Parašė evvt
Rodyti pranešimą
Su geležinkeliais yra biškį kitaip. Visuomenė nieko bežino/nesupranta, žiniasklaida taip pat nieko neraukia, nėra kelininkų lobistų atitikmens. Žodžiu, nėra motyvacijos ir suinteresuotumo ką nors daryti, tai ir vyksta viskas panašiu greičiu, kaip Šimašiaus dviračių takų projektai.
Mano prognozė, kad nelabai ilgai trukus (gal po pusmečio ar metų or so) sužinosim "netikėtą naujieną", kad tilto, o gal ir viso RB, staybos smarkiai pabrango, reiks vėl ES prašyti pinigų, Vyriausybė pinigų irgi neskubės skirti, nes "reikia laukti kito biudžeto" ir t.t. ir pan. Žodžiu, projektas akivaizdžiai buksuoja ir, panašu, buksuos dar labiau, nes tiesiog nėra pressure jį apskritai vykdyti. Tą rodo ir visiška tyla dėl operatorių pasirinkimo, bei LTG, kaip labiausiai tikėtino vieno iš maršrutų operatorių, tyla dėl riedmenų pirkimo. Atrodo, kad ši Vytisusybė realiai neplanuoja projekto įgyvendinti, o paaiškinimus, kodėl viskas susifakapino, palikti kitoms Vyriausybėms.
Atkarpoje Jonavos rajone nuo Šveicarijos iki Žeimių (tikslingiau būtų sakyti nuo Neries tilto), rodos "Tilstos" ir "Fedgos" statomos geležinkelio sankasos ir inžinerinių statinių statybos darbai vyksta pilnu tempu. Būna savaitgalių, kai darbai vyksta ir per juos. Šios savaitės foto matoma vienoje teritorijoje statomo geležinkelio viaduko ir tilto statyba per Jonava-Kėdainiai-Šeduva kelią, Vilniaus-Klaipėdos geležinkelį ir Lankesos upelį.
)
Comment