Parašė VLR
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
- 9 patinka
-
~16:00 (o ir vėliau kitose vietose) šneka apie RB1 signalizaciją ("eismo valdymo sistema"). Iš to ką šneka, aišku, kad RB1 ir bus ta Kaunas-Lenkija jungtis, kuris turėjo būti įgyvendinta iki 2030 (dabar jau kalbama apie 2033). Signalizacija kainuos ~106 mln. Eur. Įdomu, kiek būtų kainavusi 2015?
~18:30 Užsimena apie tai, kad turi "planą" operacijoms, įskaitant, "traukinių pirkimą" 2030 metams. Įdomu, koks tas riedmenų pirkimas, apie kurį niekur nieko neskelbiama ir kuriam liko tik 5 metai?
~21:40 Meluoja, kad "estai bando mus vytis". Šiaip, estai yra apie ~5-6 metais priekyje jeigu taip jau lyginant esminius projekto įgyvendinimo žingsnius. Lietuva pasivyti Estijos neturi net teorinių šansų.
~36:45 Anušauskas klausia, "kaip suprantu, ruožas tiesiamas nuo Lenkijos iki Kauno?" ir tada klausia, ar ten galės važiuoti traukiniai 2028 metais. Biškį prajuokino
O šiaip, aišku, kai klausinėtojai tokio lygio ir kai yra praktiškai nulis kvestionavimo iš žiniasklaidos, politikų ir visuomenės, tai turbūt natūrali LTG atsakymai yra tokie kokie yra, t.y. evasive, nekonkretūs ir kartais elementariai melagingi.
Dar man klausimas toks kilo, kad jau RB1 bus planuojama signalizuoti. Koks bus linijos greitis? 120km/h ar kai kur galbūt didesnis?
Na ir dar nuo savės pridėsiu, ką jau esu sakęs anksčiau dėl RB1. Kadangi, dabar jau kaip ir aišku, kad RB1 visgi ruošiamasi signalizuoti ir naudoti kaip "normalią" RB iki kol paaiškės daugiau dėl greitosios linijos (realiai matyt iki kokių 2040), keleivių vežimui tinkamiausias sprendimas būtų padorūs šiuolaikiniai DMU traukiniai (pavyzdžiui, Stadler Flirt), pritaikyti ilgo nuotolio kelionėms Kaunas-Varšuva maršrute. Su RB1 signalizavimu ir greičio padidinimu iki 120km/h (ar kiek?), ilgo stovėjimo Suwalkuose ir Bialystoke sutrumpinimu, 160km/h leidžiamo greičio išnaudojimu Bielystokas-Varšuva ir kitais galimais greičio gainsais Lenkijoje, kelionės trukmė Kaunas-Varšuva galėtų būti kažkur tarp 4,5 ir 5 valandų, kas jau būtų daugmaž laikytina priimtinu rodikliu šiuolaikiniam ir civilizuotam susisiekimui tarp Europos šalių. Aišku, tam reiktų jau vakar skelbti tokių traukinių pirkimus ir pradėti jų sertifikavimus Lenkijoje. Tai būtų lengviausias ir greičiausias būdas turėti daugmaž normalų susisiekimą geležinkeliu su Varšuva. Aišku, iš Vilniaus būtų su persėdimu ir priderintu traukiniu į Kauną. Visgi persėdimas Kaune būtų belenkaip labiau civilizuotas, nei persėdimas kažkur laukuose Mockavoje.Paskutinis taisė John; 2025.02.15, 21:04.
- 18 patinka
Komentuoti:
-
Apgailėtina klausiančiųjų nekompetencija. Tas bičas iš Klaipėdos kur name-droppino visą laiką ir šnekėjo visiškai ne į tema (nes Klaipėda nėra projekto dalis) gal iš Radijo Šou koks personažas netyčia?Atsakantieji irgi akivaizdžiai vynioja viską į gražų popieriuką (kartais akivaizdžiai meluodami) ir toliau bando pūsti Lietuvos sėkmės burbulą, kuris vis bliūkšta. Kaip Lietuva pakels savo dalį darbų vos ne 100-u šiais metais (liko dešimt mėnesiu), kai paskutiniu metu įvykdė pirkimų tik už tiek, kiek užtenka kokiems 7 km. HSR ruožo? Ir dar tas 'Estai mus vejasi, bet pas juos realiai darbų nėra tik kontraktai' - tai jau tikrai. Gal tas žmogus pramiegojo paskutinius porą metų ir tik dabar atsibudo?
- 4 patinka
Komentuoti:
-
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Arkos buvo iškeltos jau praktiškai prieš metus. 2024 m. kovo mėn. ten kėlė vainiką į viršų.
Ir vėl ...
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Per metus iš akivaizdžiai matomų darbų atsirado plieninės arkos. Nežinia kiek darbų dar nesimato.
Iš paskutinių reportažų matėm, kad kloja rusiškos vėžės bėgius.
Tai čia šalutinio keliautojo pastebėjimai, kiek tik tenka apsilankyti. Duoke Die, kad tik užbaigtųPaskutinis taisė Sula; 2025.02.14, 15:07.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Per metus iš akivaizdžiai matomų darbų atsirado plieninės arkos. Nežinia kiek darbų dar nesimato.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tai kad ten metus jau beveik nesimato judėjimo. Ar tai normalu?
Komentuoti:
-
Kas čia dar kompleksuotas? Ar būtina viskuo prieš kaimynus pirmauti, kad jaustumeisi oriai savo kailyje?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Eilinį kartą nei centimetro be užvarymo ant Latvijos be šaltiniųKažkoks kompleksų burbulas šitas forumas. Na, bet aš irgi kompleksuočiau, kai žymiai mažesnė šalis ne tik tave brutaliai išdulkina aviacijoje, surenka keturis kartus daugiau geležinkelio keleivių, bet ir persistato savo miesto centrą perskrosdami jį nauja geležinkelio linija lyg tai būtų devynioliktas amžius, pastatydami tokią infrastruktūrą, šalia kurios tavo sostinė atrodo kaip nykus kaimas. Visa tai, kol tavo sostinėje ir visoje šalyje siautėja suburbiniai automarozai, visus pinigus taškantys žvyrkelių asfaltavimui ir kelių į suburbus platinimui, miesto centruose yra nedaroma visiškai nieko, o geležinkelistai stovi nuleidę galvas prie užstrigusio tilto, vienintelio rimtesnio pradėto objekto, jau tris metus.
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tai kad ten metus jau beveik nesimato judėjimo. Ar tai normalu?
When asked whether construction work at the station is currently proceeding according to plan, Āboltiņš-Āboliņš replied in the affirmative, indicating that the approved construction work is proceeding according to plan. "BeReRix" is working on a track construction project on the southern side to provide temporary traffic for 1,520-millimeter-wide rails. Work is also underway on the construction of railway traffic signaling.
Aišku forume buvo kilęs šaršalas ir džiaugsmo pliūpsniai apie projekto užstrigimą, tačiau kitą dieną viskas buvo sutvarkyta.
"If a few weeks ago the situation was really critical - over a hundred subcontractors were actually waiting to be paid - today the situation is 98% resolved.
Taigi prieš pusę metų darbai ten dar vyko. Kiek žinau, žiemai jie buvo užšaldyti ir pavasarį bus pratęsti, bet, jei turi kitokių šaltinių, būtinai pasidalink.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Deja, bet šiandien kai kurie "propagandos" teiginiai apie RB iš 2020 metų skamba kaip realybė
https://www.15min.lt/en/article/feat...a-1184-1311356
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tai kad ten metus jau beveik nesimato judėjimo. Ar tai normalu?
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Man - normalus statybų vaizdas. Yra tam tikras progresas ir nematau prasmės gadinti orą ir bitus. Ko Rygoje norėčiau - atidaryto požeminio praėjimo į kitą geležinkelio pusę.
Komentuoti:
-
Parašė Keliauninkas Rodyti pranešimą
Mačiau tą stoties griaučių vaizdelį praeitais metais, tai nelabai džiugina, tačiau nemanau kad Vilniuje būtų geresnis organizavimas
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąTikrai visi čia pavydi stočių griaučių be užtikrinto finansavimo ir 1520mm ruožo tarp jų., tačiau nemanau kad Vilniuje būtų geresnis organizavimas
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąšalia kurio ant to paties pylimo kažkam užteko proto ištaškyti didesnę dalį milijardo (šiandienos eurais skaičiuojant) ir nutiesti dar vieną nenaudotiną kelią.
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąTikrai visi čia pavydi stočių griaučių be užtikrinto finansavimo ir 1520mm ruožo tarp jų.
Komentuoti:
-
Tikrai visi čia pavydi stočių griaučių be užtikrinto finansavimo ir 1520mm ruožo tarp jų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Haha be Latvijos nei vieno argumento neina suregzti. Rimtas dalykas tas pavydas.
Komentuoti:
Komentuoti: