Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
    https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/vi...os-link-planas





    Paviešintas naujų regioninių stočių planas ir žemėlapis. TPDRIS neužsikrauna, tai nėra kaip patikrinti detalesnių planų. Bet iš paviešintos koncepcijos, toks jausmas kad geležinkelį planuoja žmonės, niekad nevažinėję traukiniu. Ką veikia Panevėžio miesto atstovai, išvis neaišku - kai atsisakoma padaryti patogią stotį miesto vakarinėje dalyje. Kai Joniškėlio stotis planuojama, logiškai, senos stoties vietoje, Vaškų stotis kažkodėl planuojama už 5 km nuo miestelio (nors per jį taip pat vedė geležinkelis), būtų absoliučiai logiškiausia stotį daryti kuo arčiau miestelio. Taipogi būtų gera proga atgaivinti Joniškėlio-Biržų geležinkelį ir sujungti du rajoninius centrus su pagrindine transporto arterija, bet matyt šiuo klausimu nebus mąstoma.
    Dar netikrinau esamų stočių lokacijų, bet reikia turėti omenyje, kad tikriausiai viskas su naujomis mažomis stotimis daroma taip, kad pro jas nestojantys traukiniai galėtų pravažiuoti maksimaliu 240km/h greičiu. Kas reiškia, kad atitinkamai turi būti gana tiesios kreivės.

    O kad Panevėžys sugebėjo taip apsišikti ir neišsireikalauti RB atšakos į normalią miesto stotį, tai nu ką čia bepasakysi. Debilai ir tiek. Kaip, beje, ir Elektrėnai.

    Comment


      Panevėžys statys monorailą?

      Comment


        Parašė felar Rodyti pranešimą
        Panevėžys statys monorailą?
        *Monorelsą

        Comment


          Parašė felar Rodyti pranešimą
          Panevėžys statys monorailą?
          O yra kažkokių principinių problemų tarp RB stoties ir Panevežio paleist kažką tipo tramvajaus 1520 mm bėgiais?

          Comment


            Parašė alga Rodyti pranešimą

            O yra kažkokių principinių problemų tarp RB stoties ir Panevežio paleist kažką tipo tramvajaus 1520 mm bėgiais?
            kuo daugiau persedimu - tuo komplikuociau naudotis - tuo maziau zmoniu naudotusi, tuo labiau skatinamas automobilizmas ir klimato kaita

            Comment


              Parašė TIME Rodyti pranešimą

              kuo daugiau persedimu - tuo komplikuociau naudotis - tuo maziau zmoniu naudotusi, tuo labiau skatinamas automobilizmas ir klimato kaita
              Ir dar reiktų pirkti papildomus riedmenis tam 1520mm "tramvajui", ir papildomų vairuotojų reiktų.

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą

                Dar netikrinau esamų stočių lokacijų, bet reikia turėti omenyje, kad tikriausiai viskas su naujomis mažomis stotimis daroma taip, kad pro jas nestojantys traukiniai galėtų pravažiuoti maksimaliu 240km/h greičiu. Kas reiškia, kad atitinkamai turi būti gana tiesios kreivės.

                O kad Panevėžys sugebėjo taip apsišikti ir neišsireikalauti RB atšakos į normalią miesto stotį, tai nu ką čia bepasakysi. Debilai ir tiek. Kaip, beje, ir Elektrėnai.
                Na aš geriausiai susipažinęs su Vaškų situacija, tai dėl to ir išskyriau. Lygiagrečiai miestelio eina 5 km tiesi atkarpa. Daryti stotį šalia miestelio vietos pilna. Dabar stotis suplanuota 5 km už miestelio, kažkokiuose laukuose už posūkio. Numatytas privažiuojamasis kelias geležinkelio koridoriaus ribose su apsisukimo aikštele. Tai čia visiškas absurdas. Gaila kad nulūžusi TPDRIS, ten būtų galima projekto dokumentaciją paskaityti, bet toks jausmas kad tiesiog buvo padėta stotis kažkokiam atsitiktiniam taške. Reikės bombarduoti laiškais, galva neišneša kaip tokius absurdus apskritai planuot galima.

                Comment


                  Kaip variantas - gal greitojo geležinklelio stotis draudžiama statyti gyvenvietėse?

                  Comment


                    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

                    Na aš geriausiai susipažinęs su Vaškų situacija, tai dėl to ir išskyriau. Lygiagrečiai miestelio eina 5 km tiesi atkarpa. Daryti stotį šalia miestelio vietos pilna. Dabar stotis suplanuota 5 km už miestelio, kažkokiuose laukuose už posūkio. Numatytas privažiuojamasis kelias geležinkelio koridoriaus ribose su apsisukimo aikštele. Tai čia visiškas absurdas. Gaila kad nulūžusi TPDRIS, ten būtų galima projekto dokumentaciją paskaityti, bet toks jausmas kad tiesiog buvo padėta stotis kažkokiam atsitiktiniam taške. Reikės bombarduoti laiškais, galva neišneša kaip tokius absurdus apskritai planuot galima.
                    Pasižiūrėjau į žemėlapį, tai jo, keista dėl Vaškų. Galėtų būti stotis praktiškai ant gyvenvietės krašto. Dabar kažkur laukuose. Kitaip, nei glušumu to paaiškinti turbūt negalima.

                    Man šiaip apskritai kyla vis daugiau negeros nuojautos dėl RB ateities Lietuvoje. Kol kas jokie realūs darbai vis dar neprasidėję ir viskas apsiriboja press releasais apie tai, kaip ten kažkur bus kažkas perkama ir planuojama daryti, bet kol kas tik privažiuojamieji keliai. Dėl didžiųjų stočių (Vilnius, Kaunas) tylima ir, panašu, išvis nieko neplanuojama su jomis daryti. Visiškai jokios informacijos apie planuojamus maršrutų operatorius ar su tuo susijusius riedmenų pirkimus. Tai neatrodo kaip sklandžiai ir pagal planą vykstantis greitojo geležinkelio projektas.

                    Lenkija, tuo tarpu, jau šiandien ir paskutinius kelis metus pila šimtus milijonų Eur į konkrečias infrastruktūros, įskaitant stočių, rekonstrukcijas.

                    Comment


                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                      Kaip variantas - gal greitojo geležinklelio stotis draudžiama statyti gyvenvietėse?
                      Kaune tai nedraudžia.

                      Comment


                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                        Kaune tai nedraudžia.
                        Kaip čia pasakius, jokios naujos stoties Kaune nebus, tik kosmetinė pertvarka. Net Kauno oro uoste jos nebus (bus laukuose už kelių km).
                        Priedo, per miestus tikriausiai važiuos įprastu "lėtuoju" režimu.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          O kad Panevėžys sugebėjo taip apsišikti ir neišsireikalauti RB atšakos į normalią miesto stotį, tai nu ką čia bepasakysi. Debilai ir tiek. Kaip, beje, ir Elektrėnai.

                          O Jonava? SEUBAS!

                          Beje, o kur yra Elektrėnų normali miesto stotis? Elektrinėje?
                          -

                          Comment


                            Parašė gerietis Rodyti pranešimą


                            Beje, o kur yra Elektrėnų normali miesto stotis? Elektrinėje?
                            Whut?

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą

                              Ir dar reiktų pirkti papildomus riedmenis tam 1520mm "tramvajui", ir papildomų vairuotojų reiktų.
                              Apskritai 1520 mm relsams trūksta riedmenų.
                              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                              Comment


                                Visad galima pasinaudoti jau esama LT praktika ir sukurt Vaškų ar Panevėžio gel. Stoties gyvenvietes už kelių km nuo miestų ir miestelių.

                                Comment


                                  Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                                  O Jonava? SEUBAS!

                                  Beje, o kur yra Elektrėnų normali miesto stotis? Elektrinėje?
                                  Su Jonava net labai įdomiai. Azotas stumdys vagonus per miestą iki Žeimių, ar vistik jam leis prisijungti ties Gulbiniškais?

                                  Elektrėnai taip, turi stotį prie įvažiavimo į miestą. Kas sakė, kad geležinkelio ?

                                  Comment


                                    Pradedama viešinti ir Panevėžio stoties koncepcija:
                                    https://sumin.lrv.lt/lt/veiklos-srit...vystymo-planas

                                    Žiūrėkit po Rengimo etapo dokumentais. Siūloma pasirinkti I alternatyva
                                    Paskutinis taisė DKL; 2023.07.11, 16:30.

                                    Comment


                                      Parašė DKL Rodyti pranešimą
                                      Pradedama viešinti ir Panevėžio stoties koncepcija:
                                      https://sumin.lrv.lt/lt/veiklos-srit...vystymo-planas

                                      Žiūrėkit po Rengimo etapo dokumentais. Siūloma pasirinkti I alternatyva
                                      Kai kuriose vietose rašoma, kad tas III alternatyvos ''geležinkelis'' yra ne vienbėgis, bet tramvajus.

                                      Bet vis tiek pirmoji alternatyva būtų geriau, tik gaila, kad stotis planuojama ne tiesiai ant 1520 vežės - jeigu kažkada būtų sugalvota paleisti traukinį Šiauliai - Daugpilis, labai pasunkėtų organizacija/persėdimai.

                                      Comment


                                        ... tik gaila, kad stotis planuojama ne tiesiai ant 1520 vežės - jeigu kažkada būtų sugalvota paleisti traukinį Šiauliai - Daugpilis, labai pasunkėtų organizacija/persėdimai.
                                        Na I alternatyvoje siūloma schema labai tinkama keičiamos vėžės Vilnius/Kaunas-Panevėžys-Šiauliai-Klaipėda maršrutams. O Šiauliai-Daugpilis, jei labai reikės, galės pasivažinėti su krypties pakeitimu naujoje Panevėžio stotyje.

                                        Comment


                                          III variantas, tai jau būtų galima sakyt, kad Lietuva turi tramvajų, ir sakyčiau, pačiam netikėčiausiai mieste.
                                          Sakyčiau vienareikšmiškai Klaipėda turėjo būti tas miestas, kur pirmiausia išvažiuotų tramvajai dėl savo patogaus išsidėstymo.

                                          I alternatyva matyt geresnė dėl tarpmiestinio susisiekimo traukinių patogumo. Tramvajus būtų tiek, kad pigesnė, mažiau lanksti alternatyva, galimai nepatiktų gyventojams dėl tariamo triukšmo.

                                          Panevėžys dar ne tas miestas, kur būtinas tramvajus. Būtų įdomiau ar neatsiras kokių Rail Baltica atšakų miestų gatvėmis Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje. Kalbu apie dešimtmečių perspektyvą. Tikiu į evoliuciją ir čia, tai matyt bėgių plėtrai subręsime.
                                          Kaunas irgi gan patogus miestas tiest tramvajų dėl tiesių pagrindinių gatvių.
                                          Paskutinis taisė PoDV; 2023.07.11, 17:25.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X