Man tai iš vis keistas tas dėmesys ir pinigų kišimas į stoties pastatus. Čia ne oro uostas, kur lėktuvai kas 15 min, ilgos patikros procedūros ir minios žmonių. Čia atėjai su e. bilietu, įlipai į traukinį ir viskas.
O vat bėgių tiesimas tai kitas reikalas. Kad mes esant šitai vienintelei progai nusitiesti naują geležinkelį nepadarėm atšakos į Pilaitę ar Spaudos rūmus įrengiant "Vilnius West station", tai šimtmečio pravalas. Daugiabučių rajonų gyventojus nepriversim važiuoti 45 min iki dabartinės "stanciya Minskaya", kai gali automobiliu per Vakarinį aplinkkelį Kauną pasiekti per 55 min.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąRealiai, kokio mazgo reikia Vilniui?
Čia nebent galvoti apie:
1. trasos tiesimą estakada per Gariūnus,
2. trasos tiesimą nuo Kauno iki Pilaitės, Pilaitėje įrengiant naują stotį,
3. raustis po Senamiesčiu ir įrengti papildomą stotį NMC ar prie Akropolio.
4. kažkas kito?
Visi išvardinti variantai kainuotų kostmosą ir viską užvilkintų n metų. Nereiktų pamiršti kad Lietuva gauna gerokai daugiau bėgių nei Latvija, bei kad Vilnius buvo prijungtas paskutinę minutę. Būtų užsiprašę gigantiškų ir brangių mazgų, turbūt išvis nebūtų jungties į Vilnių. Kaip visi viską greitai pamiršta, ir tuomet jiems negana jau ir taip laimėtos didžiulės pergalės.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kas Rygoje daroma? Naujai statoma stotis, stotis oro uoste, papildomas tiltas paraleliai egzistuojančio reikalingas bet kokiu atveju norint turėti stotį šalia egzistuojančios, ir 3 naujos stotelės miesteliams netoliese. Kas Vilniuje daroma? Integruojama į egzistuojančią stotį (visos stoties aplinkos tobulinimas atskiru projektu), nauja stotis oro uoste (prie pat po žeme). Kas Kaune daroma? Integruojama į esamą stotį, perdarant peronus visiems keliams, (bendras stoties gerinimas kažkiek planuose), stotis netoli oro uosto (su perspektyva oro uostui perkelti terminalus šalia), papildomas tiltas paraleliai egzistuojančio reikalingas reikalingas bet kokiu atveju norint turėti stotį toje pačioje vietoje. Panevėžyje statoma nauja stotis, skirta aptarnauti abi vėžes, su atitinkamais sujungimais. Tai ką gi labai tokio prarandame?
Ir šiaip tai klausimas - o tai kokio velnio dabar mums visokius tokius "pribambasus" dėti į RB projektą? Kas gi trukdo visokius stipresnius Vilniaus (nes matosi kad VLR tik Vilnius terūpi) transporto keitimus vykdyti atskirais projektais? EU lygiai taip pat ir juos mielai finansuos, o atskiras jų vykdymas leis greičiau užbaigti Rail Baltica projektą. Paimkime kad ir "Vilnius Connect" - planas kad gausis praktiškai lygiai toks pat transporto hub'as (kiek Vilniui įmanoma), su ne ką prastesne stotimi - kur tame problema?
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
... vietiniai aborigenai nesugeba prižiūrėti.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąRealiai, kokio mazgo reikia Vilniui?
Čia nebent galvoti apie:
1. trasos tiesimą estakada per Gariūnus,
2. trasos tiesimą nuo Kauno iki Pilaitės, Pilaitėje įrengiant naują stotį,
3. raustis po Senamiesčiu ir įrengti papildomą stotį NMC ar prie Akropolio.
4. kažkas kito?
Visi išvardinti variantai kainuotų kostmosą ir viską užvilkintų n metų. Nereiktų pamiršti kad Lietuva gauna gerokai daugiau bėgių nei Latvija, bei kad Vilnius buvo prijungtas paskutinę minutę. Būtų užsiprašę gigantiškų ir brangių mazgų, turbūt išvis nebūtų jungties į Vilnių. Kaip visi viską greitai pamiršta, ir tuomet jiems negana jau ir taip laimėtos didžiulės pergalės.
Šioje temoje apie naują transporto mazgą nešneku, ne ta čia tema. Bet taip, jis kainuotų ‘kosmosą’ kaip kosmosą kainavo/kainuos ir Giotenburgo perkasimas ir naujos stoties pastatymas, Malmö geležinkelio tunelis, Cluj metro ir pan. projektai. Turėti kietą miestą ne tik ‘kainuoją kosmosą’, bet tam reikia ir kietos vizijos bei supratimo, kaip veikia modernus miestas apskritai. Jei iš kaimų į distopinius komiblokus komunistų suvežti ‘tikri vilniečiai’ ir jų palikuonys būtų tai supratę, gal ir Vilnius kiekvienais metais pradėtų panašėti į vakarų Europos miestą pagal transportą ir sutvarkymą kaip tai daro Ryga ir Lenkijos miestai. Vilnius su savo stotimi, tuo tarpu, atrodo kaip miestas prie Transsibiro geležinkelio, kuriame iš kažkur atsirado apleistas europietiskas senamiestis, kurio vietiniai aborigenai nesugeba prižiūrėti.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Realiai, kokio mazgo reikia Vilniui?
Čia nebent galvoti apie:
1. trasos tiesimą estakada per Gariūnus,
2. trasos tiesimą nuo Kauno iki Pilaitės, Pilaitėje įrengiant naują stotį,
3. raustis po Senamiesčiu ir įrengti papildomą stotį NMC ar prie Akropolio.
4. kažkas kito?
Visi išvardinti variantai kainuotų kostmosą ir viską užvilkintų n metų. Nereiktų pamiršti kad Lietuva gauna gerokai daugiau bėgių nei Latvija, bei kad Vilnius buvo prijungtas paskutinę minutę. Būtų užsiprašę gigantiškų ir brangių mazgų, turbūt išvis nebūtų jungties į Vilnių. Kaip visi viską greitai pamiršta, ir tuomet jiems negana jau ir taip laimėtos didžiulės pergalės.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Latviai baiginėja sudėtingiausią projekto dalį (centrinį Rygos mazgą), esantį pačiame miesto centre, o dabar prijungs centrą prie regiono nauju tiltu ir pasistatys tikrą oro uosto jungtį su kieta stotimi. Vilniuje mieste, tuo tarpu, investicijų su Rail Baltica projektu praktiškai nebus. Ir taip jau šviesmečiais (infrastruktūros prasme) nuo Rygos atsilikęs Vilnius atsiliks dar bent keliais dešimtmečiais. Čia nekalbant jau apie tai, kad Ryga turi dvigubai didesnį metinį transporto biudžetą (neseniai jis buvo keturis kartus didesnis) bei aktyviai naudoja ES fondus visokiems multimodaliniams dalykams ir tolsta nuo Vilniaus ne vien dėl Rail Balticos.
Bet ai pala, Benkunskas sakė, kad pirma išnaudosim autobusus ir gal nupieš kelis kilometrus A juostų per dešimt metų. Mano klaida.
- 17 patinka
Komentuoti:
-
Naujojo tilto dviratinė rampa rytiniam krante jau stovi. Galima rodyt pirštu ir sakyti: "Va, čia Rail Baltica!"
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Latviai pradeda tilto Rygoje statybas https://www.railbaltica.org/construc...ences-in-riga/
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Kažkaip keistai skamba tas "...nuo Kauno Latvijos sienos link."
Šiuo metu kažkas vyksta apie 30km ruože į šiaurę nuo Jonavos, tai nejau skelbs pirmkimą visiems 170km "viršutinės geležinkelio kelio konstrukcijos įrengimo darbų", kai dar niekas nevyksta maždaug 140km ilgio ruože su pačia sankasa?
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąKalbama apie planus per ateinančius porą mėnesių paskelbti pirkimą viršutinei kelio konstrukcijai visai Kaunas-Latvijos siena linijai https://rail-baltica.lt/rail-baltica...arbu-pirkimui/
Šiuo metu kažkas vyksta apie 30km ruože į šiaurę nuo Jonavos, tai nejau skelbs pirmkimą visiems 170km "viršutinės geležinkelio kelio konstrukcijos įrengimo darbų", kai dar niekas nevyksta maždaug 140km ilgio ruože su pačia sankasa?
Komentuoti:
-
Kalbama apie planus per ateinančius porą mėnesių paskelbti pirkimą viršutinei kelio konstrukcijai visai Kaunas-Latvijos siena linijai https://rail-baltica.lt/rail-baltica...arbu-pirkimui/
- 4 patinka
Komentuoti:
-
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lašas Rodyti pranešimąPriminkite, RB tiltui per Nerį yra skirtas pilnas finansavimas? Nes praėjo 1,5 metų nuo tilto darbų pradžios juostelės perkirpimo, bet darbų tempai tragiški...
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Priminkite, RB tiltui per Nerį yra skirtas pilnas finansavimas? Nes praėjo 1,5 metų nuo tilto darbų pradžios juostelės perkirpimo, bet darbų tempai tragiški...
Komentuoti:
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
https://sumin.lrv.lt/uploads/sumin/d...0planas(1).pdf 9-14 puslapiai ir kiti dokumentai iš https://sumin.lrv.lt/lt/veiklos-srit...asis-etapas-6/
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąGal kas galit tuo pačiu priminti, kur galima pamatyti tikslią schemą ar projektą, kaip atrodys RB trasa nuo Kauno Tunelio iki Palemono?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Gal kas galit tuo pačiu priminti, kur galima pamatyti tikslią schemą ar projektą, kaip atrodys RB trasa nuo Kauno Tunelio iki Palemono?
Komentuoti:
-
Nelabai koks oras buvo, bet kelios foto iš drono. Reiks kada prie geresnio oro visą statybų ruožą nufilmuoti
Jonavos tilto vieta
Čia raudonai pažymėta apytikslė paties tilto vieta
Šalia Rimkų, kur turės būti Jonavos RB stotis
Nuo rimkų į būsimojo tilto pusę
Paskutinis taisė John; 2024.01.28, 22:16.
- 19 patinka
Komentuoti:
-
Parašė saruniukstis Rodyti pranešimąkur galima rasti aktualiausią trasų informaciją (patvirtintų, planuojamų ir alternatyvių) apie Rail Baltica ?
Kaunas-Panevėžys-Latvijos siena sunkiau surasti, nes gerokai senesnis projektas, bet galima rasti dokumentus tpdr.lt su registracijos numeriu T00079723Paskutinis taisė ignaloidas; 2024.01.25, 22:45.
- 4 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: