Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    https://www.railbaltica.org/lt/rail-...-11-mlrd-euru/

    Šiandien bendroji Baltijos šalių įmonė „RB Rail “, AS pranešė pasirašiusi papildomą tarpvalstybinę dotacijos sutartį dėl Europos infrastruktūros tinklų priemonės (EITP) finansavimo, siekiančio 928 mln. eurų EITP paramos, „Rail Baltica“ projektui įgyvendinti. Šios didelės apimties investicijos kartu su nacionaliniu bendru trijų Baltijos valstybių finansavimu viršys 1,1 mlrd. eurų. Baltijos šalys vykdys tolesnius darbus, būtinus greitųjų traukinių infrastruktūros plėtrai.
    ...
    Globalus projektas šiuo metu pradeda pagrindinį statybos etapą visose trijose Baltijos šalyse, todėl tikimės, kad paramos gavėjai taip pat laiku įgyvendins šį svarbų Europos projektą“, – teigia Morten Jensen, CINEA padalinio vadovas.
    Paskutinis taisė alga; 2023.10.19, 18:14.

    Comment


      Interaktyvus žemėlapis - https://info.railbaltica.org/lt/interaktyvus-zemelapis
      Daugiau apie jį - Rail Baltica interactive map available
      On the map, which is available in English, Latvian, Estonian and Lithuanian, viewers can see various information including the location of Rail Baltica stations and structures such as bridges and road crossings, where the new 1435 mm gauge railway tracks wll be constructed from scratch and where they will be upgraded from existing 1520 mm wide railway tracks.

      Various actions can be performed on the map, such as searching by address or object name, zooming in or out on the sections of the route of interest, as well as changing map layers.

      Comment


        Tikėjausi kažko geresnio, čia paprasčiausiai linija nupiešta ant žemėlapio su keliais taškais. Na bet bent jau akivaizdus pravalas matosi su esama 1435 linija, ypač nuo Marijampolės link Lenkijos zigzagai tie!
        Dar įdomus pastebėjimas, kad neveikia žemėlapis neišjungus reklamos blokavimo. Slapukai priverstini kvepia pažeidimais. Tai kažkaip viskas labai užleista, jausmas lyg kokiai 2015 metais pats puslapis darytas ir niekas nekeista, apart turinio.

        Comment


          https://www.youtube.com/watch?v=YoYOiUbeRTU
          Įdomus filmukas apie Rail Balticos statybų eigą

          Comment


            Parašė Lašas Rodyti pranešimą
            https://www.youtube.com/watch?v=YoYOiUbeRTU
            Įdomus filmukas apie Rail Balticos statybų eigą
            Ilgesnė prezentacija apie progresą Lietuvoje: https://youtu.be/h_zLEUEf_uI

            Comment


              Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
              Tokie maršrutai privalo būti pilnai pritaikyti neįgaliesiems. Niekas klasikinių vagonų neleis čia, net visoje komunikacijoje pažymima, kad maršrutas pritaikytas neįgaliesiems.
              Šiaip tai nė vienas traukinys ar geležinkelio stotis Lietuvoje nėra pritaikyti neįgaliesiems t.y. niekur nėra vieno lygio laipinimosi į traukinius ir, kas svarbiausia, tai nėra planuojama net Rail Balticoje, kuri statoma nuo nulio.

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą

                Šiaip tai nė vienas traukinys ar geležinkelio stotis Lietuvoje nėra pritaikyti neįgaliesiems t.y. niekur nėra vieno lygio laipinimosi į traukinius ir, kas svarbiausia, tai nėra planuojama net Rail Balticoje, kuri statoma nuo nulio.
                Per viešinimą pasiūlei, kad būtų normalus patekimas? Ar tik dabar skundies?
                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                Comment


                  Parašė dondc Rodyti pranešimą

                  Per viešinimą pasiūlei, kad būtų normalus patekimas? Ar tik dabar skundies?
                  Sužinojau tik po viešinomo, deja. O pats kaip? Pasiūlei?

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą

                    Šiaip tai nė vienas traukinys ar geležinkelio stotis Lietuvoje nėra pritaikyti neįgaliesiems t.y. niekur nėra vieno lygio laipinimosi į traukinius ir, kas svarbiausia, tai nėra planuojama net Rail Balticoje, kuri statoma nuo nulio.
                    Rail Baltica specifikacijose 760mm yra vienintelis leidžiamas platformos aukštis. Jeigu nebus leidžiamos senienos, tai vieno lygio laipinimasis bus.

                    https://www.railbaltica.org/wp-conte...Facilities.pdf
                    Paskutinis taisė ignaloidas; 2023.11.15, 03:15.

                    Comment


                      Parašė dondc Rodyti pranešimą

                      Per viešinimą pasiūlei, kad būtų normalus patekimas? Ar tik dabar skundies?
                      Tai jis gi ne neįgalus. Man irgi į galvą neatėjo, žinau, kad nepritaikyta. Na nėra ir nėra.
                      Yra įtakingos atstovaujančios organizacijos, kurios tuo turėtų rūpintis. Net joms neįdomu?

                      Comment


                        Jei neįdomu Panevėžio merui, kur bus RB stotis Panevėžy, kodėl kažkokiom organizacijom turėtų rūpėti platformų aukščiai. Dažnos organizacijos yra pinigų susirinkimui iš ministerijų ar EU fondų.

                        Comment


                          Parašė Sula Rodyti pranešimą

                          Tai jis gi ne neįgalus. Man irgi į galvą neatėjo, žinau, kad nepritaikyta. Na nėra ir nėra.
                          Yra įtakingos atstovaujančios organizacijos, kurios tuo turėtų rūpintis. Net joms neįdomu?
                          Aukos kaltinimas (victim blaming), kad patys neįgalieji nesusižiūrėjo, atsakomybės numetimas nuo atsakingų projektuojančių asmenų, nors kai tokie dalykai tiesiog turėtų būti įrengiami vadovaujantis sveiko proto kriterijumi.

                          Comment


                            Čia labai jau į off-topic nuklydom.

                            Ypač turint omeny kad realiai nėra svarbus konkretus platformos aukštis jeigu jis bent 550mm ir visur vienodas, labiau svarbus yra riedmenų pasirinkimas. Pvz. Prancūzijoje visur 550mm, ir TGV vis tiek turi vieno lygio laipinimąsi ir traukiniai (išskyrus dviaukščius) tarp vagonų neturį laiptų. Reikalavimas turėt metrinius platformų aukščius realiai niekas daugiau kaip tingumas gamint normalius riedmenis.

                            Comment


                              Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
                              Čia labai jau į off-topic nuklydom.

                              Ypač turint omeny kad realiai nėra svarbus konkretus platformos aukštis jeigu jis bent 550mm ir visur vienodas, labiau svarbus yra riedmenų pasirinkimas. Reikalavimas turėt metrinius platformų aukščius realiai niekas daugiau kaip tingumas gamint normalius riedmenis.
                              RB riedmenys bus vieni iš standartinių 250km/h riedmenų su grindimis maždaug 1000cm lygyje. Tai reiškia, kad kažkur bus laiptukas ar keli laiptukai ir tai nebus fully accessible traukiniai, nes 760mm ir ~1000mm yra skirtingi dydžiai. Aišku, su 760mm bus geriau, nei dabar ir šiaip nebus pasaulio pabaiga, bet darant nuo nulio, buvo galima padaryti ir visiškai gerai.

                              Pvz. Prancūzijoje visur 550mm, ir TGV vis tiek turi vieno lygio laipinimąsi ir traukiniai (išskyrus dviaukščius) tarp vagonų neturį laiptų.
                              Netiesa. TGV neturi realaus vieno lygio laipinimosi. Visada kažkur bus laiptai, kurie užkirs kelią arba level boardingui iš platformos į traukinį arba pačiame traukinyje prie pat durų iškart pasitiks laiptai.

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą

                                RB riedmenys bus vieni iš standartinių 250km/h riedmenų su grindimis maždaug 1000cm lygyje. Tai reiškia, kad kažkur bus laiptukas ar keli laiptukai ir tai nebus fully accessible traukiniai, nes 760mm ir ~1000mm yra skirtingi dydžiai. Aišku, su 760mm bus geriau, nei dabar ir šiaip nebus pasaulio pabaiga, bet darant nuo nulio, buvo galima padaryti ir visiškai gerai.
                                Kokia fėja papasakojo kad bus būtent 1000cm o ne kitaip? Kiek žinau dar apie riedmenis nei iš vienos šalies nei kokie konkursai paleisti nei dar kažkas.

                                Priedo, faktas kad kitokio platformos aukščio pagal EU net ir negali būti, vieninteliai galimi variantai yra 550mm arba 760mm, štai nuoroda tiesiai į atitinkamą tašką https://eur-lex.europa.eu/legal-cont...99#d1e5036-7-1

                                Gamintojai atitinkamai ir gamina riedmenis su žemomis grindimis. Naujai perkamų Stadler FLIRT'u grindys bus 700mm. Nematau priežasčių kodėl Rail Baltica turėtų būti naudojami senovinio tipo riedmenys kad reikėtų metrinio aukščio platformų.
                                Parašė John Rodyti pranešimą
                                Netiesa. TGV neturi realaus vieno lygio laipinimosi. Visada kažkur bus laiptai, kurie užkirs kelią arba level boardingui iš platformos į traukinį arba pačiame traukinyje prie pat durų iškart pasitiks laiptai.
                                Kiek žiūrėjau, vienaukščiuose laiptų nėra, o dviaukščiuose tik į antrą aukštą. Jei ne taip prižiūrėjau, prašau parodykit. Ateinančių TGV grindys iš vis bus 400mm aukštyje, t.y. traukinyje bus rampa žemyn kad nusileisti 15cm tam kad antrą aukštą įtalpinti. Akivaizdžiai problemų žemoms grindims nėra.

                                Comment


                                  Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                                  Kokia fėja papasakojo kad bus būtent 1000cm o ne kitaip? Kiek žinau dar apie riedmenis nei iš vienos šalies nei kokie konkursai paleisti nei dar kažkas.

                                  Priedo, faktas kad kitokio platformos aukščio pagal EU net ir negali būti, vieninteliai galimi variantai yra 550mm arba 760mm, štai nuoroda tiesiai į atitinkamą tašką https://eur-lex.europa.eu/legal-cont...99#d1e5036-7-1

                                  Gamintojai atitinkamai ir gamina riedmenis su žemomis grindimis. Naujai perkamų Stadler FLIRT'u grindys bus 700mm. Nematau priežasčių kodėl Rail Baltica turėtų būti naudojami senovinio tipo riedmenys kad reikėtų metrinio aukščio platformų.
                                  1000-1200mm yra tipiškas HSR traukinio grindų aukštis. EU nestandartiniai platformų aukščiai ne tik gali būtų įrengiami, bet ir būna.

                                  Kiek žiūrėjau, vienaukščiuose laiptų nėra, o dviaukščiuose tik į antrą aukštą. Jei ne taip prižiūrėjau, prašau parodykit. Ateinančių TGV grindys iš vis bus 400mm aukštyje, t.y. traukinyje bus rampa žemyn kad nusileisti 15cm tam kad antrą aukštą įtalpinti. Akivaizdžiai problemų žemoms grindims nėra.
                                  Dviaukščiuose TGV laiptai yra tiek į antrą aukštą (obvioisly), tiek ir į pirmą. Vienaukščiuose taip pat niekada nėra realaus level boarding.

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą

                                    1000-1200mm yra tipiškas HSR traukinio grindų aukštis.
                                    Talgo 350 - 760mm (kartu su visais kitais Talgo, kurių pasaulyje gana nemažai važinėja ir daugėja, pvz. ICE-L kur specialiai buvo reikalavimas žemoms grindims)
                                    TGV - tiksliai nerandu kiekvienam modeliui, bet tikrai žemesni.
                                    Stadler turi keletą traukinių su vieno lygio įlaipinimu ir perėjimu su pakankamai dideliais greičiais.

                                    Parašė John Rodyti pranešimą
                                    EU nestandartiniai platformų aukščiai ne tik gali būtų įrengiami, bet ir būna.
                                    Galima konkretų pavyzdį iš EU su standartine vėže? HS2 netinka (jie bandė knistis su EU dėl to bet UK greičiau išėjo nei jie susitarė) (šiaip radau labai gerą dokumentą kur gerai išaiškinama kodėl išvis tas jų reikalavimas kelti platformas nekreipiant dėmesio į nieką kito yra durnas https://www.era.europa.eu/system/fil..._2015-10_0.pdf ) ( jie net ne dėl patogumo pagrinde daro o dėl to kad praktiškai kaip metro leidžia traukinius ir nori kad tarpiniai sustojimai max 2 minutės būtų )

                                    Žinau kad Kinijoj eina metriniai, taip pat kaip ir Shinkansen metriniai. Bet jiems interoperuoti nereikia.

                                    O jeigu mes čia susigalvosim pasidaryt metrinius, tai ką tada Varšuvoj ar Berlyne darysim? Tarp 1100mm ir 760mm platformos tarpas praktiškai toks pat ar net didesnis skirtumas kaip tarp dabartinės standartinės Lietuvoje 200mm platformos ir Pesa kurios 550mm platformoms darytos (Mockavoje praktiškai vienintelė Lietuvoje 550mm platforma yra kur daro persėdimą tarp traukinių į Varšuvą, tai ten vieno lygio laipinimas).

                                    Beje, su aukštesnėm platformom ir kitų minusų ateina. Kuo aukštesnė platforma, tuo toliau nuo traukinio ji turi būti kad išlaikyti tinkamus atstumus dėl traukinių dinaminio profilio (judama į šonus). Žemesnės platformos gali būti arčiau traukinio. Dviaukščiai traukiniai su metrinėm platformom pasidaro daug sudėtingesni. Ir ko? Kad pasenusius traukinių dizainus paleidinėt? Nėra reikalo.

                                    Žodžiu, jei nori aukštų platformų, gali eit knist protą EU, UIC ir kitoms organizacijoms. Net traukinių gamintojai paklausti dėl HS2 aukščių sakė kad geriau gal ne. Rail Baltica neturi, nes geriau interoperuot, nei kažkokius tai ne siaubingai naudingus tikslus pasiekti.

                                    Arba tiesiog paknisk protą traukinių gamintojams ir pirkėjams kad gamintų ir pirktų modernius traukinius su žemomis grindimis. Nes nėra problema.

                                    Comment


                                      Prašom. Wikipedija turi visą page ta tema: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Railway_platform_height

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą
                                        Prašom. Wikipedija turi visą page ta tema: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Railway_platform_height
                                        Tai prašau paminėti iš to konkretaus puslapio, konkrečius atvejus kai naujai statomos didelio greičio linijos Europos Sąjungoje neatitinka standartinių aukščių? Nes nematau.

                                        Comment


                                          Čia prieš porą dienų važiavau automobiliu į Taliną ir atgal, Latvijoj teko matyt keletą geležinkelio stotelių, kur pakeltos platformos sukonstruotos iš statybinių pastolių.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X