Stokholmas. Publikuojama, kad Foster + Partners laimėjo architektūros konkursą Stokholmo Centrinės geležinkelio stoties projektui. Svarbiausi projekto darbai bus geležinkelio bėgių ir peronų uždengimas, 150.000 kv.m. ploto urbanizavimas bei patogesnė jungtis su autobusų stotimi (Cityterminalen). Projekto kaina - 25 milijardo Švedijos kronų (apie 2.5 milijardo eurų).
Plačiau: https://www.dezeen.com/2022/01/20/fo...entral-station.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[SE] Geležinkeliai Švedijoje
Collapse
X
-
Šiandien vyko pirmojo X2000 traukinio sąstato po technologinio ir interjero atnaujinimo pristatymas spaudai. Traukinys vyko reisu Stokholmas-Geteborgas. Pirmieji švedų gamybos greitieji traukiniai X2000 kapitaliai renovuojami pirmąjį kartą po pristatymo prieš 20 metų. Visi antuajinimo darbai vyksta Västerås-Tillberga esančioje "Bombardier" gamykloje. Ši tarptautinė bendrovė buvo sumažinusi veiklos spektrą Švedijos rinkoje, tačiau šiemet buvo paskelbta, jog Tillberga gamykloje vyks plėtra ir galbūt vėl vyks rimtesni traukinių gamybos etapai.
Šaltinis
Šaltinis
Šaltinis
ŠaltinisPaskutinis taisė Silber418; 2021.11.17, 18:46.
Komentuoti:
-
Trumpas žvilgsnis į savos gamybos atnaujintą X2000 sąstatą. Premjera vyks jau šią savaitę.
Tiesa, dar ne visi sąstatai atnaujinti, tačiau bent dalis kapitaliai atnaujintų sąstatų bus eksplotuojama reguliariuose reisuose nuo šio mėnesio. Kaip minėjau anksčiau, X2000 yra Švedijos gamykloje gaminti traukiniai, kurie po 30 metų atnaujinami, kad aititktų naujus reikalavimus.
Komentuoti:
-
Traukinių stebėjimas Sundbyberg stotyje (šiaurės vakarų kryptimi nuo centro), Stokholmas
Komentuoti:
-
Šį rudenį vyks oficiali pilnai renovuotų lokalios Tillberga gamyklos gamybos greitųjų X2000 serijos traukinių premjera. Jau dabar traukinių entuziastai bei spauda vis dažniau pastebi bandomus techniškai (serija X2000U) bei kelis pilnai atnaujintus (X2000C) sąstatus.
Švedai šiems traukiniams jaučiu sentimentus, nes jie buvo pirmieji vietos rinkoje sukonstruoti traukiniai, kurie klasifikuojami kaip greitaieigiai (maksimalus greitis - virš 200km/h). Pirmieji sąstatai Švedijos rinkoje buvo pristatyti prieš 30 -mt metų. Tam tikra dalis šios serijos traukinių buvo sulaukausi ir tarptautinio susidomėjimo bei bandoma ir eksplotuojama JAV ir Kinijos rinkose. Švedijoje X2000 traukiniai ilganiui buvo patogesnė bei greitesnė alternatyva keliauti tarp kelių didžiausių miestų.
Daugėjant konkurencijos bei didėjant komforto pasiūlai, nacionalinė bendrovė SJ (Svenska Järnvägar/Švedijos Geležinkeliai) priėmė sprendimą atnaujinti visą X2000 traukinių flotilę bei susigrąžinti dalį lojalių klientų, kurie rinkosi konkurentų paslaugas. Serijos X2000 atnaujinimas apima techninių įrengimų atnaujinimą pagal naujus stadartus bei dizaino pokyčius salone. Išorėje šiek tiek pakeičiama spalvinė dažymo schema, tačiau išlieka išskirtinis apdribto aliuminio paviršius. Taip pat paliekama traukinių techninė pakrypimo (ang. tilt) savybė.
Taip atrodo X2000 su nauja dažymo schema. Tiesa, kol kas pilnai renovuoti tik keli sąstatai ir galutinai nežinoma, koks variantas bus pristatytas premjeros metu.
Šaltinis
ŠaltinisPaskutinis taisė Silber418; 2021.09.23, 20:40.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąSvedai traukinius patys gaminasi?Paskutinis taisė Silber418; 2021.08.08, 15:36.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Traukinių stebėjimas Gnesta stotyje, kuri yra pati piečiausia Stokholmo priemiesčių traukinių (pendeltåg) aptarnaujama stotis.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Geteborgo Centrinė stotis tamsiuoju paros metu. Vaizdas iš centro (Brunnsparken) pusės
Gothenburg Centralstation by Fredrik Lindedal, on Flickr
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Geteborgas. Įsibėgėja projekto "Västlänken" darbai. Jau yra ir išsprogdintų uolienų.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Kelionė pusnyse Jämtland miškų ir (pabaigoje) kalnų apsuptyje. Maršrutas Östersund - Åre.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Lennakatten - siauro (891 mm.) geležinkelio ruožas tarp Upsalos ir Faringe Uplando regione. Anksčiau ši atkarpa buvo gerokai ilgesnio ruožo iki pat Stokholmo dalimi bei laikoma šiomis dienomis eksplotuojamos Stokhlmo miesto lengvojo geležinkelio sistemos Roslagsbanan pradžia (šiais laikais ruožai trumpesni).
Garvežiai bei kitas reliktinis transportas šioje atkartpoje dažnai eksploatuojami birželio-liepos mėnesiais (1-4 kartus per savaitę), kuomet vyksta teminės ekskursijos geležinkeliu po apylinkes.
Valstybinei geležinkelių bendrovei "SJ" apie 1970 -uosius metus atsisakius ruožo eksploatacijos, infratruktūrą priežiūrą perėmė Upsalos miesto savivaldybė, o ekskursijas organizuoja entuziastų grupė "SRJmf".
Tai vienas daugelio šalyje išsaugotų geležinkelio ruožų, skirtų ekskursijoms.Paskutinis taisė Silber418; 2021.02.07, 03:30.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Kelionė Hallandsås kalvagūbrio tuneliu (8.7 km) atkaroje Frösön-Båstad, Skonė.
Komentuoti:
Komentuoti: