Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Na nelegalią statybą tai reikėtu liepti nusigriauti ir be kompensacijos.
    soduose iki 80 kvadratų ir 8,5 metro aukščio galėdavai statyti ką nori legaliai be jokių popierių.
    -

    Comment


      Šiek tiek update (ankstesnės foto 183 psl. liepos 25 d.) iš statybvietės Jonavos r. ties susikirtimu su Jonava-Kėdainiai-Šeduva keliu, Vilnius-Klaipėda geležinkeliu ir Lankesos upe.

      Click image for larger version

Name:	375758954_319713520635398_3691302644141917863_n.jpg
Views:	1155
Size:	517,4 kB
ID:	2074960 Click image for larger version

Name:	375754289_1701967483559698_5381247548910898786_n.jpg
Views:	1166
Size:	359,3 kB
ID:	2074959

      Comment


        Parašė gerietis Rodyti pranešimą

        soduose iki 80 kvadratų ir 8,5 metro aukščio galėdavai statyti ką nori legaliai be jokių popierių.
        sodo namelį galėdavai - gyvenamojo namo negalėdavai. reikėjo, kad atitiktų visus insoliacijos standartus ir pan kad galima būtų priduoti kaip gyvenamąjį ir registruoti gyvenamąją vietą.

        Comment


          Pasiskaičiau apie Panevėžį, ką per vasarą praleidau. Nenustebino. Projektas vystomas taip pat idiotiškai kaip ir Vilniaus - Kauno Rb ruožas. Projektų sustojimai parenkami taip kad tenkintų būtinus formalius kriterijus, o ne pagal realų ateityje keliausiančių poreikį. Nesant hubo, nieks tuo geležinkeliu nesinaudos apart pavieniais turistiniais tikslais į stoties vietą atvažiuojant su auto.

          Comment


            Tai yra pinigu įsisavinimo projektas, o ne realių poreikių tenkinimo

            Comment


              Parašė liutass Rodyti pranešimą
              Tai yra pinigu įsisavinimo projektas, o ne realių poreikių tenkinimo
              Kažkada pasikeitus požiūriui gal įrengs atšakas iki miestų centrinių stočių. Bet tai jau reikės daryti nebe ES pinigais, veikiausiai.
              Lietuva visiems.

              Comment


                Parašė abruo Rodyti pranešimą

                Kažkada pasikeitus požiūriui gal įrengs atšakas iki miestų centrinių stočių. Bet tai jau reikės daryti nebe ES pinigais, veikiausiai.
                Nieks nieko nedarys, nes demografinė krizė. Arba padarai dabar, arba niekad. Nieks neties naujos linijos iki miesto centrinių stočių, nes ten galimai galės apsigyventi jaunos šeimos. Dabar tiesiog miestas paliekamas toliau merdėti.

                Comment


                  Parašė ifl Rodyti pranešimą

                  Nieks nieko nedarys, nes demografinė krizė. Arba padarai dabar, arba niekad. Nieks neties naujos linijos iki miesto centrinių stočių, nes ten galimai galės apsigyventi jaunos šeimos. Dabar tiesiog miestas paliekamas toliau merdėti.
                  Kiek kartų metuose važiuosi, kad tau taip reikalinga ta atšaka? Šitas projektas reikalingiausias krovinių gabenimui. Kelionės Lietuvos ribose neapsimokės, nes yra patogesnių alternatyvų, o į kitas šalis kas savaitę nevažiuosim. Keleiviams užtektų saugomos nemokamos aikštelės automobiliams, ir viešojo transporto nuo miesto iki stoties 3 kartus per dieną, būtų 10 kartų pigesnis variantas. Jei jau iki oro uosto nuvažiuojam 100 km, kažkaip nuvažiuosim ir iki traukinių stoties.

                  Comment


                    Parašė Stigas1 Rodyti pranešimą

                    Kiek kartų metuose važiuosi, kad tau taip reikalinga ta atšaka? Šitas projektas reikalingiausias krovinių gabenimui. Kelionės Lietuvos ribose neapsimokės, nes yra patogesnių alternatyvų, o į kitas šalis kas savaitę nevažiuosim. Keleiviams užtektų saugomos nemokamos aikštelės automobiliams, ir viešojo transporto nuo miesto iki stoties 3 kartus per dieną, būtų 10 kartų pigesnis variantas. Jei jau iki oro uosto nuvažiuojam 100 km, kažkaip nuvažiuosim ir iki traukinių stoties.
                    Būtų reikalinga kad ir kiekvieną savaitę.

                    Kokios alternatyvos patogesnės? Auto? Su auto būtų ir lėčiau, ir nepatogiau (tik pigiau).

                    Nieks nestato greitųjų geležinkelių krovinių gabenimui.

                    Pigiausias variantas išvis būtų nieko netiesti ir visi galėtų nuosavais automobiliais važinėti netaupydami laiko. Matyt tokia logika Panevėžys ir vadovaujasi. Baisiausia autobusų stotis visoje Lietuvoje su Stalino laikų vazonais ir betono blokais - atramomis.
                    Paskutinis taisė ifl; 2023.09.19, 21:05.

                    Comment


                      Parašė Stigas1 Rodyti pranešimą

                      Kiek kartų metuose važiuosi, kad tau taip reikalinga ta atšaka? Šitas projektas reikalingiausias krovinių gabenimui. Kelionės Lietuvos ribose neapsimokės, nes yra patogesnių alternatyvų, o į kitas šalis kas savaitę nevažiuosim. Keleiviams užtektų saugomos nemokamos aikštelės automobiliams, ir viešojo transporto nuo miesto iki stoties 3 kartus per dieną, būtų 10 kartų pigesnis variantas. Jei jau iki oro uosto nuvažiuojam 100 km, kažkaip nuvažiuosim ir iki traukinių stoties.
                      atsiprašau, bet tipinio kaimo Jurgio mentalitetas - duok jam (nes kažkas privalo duot) "nemokamą ir dar saugomą (!!) parkingą" nes vistiek nori važiuot su savo kregžde.. 3 kartus per dieną iki stoties duok jam autobusą, kuriuo jis nesinaudos ir jam ok iki traukinio stoties 100km važiuot.. tai yra ne tik pinigų taškymas, bet dar ir debiliškas, o iš kur tas 10x pigesnis variantas tai turbūt viena bobutė sakė?

                      Comment


                        Parašė ifl Rodyti pranešimą

                        Būtų reikalinga kad ir kiekvieną savaitę.

                        Kokios alternatyvos patogesnės? Auto? Su auto būtų ir lėčiau, ir nepatogiau (tik pigiau).

                        Nieks nestato greitųjų geležinkelių krovinių gabenimui.

                        Pigiausias variantas išvis būtų nieko netiesti ir visi galėtų nuosavais automobiliais važinėti netaupydami laiko. Matyt tokia logika Panevėžys ir vadovaujasi. Baisiausia autobusų stotis visoje Lietuvoje su Stalino laikų vazonais ir betono blokais - atramomis.
                        Įskaičiuok laiką nuo namų durų iki stoties. Atvažiavimą su laiko atsarga, kad netyčia nepavėluot. Tada viešąjį transportą kitam gale iki galutinio taško.

                        Čia kaip Vilnius - Kaunas. Teoriškai laikas mašina ir traukiniu panašus. Realiai pridedi transportavimąsi abiejuose galuose, laiko atsargą ir su traukiniu gaunasi. 2-3x ilgiau.

                        Comment


                          Kol mikrorajoniniai kaimiečiai džiaugiasi naujai išasfaltuotais keliais (pagal sovietinius standartus), Ryga plečia ir taip kiečiausia centrinį transporto mazgą regione. Ši plėtra yra technologiškai sudėtingiausia viso projekto dalis:

                          http://www.baltictimes.com/new_miles...lation_begins/

                          Daugiau nuotraukų galima rasti Rail Baltica FB puslapyje.

                          Comment


                            Šimonytė sakė, kad Lietuva "prioritetizuoja bėgių tiesimą". Įdomu, kiek bėgių jau nutiesė? Ar tik ne 0.00 km?

                            Comment


                              Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                              Pasaulyje daug ko yra... bet klausimas ar pas mus taip bus?
                              Apgailėtina labiau bus jei sukišim kosminius pinigus, o patogesnio susisiekimo nebus. O tą mes puikiai mokame.
                              Taip "protingai" elgtis su VT moka tik Panevėžys, deja. Nepatingėjau.

                              Vilnius:

                              Click image for larger version  Name:	Vilnius.png Views:	0 Size:	239,8 kB ID:	2077112

                              Kaunas:

                              Click image for larger version  Name:	Kaunas.png Views:	0 Size:	376,5 kB ID:	2077113

                              Klaipėda:

                              Click image for larger version  Name:	Klaipeda.png Views:	0 Size:	191,8 kB ID:	2077114

                              Šiauliai:

                              Click image for larger version  Name:	Siauliai.png Views:	0 Size:	182,3 kB ID:	2077115

                              Panevėžys

                              Click image for larger version  Name:	Panevezys lol.png Views:	0 Size:	264,6 kB ID:	2077116

                              Comment


                                Keletas foto iš geležinkelio sankasos ir inžinerinių statinių statybos Jonavos rajone.

                                Statybvietė tarp Čičinų ir Rimkų kaimų
                                Click image for larger version

Name:	1.JPG
Views:	370
Size:	2,56 MB
ID:	2077131
                                Ta pati vieta, per diena savivarčiai padaro apie 800 reisų
                                Click image for larger version

Name:	2.JPG
Views:	368
Size:	1,58 MB
ID:	2077130
                                Trasa Žeimių miestelio link (~4 km likus iki jo)
                                Click image for larger version

Name:	3.JPG
Views:	369
Size:	1,90 MB
ID:	2077129
                                Ta pati vieta tik kryptimi Kauno link
                                Click image for larger version

Name:	4.JPG
Views:	378
Size:	1,61 MB
ID:	2077128
                                Arčiau susikirtimo su Vilnius-Klaipėda geležinkeliu, matomos polių gręžimo technika įrenginėjanti tiltą per Lankesos upelį
                                Click image for larger version

Name:	5.JPG
Views:	371
Size:	2,25 MB
ID:	2077127
                                Susikirtimas su Lankesos upeliu
                                Click image for larger version

Name:	6.JPG
Views:	372
Size:	1,49 MB
ID:	2077126
                                Susikirtimas su Vilnius-Klaipėda geležinkeliu, viaduko statybos pradžia
                                Click image for larger version

Name:	7.JPG
Views:	371
Size:	2,07 MB
ID:	2077125
                                Šalia ir susikirtimas su Jonava-Kėdainiai-Šeduva keliu, geležinkelio viaduko statyba
                                Click image for larger version

Name:	8.JPG
Views:	376
Size:	1,15 MB
ID:	2077124

                                Comment


                                  Dar toks pastebėjimas dėl atšakos Panevėžiui. Nuo Panevėžio priešingos miesto pusės, nei būsima geležinkelio stotis, nuvažiuoti iki stoties truks gal 20 min. Kiek laiko Kaune nuo Šilainių iki stoties keliauti užtrunka? Nereiktų Kaune dar atšakų keletą pamėtyti? Prašau konkretaus argumento dėl atšakos Panevėžiui.

                                  Comment


                                    Parašė Stigas1 Rodyti pranešimą
                                    Dar toks pastebėjimas dėl atšakos Panevėžiui. Nuo Panevėžio priešingos miesto pusės, nei būsima geležinkelio stotis, nuvažiuoti iki stoties truks gal 20 min. Kiek laiko Kaune nuo Šilainių iki stoties keliauti užtrunka? Nereiktų Kaune dar atšakų keletą pamėtyti? Prašau konkretaus argumento dėl atšakos Panevėžiui.
                                    Nu ir palyginai. Nuo Kauno centro per valanda 5 dienos gali tik iki Babtu nuvaziuoti, kai nuo Panevezio jau busi puse Latvijos pervaziaves. Cia obuoliai ir apelsinai. Bet cia ne apie tai. Faktas, kad kazin ar labai daug zmoniu Kaune autobusais ar traukiniais naudotusi, jei stotis butu uz Babtu

                                    Comment


                                      Parašė Stigas1 Rodyti pranešimą
                                      Dar toks pastebėjimas dėl atšakos Panevėžiui. Nuo Panevėžio priešingos miesto pusės, nei būsima geležinkelio stotis, nuvažiuoti iki stoties truks gal 20 min. Kiek laiko Kaune nuo Šilainių iki stoties keliauti užtrunka? Nereiktų Kaune dar atšakų keletą pamėtyti? Prašau konkretaus argumento dėl atšakos Panevėžiui.
                                      Nekalbant apie minusą, kad autobusų stotis ne šalia geležinkelio -iš šilainių daug transporto, o iš laukų reiks specialiai kažką leisti tik keleiviams vos ne.

                                      Ir jei toks palyginimas tai galima tada pastatyti mažesniam miete stotį laukuose ir sakyti, kad tai geriau nei Kaune centre, nes nuo kokių Kaišiadorių ar Elektrėnų krašto iki tų laukų tik 10min, o va iš Šilainių 20 min...
                                      Paskutinis taisė Gator; 2023.09.20, 12:10.

                                      Comment


                                        Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                        Iš šilainių daug transporto, o iš laukų reiks specialiai kažką leisti tik keleiviams vos ne.

                                        Ir jei toks palyginimas tai galima tada pastatyti mažesniam miete stotį laukuose ir sakyti, kad tai geriau nei Kaune centre, nes nuo kokių Kaišiadorių ar Elektrėnų krašto iki tų laukų tik 10min, o va iš Šilainių 20 min...
                                        Transportą iki stoties galima pritaikyti pagal poreikį, nevažinės 50 vietų autobusas su 3 keleiviais.

                                        Bet juk taip ir yra kaip parašei, stotis bus statoma prie mažesnio miesto nei Kaunas. Išleisim keliasdešimt milijonų dėl 5-10 minučių? Kur logika, iš kieno pinigų bus išlaikoma tokia prabanga? Panevėžys toks mažas, kad ta atšaka geriausiu atveju bus patogesnė pusei miesto keliomis minutėmis. Kita pusė miesto atvirkščiai - sugaiš, keliaudama iki centro.

                                        Mano nuomone, atšaka yra populistinis variantas politikų reitingams, nedaugiau.

                                        Comment


                                          Parašė ALV77 Rodyti pranešimą

                                          Nu ir palyginai. Nuo Kauno centro per valanda 5 dienos gali tik iki Babtu nuvaziuoti, kai nuo Panevezio jau busi puse Latvijos pervaziaves. Cia obuoliai ir apelsinai. Bet cia ne apie tai. Faktas, kad kazin ar labai daug zmoniu Kaune autobusais ar traukiniais naudotusi, jei stotis butu uz Babtu
                                          aš apie 20 min blogiausiu atveju kalbu, tu apie valandą. Jei tau tinka nuo Šilainių iki stoties važiuot, kodėl man gali netikti per tiek pat laiko nuvažiuot nuo Panevėžio iki stoties?
                                          Paskutinis taisė Stigas1; 2023.09.20, 12:30.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X