Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

    Tai kad įtartini tie projektuotojai, negali savo mąstysenos išvaduoti iš caro laikų projektų. Kur daugiau gyvena žmonių, Kauno centre ar tarkim Šilainiuose? Vilniaus senamiestyje ar Justiniškėse Fabuose Viršuluose? Tad apie žmonių srautus jų supratimas kelia klausimų
    Apsaugok, Viešpatie, nuo tokių visuomeninių konsultantų.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą
    Nekalbu apie tunelius ir stoties perkėlimą. Man tiesiog įdomu pasidarė, kodėl reikėjo tiest naują "kreivą" vėžę, o ne lygiagrečią esamam trumpiausiam tiesiam keliui nuo Kaišiadorių. Kelionės laikas iki Kauno pailgėja, nes kelias tampa ilgesnis.
    Pagal mano grubų primetimą ant žemėlapio kelias pailgėja apie 4 km, kas yra 90 sekundžių 160 km/h greičiu. Neatrodo kaip didelė kaina už oro uosto pasiekiamumą geležinkeliu.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Bet kad realybėj keleivių srautas į Berlyną bus šimtais kartų mažesnis nei tarp Vilniaus Kauno ar Panevėžio tai matyt jiem nedašunta.
    Na, žiūrėkim 30 metų į priekį. Jei ekologiniai sumetimai privers valdžią pakeist trumpus ir vidutinio nuotolio pigius skrydžius greitaisiais traukiniais, tas srautas į Berlyną gali pavirsti šimtais tūkstančių žmonių per metus. Man atrodo, link to einama.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Panevežy išsivadavo iš caro projektų – forumas nepatenkintas. Stotis kokioj nors Tadandėj būtų dar mažiau patogi daugumai vilniečių, nei dabartinė, apie sinergiją su oro uostais galima būtų pamiršt. Ir taip Rail Baltica bus brangiausias bet kada statytas Lietuvoje infrastruktūros objektas, keletas procentų BVP, svajoti apie tunelius iki naujos stoties po Spaudos rūmais – atitrūkimas nuo realybės.
    Tai laukai prie Panevėžio irgi parodo, kad nesistengta priartėti prie žmonių koncentracijos. Tad į Kauną vykti traukiniu laiko prasme nebus ypatingo privalumo prieš automobilį.
    Kaip supratau tai klerkai galvoja tik apie tarptautinius srautus. Tada tikrai nėra didelio skirtumo iš kur išvykt.
    Bet kad realybėj keleivių srautas į Berlyną bus šimtais kartų mažesnis nei tarp Vilniaus Kauno ar Panevėžio tai matyt jiem nedašunta.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė Edd Rodyti pranešimą

    Su tokiu atsišakojimu galimi ir tiesioginiai reisai Talinas-Ryga-Vilnius, neužsukant į Kauną. Ar tokių reisų išvis bus - matysim, bet panašu kad visose railbalticos skaidrėse dėl PRo kelionių laikus (Ryga-Vilnius, Talinas-Vilnius) taip ir paskaičiuoja.
    Tada jau būtų geriau geležinkelis tiesiai į Panevėžį iš Vilniaus. Būtų daug tiesiau link Rygos ir atsirastų tiesioginis susisiekimas su Aukštaitijos sostine.

    Vis vien didžioji dauguma keleivių srautų RB bus vietiniai, o linija nepanašu, kad į tai atsižvelgia.

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą
    Sveiki, gal galite paaiškinti, kodėl pasirinktas S5 variantas, t.y. VNO-Vilnius-KUN-Kaunas, o ne VNO-Vilnius-Kaunas-KUN? Juk tiesi linija palei seną vėžę nuo Kaišiadorių iki Kauno būtų daug greitesnis variantas. Manau, kad daugumai keleivių aktualus kuo greitesnis susiekimas tarp miestų keliaujant į ir iš darbo, o oro uostas rūpi tik daug mažesnei daliai.
    Su tokiu atsišakojimu galimi ir tiesioginiai reisai Talinas-Ryga-Vilnius, neužsukant į Kauną. Ar tokių reisų išvis bus - matysim, bet panašu kad visose railbalticos skaidrėse dėl PRo kelionių laikus (Ryga-Vilnius, Talinas-Vilnius) taip ir paskaičiuoja.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    O taip, pamokykim transporto projektuotuojus projektuoti transportą. Jie, be abejo, apie keleivių srautus nepagalvojo.
    Lieka tikėtis kad geležinkelio projektuotijai yra geresni nei miesto VT projektuotojai nes tie tai tikrai apie keleivių srautus negalvoja.


    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Nekalbu apie tunelius ir stoties perkėlimą. Man tiesiog įdomu pasidarė, kodėl reikėjo tiest naują "kreivą" vėžę, o ne lygiagrečią esamam trumpiausiam tiesiam keliui nuo Kaišiadorių. Kelionės laikas iki Kauno pailgėja, nes kelias tampa ilgesnis.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

    Tai kad įtartini tie projektuotojai, negali savo mąstysenos išvaduoti iš caro laikų projektų. Kur daugiau gyvena žmonių, Kauno centre ar tarkim Šilainiuose? Vilniaus senamiestyje ar Justiniškėse Fabuose Viršuluose? Tad apie žmonių srautus jų supratimas kelia klausimų
    Panevežy išsivadavo iš caro projektų – forumas nepatenkintas. Stotis kokioj nors Tadandėj būtų dar mažiau patogi daugumai vilniečių, nei dabartinė, apie sinergiją su oro uostais galima būtų pamiršt. Ir taip Rail Baltica bus brangiausias bet kada statytas Lietuvoje infrastruktūros objektas, keletas procentų BVP, svajoti apie tunelius iki naujos stoties po Spaudos rūmais – atitrūkimas nuo realybės.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    O taip, pamokykim transporto projektuotuojus projektuoti transportą. Jie, be abejo, apie keleivių srautus nepagalvojo.
    Tai kad įtartini tie projektuotojai, negali savo mąstysenos išvaduoti iš caro laikų projektų. Kur daugiau gyvena žmonių, Kauno centre ar tarkim Šilainiuose? Vilniaus senamiestyje ar Justiniškėse Fabuose Viršuluose? Tad apie žmonių srautus jų supratimas kelia klausimų

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    O bėgių linijas nereiktų braižyti pagal keleivių srautus, o ne geografiją? Įdomu, koks procentas keleivių važiuojančių iš Vilniaus į Kauną važiuoja būtent į KUN.
    Tai kad tos pietinės alternatyvos kaip tik ėjo visiškais laukais. Ir bendras ilgis net didesnis!
    išsišakojimas yra ar ne 5km nuo dabartinio 1520mm geležinkelio, tai ne kaži koks lankas.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    O bėgių linijas nereiktų braižyti pagal keleivių srautus, o ne geografiją? Įdomu, koks procentas keleivių važiuojančių iš Vilniaus į Kauną važiuoja būtent į KUN.
    O taip, pamokykim transporto projektuotuojus projektuoti transportą. Jie, be abejo, apie keleivių srautus nepagalvojo.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    O kiek laiko vien dėl to priverstinio užsukimo pailgėja kelionė iki Kauno?
    Tai dar neaišku, kurį sprendimą oro uoste pasirinks. S5 variante akligatvio iki egzistuojančio terminalo nėra, yra stotis miškuose tarp pakilimo tako ir Neveronių. Ar bus kažkoks autobusiukas-šaudyklė iki terminalo, ar išvystys naują terminalą prie stoties, dar matysim. Bet šiaip ar taip, nieko priverstinio ten nėra, ekspresai galės lėkti nestodami oro uoste.
    Paskutinis taisė alga; 2022.01.20, 14:23.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Elementariausias paaiškinimas būtų, kad oro uostas yra geografiškai gerokai arčiau Vilniaus nei Kauno GS.
    O bėgių linijas nereiktų braižyti pagal keleivių srautus, o ne geografiją? Įdomu, koks procentas keleivių važiuojančių iš Vilniaus į Kauną važiuoja būtent į KUN.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    O kiek laiko vien dėl to priverstinio užsukimo pailgėja kelionė iki Kauno?
    Pailgėja dydžiu lygiu kelio ilgiui padalintui iš vidutinio greičio. Dalis traukinių gal nebus priverstinai stabdomi oro uoste.
    Paskutinis taisė Sula; 2022.01.20, 13:55.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Elementariausias paaiškinimas būtų, kad oro uostas yra geografiškai gerokai arčiau Vilniaus nei Kauno GS.
    O kiek laiko vien dėl to priverstinio užsukimo pailgėja kelionė iki Kauno?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą
    Sveiki, gal galite paaiškinti, kodėl pasirinktas S5 variantas, t.y. VNO-Vilnius-KUN-Kaunas, o ne VNO-Vilnius-Kaunas-KUN? Juk tiesi linija palei seną vėžę nuo Kaišiadorių iki Kauno būtų daug greitesnis variantas. Manau, kad daugumai keleivių aktualus kuo greitesnis susiekimas tarp miestų keliaujant į ir iš darbo, o oro uostas rūpi tik daug mažesnei daliai.
    Elementariausias paaiškinimas būtų, kad oro uostas yra geografiškai gerokai arčiau Vilniaus nei Kauno GS.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Sveiki, gal galite paaiškinti, kodėl pasirinktas S5 variantas, t.y. VNO-Vilnius-KUN-Kaunas, o ne VNO-Vilnius-Kaunas-KUN? Juk tiesi linija palei seną vėžę nuo Kaišiadorių iki Kauno būtų daug greitesnis variantas. Manau, kad daugumai keleivių aktualus kuo greitesnis susiekimas tarp miestų keliaujant į ir iš darbo, o oro uostas rūpi tik daug mažesnei daliai.

    Komentuoti:


  • DKL
    replied
    Ar aš čia ką praleidau, ar jie su RB atšaka į Vilnių planuoja "atgaivinti" Panerių tuneli? Pagal žemėlapį taip atrodo, bet kažkaip to tikrai neįsivaizduoju...
    Na jei atgaivinimu vadinti visiškai naujo tunelio, greta senojo, statybą, tada taip.

    Komentuoti:


  • mskapss
    replied
    Ar aš čia ką praleidau, ar jie su RB atšaka į Vilnių planuoja "atgaivinti" Panerių tuneli? Pagal žemėlapį taip atrodo, bet kažkaip to tikrai neįsivaizduoju...

    Komentuoti:

Working...
X