Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Rimas_OK
    replied
    Man tai iš vis keistas tas dėmesys ir pinigų kišimas į stoties pastatus. Čia ne oro uostas, kur lėktuvai kas 15 min, ilgos patikros procedūros ir minios žmonių. Čia atėjai su e. bilietu, įlipai į traukinį ir viskas.
    O vat bėgių tiesimas tai kitas reikalas. Kad mes esant šitai vienintelei progai nusitiesti naują geležinkelį nepadarėm atšakos į Pilaitę ar Spaudos rūmus įrengiant "Vilnius West station", tai šimtmečio pravalas. Daugiabučių rajonų gyventojus nepriversim važiuoti 45 min iki dabartinės "stanciya Minskaya", kai gali automobiliu per Vakarinį aplinkkelį Kauną pasiekti per 55 min.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Realiai, kokio mazgo reikia Vilniui?
    Čia nebent galvoti apie:
    1. trasos tiesimą estakada per Gariūnus,
    2. trasos tiesimą nuo Kauno iki Pilaitės, Pilaitėje įrengiant naują stotį,
    3. raustis po Senamiesčiu ir įrengti papildomą stotį NMC ar prie Akropolio.
    4. kažkas kito?
    Visi išvardinti variantai kainuotų kostmosą ir viską užvilkintų n metų. Nereiktų pamiršti kad Lietuva gauna gerokai daugiau bėgių nei Latvija, bei kad Vilnius buvo prijungtas paskutinę minutę. Būtų užsiprašę gigantiškų ir brangių mazgų, turbūt išvis nebūtų jungties į Vilnių. Kaip visi viską greitai pamiršta, ir tuomet jiems negana jau ir taip laimėtos didžiulės pergalės.
    Jei Vilniui galioja (pseudo)argumentas, kad įtrauktą pačioje pabaigoje, dėl to negalėjom kelti sąlygų (spoiler alert: galėjom), tai kodėl lygiai tas pats galioja ir Kaunui t.y. išvis nieko nedarymas ir neplanavimas daryti su geležinkelio stotimi ir keleivių facilities? Kaunas juk į projektą buvo įtrauktas nuo pat pradžių, ar ne?

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Kas Rygoje daroma? Naujai statoma stotis, stotis oro uoste, papildomas tiltas paraleliai egzistuojančio reikalingas bet kokiu atveju norint turėti stotį šalia egzistuojančios, ir 3 naujos stotelės miesteliams netoliese. Kas Vilniuje daroma? Integruojama į egzistuojančią stotį (visos stoties aplinkos tobulinimas atskiru projektu), nauja stotis oro uoste (prie pat po žeme). Kas Kaune daroma? Integruojama į esamą stotį, perdarant peronus visiems keliams, (bendras stoties gerinimas kažkiek planuose), stotis netoli oro uosto (su perspektyva oro uostui perkelti terminalus šalia), papildomas tiltas paraleliai egzistuojančio reikalingas reikalingas bet kokiu atveju norint turėti stotį toje pačioje vietoje. Panevėžyje statoma nauja stotis, skirta aptarnauti abi vėžes, su atitinkamais sujungimais. Tai ką gi labai tokio prarandame?

    Ir šiaip tai klausimas - o tai kokio velnio dabar mums visokius tokius "pribambasus" dėti į RB projektą? Kas gi trukdo visokius stipresnius Vilniaus (nes matosi kad VLR tik Vilnius terūpi) transporto keitimus vykdyti atskirais projektais? EU lygiai taip pat ir juos mielai finansuos, o atskiras jų vykdymas leis greičiau užbaigti Rail Baltica projektą. Paimkime kad ir "Vilnius Connect" - planas kad gausis praktiškai lygiai toks pat transporto hub'as (kiek Vilniui įmanoma), su ne ką prastesne stotimi - kur tame problema?

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    ... vietiniai aborigenai nesugeba prižiūrėti.
    O čia, sakyčiau dar baisesnis dalykas tik su RB2 - gal ir sugeba, bet nemato reikalo. Už aborigeną gali būt baisiau tik iš pažiūros civilizuotas žmogus kurio galvoje gyvena pilnai ir neatsiejamai susiintegravęs kolchozinis aborigenas

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Realiai, kokio mazgo reikia Vilniui?
    Čia nebent galvoti apie:
    1. trasos tiesimą estakada per Gariūnus,
    2. trasos tiesimą nuo Kauno iki Pilaitės, Pilaitėje įrengiant naują stotį,
    3. raustis po Senamiesčiu ir įrengti papildomą stotį NMC ar prie Akropolio.
    4. kažkas kito?
    Visi išvardinti variantai kainuotų kostmosą ir viską užvilkintų n metų. Nereiktų pamiršti kad Lietuva gauna gerokai daugiau bėgių nei Latvija, bei kad Vilnius buvo prijungtas paskutinę minutę. Būtų užsiprašę gigantiškų ir brangių mazgų, turbūt išvis nebūtų jungties į Vilnių. Kaip visi viską greitai pamiršta, ir tuomet jiems negana jau ir taip laimėtos didžiulės pergalės.
    O negali būti, kad yra ir tas, ir tas, t.y. kad (1) Lietuvai pasisekė, kad Vilnius apskritai buvo pajungtas prie Rail Baltica vėlesnėje stadijoje, ir, kad (2) Vilnius yra šviesmečiais atsilikęs nuo Rygos pagal transporto infrastruktūrą, o su Rail Baltica statybomis, nuo jos dar keliais dešimtmečiais nutolo?

    Šioje temoje apie naują transporto mazgą nešneku, ne ta čia tema. Bet taip, jis kainuotų ‘kosmosą’ kaip kosmosą kainavo/kainuos ir Giotenburgo perkasimas ir naujos stoties pastatymas, Malmö geležinkelio tunelis, Cluj metro ir pan. projektai. Turėti kietą miestą ne tik ‘kainuoją kosmosą’, bet tam reikia ir kietos vizijos bei supratimo, kaip veikia modernus miestas apskritai. Jei iš kaimų į distopinius komiblokus komunistų suvežti ‘tikri vilniečiai’ ir jų palikuonys būtų tai supratę, gal ir Vilnius kiekvienais metais pradėtų panašėti į vakarų Europos miestą pagal transportą ir sutvarkymą kaip tai daro Ryga ir Lenkijos miestai. Vilnius su savo stotimi, tuo tarpu, atrodo kaip miestas prie Transsibiro geležinkelio, kuriame iš kažkur atsirado apleistas europietiskas senamiestis, kurio vietiniai aborigenai nesugeba prižiūrėti.

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Realiai, kokio mazgo reikia Vilniui?
    Čia nebent galvoti apie:
    1. trasos tiesimą estakada per Gariūnus,
    2. trasos tiesimą nuo Kauno iki Pilaitės, Pilaitėje įrengiant naują stotį,
    3. raustis po Senamiesčiu ir įrengti papildomą stotį NMC ar prie Akropolio.
    4. kažkas kito?
    Visi išvardinti variantai kainuotų kostmosą ir viską užvilkintų n metų. Nereiktų pamiršti kad Lietuva gauna gerokai daugiau bėgių nei Latvija, bei kad Vilnius buvo prijungtas paskutinę minutę. Būtų užsiprašę gigantiškų ir brangių mazgų, turbūt išvis nebūtų jungties į Vilnių. Kaip visi viską greitai pamiršta, ir tuomet jiems negana jau ir taip laimėtos didžiulės pergalės.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Latviai baiginėja sudėtingiausią projekto dalį (centrinį Rygos mazgą), esantį pačiame miesto centre, o dabar prijungs centrą prie regiono nauju tiltu ir pasistatys tikrą oro uosto jungtį su kieta stotimi. Vilniuje mieste, tuo tarpu, investicijų su Rail Baltica projektu praktiškai nebus. Ir taip jau šviesmečiais (infrastruktūros prasme) nuo Rygos atsilikęs Vilnius atsiliks dar bent keliais dešimtmečiais. Čia nekalbant jau apie tai, kad Ryga turi dvigubai didesnį metinį transporto biudžetą (neseniai jis buvo keturis kartus didesnis) bei aktyviai naudoja ES fondus visokiems multimodaliniams dalykams ir tolsta nuo Vilniaus ne vien dėl Rail Balticos.

    Bet ai pala, Benkunskas sakė, kad pirma išnaudosim autobusus ir gal nupieš kelis kilometrus A juostų per dešimt metų. Mano klaida.
    Highlights, press releases and speeches

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Naujojo tilto dviratinė rampa rytiniam krante jau stovi. Galima rodyt pirštu ir sakyti: "Va, čia Rail Baltica!"

    Click image for larger version

Name:	PXL_20240114_120333608.jpg
Views:	948
Size:	1,10 MB
ID:	2110053

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Latviai pradeda tilto Rygoje statybas https://www.railbaltica.org/construc...ences-in-riga/

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Kažkaip keistai skamba tas "...nuo Kauno Latvijos sienos link."
    Šiuo metu kažkas vyksta apie 30km ruože į šiaurę nuo Jonavos, tai nejau skelbs pirmkimą visiems 170km "viršutinės geležinkelio kelio konstrukcijos įrengimo darbų", kai dar niekas nevyksta maždaug 140km ilgio ruože su pačia sankasa?
    Mano supratimu - taip, planuojamas vienas pirkimas visiems 170km, tam kad nedalinti kiekvieno gabaliuko, ir kaip suprantu ir su sankasomis greičiausiai panašiai bus, visus likusius 140km darant vienu pirkimu. Pagrinde tam kad nesikrapštyt su dideliu kiekiu pirkimų - Latviai tai gi visą konstrukciją perka vienu pirkimu, nors daugumos projektai dar nėra paruošti. Rinkos konsultacija su dokumentais čia https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2024-649222

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
    Kalbama apie planus per ateinančius porą mėnesių paskelbti pirkimą viršutinei kelio konstrukcijai visai Kaunas-Latvijos siena linijai https://rail-baltica.lt/rail-baltica...arbu-pirkimui/
    Kažkaip keistai skamba tas "...nuo Kauno Latvijos sienos link."
    Šiuo metu kažkas vyksta apie 30km ruože į šiaurę nuo Jonavos, tai nejau skelbs pirmkimą visiems 170km "viršutinės geležinkelio kelio konstrukcijos įrengimo darbų", kai dar niekas nevyksta maždaug 140km ilgio ruože su pačia sankasa?

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Kalbama apie planus per ateinančius porą mėnesių paskelbti pirkimą viršutinei kelio konstrukcijai visai Kaunas-Latvijos siena linijai https://rail-baltica.lt/rail-baltica...arbu-pirkimui/

    Komentuoti:


  • Lašas
    replied
    Pagal vizualizaciją matosi kur bus tilto kolonų ir tuo pačių polių vietos, tačiau pagal Johno nuotraukas iš oro matosi, kad nėra jokių polių įrengimo žymių Nebent, tarkim aš neišmanau kažkokių polių įrengimo technologijų ir, tarki juos įrengus jų viršūnės užkasamos "ant žiemos"

    Click image for larger version

Name:	ęręr.JPG
Views:	859
Size:	427,1 kB
ID:	2107273

    Click image for larger version

Name:	ęęe.jpg
Views:	885
Size:	243,4 kB
ID:	2107272

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė Lašas Rodyti pranešimą
    Priminkite, RB tiltui per Nerį yra skirtas pilnas finansavimas? Nes praėjo 1,5 metų nuo tilto darbų pradžios juostelės perkirpimo, bet darbų tempai tragiški...
    Mano supratimu, taip. Iki šiol regis pagrinde polių įrengimas vyko, kas išoriškai nelabai matosi, nors ir tame darbo yra tikrai gana daug. Žada šį pavasarį užbaigti su jais ir tada prasidės labiau akivaizdūs darbai. https://rail-baltica.lt/rail-baltica...neri-statybos/

    Komentuoti:


  • Lašas
    replied
    Priminkite, RB tiltui per Nerį yra skirtas pilnas finansavimas? Nes praėjo 1,5 metų nuo tilto darbų pradžios juostelės perkirpimo, bet darbų tempai tragiški...

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Ačiū. Exactly, ko ieškojau.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Gal kas galit tuo pačiu priminti, kur galima pamatyti tikslią schemą ar projektą, kaip atrodys RB trasa nuo Kauno Tunelio iki Palemono?
    https://sumin.lrv.lt/uploads/sumin/d...0planas(1).pdf 9-14 puslapiai ir kiti dokumentai iš https://sumin.lrv.lt/lt/veiklos-srit...asis-etapas-6/

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Gal kas galit tuo pačiu priminti, kur galima pamatyti tikslią schemą ar projektą, kaip atrodys RB trasa nuo Kauno Tunelio iki Palemono?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Nelabai koks oras buvo, bet kelios foto iš drono. Reiks kada prie geresnio oro visą statybų ruožą nufilmuoti

    Jonavos tilto vieta


    Čia raudonai pažymėta apytikslė paties tilto vieta








    Šalia Rimkų, kur turės būti Jonavos RB stotis


    Nuo rimkų į būsimojo tilto pusę
    Paskutinis taisė John; 2024.01.28, 22:16.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė saruniukstis Rodyti pranešimą
    kur galima rasti aktualiausią trasų informaciją (patvirtintų, planuojamų ir alternatyvių) apie Rail Baltica ?
    Kaip minėta, yra tpdris, bet bent jau man tai lėtai veikia ir bendrai nėra patogu. Bet be to, visų etapų išskyrųs Kaunas-Panevėžys-Latvijos siena gana išsamūs duomenys yra susisiekimo ministerijos puslapyje kur nereikia minutės laukti kad užsikrautu https://sumin.lrv.lt/lt/veiklos-srit...alieji-planai/

    Kaunas-Panevėžys-Latvijos siena sunkiau surasti, nes gerokai senesnis projektas, bet galima rasti dokumentus tpdr.lt su registracijos numeriu T00079723
    Paskutinis taisė ignaloidas; 2024.01.25, 22:45.

    Komentuoti:

Working...
X