Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[SE] Geležinkeliai Švedijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Silber418
    replied
    Västerås. Patvirtintas naujos stoties projektas.


    Šaltinis


    Šaltinis


    Šaltinis


    Šaltinis


    Šaltinis


    Šaltinis


    Šaltinis


    Šaltinis


    Šaltinis


    Šaltinis

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Stokholmas. Seniau įgyvendintas projektas - atnaujintas pietinės Stokholmo stoties (Södra Station; anks. Stockholms Södra) pastatas ir prekybinė galerija.




    Šaltinis


    Šaltinis


    Šaltinis

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Geteborgas. Šiek tiek daugiau Nya Centralstationen (arch. Reiulf Ramstad Arkitekter) vizualizacijų. Kaip minėjau anksčiau, ši stotis skirta atskirti priemiesčio traukinių (projektas Västlänken) srautui atskirti. Stotis bus sujungta su autobusų stotimi Nils Ericson Terminalen ir pagrindine geležinkelio stotimi.


    Šaltinis


    Šaltinis


    Šaltinis


    Šaltinis


    Šaltinis

    Šaltinis

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Traukinių stebėjimas Boxholm

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    MTR Express Stadler Flirt (kairėje) ir Mälartåg Stadler Dosto/ER1 (dešinėje) Hallsberg stotyje

    75002 20220608 Hallsberg by steam60163, on Flickr

    75003 20220608 Hallsberg by steam60163, on Flickr

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Švedijos nacionalinė geležinkelių bendrovė SJ užsakė naujų Alstom Bombardier Zefiro tipo traukinių tarpmiestiniams reisams. Pradžiai užsakyti 25 vienetai. Kaip visada, bus bistro vagonas. Greitis - 250 km/h. Traukiniai bus panašūs į šiemet Vakarų Švedijos regione pristatomus Zefiro Express regioniniam susisiekimui skirtus traukinius (Västtrafik; Västtåget). Naujieji SJ traukiniai papildys šiuo metu atnaujinamus senesnius SJ X2000 greituosius traukinius. Ateityje galima bus tikėtis didesnių greičių. Pirma partija pasieks Švediją 2026 metais.


    Šaltinis


    Šaltinis

    Traukinio maketas, sukonstruotas Hagalund depe, Švedija

    Paskutinis taisė Silber418; 2024.02.05, 23:15.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Varbergas. Tunelio projekto po Varbergo miestu vaizdas iš oro (2023 m.).


    Šaltinis

    Būsima nauja stotis atrodys taip..



    Šaltinis

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
    Geteborgas. Naujam Geteborgo stoties pastatui suteiktas statybų leidimas. Planuojama statybų pradžia šiais metais. Pastato dizainas apjungia tradicinį ir šiuolaikinį architektūros stilius. Naujasis pastatas bus skirtas aptarnauti tik priemiesčio traukinių keleivius (projektas "Västlänken"). Senasis stoties pastatas išliks.

    [/URL]
    Gera architektūra - mikrorajoniniai šūdarchitekčiai turbūt vartosi grabuose dėl 'praeities imitacijos' ir 'kičo' (na, nes arkos). Ši stotis, aišku, yra tik vyšnia ant torto, kai tortas yra visi infrastruktūros darbai, tunelių kasimai, elektrifikavimas ir bėgiai. Taip yra kuriamas tikras darnus judumas - pirma yra leidžiami šimtai milijonų ar milijardai, iškasama pusė miesto, sudaromas greito VT prioritetas ir mazgai. Tada galima reklamuotis ir darytis 'selfius' su #darnusjudumas tagais. Gioteburgas yra vienas geriausių pavyzdžių tikro, gerai valdomo Vilniaus dydžio miesto, smagu sekti naujienas iš ten.
    Paskutinis taisė VLR; 2024.02.04, 18:10.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Traukinių stebėjimas Flemingsberg, Huddinge, Stokholmas.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Geteborgas. Naujam Geteborgo stoties pastatui suteiktas statybų leidimas. Planuojama statybų pradžia šiais metais. Pastato dizainas apjungia tradicinį ir šiuolaikinį architektūros stilius. Naujasis pastatas bus skirtas aptarnauti tik priemiesčio traukinių keleivius (projektas "Västlänken"). Senasis stoties pastatas išliks.


    Šaltinis

    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
    Geteborgas. Šiemet pristatytas naujo geležinkelio stoties priestato projektas. Projekto autoriai - Reiulf Ramstaf Arkitekter.
    Naujasis pastatas bus sujungtas su autobusams skirtu terminalu Nils Ericsson Terminalen bei senuoju (olandiškos architektūros stiliaus) stoties pastatu. Priestato paskirtis - aptarnauti priemiesčio traukinių keleivius (projekto "Västlänken" tunelis, statoma).


    Šaltinis


    Šaltinis


    Šaltinis

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Traukinių stebėjimas Hallsberg.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Traukinių stebėjimas Ludvika ir Söderbärcke.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Traukinių stebėjimas Kvicksund.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Pasivaikščiojimas požemine Geteborgo S-bahn / pendeltåg stotimi Liseberg station. Planuojama, kad nuo 2030 metų ši stotis nebus eksploatuojama pabaigus projektą "Västlänken".

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Pasivaikščiojimas Geteborgo Centrinėje stotyje

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Traukinių stebėjimas Gävle C

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Malmė. Triangeln stotis.

    Šiaurinis įėjimas

    Triangeln Station & St. John's by jpellgen (@1105_jp), on Flickr

    Train station by Maria Eklind, on Flickr

    Pietinis įėjimas

    Triangeln Station by jpellgen (@1105_jp), on Flickr

    Malmö - Triangeln Station by jpellgen (@1105_jp), on Flickr

    Triangeln Station by Lotte Grønkjær, on Flickr

    Triangeln Station Lines by Mabry Campbell, on Flickr

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Malmė. Hyllie stotis ir priemiesčio traukiniai pågatågen.

    XT021460 by Anders Lejczak, on Flickr

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Geteborgo Centrinės stoties įrėjimo apšvietimas purpurine spalva.

    Purple dressed train station by Michel Antoni, on Flickr

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Varbergas. Trumpas video reportažas, kuriame matomas išsprogdintas Varbergo tunelis (3.1 km).

    Komentuoti:

Working...
X