Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė themanual Rodyti pranešimą
    (...) o tiltu per Dauguvą irgi abi vėžės dalinsis (...)
    Bus statomas naujas tiltas šalia esamo:

    Comment


      Parašė Palpatine Rodyti pranešimą

      Bus statomas naujas tiltas šalia esamo:
      o geras, nežinojau, pradžioje to neplanavo nu super, šaunuoliai latviai

      Comment


        Parašė alga Rodyti pranešimą
        Perspektyvoj pro tunelį važiuos tik keleivinis eismas, kroviniai per aplinkui. Dabar keleiviniams Palemonas–Kaunas užtrunka 10 minučių, vadinasi, bent 6 traukinai per valandą tikrai tilps, net jei tarp tų stočių tebus vienkelis. 144 per parą. Manot, pritrūks pralaidumo?
        Jei tvarkaraščiai būtų sudaromi ir jų laikomasi kaip kokioj Japonijoje, tai dar būtų galima pro pirštus praleist.
        Bent naujas tiltas per Nemuną sitaciją pagerintų padėtį, tuomet Kauno stoty abiejų vėžių traukiniai kokią minutę kitą galėtų luktelt važiuojant pro tunelį, dabar dar ir per tiltą norint važiuot reiks laukt. Projektas pabranktų netiek ir daug palyginus, bet problemos nereiktų ateities kartom permest. Kaip matom latviai žiūri į ateitį iš kart.

        Comment


          Parašė Palpatine Rodyti pranešimą

          Jei tvarkaraščiai būtų sudaromi ir jų laikomasi kaip kokioj Japonijoje, tai dar būtų galima pro pirštus praleist.
          Bent naujas tiltas per Nemuną sitaciją pagerintų padėtį, tuomet Kauno stoty abiejų vėžių traukiniai kokią minutę kitą galėtų luktelt važiuojant pro tunelį, dabar dar ir per tiltą norint važiuot reiks laukt. Projektas pabranktų netiek ir daug palyginus, bet problemos nereiktų ateities kartom permest. Kaip matom latviai žiūri į ateitį iš kart.
          Bet tiltas per Nemuną juk patenka į atkarpą kuri dar nėra projektuojama, ar jau yra nutarta jog ten nesikeis RBI sprendiniai?

          Comment


            Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
            Bus statomas naujas tiltas šalia esamo
            Įdomu, kam priklauso įmonė, kuri statys šitą tiltą?

            Comment


              Parašė themanual Rodyti pranešimą
              Bet tiltas per Nemuną juk patenka į atkarpą kuri dar nėra projektuojama, ar jau yra nutarta jog ten nesikeis RBI sprendiniai?
              Bent jau pristatymuose, kuriuose pateikiamos net linijos iki Lenkijos trasos, apie jokį tiltą net užsimenama, tik apie galimybę nutiesti dvikkelį Jiesia-Kaunas-Palemonas (vienkkelis HSR? ), o šitokiu grandioziniu projektu tai tikrai girtųsi. Tikrai nenustebčiau, jog šis tiltas net nėra svarstomas.

              Click image for larger version  Name:	Screenshot (30).png Views:	0 Size:	2,79 MB ID:	1892640

              Comment


                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                Įdomu, kam priklauso įmonė, kuri statys šitą tiltą?
                International tender has successfully closed, and the winner to carry out design and construction works of the most important Rail Baltica object in Latvia has been chosen. On 29 May this year, “Eiropas Dzelzceļa līnijas”, implementer of the Rail Baltica project in Latvia, signed the contract with the winner of the tender – joint venture “BESIX RERE GROUP” (N.V. BESIX S.A. (Belgium) and LLC (SIA) “RERE BŪVE” (Latvia)). Implementation of Rail Baltica project will result in modern, multi-modal traffic hub in the centre of Riga improving mobility, safety and availability, as well as connecting two parts of the city. The new bridge will also allow pedestrians and cyclists to cross the river.
                https://www.railbaltica.org/contract...ix-rere-group/
                Paskutinis taisė Palpatine; 2021.06.11, 22:15.

                Comment


                  Prieš 150 metų prie caro vos ne nuogomis rankomis sugebėjo pastatyti tunelį. Dabar nėra tokių techninių ir finansinių galimybių.

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą

                    Dėl šitų ir man kilo klausimų. Bijau, kad gali tie dalykai "paaiškėti" lygiai taip pat, kaip "paaiškėjo" kad RB1 už 300+ milijonų iš esmės niekam tikusi ir kad jokie traukiniai ten nevažiuoja ir nevažiuos. Visi ligšioliniai ir galimai net esami su RB susiję statybų darbai galimai yra paprasčiausios korupcinės schemos statant geležinkelius į niekur. Nepadeda ir absoliutus žurnalistų nesusigaudymas toje srityje, dėl ko žurnalistai nėra pajėgus bandyti tai aiškintis ir tirti.

                    Tikruoju RB bus galima laikyti tas geležinkelio vietas, kur traukiniai važiuos 240km/h. O tai, kas buvo ligi šiol statoma apie Kauną, man, mažų mažiausiai, atrodo įtartina kaip galimas pinigų grobstymas statant neaišku, ką, neaišku kodėl. Bet už daug milijonų, kuriuos kažkas gavo.
                    Tai kiek aš kartų kartoju, kad RB, jei tai būtų buvęs ekonomiškai pagrįstas projektas, jau seniai būtų nutiesta. Dabar ji rūpi tik kaip lėšų iš ES įsisavinimo šaltinis. Politikai šioje srityje yra visiški dundukai. Jie tuo RB nesinaudos - skraidys lėktuvais, važinės automobiliais. Krovinių pervežimu RB verslui neįdomus, kaip ir aplamai geležinkeliais, išskyrus kelias krovinių rūšis. Žurnalistai yra dundukai arba jie yra nupirkti ir rašo, rodo, "tiria" tik tai, už ką jiems moka.

                    Comment


                      Parašė themanual Rodyti pranešimą

                      Bet tiltas per Nemuną juk patenka į atkarpą kuri dar nėra projektuojama, ar jau yra nutarta jog ten nesikeis RBI sprendiniai?
                      O ką ten galima keisti? Arba superbrangus naujas Kauno praėjimas per esamą stotį, arba nauja stotis laukuose, kuri nafig niekam nereikalinga bus. Todėl niekas nesikeis ties Kaunu. Tiltas ne kliūtis. Taip, greitis mažas ant jo, bet juk čia pat stotis. Tai viena. Antra, 1435 i 1520 mm bėgiai ant tilto nesipjauna ir nesudvejinti. Traukiniai gali važiuoti tiek vienais, tiek kitais lygiagrečiai.
                      Kiek blogiau su tuneliu. Iki koronos Vilniaus - Kauno porų skaičius jau buvo pasiekęs 20. Dar Kaunas - Šiauliai atskirom dienom. Dar keli krovininiai ir ūkiniai vietinių poreikių. Bet juos iš bėdos galima pastumti į naktį. Dar visokie techniniai reisai, riedmenų pervarymai. Jų bus dar daugiau, jei depą Kaune likviduos ir visus smulkius aptarnavimus teks daryti Vilniuje ar kokiame Palemone... Kiek ten tų RB keleivinių bus? Kokios 8 papildomos poros. Vilnius - Kaunas nesiskaito, nes tai būtų esamų ekspresų Vilnius - Kaunas sąskaita.
                      Paskutinis taisė Al1; 2021.06.13, 20:28.

                      Comment


                        Kazachstano cisternos Vokietijoje ant 1435 mm vežimėlių ir su autosankabomis tarp cisternų. 2010 m. Kas trukdo krovinius gabent taip, o ne laukti kaip panacėjos RB?

                        http://forum.modelldepo.ru




                        Comment


                          Čia visi deda viltis į greitą keleivių vežimą ir mistinį keleivių padidėjimą, kroviniai IMHO daugeliui entuziastų mažai įdomūs.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Kazachstano cisternos Vokietijoje ant 1435 mm vežimėlių ir su autosankabomis tarp cisternų. 2010 m. Kas trukdo krovinius gabent taip, o ne laukti kaip panacėjos RB?
                            Taip gabena tik pavojingus krovinius, normalius krovinius visada perkrauna.

                            Comment


                              Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                              Čia visi deda viltis į greitą keleivių vežimą ir mistinį keleivių padidėjimą, kroviniai IMHO daugeliui entuziastų mažai įdomūs.
                              Ne mistinį, o neabejotiną.

                              Nebent mistinis ta prasme, kad neaišku kiek tiksliai padidės tas skaičius.

                              Comment


                                Mistinį, nes gyventojų mažėja. Kelionių automobiliu skaičius pirmose vietose ES. Aplamai VT Pabaltijyje naudojamasi mažiausiai iš visų ES šalių, neskaitant ten kokios Maltos ar Kipro... Ir persodinti iš automobilių sunkiau, nei iš autobuso į traukinį. Tolimais atstumais ir toliau liks aviacija nekonkurencijoje. Niekas nesibels į Varšuvą traukiniu, kad paskui traukiniu į Berlyną ar Prahą... Tokių keleivių bus tiek, kiek važiuodavo traukiniu RB iki koronos...

                                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                Taip gabena tik pavojingus krovinius, normalius krovinius visada perkrauna.
                                O kokia religija draudžia taip gabenti daugumą krovinių? Taip, sutinku, gabaritai ir t.t., bet tikrai ne visur jie yra kliūtis. Be to galima ne rusiško standarto vagonus perkelkti ant europinių vežimėlių, o atvirkščiai, europinius ant rusiškų. Ir čia su gabaritais nebus jokių problemų - rusiški didesni.
                                Paskutinis taisė Al1; 2021.06.16, 07:44.

                                Comment


                                  Manau, jeigu būtų galvojama ir apie naktinius traukinius, galbūt pritrauktų nemažai norinčių važiuoti.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Mistinį, nes gyventojų mažėja.
                                    Na, sumažės keleivių srautas 10% dėl gyventojų mažėjimo, bet išaugs 30% dėl ekonomikos augimo, tai?

                                    Kelionių automobiliu skaičius pirmose vietose ES. Aplamai VT Pabaltijyje naudojamasi mažiausiai iš visų ES šalių, neskaitant ten kokios Maltos ar Kipro... Ir persodinti iš automobilių sunkiau, nei iš autobuso į traukinį. Tolimais atstumais ir toliau liks aviacija nekonkurencijoje. Niekas nesibels į Varšuvą traukiniu, kad paskui traukiniu į Berlyną ar Prahą... Tokių keleivių bus tiek, kiek važiuodavo traukiniu RB iki koronos...
                                    Na, 6 valandos iš Vilniaus iki Balstogės ir 24 valandų kelionė iki Berlyno daro bet kokį keleivinį traukinių susisiekimą nepraktišku. Kai bus naktinis traukinys bent iki Varšuvos, jei ne Berlyno ir Vienos, tai bus ir keleivių. Kai turėjau dienos reikalų Varšuvoj, važiavau naktiniu autobusu pirmyn-atgal. Buvo visai OK, ir tikrai daug maloniau už vairavimą 6 val į kiekvieną pusę. Traukinys būtų daug komfortiškiau, taigi ir keleivių būtų daugiau.
                                    Paskutinis taisė alga; 2021.06.16, 14:00.

                                    Comment


                                      Parašė alga Rodyti pranešimą

                                      Na, sumažės keleivių srautas 10% dėl gyventojų mažėjimo, bet išaugs 30% dėl ekonomikos augimo, tai?
                                      .
                                      Plius dėl didėjančio mobilumo.
                                      Plius dėl patrauklesnio ir gretesnio kelionės būdo.


                                      Bet toks elementarus kritinis mąstymas nėra a1.

                                      Comment


                                        O kiek dabar isaugo keleivių is Kauno i Varšuvą? Juk dalį Railbaltikos jau turime

                                        Comment


                                          Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                          O kiek dabar isaugo keleivių is Kauno i Varšuvą? Juk dalį Railbaltikos jau turime
                                          Dabar ten pseudoRailbaltika, nes sugalvojo neįrengti signalizacijos sistemos ir traukiniai vos velkasi. Visai kas kita bus su greitaisiais traukiniais.
                                          Post in English - fight censorship!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X