Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių eismo organizavimas ir kiti techniniai klausimai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Grebiami kolegos, o Jūs man įrodykite. Nuvykite į bent kurį Kaišiadorių-Radviliškio ruožo dvikelį tarpstotį ir padarykite fotografiją, įrodančią, kad lyginiame ir nelyginiame keliuose, kiekviename kelyje abejomis kryptimis sumontuoti tarpstočio šviesoforai.

    Traukinių eismo tvarkdaris esant tam tikromis situacijomis traukinius neteisingu keliu gali leisti nepriklausomai nuo blokuotės rūšies. Tačiau, tai jau bus ne įprasti , o išimtiniai atvejai.
    Nuvaziuok prie zeimiu pervazos ir pamatysi, kad po 2 sviesaforus yra, dar viena karta vaziuodamas maciau kad nelyginiam kely buvo uzdegta zalia sviesa, bet ne vienas buvau tai traukinio nelaukiau

    Comment


      Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
      Nuvaziuok prie zeimiu pervazos ir pamatysi, kad po 2 sviesaforus yra, dar viena karta vaziuodamas maciau kad nelyginiam kely buvo uzdegta zalia sviesa, bet ne vienas buvau tai traukinio nelaukiau
      Pagyrimas už pastebėjimą - jei nebūtų nuolatinės dvipusės AB, nebūtų ir šių šviesoforų, stovinčių netaisyklingaja kryptimi.
      Tačiau prieš pervažas stovi atitveriamieji šviesoforai, kurie jokio sąryšio su tarpstočio šviesoforais, naudojamais automatinės blokuotės ruožuose, neturi. Atitveriamieji šviesoforai paprastai signalizuoja raudonai, o pervažai "užsidarius", užgęsta ir nesignalizuoja jokia spalva. Kadangi žiburiai yra rombo formos skyde, šį užgesusį šviesoforą galima pravažiuoti. Tuo tarpu užgęsusius šviesoforus, turinčius pusapvalius ar apvalius skydus, pravažiuoti draudžiama.
      Paskutinis taisė SIMIS-S; 2011.02.11, 13:22.

      Comment


        Parašė SIMIS-S Rodyti pranešimą
        Pagyrimas už pastebėjimą - jei nebūtų nuolatinės dvipusės AB, nebūtų ir šių šviesoforų, stovinčių netaisyklingaja kryptimi.
        Tačiau prieš pervažas stovi atitveriamieji šviesoforai, kurie jokio sąryšio su tarpstočio šviesoforais, naudojamais automatinės blokuotės ruožuose, neturi. Atitveriamieji šviesoforai paprastai signalizuoja raudonai, o pervažai "užsidarius", užgęsta ir nesignalizuoja jokia spalva. Kadangi žiburiai yra rombo formos skyde, šį užgesusį šviesoforą galima pravažiuoti. Tuo tarpu užgęsusius šviesoforus, turinčius pusapvalius ar apvalius skydus, pravažiuoti draudžiama.
        Kaip jis galejo buti rombinis, kuris buna pries pervazas, jeigu as vaziuodamas per pervaza maciau spalva - ZALIA dege. Siaip ten buvo normalus ruozo sviesoforas nelyginiam keliui

        Comment


          Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
          Kaip jis galejo buti rombinis, kuris buna pries pervazas, jeigu as vaziuodamas per pervaza maciau spalva - ZALIA dege. Siaip ten buvo normalus ruozo sviesoforas nelyginiam keliui
          Buvo kalba apie atitveriamuosius, todėl apie juos ir kalbėta buvo.

          Comment


            Sveiki, gal kas zinote kokie yra besandurio kelio ypatumai elektrifikuotuose ruozuose? kaip ten viskas vyksta?

            Comment


              Nežinau, neradau tinkamesnės temos Bėginio transporto skiltyje.
              Tikriausiai iš čia diskutuojančių dauguma patys dirba LG ar su tai susijusose įmonėse, tad norėjau paklausti. Kaip žinia, visi, kurių darbas susijęs su su geležinkelių transporto eismu, VGI (Valstybinėjse geležinkelių inspekcijoje) turi išsilaikyti "Darbuotojų, kurių darbas susijęs su geležinkelių transporto eismu pažymėjimą", sunkus ten egzaminas būna, daug reikia įdėti pastangų pasiruošti jam? Kaip mačiau, būna 30 testinių klausimų, iš kurių reikia teisingai atsakyti 24. Gal kas susidūręs ir galėtų daugiau pakomentuoti?

              Comment


                Geležinkelių signalizacijos taisyklės

                Tiems, kam aktualu:

                http://www.infolex.lt/ta/144208

                Nuo birželio 1 d. įsigaliojo nauja Geležinkelių signalizacijos taisyklių redakcija.

                Comment


                  Parašė ead Rodyti pranešimą
                  Nežinau, neradau tinkamesnės temos Bėginio transporto skiltyje.
                  Tikriausiai iš čia diskutuojančių dauguma patys dirba LG ar su tai susijusose įmonėse, tad norėjau paklausti. Kaip žinia, visi, kurių darbas susijęs su su geležinkelių transporto eismu, VGI (Valstybinėjse geležinkelių inspekcijoje) turi išsilaikyti "Darbuotojų, kurių darbas susijęs su geležinkelių transporto eismu pažymėjimą", sunkus ten egzaminas būna, daug reikia įdėti pastangų pasiruošti jam? Kaip mačiau, būna 30 testinių klausimų, iš kurių reikia teisingai atsakyti 24. Gal kas susidūręs ir galėtų daugiau pakomentuoti?
                  Tai ne jau nieks nedirba iš čia esančių šitoj srityje ir nelaikę šito egzamino?

                  Comment


                    Parašė ead Rodyti pranešimą
                    Tai ne jau nieks nedirba iš čia esančių šitoj srityje ir nelaikę šito egzamino?

                    Ner cia ko komentuot Egzas kaip egzas ir wiskas))

                    Comment


                      Parašė K a J o t Rodyti pranešimą
                      Ner cia ko komentuot Egzas kaip egzas ir wiskas))
                      Kiek girdėjau, daug kas neišlaiko iš pirmo karto, tiesa čia ar ne?
                      O klausimai būna smulkmeniški, kiekvieną smulkmeną žinot reikia ar tiesiog bendri ir pasimokius normaliai, išlaikyt problemų nebūtų?

                      Comment


                        Parašė ead Rodyti pranešimą
                        Kiek girdėjau, daug kas neišlaiko iš pirmo karto, tiesa čia ar ne?
                        O klausimai būna smulkmeniški, kiekvieną smulkmeną žinot reikia ar tiesiog bendri ir pasimokius normaliai, išlaikyt problemų nebūtų?

                        Nu buna kas neislaiko,bet nedaug tokiu. O del klausimu tai viska reikia zinot pilnai su visom smulkmenom.

                        Comment


                          Kolegos,jau seniai norejau paklausti Jusu,o kur "ilsisi" LG riedmenys..turi parkus kaip autobusai (depus) ar tiesiog gelez.stotyse? Juk vistiek masinistai keiciasi,ateina i darba/iseina tam tikrose savo "garazuose". Tai gi kur laikomi riedmenys,nes tokiu adresu kaip ir nezinau.

                          Comment


                            O tu Vilniuje tiltu per geležinkelį į (iš) Naujininkų ėjai?

                            Comment


                              Juk ir riedmenis patikrinti pries reisa reikia ir aplamai. Be to girdejau jog N.Vilnioje yra depas kazkur kazkoks..tai kas gali pasakyti kur "nakvoja" ir ilsisi LG riedmenys?

                              Comment


                                Lokomotyvai ilsisi, prižiūrimi ir kita- depuose, kurie yra Vilniaus, Radviliskio su savo cehais Vaidotuose, Kaune ir pan, Naujoje Vilnioje yra elektriniu traukinių depas. Yra ir vagonų remoto depai.

                                Comment


                                  Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                                  Kolegos,jau seniai norejau paklausti Jusu,o kur "ilsisi" LG riedmenys..turi parkus kaip autobusai (depus) ar tiesiog gelez.stotyse? Juk vistiek masinistai keiciasi,ateina i darba/iseina tam tikrose savo "garazuose". Tai gi kur laikomi riedmenys,nes tokiu adresu kaip ir nezinau.
                                  Geležinkelis yra suskirstytas į teritorijas taip pat. Stotys turi išvystytus kelynus (daug bėgių), skirtus keleiviniams ir prekiniams traukiniams priimti (juos gali apžvelgti nuo keleivinio perono Vilniaus stotyje), lokomotyvams sukeisti, vagonams aptarnauti (pvz., pakeisti stabdžių kaladėles), vagonams perkabinti iš vieno traukinio sąstato į kitą. Yra ir specializuotos teritorijos: krovinių kiemai (kraunami kroviniai į vagonus ir iškraunami), vagonų depai (tipo, „autobusų parko“), lokomotyvų depai (tipo „troleibusų parko“); lokomotyvus turėtum pamatyti važiuodamas traukiniu iš Vilniaus į Kauną dešinėje pusėje važiavimo kryptimi gal už kokių 3 minučių pajudėjus traukiniui iš Vilniaus. Yra ir elektrinių traukinių depas (Naujoji Vilnia). Lokomotyvų depai dar yra Vaidotų, Kauno, Radviliškio, Klaipėdos ir Bugenių geležinkelio stotyse. Aišku, ne visi jie turi „depo“ statusą (yra tiesiog „padaliniai“ keleto „bazinių“ depų). Pasižvalgęs per maps.lt arba Google Earth, turėtum atpažinti tas teritorijas pegal charakteringus jų požymis – bent keletas „bėgių“ įlenda į cechą ir per kitą galą „išlenda“. Tie „bėgiai“ dažniausiai, tiek iš vienos pusės, tiek iš kitos, jungiasi prie pagrindinės stoties kelyno. Depuose yra viskas, kas būtina, kad lokomotyvai važiuotų: ekipiravimo dyzelinu, tepalais ir vandeniu įrenginiai, smėlinės, kuriose sijojamas ir džiovinamas smėlis, vėliau atiduodamas į lokomotyvus (paspaudus pedalą, pastarasis byra po aširačiais [ratais], kai pastarieji prasisuka tempiant traukinio sąstatą), šiokie tokie remonto įrenginiai, pvz., duobė, kad palįsti po lokomotyvo apačia, personalas lokomotyvams remontuoti, juos valdyti (brigados), jiems vadovaujantis administracinis personalas, laborantai ir juostų (savotiška „juodoji dėžė“) dešifruotojai – mato, kur viršijo greitį, kur blogai stabdė, kur raudoną signalą pravažiavo ir pan.

                                  Depai atsako už tai, kad savalaikiai eismininkams paduotų „traukos priemonę“ traukti vagonų sąstatą – lokomotyvą (vagonų sąstatas tampa traukiniu, kai prie jo prikabinamas lokomotyvas ir traukiniui suteikiamas numeris; pagal traukinio numerį galima atskirti, ar jis yra keleivinis ar prekinis, ir t.t.).
                                  Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

                                  Comment


                                    Parašė Combat Rodyti pranešimą
                                    Geležinkelis yra suskirstytas į teritorijas taip pat. Stotys turi išvystytus kelynus (daug bėgių), skirtus keleiviniams ir prekiniams traukiniams priimti (juos gali apžvelgti nuo keleivinio perono Vilniaus stotyje), lokomotyvams sukeisti, vagonams aptarnauti (pvz., pakeisti stabdžių kaladėles), vagonams perkabinti iš vieno traukinio sąstato į kitą. Yra ir specializuotos teritorijos: krovinių kiemai (kraunami kroviniai į vagonus ir iškraunami), vagonų depai (tipo, „autobusų parko“), lokomotyvų depai (tipo „troleibusų parko“); lokomotyvus turėtum pamatyti važiuodamas traukiniu iš Vilniaus į Kauną dešinėje pusėje važiavimo kryptimi gal už kokių 3 minučių pajudėjus traukiniui iš Vilniaus. Yra ir elektrinių traukinių depas (Naujoji Vilnia). Lokomotyvų depai dar yra Vaidotų, Kauno, Radviliškio, Klaipėdos ir Bugenių geležinkelio stotyse. Aišku, ne visi jie turi „depo“ statusą (yra tiesiog „padaliniai“ keleto „bazinių“ depų). Pasižvalgęs per maps.lt arba Google Earth, turėtum atpažinti tas teritorijas pegal charakteringus jų požymis – bent keletas „bėgių“ įlenda į cechą ir per kitą galą „išlenda“. Tie „bėgiai“ dažniausiai, tiek iš vienos pusės, tiek iš kitos, jungiasi prie pagrindinės stoties kelyno. Depuose yra viskas, kas būtina, kad lokomotyvai važiuotų: ekipiravimo dyzelinu, tepalais ir vandeniu įrenginiai, smėlinės, kuriose sijojamas ir džiovinamas smėlis, vėliau atiduodamas į lokomotyvus (paspaudus pedalą, pastarasis byra po aširačiais [ratais], kai pastarieji prasisuka tempiant traukinio sąstatą), šiokie tokie remonto įrenginiai, pvz., duobė, kad palįsti po lokomotyvo apačia, personalas lokomotyvams remontuoti, juos valdyti (brigados), jiems vadovaujantis administracinis personalas, laborantai ir juostų (savotiška „juodoji dėžė“) dešifruotojai – mato, kur viršijo greitį, kur blogai stabdė, kur raudoną signalą pravažiavo ir pan.

                                    Depai atsako už tai, kad savalaikiai eismininkams paduotų „traukos priemonę“ traukti vagonų sąstatą – lokomotyvą (vagonų sąstatas tampa traukiniu, kai prie jo prikabinamas lokomotyvas ir traukiniui suteikiamas numeris; pagal traukinio numerį galima atskirti, ar jis yra keleivinis ar prekinis, ir t.t.).
                                    Tai lokomotyvu depas kaip supratau Vilniuje yra gelez.stotyje,o elektriniu traukiniu N.Vilnioje? O kur pvz.keleiviniu vagonu depas? Beto kodel tuomet traukinys atvykstantys i Vilniu,daznai tese kelione toliau iki N.Vilnios nors pats yra dyzelinis. Nejaugi po to grizta nakciai atgal i Vilniaus gelez.stoti (depa) ar kaip?

                                    Comment


                                      Parašė Combat Rodyti pranešimą
                                      Depai atsako už tai, kad savalaikiai eismininkams paduotų „traukos priemonę“.
                                      Žodį savalaikiai supratau ne iš karto
                                      Vietoje jo vartokime laiku arba nustatytu, reikiamu laiku

                                      Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                                      O kur pvz.keleiviniu vagonu depas?
                                      http://www.visionweb.lt/imghost/imag...zemkq1uuww.jpg

                                      Comment


                                        Teisingai supratai. Keleivinių vagonų depas yra taip pat Vilniuje tik kairėje pusėje, važiuojant į Kauną. O dyzeliniai traukiniai ir ne tik tęsia savo kelionę dėl to, kad tai pačiai brigadai reikia padaryti kelis reisus, pvz: Vilnius-Kena, Kena-Vilnius, Vilnius-Turmantas, Turmantas-Vilnius, ir pan., ir tik tada traukinys grįžta į depą.

                                        Comment


                                          Parašė Mindaugas93 Rodyti pranešimą
                                          Nežinau ar čia pataikiau rašyt bet parašysiu. Vakar Mažeikiuose mačiau du kranus ant bėgio(nežinau kaip jie vadinasi) kelis vagonų pilna skalda, dar kažkos buvo žirklinis semtuvas ir dar buvo keli tušti vagonai(greičiausiai bėgius vežė). Gal statys nauja atšaka Mažikiuose?
                                          Arba remontuos kokį nors kelią, arba pradės Mažeikių-Rengės ruožo atstatymą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X