Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    O kam tas staigus posūkis į kairę? Nebūtų logiškiau tęsti siauruko bėgiais?

    Comment


      Parašė sauletasmiestas Rodyti pranešimą
      O kam tas staigus posūkis į kairę? Nebūtų logiškiau tęsti siauruko bėgiais?
      Spėju, kainuotų papildoma infrastruktūra prie gyvenviečių: reiktų pervažų, sienelių ir pan.

      Comment


        Man nesuvokiama, kodėl būtinai reikėjo suprojektuoti per gyventojų namus. Jau geriau truputį pastumt geležinkelį į šoną apeinant namus (net jei tai papildomai kainuos dėl reljefo/viadukų), išmokėt šalia esantiems gyventojams kokias vienkartines kompensacijas, negu bandyt griaut 10 gyvenamų namų ir sukurt neigiamą Rail Baltica įvaizdį rizikuojant apskritai neįgyvendinti atkarpos.
        100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

        Comment


          Pasakytų, kad sumokės kompensacijas rinkos kaina x 1,5 tiems kelioms dešimtims namų ir būtų mažiau triukšmo. Dabar natūralu, kad žmonės jaučiasi blogai nes nėra garantijų kad neišdurs su kains.
          Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

          Comment


            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
            Pasakytų, kad sumokės kompensacijas rinkos kaina x 1,5 tiems kelioms dešimtims namų ir būtų mažiau triukšmo. Dabar natūralu, kad žmonės jaučiasi blogai nes nėra garantijų kad neišdurs su kains.
            Pritariu. Realiai čia bus patirta tiek turtinė, tiek neturtinė žala. Tikrai nenorėtume būti tų žmonių vietoje - stresas, naujo būsto paieškos, baldų perkraustymas, deadline'ai ir t.t. Tad tiesiog su NT rinkos kainos išmokėjimu pigiai nori prasisukti valdžia.

            Comment


              Netgi kas yra rinkos kaina. Pagalvokime teoriškai. Vienu metu pradeda šie pvz 30 namų savininkai ieškoti ką galėtų nusipirkti analogiškai?
              Iš kur Panevėžyje tai atsirastų? Jei bus parduodama kokie 10 namų, tai automatiškai sukils jiems kaina ženkliai, nes paklausa trumpame laikotarpyje nenormaliai sukils. Ir negalima remtis sandoriais kurie įvyko prieš metus kitus, nes tada buvo visai kita situacija iš esmės.
              Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

              Comment


                Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                Netgi kas yra rinkos kaina. Pagalvokime teoriškai. Vienu metu pradeda šie pvz 30 namų savininkai ieškoti ką galėtų nusipirkti analogiškai?
                Iš kur Panevėžyje tai atsirastų? Jei bus parduodama kokie 10 namų, tai automatiškai sukils jiems kaina ženkliai, nes paklausa trumpame laikotarpyje nenormaliai sukils. Ir negalima remtis sandoriais kurie įvyko prieš metus kitus, nes tada buvo visai kita situacija iš esmės.
                Manau Panevėžyje per metus daugiau nei 10 namų parduodama, galima rasti informaciją apie esamus pardavimo pasiūlymus kaip pvz.

                Comment


                  Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                  Pasakytų, kad sumokės kompensacijas rinkos kaina x 1,5 tiems kelioms dešimtims namų ir būtų mažiau triukšmo. Dabar natūralu, kad žmonės jaučiasi blogai nes nėra garantijų kad neišdurs su kains.
                  Vertėtų nepamiršti, jog tam tikra dalis šių namų kolektyvinių sodų bendrijoje yra nepriduoti statybos inspekcijai ir neregistruoti Registrų Centre (nelegalizuoti, nėra atlikti pastatų, žemės kadastriniai, geodeziniai matavimai).

                  Dokumentuose yra tik tarybiniai sodų nameliukai (dažnu atveju net ne namukai, o pašiūrės). Todėl nepridavus pastato statybos inspekcijai (visa procedūra gali kainuoti nuo kelių iki 10 tūkst. Eurų), kompensacija dėl pastatų paėmimo visuomenės reikmėms bus skaičiuojama nuo atkuriamosios vertės pagal tai, kas yra brėžiniuose, – o ten pradinės pašiūrės.

                  Comment


                    Parašė buxlt Rodyti pranešimą

                    Vertėtų nepamiršti, jog tam tikra dalis šių namų kolektyvinių sodų bendrijoje yra nepriduoti statybos inspekcijai ir neregistruoti Registrų Centre (nelegalizuoti, nėra atlikti pastatų, žemės kadastriniai, geodeziniai matavimai).

                    Dokumentuose yra tik tarybiniai sodų nameliukai (dažnu atveju net ne namukai, o pašiūrės). Todėl nepridavus pastato statybos inspekcijai (visa procedūra gali kainuoti nuo kelių iki 10 tūkst. Eurų), kompensacija dėl pastatų paėmimo visuomenės reikmėms bus skaičiuojama nuo atkuriamosios vertės pagal tai, kas yra brėžiniuose, – o ten pradinės pašiūrės.
                    Geras pastebėjimas, bet jei žmonėms sumokės kompensacijas kaip už pašiūręs, o ne pagal faktą, tai tuo labiau žmonės bus pikti.
                    Negi tokiam projektui už bilekiek milijardų yra labai naudinga turėti daug triukšmo dėl kelių milijonų? Koks nors projekto skundimas, stbadymas įneš daugiau nuostolių.
                    IMHO. Manau dabar neįmanoma bus priduoti, nes jei tai patenka į RB trasą, tai inspekcija stabdys. Plius klausimas dėl atitikimo energetinių sąnaudų klasėms naujausioms jei projekto kaip tokio nebuvo ar negaliojantis jau 20 metų.
                    Paskutinis taisė Arunasx; 2023.08.20, 13:26.
                    Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                    Comment


                      Su kompensavimu berods yra vertės ginčijimo procedūros.

                      Comment


                        Na nelegalią statybą tai reikėtu liepti nusigriauti ir be kompensacijos.

                        Comment


                          Parašė buxlt Rodyti pranešimą

                          Vertėtų nepamiršti, jog tam tikra dalis šių namų kolektyvinių sodų bendrijoje yra nepriduoti statybos inspekcijai ir neregistruoti Registrų Centre (nelegalizuoti, nėra atlikti pastatų, žemės kadastriniai, geodeziniai matavimai).

                          Dokumentuose yra tik tarybiniai sodų nameliukai (dažnu atveju net ne namukai, o pašiūrės). Todėl nepridavus pastato statybos inspekcijai (visa procedūra gali kainuoti nuo kelių iki 10 tūkst. Eurų), kompensacija dėl pastatų paėmimo visuomenės reikmėms bus skaičiuojama nuo atkuriamosios vertės pagal tai, kas yra brėžiniuose, – o ten pradinės pašiūrės.
                          Jei yra nepridavusių, tai teks bandyti jiems įsiteisinti. Kadastro bylutes pasidarys, projekto gal kokią korektūrą prasuks.

                          Per baudas ir t.t. gal gal prisiduos. Rekonstruojant senus lyg yra nuolaidų dėl tų visų energetinių reikalų.

                          O vertę gal jau koks vertintojas nustatys, pagal tai kaip numatyta paimant valstybės reikmėms.

                          Bet kad bus nervų, eurų - tai garantija.

                          Comment


                            Parašė buxlt Rodyti pranešimą
                            Rugpjūčio 17 d. Panevėžio miesto savivaldybėje vyko specialiojo
                            plano koncepcijos dokumentų ir strateginio pasekmių aplinkai vertinimo ataskaitos pristatymas ir susitikimo su visuomene viešinimo renginys.


                            Buvo pristatomas trys stoties alternatyvos. https://arcg.is/G0XHy

                            Susirinko pilna salė Bernatonių, Šilo ir kitų sodų bendrijų gyventojų masė, kurie griežtai nepritarė pirmajai alternatyai, pagal kurią stotis būtų kaip įmanoma pagal technines galimybes arčiau centro, nes tokiu atveju kelias eitu per jų sodus ir reikėtų paimti visuomenės poreikiams kelis sklypus su namais, kompensuojant jų vertę savininkams.

                            Projektai rengėjai, inžinieriai, architektai aiškiai pristatė, kodėl pirma alternatyva yra pati geriausia miestui. Stoties vieta būtų tuščiame žemės sklype, tarp Babilono ir vakarinio aplinkkelio (kitoje pusėje Molainių tvenkinio, atstumas nuo miesto centro – 5-6 km.).

                            Pagal antrą ir trečią alternatyvą, stotis būtų Gustonyse (atstumas nuo miesto centro – 14 km), kur ji dubliuotųsi su kroviniu ir kariniu transportu, pasiekimas būtų įmanomas tik nuosavu automobiliu. Sodų bendrijų gyventojai sutiktu tik su antra ir trečia alternatyva, nes ji neitu per jų valdas.

                            Straipsnis -
                            https://jp.lt/panevezys-uz-papildomos-rail-baltica-vezes-tiesima-rajono-gyventojai-susirupine-bus-nugriauti-ju-namai/
                            01 Bernatoniai
                            Bernatonių sodai su nukeliamais namais
                            Stoties vieta
                            Stoties vieta
                            Click image for larger version Name:	03 molainiu tvenkinys.png Views:	2 Size:	1,92 MB ID:	2069296
                            Molainių kaimas
                            O mintis daryti RB2 Panevėžio keleivių stoty ant susikirtimo su senu geležinkeliu kažin niekam ten neprisibeldė į galvą?

                            Comment


                              Pro traukinio langą, kažkur čia https://goo.gl/maps/BaFMo9fGD3aDT8oZ7 šiaurės kryptim

                              Spėju "Geležinkelio viadukas per 1520 mm vėžės geležinkelį ir valstybinės reikšmės kelią Nr. 144" pagal https://info.railbaltica.org/lt/interaktyvus-zemelapis


                              Click image for larger version

Name:	20230820_151546.jpg
Views:	1373
Size:	308,0 kB
ID:	2070204


                              Click image for larger version

Name:	20230820_151559.jpg
Views:	1361
Size:	271,0 kB
ID:	2070205



                              You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                              Comment


                                Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą
                                Jei yra nepridavusių, tai teks bandyti jiems įsiteisinti. Kadastro bylutes pasidarys, projekto gal kokią korektūrą prasuks.
                                Per baudas ir t.t. gal gal prisiduos. Rekonstruojant senus lyg yra nuolaidų dėl tų visų energetinių reikalų.
                                Negalima rekonstruoti to, ko nėra pastatyta. Statybos leidimas irgi ne visada buvo amžinas.

                                Comment


                                  Parašė evvt Rodyti pranešimą
                                  O mintis daryti RB2 Panevėžio keleivių stoty ant susikirtimo su senu geležinkeliu kažin niekam ten neprisibeldė į galvą?
                                  Jų balsas į dangų neina.

                                  Comment


                                    Parašė Vytazz Rodyti pranešimą
                                    Pritariu. Realiai čia bus patirta tiek turtinė, tiek neturtinė žala. Tikrai nenorėtume būti tų žmonių vietoje - stresas, naujo būsto paieškos, baldų perkraustymas, deadline'ai ir t.t. Tad tiesiog su NT rinkos kainos išmokėjimu pigiai nori prasisukti valdžia.
                                    Kažkodėl niekas nekalba apie banalų pastatų perkėlimą į naują vietą.

                                    Comment



                                      Na gal jau kažkas įdomesnio jau po truputi ir vyksta prie Neries tilto statybų

                                      Click image for larger version

Name:	IMG_4192.jpg
Views:	1053
Size:	1,97 MB
ID:	2071832 Click image for larger version

Name:	IMG_4190.jpg
Views:	1044
Size:	3,09 MB
ID:	2071833 Click image for larger version

Name:	IMG_4193.jpg
Views:	1037
Size:	1,26 MB
ID:	2071834

                                      Comment


                                        Namus išsaugos siaurukas
                                        sekunde.lt
                                        Artyn siauruko
                                        Visgi ministerija ir projekto rengėjai mato dar vieną galimybę – „Rail Balticos“ vėžę patraukti arčiau kultūros paveldo objekto statusą turinčio siaurojo geležinkelio. Pasak M. Kaušylo, šitaip europinė geležinkelio vėžė nutoltų nuo sodininkų bendrijos „Šilas“ ir būtų išsaugoti 23 namai. Jis neabejoja, kad nors siaurukas yra valstybės saugomas paveldo objektas, statusas neturėtų tapti kliūtimi.

                                        Skaitykite daugiau: https://sekunde.lt/leidinys/sekunde/...ve0Q4PG7e4Pb6s
                                        100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                        Comment


                                          https://tyrens.maps.arcgis.com/apps/...2f83fcdeda974e

                                          INŽINERINIŲ SISTEMŲ IR REGIONINIŲ STOČIŲ SUSISIEKIMO KOMUNIKACIJŲ INŽINERINĖS INFRASTRUKTŪROS VYSTYMO ŽEMĖLAPIS PATYRINĖJIMUI

                                          Comment

                                          Working...
                                          X