Štai ir pirma naujų Mälardalen regionui (Stokholmas ir artimi miestai Mälaren ežero slėnyje) skirtų regioninių (regionaltåg) traukinių nuotrauka, fotografuota Šveicarijoje (gamybos šalis):
Dar viename šaltinyje pateikiama daugiau informacijos apie naujus Mälardalen regioninius traukinius Stadler Kiss. Šveicarijos bendrovė "Stadler" tapo bendrovės "Transitio" skelbto konkurso nugalėtoja. Užsakymo vertė siekia 3.5 mlrd. SEK arba 429 mln. JAV dolerių. Nauji regioniai traukiniai bus dviaukščiai, 105 m. ilgio, galintys pasiekti 200 km/h greitį. Panašūs traukiniai šiuo metu eksploatuojami Šveicarijoje ir Liuksemburge.
Nauji traukiniai bus eksplaotuojami šiose linijose:
Örebro – Eskilstuna – Stockholm – Uppsala
Hallsberg – Katrineholm – Stockholm
Norrköping – Nyköping – Stockholm
Sala – Västerås – Eskilstuna – Katrineholm – Linköping.
Naujasis Stokholmo geležinkelio tunelis "Citybanan" pretenduoja tapti geriausiu šių Metų tunelio projektu. Finaliniame prestižinių apdovanojimų etape šis projektas konkuruoja su dar dviem projektais.
Savaitgalį Stokholme ofcialiai pabaigtas įgyvendinti projektas "Citybanan", o nuo šiandien traukinių eismas naujame, tik priemiesčio traukiniams (šv. pendeltåg) skirtame tunelyje, vyksta įprasta eiga. Naujuoju geležinkelio tuneliu po miesto centru su keliomis naujomis požeminėmis stotimis (Stockholm City ir Odenplan) atskirtas priemiesčio traukinių eismas nuo Stokholmo Centrinės geležinkelio stoties (šv. Stockholms Central). Taip pat mieste daugiau jungčių tarp priemiesčio traukinių ir su metro sistemų. [bus papildyta]
Šį pavasarį vyko paskutinis Stockholm Tunnel run maratonas viename atsarginių projekto "Citybanan" tunelių. Jeigu neklystu, tai paskutinis projekto rangovų organizuojamas renginys, skirtas plačiąjai visuomenei iki oficialios projekto įgyvendinimo pabaigos šių metų liepos 10 dieną. Be maratonų naujame geležinkelio tunelyje po miesto centru buvo organizuojamos ekskursijos, parodos, konkursai ir pan. Taip pat periodiškai pildomos naujienos bei nuotraukų galerijos socialinėje medijoje.
Kiek anksčiau buvo siūloma atsarginį tunelį naudoti dviračių eismui, bet konkretus sprendimas kol kas nežinomas.
Neitin seniai Helsingborgo mieste duris atvėrė naujas, papildomas, miesto centrinės geležinkelio stoties pastatas uosto teritorijoje. Projekto autoriai - architektūros bendrovė Tengbom.
Neitin seniai Helsingborgo mieste duris atvėrė naujas, papildomas, miesto centrinės geležinkelio stoties pastatas uosto teritorijoje. Projekto autoriai - architektūros bendrovė Tengbom.
Projekto vykdytojai pasidalino istoriniais projekto Citybanan kadrais, dalis kurių buvo neseniai publikuojama stenduose Stokholmo Centrinės geležinkelio stoties salėje.
Šią savaitę (Sau 16-22 d.) Švedijos Transporto administracija "Trafikverket" kviečia apsilankti projekto "Citybanan" nuotraukų parodoje. Eskpozicijoje yra projekto įgyvendinimo metu atliktų darbų tokių kaip kristalinio pamato uolienų sprogdinimas nuotraukos.
Komentuoti: