Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių eismo organizavimas ir kiti techniniai klausimai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Combat Rodyti pranešimą
    Neteko buvoti tame lokomotyve. Jame yra WC?! Tikrai įdomu. Ar yra kur foto (geriau be „turinio“, aišku)? Kaip vyksta jo aptarnavimas? Kad TEP60 WC yra, teko girdėti, bet kiek teko tame lokomotyve buvoti, taip jo ir nepamačiau. Kokiuose lokomotyvuose jie dar yra?
    TEP60, TEP70 ir TEP70BS yra, "drenažas" iš lauko puikiai matosi, bet kiek teko girdėti, tai ten baisūs jie, nes niekas nesilaiko net minimalių tvarkos taisyklių.

    Comment


      na kad , ir 2m62m ale biotualetai, juk maximos maiselis ekologiskas dabar,
      o turinys trasa)))



      Be keleiviniu dar turi ER20 , bet ten jau lagerio kulturistu reik but , kad
      tilptum.......
      Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

      Comment


        Negi į maišelį mašinistai daro?

        Comment


          Labiau įtarčiau, kad gimnastika pro langą/duris užsiima.

          Comment


            Seniau kažkas minėjo, kad fotografuojant traukinius kažkurioje stotyje užfiksavo mašinisto padėjėją besilengvinanti pro duris iš pravažiuojančio traukinio. Taip pat esu matęs, kaip traukinio įgula bėga laukan į krūmus stotyje, kai traukinys sustoja prasilenkti su kitu traukiniu.

            Comment


              Suprantu, mažą reikaliuką gal ir padarytum per praviras duris, bet ką daryti jei prispiria didelis???

              Comment


                Parašė AllFOLK Rodyti pranešimą
                Suprantu, mažą reikaliuką gal ir padarytum per praviras duris, bet ką daryti jei prispiria didelis???
                krovininiuose tai tarp sekciju...
                reiktu kad priimant i TP-3 ar ER-1 kada nors padalyvautu kokia nors didele komisija

                Comment


                  Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                  TEP60, TEP70 ir TEP70BS yra, "drenažas" iš lauko puikiai matosi, bet kiek teko girdėti, tai ten baisūs jie, nes niekas nesilaiko net minimalių tvarkos taisyklių.
                  Apie tvarką išvietėse reikėtų spręsti jas pamačius.

                  Comment


                    Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
                    krovininiuose tai tarp sekciju...
                    reiktu kad priimant i TP-3 ar ER-1 kada nors padalyvautu kokia nors didele komisija
                    Parodykite iniciatyvą ir sukomplektuokite šilumvežius tualetais, ir problema amžiams išsispręs.

                    Šiaip ta problema iš tikrųjų egzistuoja. Vieni ištveria iki artimiausio sustojimo, kiti elgiasi "paršiškai" ir padaro kur papuola.
                    Tiesa, mašinistai valdantys traukinius be mašinisto padėjėjo, turi teisę informavę stoties budėtoją sustabdyti traukinį stotyje ir atlikti "gamtinius reikalus" civilizuotai.

                    Comment


                      Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                      Parodykite iniciatyvą ir sukomplektuokite šilumvežius tualetais, ir problema amžiams išsispręs.

                      Šiaip ta problema iš tikrųjų egzistuoja. Vieni ištveria iki artimiausio sustojimo, kiti elgiasi "paršiškai" ir padaro kur papuola.
                      Tiesa, mašinistai valdantys traukinius be mašinisto padėjėjo, turi teisę informavę stoties budėtoją sustabdyti traukinį stotyje ir atlikti "gamtinius reikalus" civilizuotai.
                      tai jus ir rodykit iniciatyva, juk jusu darbuotojai kencia... tiesiog buna priekaistu kad is remontu isvaziuoja purvini riedmenys, tai atvyksta irgi nekokie jeigu ka )

                      Comment


                        Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                        Apie tvarką išvietėse reikėtų spręsti jas pamačius.
                        Taip nusprendė žmonės, kurie juos matė, o ne aš iš lempos ištraukiau. Bumbt jums ir akmuo į daržą.

                        Comment


                          Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                          Taip nusprendė žmonės, kurie juos matė, o ne aš iš lempos ištraukiau. Bumbt jums ir akmuo į daržą.
                          Tų žmonių nuomonė labai jau subjektyvi. Tos išvietės tikrai sąlyginai tvarkingos ir prižiūrimos, po kiekvieno pasinaudojimo vandeniu nupilamos. Vienintelė problema, kad jų turinys patenka tiesiai į aplinką. Tačiau tai, jau lokomotyvų konstrukciniai ypatumai.

                          Comment


                            Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                            Taip nusprendė žmonės, kurie juos matė, o ne aš iš lempos ištraukiau. Bumbt jums ir akmuo į daržą.
                            tai faktas kad neimanoma jais naudotis, tie tualetai yra duokle SSFŽT reikalavimams, turi buti, o kad naudotis neimanoma kitas reikalas. ten vien tik nuo garso vaziuojant ant poziciju dings visas noras

                            Comment


                              Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
                              tai jus ir rodykit iniciatyva, juk jusu darbuotojai kencia... tiesiog buna priekaistu kad is remontu isvaziuoja purvini riedmenys, tai atvyksta irgi nekokie jeigu ka )
                              Tai kad problemą keliate Jūs. Lokomotyvų modernizavimo ir remotorizavimo metu neįrengėte tualetų, tai dabar susitaikykite ir su pasekmėmis. Nieko čia jau nepadarysi, jeigu lokomotyvo brigada prispyrus reikalui ap......... Jūsų remonto objektus.

                              Comment


                                Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                                Kur ta akivaizdi nauda? Turi omenyje, kad keleivinis traukinys išvykęs iš Vilniaus į Klaipėdą galbūt atvyks 10 min. ankščiau? Tai dabartinėmis sąlygomis neduotų apčiuopiamo ekonominio efekto. Man, kaip keleiviui žymiai svarbiau yra tikslumas ir saugumas.
                                Tam, kad keleivinis traukinys pro stotį galėtų važiuoti 120 km/h, būtina išspręsti ne tik tų nelemtų autokelių ir geležinkelio susikirtimo vietų problemas, išstumdyti šviesoforus stočių pagrindiniuose keliuose, kad atstumai tarp jų tenkintų ilgesnio traukinio stabdymo kelio reikalavimus, pagrindiniuose keliuose iešmus ir jų dalis keisti dvigubai dažniau, nes tais pačiais bėgiais puškuoja sunkiasvoriai prekiniai traukiniai dėl ko iešmai žymiai greičiau dėvisi, ir nebetenkintų žymiai griežtesnių reikalavimų 120 km/h greičiui. Ir dar begalę kitų darbų atlikti.

                                Artimoje ateityje, kartu su pagrindinių geležinkelio linijų elektrifikavimo projektu (su ES fondų pagalba) bus padidintas ir traukinių važiavimo greitis. Planuojama, kad bent jau tarpstočiuose keleiviniams traukiniams turėtų būti padidintas iki 160 km/h.
                                Ne galbūt, o tikrai greičiau atvyks, o tai būtina, nes autobusai greičiau nuvažiuoja iš Vilniaus į Klaipėdą. Ir tai pagrindinis argumentas, juk garvežių greičiai pas mus dar. Ir tolygesnis važiavimas kaip tik padidina saugumą ir punktualumą. Ti visgi ne bobutėse esmė, kad stotyse greitis 100km/h?

                                Planuojama, kad bent jau tarpstočiuose keleiviniams traukiniams turėtų būti padidintas iki 160 km/h.
                                Ir kiek laiko tokiu greičiu važiuos, minutę viename tarpstotyje? Juk taip dažnai stotyse iešmus reikės keisti, šviesoforus išstumdyti, o kur dar pagyvenę laipiotojai per bėgius.
                                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                Comment


                                  O gal čia kaip su kondicionieriais? latviai savo 2M62UC su kondicionieriumi užsakė, mūsiškiai trupinių pagailėjo.
                                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                  Comment


                                    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                                    Tai kad problemą keliate Jūs. Lokomotyvų modernizavimo ir remotorizavimo metu neįrengėte tualetų, tai dabar susitaikykite ir su pasekmėmis. Nieko čia jau nepadarysi, jeigu lokomotyvo brigada prispyrus reikalui ap......... Jūsų remonto objektus.
                                    tai gi Jus taupot visur kur imanoma, isivaizduoju kaip sureaguotu "sprendimu priemejai" i pasiulyma irengti dar ir tualetus, kai taupo ant asiraciu ir t.t. o visu antra prasau truputi sveikos logikos ir parodyti vieta kur ta tualeta ikisti i 2M62??nebent AIK viduryje arba integruoti ji i padejejo vieta.. tegul ap... remonto objektus, gal kada per apziura ir paslys koks pareigunas

                                    Comment


                                      turbut vilniaus - kauno ruoze bobutes tvarkingesnes

                                      Comment


                                        Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                        ...o kur dar pagyvenę laipiotojai per bėgius.
                                        Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
                                        turbut vilniaus - kauno ruoze bobutes tvarkingesnes
                                        O kodėl taip LG skiria išskirtinį dėmesį bobutėms ir kitiems per bėgius ne tam skirtoje vietoje einantiems pėstiesiems? Na numuš kokioje stotyje ar stotelėje per metus 2-3 bobutes, bet tada kitos žinos, kad prieš ropojant per bėgius reikia bent apsidairyti, o dar geriau judinti senus sąnarius ir kirsti bėgius tik tam skirtose vietose (naudotis tuneliais ir viadukais). Argi ne aiškiai viešinami užrašai „Saugokis traukinio“, „Eiti per bėgius draudžiama“, etc.? Latviai net animacinių filmukų prikepė ta tema, gal ir LG galėtų bent nusipirkti keletą jų iš latvių ir sudubliuoti lietuviškai? Pagaliau ir KET draudžia pereiti/pervažiuoti bėgius ne tam skirtoje vietoje. Keista, kad LG savo nuostoliais (dėl traukinių pristabdymo ar visiško sustabdymo) moka už neatsargius žmones.
                                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                        Comment


                                          Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                          Ne galbūt, o tikrai greičiau atvyks, o tai būtina, nes autobusai greičiau nuvažiuoja iš Vilniaus į Klaipėdą. Ir tai pagrindinis argumentas, juk garvežių greičiai pas mus dar. Ir tolygesnis važiavimas kaip tik padidina saugumą ir punktualumą. Ti visgi ne bobutėse esmė, kad stotyse greitis 100km/h?



                                          Ir kiek laiko tokiu greičiu važiuos, minutę viename tarpstotyje? Juk taip dažnai stotyse iešmus reikės keisti, šviesoforus išstumdyti, o kur dar pagyvenę laipiotojai per bėgius.
                                          Praktiškai nieko daryti nereikės., tik be jau mano minėtų darbų dar reiks kiekvienoje geležinkelio stotyje įrengti požemines pėsčiųjų perėjas, pastatyti kilometrus tvorų, sutvirtinti kelio sankasą. Na, o bubutėms tikrai ateis nekokie laikai , iš tikrųjų jų teks žymiai daugiau paaukoti vardan greitesnio susisiekimo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X