Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių eismo organizavimas ir kiti techniniai klausimai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Arba remontuos kokį nors kelią, arba pradės Mažeikių-Rengės ruožo atstatymą.
    Abejoju, nes mačiau kad nuvažiavo link Bugenių

    Comment


      Parašė Mindaugas93 Rodyti pranešimą
      Abejoju, nes mačiau kad nuvažiavo link Bugenių
      Tuomet ten. Bet Mažeikiai-Rengė turi sutvarkyt šiemet (ar iki kitų metų pradžios) - tam skirtos ES lėšos (skelbiama SM puslapyje).

      Comment


        Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
        Tai lokomotyvu depas kaip supratau Vilniuje yra gelez.stotyje,o elektriniu traukiniu N.Vilnioje? O kur pvz.keleiviniu vagonu depas? Beto kodel tuomet traukinys atvykstantys i Vilniu,daznai tese kelione toliau iki N.Vilnios nors pats yra dyzelinis. Nejaugi po to grizta nakciai atgal i Vilniaus gelez.stoti (depa) ar kaip?
        Vilniaus stotis. Keleivinis pastatas – mėlynu stogu.




        Lokomotyvų depas (cechas žemiau rato, veik ne viduryje nuotraukos, matosi lokomotyvai iš abiejų jo pusių). Anksčiau jis buvo keleiviniams lokomotyvams. Žemiau matosi ar tai keleiviniai vagonai, ar tai dyzeliniai traukinukai; pagal vagonų skaičių, panašiau į dyzelinius traukinukus (reikėtų nuo to tilto žiūronais žvilgterėti, kaip ten dabar yra natūroje, kadangi nuotrauka sena). Taip pat matosi pasukamasis ratas (riedmuo užvažiuoja ant sukiosios dalies, sukioji dalis pasukama su visu riedmeniu reikiamo „garažo“ link, ten ir nuvažiuoja riedmuo). Nežinau, ar tas ratas lokomotyvams naudojamas ar kokiai kitai technikai (motorvežiams ir kitai kelininkų ir kitų infrastruktūros darbuotojų, technikai) – nesu geras žinovas tos teritorijos; panašu, kad ne lokomotyvams.

        Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

        Comment


          Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
          Arba remontuos kokį nors kelią, arba pradės Mažeikių-Rengės ruožo atstatymą.
          Tai – tipinis technikos rinkinys geležinkelio iešmui keisti (išima seną su visais pabėgiais ir kloja naują vietoj seno).

          O dėl geležinkelio ruožo. . .LSDP praktiškai beveik visur paėmė daugumą. Tai – atspindys būsimo Seimo, taip pat ir kam priklausys SM. Dailydka, matydamas rinkimų į savivaldybę rezultatus, manau, dabar yra ramus kai belgas. Įtariu, kad ruožo „atsatymas“, esant tokiai politinei padėčiai, gali ir užsitęsti. Na, dar kokius metus 3 – 4.
          Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

          Comment


            Parašė Combat Rodyti pranešimą
            Tai – tipinis technikos rinkinys geležinkelio iešmui keisti (išima seną su visais pabėgiais ir kloja naują vietoj seno).

            O dėl geležinkelio ruožo. . .LSDP praktiškai beveik visur paėmė daugumą. Tai – atspindys būsimo Seimo, taip pat ir kam priklausys SM. Dailydka, matydamas rinkimų į savivaldybę rezultatus, manau, dabar yra ramus kai belgas. Įtariu, kad ruožo „atsatymas“, esant tokiai politinei padėčiai, gali ir užsitęsti. Na, dar kokius metus 3 – 4.
            Jei darbų neatliks per numatytą terminą - pinigai nebus įsisavinti ir teks grąžinti atgal.

            Comment


              Pusapvalis senasis cechas prie rato ir su juo sujungtas priklauso VLRD, ir ratas nuolatos naudojamas lokomotyvams.
              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

              Comment


                gerulės foto=]]

                Comment


                  Sveiki, nežinau kur rašyti, manau labiausiai tiks čia. Šiandien važiuodamas iš Jonavos link Kėdainių apie 17:20min. mačiau įdomų dalyką. Siemens ER20CF + 2M62M ir ilgas sąstatas baltarusių čoperių. Gaila numerių nemačiau traukinių. Taigi, ar čia dažnas dalykas, ar čia tiesiog "emkos" neatlaikė spaudimo ir "pagriuvo"?

                  P.S Traukinys judėjo nuo Jonavos link Kėdainių taipogi.

                  Comment


                    Parašė bosco Rodyti pranešimą
                    Sveiki, nežinau kur rašyti, manau labiausiai tiks čia. Šiandien važiuodamas iš Jonavos link Kėdainių apie 17:20min. mačiau įdomų dalyką. Siemens ER20CF + 2M62M ir ilgas sąstatas baltarusių čoperių. Gaila numerių nemačiau traukinių. Taigi, ar čia dažnas dalykas, ar čia tiesiog "emkos" neatlaikė spaudimo ir "pagriuvo"?

                    P.S Traukinys judėjo nuo Jonavos link Kėdainių taipogi.
                    Įprasta, pats keletą kartų mačiau. Mano galva, gali būti du atvejai:

                    1 - sunkus traukinys, todėl naudojama dviguba trauka ER20CF+2M62(M,K);

                    2 - Vieną šilumvežį pervaro rezervu traukinio sąstate.

                    Daugiau žinantys galėtų patikslinti.

                    Comment


                      Parašė Mindaugas93 Rodyti pranešimą
                      Abejoju, nes mačiau kad nuvažiavo link Bugenių

                      nei bugeniu nei mazeikiu stotyse nemaciau siandien technikos. ryte prie pervazos laukiau tai praleke link bugeniu pabegiu reguliavimo ar tai tankinimo technika. matyt sustojes dar kazkur

                      Comment


                        Parašė ronkele Rodyti pranešimą
                        nei bugeniu nei mazeikiu stotyse nemaciau siandien technikos. ryte prie pervazos laukiau tai praleke link bugeniu pabegiu reguliavimo ar tai tankinimo technika. matyt sustojes dar kazkur
                        Kad bereikalingai naktimis nebudėtumėt laukdami kelio klojimo technikos, pasikartosiu: kap. remontui (kaip ir bet kokiam kitam) reikalingas projektas, o jis, kiek žinau, dar neparengtas. Vėliau seks LG skelbiamas konkursas kelio statybai (LG skelbs kaip „kapitaliniam remontui“, jei kaipo tokį atliks apskritai). Apie pusmetį praeina nuo konkurso paskelbimo ir nugalėtojo parinkimo, o dar kol darbai prasidės. . . .Manau, kad iki 2012 metų pavasario galite miegoti ramiai.

                        Jei Mažeikiuose pamatysite va tokią techniką

                        ,

                        pilnai prikrautą kelio gardžių (gatavai surinkta geležinkelio kelio atkarpa – bėgiai, pritvirtinti prie geležinkelio pabėgių), tada galima įtarti, kad „ant dienų“ prasidės kelio klojimas. Bet: LG skelbė, kad geležinkelio kelią nuardė dėl blogos žemių sankasos būklės. Taigi, pirmiausia LG (aišku, ne ji, bet rangovai) turėtų „nurakti“ nuo kelio sankasos balastą – granitinės skaldos sluoksnį, o po to imituoti, kad tvarko geležinkelio kelio sankasą (kažką stumdyti su buldozeriu ir lyginti su grėbliu) . Pirmiausia ir turėtume pamatyti minėtus darbus. Antru atveju, jei geležinkelio kelią pradės kloti ant tos pačios skaldos, net nepajudintos, skandalas vėl gi – kam reikėjo nuardyti geležinkelio kelią dengiantis bloga sankasos būkle, jei naujas klojamas ant tos pačios?
                        Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

                        Comment


                          Parašė robertas Rodyti pranešimą
                          Įprasta, pats keletą kartų mačiau. Mano galva, gali būti du atvejai:

                          1 - sunkus traukinys, todėl naudojama dviguba trauka ER20CF+2M62(M,K);

                          2 - Vieną šilumvežį pervaro rezervu traukinio sąstate.

                          Daugiau žinantys galėtų patikslinti.
                          Taip 2011-05-19 dieną iš Vaidotų į Radviliškį buvo Išleistas traukinys Nr.2625 su krautais vagonais kurį traukė 2m26K 0233 + ER20CF XX. Tai buvo padaryta dėl porinės traukos. Kažką daugiau komentuoti negaliu mūsų sąstatas išvyko anksčiau nespėjau nuklausyt tiksliau kas ir kaip.
                          N.L.V

                          Comment


                            Taigi, šiandien 2011.10.14 ~01:30 valandą, dyzelinis traukinys, važiuojantis į Kauną rezervu po remonto, Vilniuje pravažiavo M21 draudžiamąjį, atrodo papjovė iešmus, įvažiavo į aklikelį ir nuvažiavo nuo bėgių... Štai video filmuotas ryte ~8:00... Įvykio priežastys tyriamos, kai daugiau sužinosiu, butinai parašysiu kuom baigėsi.
                            http://www.youtube.com/watch?v=FHiN8KycHuY[/QUOTE]

                            Arba užmigo, arba neaišku ką tuo metu veikė
                            Tolokai nuo prizmės nuvažiavo....

                            Comment


                              Parašė AB13 Rodyti pranešimą
                              Taigi, šiandien 2011.10.14 ~01:30 valandą, dyzelinis traukinys, važiuojantis į Kauną rezervu po remonto, Vilniuje pravažiavo M21 draudžiamąjį, atrodo papjovė iešmus, įvažiavo į aklikelį ir nuvažiavo nuo bėgių... Štai video filmuotas ryte ~8:00... Įvykio priežastys tyriamos, kai daugiau sužinosiu, butinai parašysiu kuom baigėsi.
                              http://www.youtube.com/watch?v=FHiN8KycHuY
                              Arba užmigo, arba neaišku ką tuo metu veikė
                              Tolokai nuo prizmės nuvažiavo....[/QUOTE]

                              Gal D1 pagaliau iš rezervo bus paleistas dėl DR1A trūkumo?

                              Comment


                                Parašė AB13 Rodyti pranešimą
                                Taigi, šiandien 2011.10.14 ~01:30 valandą, dyzelinis traukinys, važiuojantis į Kauną rezervu po remonto, Vilniuje pravažiavo M21 draudžiamąjį, atrodo papjovė iešmus, įvažiavo į aklikelį ir nuvažiavo nuo bėgių... Štai video filmuotas ryte ~8:00... Įvykio priežastys tyriamos, kai daugiau sužinosiu, butinai parašysiu kuom baigėsi.
                                http://www.youtube.com/watch?v=FHiN8KycHuY
                                Arba užmigo, arba neaišku ką tuo metu veikė
                                Tolokai nuo prizmės nuvažiavo....[/QUOTE]

                                Tikriausiai ta DR1A iš Kauno 4:26h būtų važiavęs į Marijampolę (be keleivių)?
                                Bet tuo laiku išvažiavo AR2 (mačiau kaip į Kauną grįžo 6:46). Į Kybartus 7:48h išvažiavo taip pat AR2. Keleivių į Kybartys buvo nedaug, daugiau būti turėjo iš Kybartų grįžtant į Kauną (Kaune būna 11:30h).
                                Iš Kauno į Kybartus 15:15h. ir 17:50h. išvažiavo trivagoniai DR1A (matyt, vėliau į Kauną rezervu nuvarė kitą DR1A, o penktadienio popietę, kai keleivių iš didmiesčio į provinciją būna daug, trivagonių tikrai reikėjo).
                                P.S.: biskį neįsivazduoju, ar avarijoje DR1A tikrai prapjovė iešmus...

                                Comment


                                  Iesmu neispjove. Kadangi jam dege draudziamas signalas tai jo marsrutas buvo nukreiptas i aklakeli.

                                  Comment


                                    Taigi, maždaug jau susidaro vazdas kaip viskas buvo... Pagrindiniame kelyje išleidžiamasis degė žalias. DR1A važiavo 21 keliu, mašinistas pakėlė galvą, pamatė kad žalia šviesa degė, nors degė ne jam, pradėjo įsibėgėt kad pabandyt stabdžius... Pradėjo įsibėgėt, žiūrėjo į greitmačio juostą, kad įsitikinti jog pasiektas greitis 50 ... Štai ir dėl to jis taip sulindo ant tos žolės, nes jeigu pagal; viska, ten per iešmu greitis 25 km/h, o jis galvojo kad važiuoja pagrindiniu ...

                                    Čia gali buti ne tiksli versija, nes kolkas dar tyksliai niekas nieko nežino...


                                    P.S. iešmo jis nepapjovė, aš suklydau...
                                    Paskutinis taisė jawa; 2011.10.16, 16:37.

                                    Comment


                                      Parašė jawa Rodyti pranešimą
                                      Taigi, maždaug jau susidaro vazdas kaip viskas buvo... Pagrindiniame kelyje išleidžiamasis degė žalias. DR1A važiavo 21 keliu, mašinistas pakėlė galvą, pamatė kad žalia šviesa degė, nors degė ne jam, pradėjo įsibėgėt kad pabandyt stabdžius... Pradėjo įsibėgėt, žiūrėjo į greitmačio juostą, kad įsitikinti jog pasiektas greitis 50 ... Štai ir dėl to jis taip sulindo ant tos žolės, nes jeigu pagal; viska, ten per iešmu greitis 25 km/h, o jis galvojo kad važiuoja pagrindiniu ...

                                      Čia gali buti ne tiksli versija, nes kolkas dar tyksliai niekas nieko nežino...


                                      P.S. iešmo jis nepapjovė, aš suklydau...
                                      Tyrimo eigoje, manau, įdomių dalykų išryškės...

                                      Comment


                                        Parašė jawa Rodyti pranešimą
                                        Taigi, maždaug jau susidaro vazdas kaip viskas buvo... Pagrindiniame kelyje išleidžiamasis degė žalias. DR1A važiavo 21 keliu, mašinistas pakėlė galvą, pamatė kad žalia šviesa degė, nors degė ne jam, pradėjo įsibėgėt kad pabandyt stabdžius... Pradėjo įsibėgėt, žiūrėjo į greitmačio juostą, kad įsitikinti jog pasiektas greitis 50 ... Štai ir dėl to jis taip sulindo ant tos žolės, nes jeigu pagal; viska, ten per iešmu greitis 25 km/h, o jis galvojo kad važiuoja pagrindiniu ...
                                        Čia gali buti ne tiksli versija, nes kolkas dar tyksliai niekas nieko nežino...
                                        P.S. iešmo jis nepapjovė, aš suklydau...
                                        Kas paprastai tokiais atvejais gresia mašinistui? Atleidžia iš darbo, pažemina pareigose, duoda privalomų nemokamų atostogų, skiria papeikimą, skiria baudą, ar dar kaip nors baudžia?
                                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                        Comment

                                        Working...
                                        X