Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Laure23 Rodyti pranešimą

    Aš tikiu, kad ES apmokės ir geležinkelį. Bet iki tol stoties pastatas atrodys gražus ir bus kartu toks pats tuščias kaip Vilniaus sovietinis hub'as.

    Kaip Lašas ir sakė, bus tas ant to, pasirinkta skirtinga vystymo strategija, mes susijungsime pirmi su lenkais ir paleisime maršrutus, kai latviai ir estai dar statysis savo vėžes.
    Kokius dar maršrutus? Kuo susijungsime? Kaunas-PL siena realiai net projektuoti nepradėtas.

    O Lietuvos pasirinkta "strategija" yra atsisakyti 85% ES finansavimo stotims, nes pridėti savų 15% yra "per brangu" ir "gal kaip nors išsiversim". Tai yra bukų baudžiauninkų strategija.
    Paskutinis taisė John; 2023.07.24, 22:41.

    Comment


      Arba gal kokie autoviarslo interesai ginami, nes nu negi tokie dundukai, nesuprantu kuo reik mąstyt kad kažkaip visa tai atrodytų bent kiek logiška.

      Comment


        Truputi detalesnis foto updatas iš vakar dienos nuo minėtos vėžės sankirtos su kitomis kliūtimis Jonavos rajone.

        Kelias Jonava-Kėdainiai-Šeduva, kairėje Vilniaus-Klaipėdos geležinkelis
        Click image for larger version

Name:	362669347_244888361818358_5878790147404925572_n.jpg
Views:	1149
Size:	427,9 kB
ID:	2064882
        Kažkur apie 1,5 m skersmens poliukai
        Click image for larger version

Name:	362896679_1033524074488152_1795103286205992751_n.jpg
Views:	1145
Size:	761,9 kB
ID:	2064883 Click image for larger version

Name:	363043415_161528213557934_6522268588718084162_n.jpg
Views:	1139
Size:	524,4 kB
ID:	2064884 Click image for larger version

Name:	362930092_231722662602606_5225127258290943109_n.jpg
Views:	1126
Size:	344,6 kB
ID:	2064885
        Vilniaus-Klaipėdos geležinkelio elektrifikacijos stulpai
        Click image for larger version

Name:	362899797_1027920491718957_6139450592086858792_n.jpg
Views:	1134
Size:	595,9 kB
ID:	2064886
        Darbai ties Lankesos upelio vaga
        Click image for larger version

Name:	362955400_2943597599104888_816994208752293287_n.jpg
Views:	1129
Size:	626,0 kB
ID:	2064887

        Comment


          Panevėžio tarptautinė keleivinė geležinkelio stotis planuojama vakarinėje miesto dalyje
          Panevėžio tarptautinė keleivinė geležinkelio stotis turėtų būti pastatyta arčiau miesto – vakarinėje miesto dalyje, kur įsikūrę didieji prekybos centrai. Krovininė stotis būtų statoma Panevėžio rajone, o netoli Gustonių taip pat numatyta keleivinė stotis.

          Tai numatyta pagal visuomenei teikiamą „Rail Balticos“ Panevėžio geležinkelio mazgo plano prioritetinę alternatyvą, skelbia Susisiekimo ministerija. Iš viso visuomenei šiuo metu pristatomos trys europinės vėžės geležinkelio plėtros alternatyvos.

          Panevėžio miesto ir rajono bendruomenės, susijusios organizacijos, verslo atstovai ir visuomenė kviečiami aktyviai dalyvauti ir bendradarbiauti teritorijų planavimo procese – teikti argumentuotas pastabas ir pasiūlymus rengiamam planui...
          https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...-miesto-dalyje

          Comment


            Derantis vaizdelis prie straipsnio:

            https://www.railbaltica.org/lt/visuo...-mazgo-planas/

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
              Derantis vaizdelis prie straipsnio:

              https://www.railbaltica.org/lt/visuo...-mazgo-planas/

              O dabar padarom pritūpimus, SWOT, CBA ir pažiūrim ką kainuotų turėti vieną Panevėžio stotį, o ne tris. Tam tereikia standartinę vėžę nutiesti pvz greta esamos rusiškos trasos ir padaryti 2 kreives.

              Comment


                Taip būna, kai projektuodamas namą, tualetą sugalvoji įrengti prie miškelio už pusės kilometro. Kai projektas jau įsibėgėja, sugalvoji, kad reiktų dar vieno tualeto kitame kiemo gale už 50 metrų. Tokia maždaug Panevėžio stoties projekto logika.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą
                  Taip būna, kai projektuodamas namą, tualetą sugalvoji įrengti prie miškelio už pusės kilometro. Kai projektas jau įsibėgėja, sugalvoji, kad reiktų dar vieno tualeto kitame kiemo gale už 50 metrų. Tokia maždaug Panevėžio stoties projekto logika.
                  Tai, kad gelezinkelio kroviniu infrastruktura visad stengiamasi kuo toliau nuo miesto statyt, kad maziau tarsos ir pletros galimybiu butu.

                  Comment


                    Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

                    Tai, kad gelezinkelio kroviniu infrastruktura visad stengiamasi kuo toliau nuo miesto statyt, kad maziau tarsos ir pletros galimybiu butu.
                    Apie keleivių stotį kalbu, obviously.

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą
                      Taip būna, kai projektuodamas namą, tualetą sugalvoji įrengti prie miškelio už pusės kilometro. Kai projektas jau įsibėgėja, sugalvoji, kad reiktų dar vieno tualeto kitame kiemo gale už 50 metrų. Tokia maždaug Panevėžio stoties projekto logika.
                      Visgi panašu kad prie projekto dirba idiotai( o ne kažkokių interesų palaikytojai tskant) arba kitaip sakant žmonės iš tolimojo kosmoso.

                      Comment


                        Keliasdešimt milijonų ta atšaka kainuotų. Jau geriau tegul stotis būna prie "Karčiama ružava", bus toks pat atstumas nuo miesto, atšakos nereikės ir greičiau reikalai pajudėtų dėl sutaupytų darbo sąnaudų.

                        Comment


                          Tai orasčiausią iš tų kelių variantų parinko?
                          Bent ne tiek laukuose kiek originaliai planuota, ten dabar VT gal net pasiekia?

                          Comment


                            Vietoj vienos stoties laukuose, dabar siūloma statyti dvi stotis laukuose. Bus galima važiuoti dvejomis autobuso stotelėmis mažiau.

                            Liūdna. Panevėžio centre, aplink geležinkelio stotį daug apleistų teritorijų, yra vietos plėtrai. Galimai net ir išlenkta geležinkelio atšaka tilptų, kad traukinys sugebėtų apsisukti.

                            Comment


                              Aš manau, kad tokio variantu su apsisukimu tikrai niekad nebus, nes Radviliškio-Daugpilio vėžė eina kone statmenai priešinga kryptimi.
                              Šitas variantas gal ir ok, bet neaišku, kaip būtų su persėdimu į kitus traukinius, be to, atstumas nuo centro abejotinas. Optimaliausia tai turbūt būtų stotis ties sankirta, kad būtų galima iškart persėsti į kitą traukinį link Panevėžio centro.
                              Beje, čia tik 1 alternatyva. 2 ir 3 alternatyvos yra palikti stotį Gustonyse, bet 3 alternatyvos atveju nutiesti ale tramvajų "naujos kartos traukinių riedmenis" Klaipėdos gatve.

                              P.S. pasirodo, kad siūlant skirtingus variantus net nebūtina pristatyti, kaip būtų organizuojamas traukinių eismas plačiąja vėže, ar būtų persėdimo galimybė į kitus traukinius. Panašu tik, kad iki numatomos stoties būtų nutiestas papildomas 1520 aklikelis, kas reikštų, jog tai būtų galinė stotis.
                              Paskutinis taisė Zefyras; 2023.07.28, 17:03.

                              Comment


                                Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
                                Aš manau, kad tokio variantu su apsisukimu tikrai niekad nebus, nes Radviliškio-Daugpilio vėžė eina kone statmenai priešinga kryptimi.
                                Šitas variantas gal ir ok, bet neaišku, kaip būtų su persėdimu į kitus traukinius, be to, atstumas nuo centro abejotinas. Optimaliausia tai turbūt būtų stotis ties sankirta, kad būtų galima iškart persėsti į kitą traukinį link Panevėžio centro.
                                eje, čia tik 1 alternatyva. 2 ir 3 alternatyvos yra palikti stotį Gustonyse, bet 3 alternatyvos atveju nutiesti ale tramvajų "naujos kartos traukinių riedmenis" Klaipėdos gatve.
                                Ta "naujos kartos" transporto priemonė, ar ne monorelsas buvo specifiškai minimas? Jei taip, tai eina jie geriau n su tokiom "naujos kartos" priemonėm.

                                Comment


                                  Labai keistai, bendroje koncepcijoje kaip 3 alternatyva pristatomas vienbėgis, bet konkrečiai nagrinėjamas tramvajaus įrengimas. Nors jeigu jau planuoti taip, tai kodėl negalėjo būti siūlomas Karlsruhe (tramvajus ant traukinio bėgių) arba Zwickau (traukinio trasa integruota į gatvę kaip tramvajaus) modelio variantai. Dabar planuojama lygiagreti tramvajaus trasa (1435), dubliuojanti 1520 geležinkelį iki Pramonės g. Be to, numatomos tik dvi tarpinės stotelės.
                                  Paskutinis taisė Zefyras; 2023.07.28, 16:55.

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą

                                    Ta "naujos kartos" transporto priemonė, ar ne monorelsas buvo specifiškai minimas? Jei taip, tai eina jie geriau n su tokiom "naujos kartos" priemonėm.
                                    Sena karta dar veikia:

                                    Comment


                                      Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
                                      Aš manau, kad tokio variantu su apsisukimu tikrai niekad nebus, nes Radviliškio-Daugpilio vėžė eina kone statmenai priešinga kryptimi.
                                      O tai dviejų lygių geležinkelio sankirtos negalima įrengti? Toks vaizdas, kad niekas net rimtai nesvarstė investuoti į patogią stotį pačiame miesto centre.

                                      Comment


                                        Parašė Blaze Rodyti pranešimą

                                        O tai dviejų lygių geležinkelio sankirtos negalima įrengti? Toks vaizdas, kad niekas net rimtai nesvarstė investuoti į patogią stotį pačiame miesto centre.
                                        Man atrodo, problema, kad toje vietoje eina pagrindinė aukštos įtampos elektros linija, dėl to nenori turbūt planuoti stoties ten, jei po to reikės visas elektros linijas perkelti kažkur kitur.

                                        Comment


                                          Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

                                          Man atrodo, problema, kad toje vietoje eina pagrindinė aukštos įtampos elektros linija, dėl to nenori turbūt planuoti stoties ten, jei po to reikės visas elektros linijas perkelti kažkur kitur.
                                          Ačiū už paaiškinimą. Taip išeina, kad Panevėžys gavo progą sukišti elektros liniją po žeme, aptvarkyti apleistas teritorijas netoli centro, įrengti patogią stotį gyventojams ir pritraukti daugiau turistų. Viskas su 85% ES finansavimu, iš esmės istorinė galimybė miestui. Bet be abejo, sugebėta rasti pasiteisinimų kodėl reiktų daryti pigiau ir šūdiniau

                                          Comment

                                          Working...
                                          X