Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[SE] Geležinkeliai Švedijoje
Collapse
X
-
Stokholmas: Citybanan
Baigti bėgio ruožo tiesimo ant naujos "Citybanan" Älvsjöbågen estakados (400 m) pagrindo, esančios ties Älvsjö rajonu, darbai.
Älvsjöbågen ir dabar eksploatuojamas bėgių ruožas (kairėje)
Šaltinis
Bėgių tiesimo proceso akimirka
Šaltinis
Daugiau informacijos: Stockholm Citybanan tracklaying completed
Komentuoti:
-
Malmė: Malmöringen
Kiek užsitęsus teisiniams procesams, pagaliau priimtas sprendimas įgyvendinti projektą "Malmöringen". Malmės mieste viešojo transporto reikmėms bus eksplotuojamas žiedinės formos geležinkelio ruožas (įsk. Citytunneln tunelį), kuris taps metro ekvivalentu.
Šaltinis: Grönt ljus för Malmöringen
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąProjekto pavadinimas: "Malmöringen";
Vieta: Malmė (Malmö), Skåne;
Projektą vykdo: "Trafikverket" (Švedijos Transporto Administracija), bendradarbiaujant su Malmės miesto ir Skonės regiono viešojo transporto kompanijomis;
Infrastruktūra: egzistuojantys geležinkelio ruožai Kontinentalbanan, Svågertorp ir Citytunneln (egzistuojantys geležinkelio tuneliai su naujomis stotimis: Malmö Centralen Nedre, Hyllie ir Triangeln);
Paskirtis: greito ir patogaus keleivių susisiekimo traukiniais Malmės miesto ribose užtikrinimas; S-bahn tipo žiedinės formos keleivinio geležinkelio sistema su stotelėmis Malmö central (Malmö Centralen Nedre), Östervärn (naujai atidaroma), Rosengård (nauja), Persborg, Fosie, Svågertorp, Hyllie ir Triangeln;
Ypatybės: žiedinės formos linijos sistema apima 2010 m. gruodžio mėnesį atidarytą 17 km. ilgio tunelių sistemą po miesto centru "Citytunneln" ir jau egzistuojančias regioninio geležinkelio linijas; Kontinentalbanan geležinkelio ruožas šiomis dienomis labiausiai naudojamas krovininių traukinių eismui, todėl ieškoma palankių sprendimų bei projekto įgyvendinomi bei planavimo procesas užtruko;
Kaina: -;
Darbų pradžia: 2011 m.;
Darbų pabaiga: 2016 m.;
Informacija iš www.trafikverket.se, www.malmo.se, www.skane.se.
Atvaizdas
Šaltinis
Jau žinoma, kad geležinkelio ruožas iki labai arti Malmės esančio Lundo bus praplėstas bei įžemintas (ruožas bus tunelyje), tad beveik visa kelionė iki Lundo bus tunelyje. Citytunneln (eksploatuojama nuo 2010 m.) stotys, kurios taps Malmöringen dalimi:
Malmö C Nedre (specialus Centrinės geležinkelio stoties priestatas su atskira požemine stotimi)
Atvaizdas
2011-000116 by Werner Nystrand, on Flickr
Hyllie
Atvaizdas
Hyllie Station I by Gustaf Emanuelsson, on Flickr
Triangeln (2 pastatai)
Atvaizdas
Šaltinis
Atvaizdas
https://www.flickr.com/photos/61774354@N04/10913993695
Komentuoti:
-
Stokholmas: Citybanan
Liko lygiai metai iki planuojamos projekto "Citybanan" įgyvendinimo pabaigos! Ta proga vieno Švedijos dienraščio žurnalistai buvo pakviesti pasižvalgyti naujame geležinkelio tunelyje po Stokholmo centru.
Naujosios stoties Station City platformos
Šaltinis
Šaltinis
Šaltinis
Tunelio sekcija ties Station City
Šaltinis
Po vandeniu panardinta tunelio sekcija
Šaltinis
Tunelio sekcija išsprogdintose uolienose
Šaltinis
Älvsjöbågen - nauja estakada (dešinėje nuotraukos pusėje) ties Älvsjö (projekto dalis)
Šaltinis
Šaltinis: Häng med ner i Citybanan – ett år innan öppning
Taip pat šiomis dienomis atnaujinamas Stokholmo priemiesčio traukinių Alstom Coradia Nordic (X60) parkas - techniniai įrengimai pritaikomi naujai signalų sistemai bei anaujinamas interjeras. Be to, pristatomi ir naujesnės kartos tos pačios serijos traukinių sąstatai ('X60B').Paskutinis taisė Silber418; 2016.07.11, 22:54.
Komentuoti:
-
-
Inlandsbanan: modernizacija
Didėjančios investicijos į žiemos kurortų verslą bei investicinio potencialo didėjimas kai kuriuose vidurio ir šiaurės šalies regionuose skatina 1.300 km ilgio geležinkelio ruožo Inlandsbanan modernizacijos procesą.
Neseniai buvo priimtas sprendimas šiuo metu turizmo sektoriuje eksploatuojamą geležinkelio ruožą pritaikyti susisiekimui keleiviniu geležinkeliu tarp didžiausių gyvenviečių šiuose reta apgyvendintuose regionuose. Tikimasi, jog patogesnis susiekimas geležinkeliu bei konkurencija su autobusų paskatins glaudesnius ryšius tarp miestų.
Jau šių metų pabaigoje linijoje tarp Mora ir Östersund bus pristatyti nauji traukinių sąstatai (analogiški kai kuriems "Deutsche Bahn" traukiniams), o ateityje turėtų būti dar labiau naudojamas šio ilgo geležinkelio potencialas.
Inlandsbanan
Šaltinis
Naujo tipo sąstato vizualizacija
Šaltinis
Šaltinis: Inlandsbanan vill utmana busstrafiken
Komentuoti:
-
Nauja SJ interneto svetainė
Valstybinė Švedijos geležinkelių bendrovė "SJ AB" pristatė naują oficialiojo bendrovės interneto puslapio (www.sj.se) versiją. Naujas svetainės dizainas panašus į daugumos oro linijų bendrovių svetainių dizainą, tačiau dabar lengviau rasti reikiamą informaciją apie traukinių tvarkaraščius, bendrovę, bendrovės aplinkosaugos politiką ir pan. Kaip ir anksčiau, intenetu galima įsigyti traukinių bilietus, pasitikrinti tvarkaraščius realiu laiku, įsigyti/atnaujinti klubo narystę, sužinoti bistro meniu naujienas ir pan. Naujoji interneto svetainės versija pritaikyta visoms platformoms.
Paskutinis taisė Silber418; 2016.04.20, 14:00.
Komentuoti:
-
Stokholmas: nauji priemiesčio traukiniai
Šio mėnesio pradžioje Stokholmą pasiekė pirmasis atnaujintos serijos Alstom Coradia Nordic X60b (arba 'SL X60B') priemiesčio susisiekimui skirtas traukinys (šv. pendeltåg). Naujos serijos traukiniai pritaikyti naujai signalų sistemai, kuri įdiegta naujame tik priemiesčio traukinių eismui skirtame tunelyje po Stokholmo centru (projektas "Citybanan"). Taip pat atnaujinti dar keli technologiniai aspektai, kiek pakeistas X60 serijos traukinių tipo salono dizainas ir kt. Dalis naujos serijos traukinių šiomis dienomis bandoma šiauriniuose šalies regionuose, o kita dalis dar gaminama ir bandoma Vokietijoje. Nauji traukiniai bus pristatomi kitais metais, kai bus pabaigtas įgyvendinti projektas "Citybanan".
Taip pat nemažai X60 serijos traukinių atnaujinama.
Šaltinis
Šaltinis
Šaltinis
Daugiau informacijos: Nya pendeltåg, New-generation Stockholm commuter EMU inaugurated.
Komentuoti:
-
Itin grietas geležinkelis: Ostlänken
Švedijos Infrastruktūros ministrė Anna Johansson specialios konferencijos metu pranešė, jog pirmojo itin greito geležinkelio ruožo Ostlänken (Järna (Stokholmo regionas) - Linköping, žr. žemėlapį) tiesimo darbai bus pradėti kitąmet.
Šaltinis
Infrastruktūra:
- apie 200 tiltų, kurių bendras ilgis 10 km,
- apie 30 tunelių, kurių bendras ilgis apie 20 km,
- 15 Švediškų mylių arba apie 150 km. naujo standarto dvigubo geležinkelio
- Naujos stotys.
Šaltinis: Ostlänken ska börja byggas 2017Paskutinis taisė Silber418; 2016.04.14, 10:58.
Komentuoti:
-
Teoriškai galima, bet nebūtinai tai geriau negu tunelių rengimas. Beje, šiandien buvo pristatytas dar vienas Stokholmo Centrinės geležinkelio stoties rekonsturkcijos planas, kuriame numatomas naujas platformų uždengimo būdas bei pastato ploto didinimas keliais aukštais. Iš esmės, stotis bus ne tik transporto terminalu, biuru, prekybos centru, bet ir viešbučiu.Paskutinis taisė Silber418; 2016.03.08, 19:23.
Komentuoti:
-
Plėsti į vandens pusę visada galima, nebent ten to daryti neleidžia kažkokie kiti objektai ar aplinkosauga.
Komentuoti:
-
Parašė Gnoss Rodyti pranešimąTiesiog iki šiol nesuprasdavau, kad tais tiltais, kur važiuoja priemiestiniai traukiniai, atvyksta ir tarpmiestiniai. Nes galvojau, kad didesnė problema yra su metro pravažiavamumu, todėl investicijas ten labiau skirtinos.
Metro sistema atskira ir bendrų bėgių su kitomis geležinkelio sistemomis nėra.
Komentuoti:
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąMetro šiuo atveju ne prie ko. Tuneliai yra atskiri, išdėstyti keliais lygiais po žeme. O gal tiesiog nesuprantu klausimo?
Komentuoti:
-
Parašė Gnoss Rodyti pranešimąTai didžiausias bottle-neckas buvo su priemiestiniais traukiniais? Man atrodė kad kaip tik, tunnelbanos apsukos labai ribotos dėl tos sekcijos.
Komentuoti:
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąBus sumažinta Centrinės geležinkelio stoties apkrova, nes šiuo metu priemiesčio traukinių stotelė yra ten. Tuo pačiu bus galima kai kurių ruožų plėtra, bet taip pat tuneliuose po jau esamais bėgių ruožais. Iš esmės, šis projektas suteikia galimybę plėtrai Centrinėje stotyje.
Be to, bus patogesnis ir greitesnis susisiekimas bei daugiau galimybių persėsti iš kitų transporto priemonių arba atvirkščiai.
Komentuoti:
Komentuoti: