau kaip tai vadinas ta vieta kur jis būna , o kai atvažiuoja pasiimti jų , tai išlipa ankščiau iš to lokomotyvo. Prie teritorijos vartų jis nulipa ir eina iki cisternų , kitų vagonų stabdymo vietos , iešmų perjungėjų ir t.t.. Tada racijos pagalba jis susišneka su mašinistu kiek važiuot ir pakiša tą ratstabdį. Beto jie ten pastebėjau kalba "metrais" , nurodo kiek metrų liko ir finale pasako "jungiames" o tada būna boom
                                        Paskutinis taisė Mantukas05; 2014.02.26, 19:23.
                                        Neskubėk ir nespėsi.

                                        Comment


                                          Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                                          Labai jau nekonkretu. Reikėtų žinoti vietą ir situaciją, tada galima būtų diskutuoti apie tai ar privalo derintojas tikrinti sąstatą, ar ne. Manevravimo procese galioja ta pati sena gera patarlė: 9 kartus pamatuok, 10 pjauk. (9 kartus įsitikink, kad sąstate viskas tvarkoje ir tik tada pradėk judėti).

                                          Tamstai užuojauta, kad tenka dirbti su reikliu ir principingu mašinistu.
                                          Jis nereiklus,jis pensininkas bet šiaip nieko žmogelis,klauso Dar klausimas:rajone manevruoja vienas lokomotyvas,ar reikia kaskart stoti prie necentralizuotu iesmu?
                                          Paskutinis taisė dihin; 2014.02.26, 22:40.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X